1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для пральні

На думку 200 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для пральні

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для пральні

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви також зможете працювати з корпоративними клієнтами за угодою
    Угоди

    Угоди
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Буде забезпечено контроль всіх замовлень по виконанню, оплаті та іншим важливим деталям
    Замовлення

    Замовлення
  • Різноманітні бланки програма може заповнювати автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете дотримуватися усіх термінів виконання за використання нашої системи обліку
    Терміни

    Терміни
  • Усі філії можуть працюватимуть в єдиній інформаційній системі через інтернет
    Підрозділи

    Підрозділи
  • Вбудований складський облік забезпечить точний облік залишків та витрати усіх миючих засобів
    Залишки

    Залишки
  • Існує можливість перегляду собівартості ваших послуг та налаштування калькуляції для автоматичного списання реагентів
    Собівартість

    Собівартість
  • Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення продуктивності своєї організації
    Обладнання

    Обладнання
  • Система покаже статистику замовленнь за потрібний вам період по кожному із клієнтів
    Відвідування

    Відвідування
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Статистика замовлень допоможе вам легко проаналізувати готові, попередні та замовлення, які іще знаходяться в процесі виконання
    Статистика замовлень

    Статистика замовлень
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування
    заробітної платні
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз
    працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика
    платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Автоматизована універсальна система дозволяє покращити робочі процеси пральні, поєднуючи всі відділення в єдину мережу для дистанційного контролю, управління, аналізу;
  • У системі можуть одночасно здійснювати вхід та реалізацію поставлених завдань згідно з графіками необмежену кількість співробітників, що зареєструвалися під персональними обліковими даними, з урахуванням взаємодії локальної мережі для передачі інформаційних даних;
  • Пошук інформації в системі виконується за допомогою контекстної пошукової системи, оптимізуючи робочий час користувачів;
  • У системі вся інформація щодо пральні, включаючи бухгалтерський та складський облік, відомості щодо клієнтів та заявок буде відображено та збережено при повній конфіденційності в єдиній інформаційній хмарі;
  • Рівень користувача доступу до інформаційних даних строго розмежовуються в міру займаної посади;
  • Заробітна плата працівникам пральні нараховується при щомісячному аналізі робочої діяльності;
  • Контролювати роботу всіх підрозділів є можливим на дистанційній основі за допомогою встановлених камер відеоспостереження;
  • Використовуючи високотехнологічний пристрій, що взаємодіє з додатком, можна автоматизувати процес інвентаризації;
  • Прийом дзвінків від клієнтів для подальшої консультації фахівців, що виконуються за наявності функції АТС телефонія;
  • Інформація щодо клієнтів пральні фіксуватиметься у спільній клієнтській базі CRM з урахуванням регулярного доповнення даними за заявками, взаєморозрахунками, розмірами знижки тощо;
  • Синхронізуючи дані із сайтами та соціальними системами, передбачається покращення роботи бізнесу, враховуючи залучення та утримання клієнтів, забезпечуючи необхідною інформацією з підвищенням впізнаваності;
  • Взаєморозрахунки можуть проводитися у готівковій та безготівковій формі, інтегруючи з банківськими системами та платіжними терміналами;
  • Вся інформація про фінансову діяльність бізнесу буде відображена у бухгалтерському обліку, забезпечуючи синхронізацією з 1С системою для ведення складського документообігу та спрощення робочих процесів, скорочуючи навантаження на співробітників через відсутність необхідності у повторних операціях;
  • Формування документів, звітів, актів, рахунків виконується шляхом використання вбудованих шаблонів;
  • Для надання клієнтам актуальної інформації будуть використані в масовій або вибірковій формі надіслані повідомлення з зображеннями документів або вітальних листівок, що додаються;
  • Універсальне програмне забезпечення для знайомства користувачів із можливостями представлене у безкоштовній тестовій версії.

