Можливості CRM системи для хімчистки
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
Робота з клієнтами - Ви також зможете працювати з корпоративними клієнтами за угодою
Угоди - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Буде забезпечено контроль всіх замовлень по виконанню, оплаті та іншим важливим деталям
Замовлення - Різноманітні бланки програма може заповнювати автоматично
Бланки - Ви зможете дотримуватися усіх термінів виконання за використання нашої системи обліку
Терміни - Усі філії можуть працюватимуть в єдиній інформаційній системі через інтернет
Підрозділи - Вбудований складський облік забезпечить точний облік залишків та витрати усіх миючих засобів
Залишки - Існує можливість перегляду собівартості ваших послуг та налаштування калькуляції для автоматичного списання реагентів
Собівартість - Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення продуктивності своєї організації
Обладнання - Система покаже статистику замовленнь за потрібний вам період по кожному із клієнтів
Відвідування - Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
Борги - Статистика замовлень допоможе вам легко проаналізувати готові, попередні та замовлення, які іще знаходяться в процесі виконання
Статистика замовлень - Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
Аналіз послуг - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Розрахування
заробітної платні - Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
Аналіз
працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика
платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма підкаже, які товари потрібно закупити
Мінімум - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальна автоматизована електронна розробка створена з метою покращення якості робочих процесів під час автоматизації виконання, що підходить під будь-який вид діяльності організації;
- Керівник може керувати необмеженим штатом співробітників та кількістю хімчисток, отримуючи фактичні відомості у звітній документації;
- Управлінський контроль над внутрішньоорганізаційними робочими процесами, а також відвідуваність клієнтів передбачається за рахунок встановлення відео спостереження;
- Інформація щодо клієнтів хімчистки відображатиметься, доповнюватиметься у загальній базі клієнтів CRM, доповнюючи контактними даними та адресами електронної пошти, історією заявок, оплат, оцінок за сервісне обслуговування, розмірів знижок та балів на надані послуги, додаючи скани документів та зображень;
- У додатку створення документації, звітності грунтується на наявності регламентованих шаблонів, що заповнюються в автоматичній формі за зразками;
- Дані будуть надаватися користувачам через певний рівень посадового становища та права користування конфіденційними даними;
- Швидкий висновок інформації здійснюється при запиті ключових фраз, імен клієнтів, номерів заявок у вікні автоматизованого електронного пошуку;
- Інформація доступна для подальшого збереження в безмежному обсязі за допомогою різних форматів матеріалів та графічних зображень в єдиному інформаційному сховищі;
- Порівняльний аналіз з робочої діяльності позначатиметься на підсумках виплати заробітної плати на підставі розрахункових відомостей, опрацьованого часу та виконаних заявок;
- Автоматизована СRM система забезпечує можливістю надсилання інформаційних голосових та текстових повідомлень за обраними контактними номерами та електронною поштою у вибірковій або масовій формі для повідомлення клієнтів про вигоди додатків, нарахованих бонусних балах, готовність замовлень, заборгованість;
- Синхронізована робота з бухгалтерією 1С забезпечує грамотним виконанням бухгалтерського обліку;
- Складське управління та облік виконується під час інтеграції з різноплановим багатофункціональним обладнанням;
- Калькуляція вартості робіт, що надаються, та доставки в автоматичній формі в хімчистці виконується згідно з прейскурантом, приймаючи будь-які грошові одиниці з конвертуванням коштів за курсом національного банку, здійснюючи прийоми оплати через платіжні термінали, банківські системи, перерахування QR-кодами;
- Синхронізація даних із соціальними мережами та сайтом забезпечує повідомленням потенційних клієнтів за вигідною пропозицією, послугами, що якісно надаються, а також можливості оформлення онлайн заявок;
- Оцінити можливості розробки надається абсолютно безкоштовно, встановлюючи тестову версію на робочі пристрої, використовуючи напрацьовану інформацію після закінчення тестового періоду.