Програма для пральні

Програма для пральні є комплексом необхідних параметрів для автоматизації обліку, управління та контролю. Програму для пральні можна використовувати з додатковими приладами обліку та ультрасучасними опціями для здійснення поставлених завдань. На даний час різноманітний асортимент розробок, які здатні оперативно здійснювати поставлені завдання з урахуванням ведення цифрового документообігу. За допомогою програмного забезпечення жодна заявка від клієнта не буде втрачена та не виконана вчасно. За допомогою спеціалізованої розробки можна поліпшити робочі процеси з підвищенням якості сервісного обслуговування. У додатку необхідно враховувати всі нюанси, попередньо проаналізувавши роботу власного бізнесу, з виявленням недоліків та підбираючи модулі необхідні за форматом, для реалізації поставлених цілей. Звертаючись до розробників компанії «Універсальна Система Обліку», ви отримуєте ідеальний софт з гнучкими параметрами конфігурації, персональним підходом до кожного користувача, необхідними модулями та інструментами для здійснення поставлених завдань. Програмне забезпечення має досить прийнятну за бюджетом будь-якої компанії ціну, з урахуванням безкоштовної абонентської плати і бонусними двома годинами технічної підтримки. Програмне забезпечення легко встановлюється на робочий пристрій будь-якої операційної системи Windows, забезпечуючи єдиною роботою необмеженої кількості користувачів.

Додаток з легкістю відкривається з ярлика на робочому столі, передбачаючи використання індивідуально сформованого та використовуваного облікового запису. Цей запис кожного користувача захищений логіном та паролем. Таким чином, вся напрацьована конфіденційна інформація користувача буде надійно збережена від сторонніх очей. Користувачам надається можливість індивідуального налаштування програми з урахуванням вибраного дизайну тем для заставки робочого столу, які використовуються іноземними мовами для роботи з потенційними іншомовними клієнтами. Додаток передбачає авторизацію кожного користувача для ведення обліку робочої діяльності, контролюючи щоденні процеси, зі зіставленням з графіками роботи. На підставі отриманих показників загального розрахунку відпрацьованого часу та виконаних обсягів завдань у пральні, додаток буде фіксувати детально інформацію з розрахунком заробітної плати. Таким чином, керівництву немає необхідності перевіряти ще раз діяльність підлеглих, а у співробітників не виникне питань до роботодавця. Розрахований на багато користувачів формат забезпечує якісною командною роботою всіх структурних підрозділів, синхронізуючи всі пральні в єдину мережу.

Таким чином, співробітники віддалено зможуть передавати інформаційні дані по внутрішній мережі або Інтернету, оперативно вирішуючи поставлені завдання та підвищуючи якість роботи з прискоренням робочих процесів. Програма може використовуватися не лише на стаціонарних комп'ютерних пристроях, а й на смартфонах. Для забезпечення комплексного контролю щоденної діяльності всередині кожного відділення передбачається встановлення відеокамер, в даний час зчитуючи та зберігаючи дані на основному комп'ютері. Програмне забезпечення оснащене об'ємною оперативною пам'яттю із збереженням у хмарному сховищі необмежених відомостей, що класифікуються за певними параметрами для зручності користувачів. Забиваючи дату та час здійснення певних завдань, програма здатна автоматизувати процес виконання. Таким чином, при здійсненні резервного копіювання дані будуть збережені та впорядковані, у разі несправності робочого пристрою, відновлені. Робота з інформаційними даними в електронному форматі набагато зручніша, ніж на паперових носіях. Електронна пошукова система забезпечує швидким наданням актуальної інформації за запитами користувачів. Користувальницькі права доступу до інформаційних відомостей строго розмежовуються в міру займаної посади на пральні.

CRM для пральні

Універсальна утиліта CRM для пральні є невід'ємною частиною ведення бізнесу, контролюючи, регулюючи та аналізуючи розширення або скорочення зацікавленості клієнтів у послугах. Автоматизована система CRM у пральнях передбачає грамотне ведення з класифікацією за групами клієнтів, формуючи та регулярно заповнюючи інформаційними даними клієнтську базу. Використовуючи єдину клієнтську базу, доступно фіксувати в актуальній формі контактну інформацію для зв'язку з клієнтами, статус консультації з урахуванням прийому замовлень на хімчистку виробів. Також фіксуючи платежі, розмір знижки, додаючи зображення. Зображення як виробів, так і клієнтів будуть отримані з веб-камери. Зображення дозволяють виключити різні негативні нюанси, зіставляючи вихідний стан із наступним чищенням. Функція ідентифікації особи дозволяє шляхом зчитування зображення по клієнтам, зіставляти дані на вході та фіксувати відомості за датою та часом у базі. Контактна інформація буде використовуватися для надання актуальних відомостей клієнтам у ході розсилки SMS, WhatsApp, E-mail, Viber повідомлень, також передбачаючи привітання зі святами, надання даних про нарахування бонусних балів, готовність замовлень тощо.

Для кожної компанії важливо проводити аналіз робочої діяльності співробітників з урахуванням оцінки взаємодії з клієнтами. Для покращення якості роботи всіх підрозділів пральні передбачається отримання оцінок безпосередньо від клієнтів під час відправки SMS повідомлень. Для постійних клієнтів розглядаються знижки як підвищення лояльності та утримання. Для проблемних клієнтів передбачається ведення окремої бази з деталізацією даних та наступних прийомів заявок за попередньою оплатою. Для зручності та спрощення робочих процесів, користувачам приходять на допомогу додаткова ультрасучасна функція «АТС телефонія», що передбачає зчитування номерів телефонів у ході дзвінка до пральні, відображаючи на екрані монітора детальну інформацію по клієнту, замовленню, платежам та іншим відомостям, відповідаючи на дзвінок з зверненням по імені та наданням інформації. Також для зручності передбачається використання електронних форм для заповнення за зразками з урахуванням присвоєння номера та дати. Таким чином, акти, звіти, бланки формуватимуться автоматично, підтримуючи різні формати документів. У системі досить легкий процес роботи інформаційних даних, переміщуючи інформацію з будь-яких носіїв. У додатку легко аналізувати відомості з усіх заявок, аналізуючи етапи роботи з урахуванням певних термінів.

Купити програму для пральні

Купити програму для пральні ви зможете з офіційного сайту USU.kz. Попередньо перед придбанням програмного забезпечення варто проаналізувати всі можливості, що надаються розробниками компанії. Оцінка функціональних можливостей проводиться перед тим, як купити програму в пральню, завантажуючи демонстративну версію. Програмне забезпечення є ідеальним інструментом для виконання різнопланових завдань, автоматизуючи робочі процеси бізнесу з оптимізацією ресурсів компанії. Додаток, взаємодіючи з соціальними мережами та сайтом, розширює клієнтську базу, підвищуючи впізнаваність та зацікавленість клієнтів у надаваних послугах. Клієнти можуть самостійно ознайомитись з прейскурантом, оформити заявку з урахуванням доставки. Вбудовані географічні карти допоможуть користувачам прокладати маршрути, оцінюючи дистанцію та час, витрати коштів тощо.

Також програмне забезпечення гарантує якісне ведення бухгалтерського обліку, автоматизуючи процес виконання цифрового документообігу з інтеграцією із 1с системою. Керівник зможе оцінювати дані щодо фінансової діяльності, отримуючи необхідну документацію за будь-який період часу. Додатком підтримуються як різні типи файлів, а й графічні зображення. У системі обліку досить легко виконувати калькуляцію, застосовуючи електронний калькулятор, з алгоритмами, що задаються. Також досить легко виконувати інвентаризацію за допомогою складського обладнання, з яким додаток легко та зручно взаємодіє, полегшуючи робочі процеси працівників пральні. p align="justify"> Багатофункціональна програма, також взаємодіючи з банківськими системами, покращує процеси взаєморозрахунків, які можуть проводитися в готівковій і безготівковій формі, підтримуючи різні валюти з конвертуванням. Щоб отримати додаткову інформацію від спеціалістів компанії, слід зв'язатися за вказаними на сайті контактними номерами телефонів або надіслати заявку на електронну пошту. Вибір модулів та інструментів є індивідуальним рішенням, при необхідності є можливість доповнити їх за вашим бажанням.

Зовнішній вигляд програми

Програма для пральні

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно скачати програму для пральні

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Пральня

    Пральня
  • Дезинфекція

    Дезинфекція
  • Клінінг компанія

    Клінінг компанія
  • Готель

    Готель
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.