Програма для хімчистки
Програма для хімчистки є невід'ємною частиною управління бізнесом, враховуючи потребу швидкого обслуговування клієнтів з наданням якісного сервісного обслуговування, передбачаючи також відображення інформаційних даних у документації. На сьогоднішній день документообіг ведеться в електронному форматі, що полегшує завдання для службовців тієї чи іншої організації. При автоматичному веденні робіт зі звітною документацією, можна спростити завдання для співробітників через відсутність потреби у повторно внесеній інформації. Також враховується якісна безпека цифрових даних на довгі роки у незмінному вигляді, враховуючи той факт, що паперові носії можуть порватися або загубитися. Дані щодо клієнтів повинні бути також внесені та збережені в актуальній формі із систематичною перевіркою даних у загальній системі. Таким чином, реально зіставляти показники по клієнтам та попиту на послуги хімчистки, аналізувати і виключати недоліки, проводити аналіз фінансової діяльності із загальними оборотами доходів і витрат, крім того використовуючи сучасні методи реклами, залучити і утримати платоспроможних замовників.
Сучасні системи обліку вирішують різні завдання будь-якого виду рівня складності, обсягів, регулюючи робочі процеси з веденням звітності про надходження замовлень та їх виконання. Спеціалізовані програми поділяються на впровадження у організації тій чи іншій галузі, також різняться по модульному складу і цінового діапазону. Бажаючи придбати автоматизованого електронного помічника з необмеженими функціональними можливостями, об'ємною операційною пам'яттю, доступною ціновою політикою варто звернутися до розробників «Універсальна Система Обліку». Багатофункціональна розробка є досконалим помічником, який відповідає запитам користувачів будь-якої сфери організаційної діяльності. Крім доступної цінової політики також мають гнучкі параметри конфігурації із відсутністю щомісячної абонентської платою. Програмне забезпечення встановлюється на кожний робочий пристрій, надаючи можливість працівникам вільного переміщення відділеннями. Всі робочі пристрої будуть з'єднані між собою локальною мережею, гарантуючи якісну роботу всіх співробітників підрозділів, що передають інформаційні дані. Крім багатофункціональності, передбачається багатоканальний доступ всім зареєстрованих співробітників, забезпечуючи командними діями на вирішення єдиних цілей.
Програма обліку для хімчистки
Програма обліку для хімчистки під час проходження реєстрації та налаштування параметрів конфігурації забезпечує користувачів необхідними інструментами до подальшої ефективної та оперативної роботи. Кожному працівникові необхідно пройти реєстрацію для введення персональних даних. У ході щоденної діяльності по співробітникам можуть зчитуватися відомості про трудову діяльність, надалі здійснюючи нарахування заробітної плати, виходячи із загальних показників виконаних замовлень, відпрацьованого кількість годин і т.д. Крім ведення обліку трудової діяльності, також передбачається оцінка якості обслуговування клієнтів по сервісу. Відгуки та оцінки клієнтів відіграють ключову роль і позначаються на престижі та доходах організації. Тому до сервісного обслуговування та регулярного підвищення якості робіт слід поставитися з усією серйозністю.
Додаток забезпечує комплексним підходом з урахуванням регулювання робочих процесів, аналіз якості сервісного обслуговування, використовуючи SMS відправку повідомлень для отримання зворотного зв'язку з оцінкою споживачів. Таким чином, доступно виявити недоліки, а також визначати щомісяця найкваліфікованіших співробітників, заохочуючи бонусними нарахуваннями. Також універсальна електронна розробка оснащена можливим повідомленням клієнтів про різні знижки та акційні пропозиції, надсилаючи вітальні листи з заходами, нагадування про готовність виконання замовлень та доставки, термінове відтворення платежів, про бонусні бали, що нараховуються, тощо. Спеціалізована універсальна програма передбачає можливість прийому дзвінків, застосовуючи опцію «АТС телефонія». Таким чином, співробітники будуть повідомлені про вхідний дзвінок, за рахунок сканування номера телефону клієнта, з відображенням на екрані монітора актуальної інформації щодо клієнта, замовлень, платежів та інших питань, відповідаючи на дзвінок та консультуючи швидко та якісно. Програма оснащена сучасними функціональними рішеннями, які допомагають у регулюванні питань будь-якої складності, керуючи, аналізуючи та ведучи облік над внутрішньоорганізаційними заходами клірингової компанії.
CRM для хімчистки
Універсальна система CRM для хімчистки гарантує ефективну роботу, регулює робочі процеси на всіх етапах. В утиліті передбачається здійснення обліку всіх заявок з виробами. При прийомі виробу до хімчистки передбачається внесення коректних даних з урахуванням відкриття електронної форми та заповненням обов'язкових полів. Введення даних виконується вручну та автоматичним способом перенесення інформаційних відомостей. При здійсненні робіт зі звітністю та документацією, таблицями, журналами можуть використовуватися різного роду формати матеріалів, не виключаючи графічні картинки. У системі фотографії та зображення можуть бути використані при інтеграції з web-камерою, що є досить зручним для ідентифікації особистості клієнтів, а також прикріплення картинки по виробах.
При цьому, з моменту подання заявки та виконання, вказуючи в актах дату та час, терміни дедлайну на чищення речей, у програмному забезпеченні реально курирувати швидкість та якість реалізації поставлених завдань. При прийомі та зарахуванні до бази запитів передбачається автоматична калькуляція вартості на послуги організації, застосовуючи прайс-лист, включаючи знижки та зазначені акції для перерахунку. Таким чином, співробітникам компанії немає потреби вручну здійснювати калькуляцію, забезпечуючи коректними даними без фальсифікації відомостей та іншого. Форми використовуються в електронному форматі, що досить зручно при роботі з підходящими до регламенту організації шаблонами документів. Кожному документу буде автоматично присвоєно номер, дату та час, вносячи відомості до реєстру. Керівник може регулярно зіставляти відомості щодо заявок, термінів їх реалізації, відповідаючи якості.
СРМ для хімчистки
Універсальна програма СРМ для хімчистки забезпечує залучення клієнтів та їх утримання. Програма є багатофункціональною автоматизованою утилітою, здатною інтегрувати з соціальними мережами та сайтом, розширюючи кругозір, забезпечуючи потенційних клієнтів актуальною інформацією з вигідних умов хімчистки, також даючи можливість автоматизувати процес оформлення онлайн заявок. Також є додаткові функції доставки, застосовуючи географічні карти, щоб вказати точку адреси з вибудовуванням маршрутів. Клієнти, оформляючи онлайн заявки, можуть вносити актуальні відомості, які надалі фіксуватимуться на базі СРМ. Також передбачається можливість безконтактної оплати, зважаючи на можливість взаємодії програми з банківськими системами, платіжними терміналами, перерахуваннями за допомогою QR-кодів.
Прийом платежів виконується у будь-якій світовій валюті, оперативно фіксуючи дані у бухгалтерській відомості. Таким чином, матеріали про фінансові справи компанії в регулярній формі надаватимуться керівництву, у діаграмах, графіках, таблицях з аналітично-статичними показниками. Дані щодо клієнтів будуть внесені та регулярно оновлені у базі за контрагентами мережі хімчисток, доповнюючи актуальну телефонну базу з адресами електронної пошти та відомостями за заявками, взаєморозрахунками, розміром знижки, розрахунком загального принесеного прибутку, додаючи скани документів, зображення тощо. Знайти необхідну інформацію по замовнику, замовленню, виробу, можливо за допомогою запиту, що вводиться в віконці електронного пошуковикам, витрачаючи пару хвилин робочого часу. Програма створена з підходом для оптимізації ресурсів користувача, керуючи бізнесом на вищому рівні, скорочуючи навантаження зі фахівців.
Купити програму для хімчистки
Купити програму для хімчистки ви можете за попереднього розбору та отримання консультативної допомоги співробітників компанії «Універсальна Система Обліку». Окрім консультативної допомоги, фахівці допоможуть у виборі інструментів, а при необхідності і додаткової розробки модулів, що підходять під вашу організацію. Програмне забезпечення здатне працювати у будь-якій частині світу, налаштовуючи мовну панель. Також керівник може курирувати необмеженим штатом співробітників та відділеннями хімчисток, отримуючи матеріали про фінансову роботу за будь-який час. Уся інформаційна звітність про фінансову роботу організації буде відображена у спільній автоматизованій утиліті при синхронізації з 1С бухгалтерією. Також можливо здійснювати складське управління шляхом інтеграції софту з універсальним і багатофункціональним зчитуючим обладнанням. Камери відеоспостереження допоможуть у реалізації стеження над організаційними діями в усіх підрозділах, з виявленням помилок або неправомірних дій з боку працівників хімчистки або клієнтів. Купити багатофункціонального помічника ви можете за демократичною вартістю з огляду на попередній аналіз функціональних можливостей при інсталяції в тестовій формі. Демонстративна версія абсолютно безкоштовна, підходить під будь-яку операційну систему Windows. Додатково отримати інформацію про програму ви можете з відгуків користувачів, які представлені на офіційному сайті.
Відео програми для хімчистки
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для хімчистки
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Хімчистка
Пральня
Дезинфекція
Клінінг компанія
Готель
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.