1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для клінінгової компанії

На думку 140 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для клінінгової компанії

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для клінінгової компанії

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви також зможете працювати з корпоративними клієнтами за угодою
    Угоди

    Угоди
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Буде забезпечено контроль всіх замовлень по виконанню, оплаті та іншим важливим деталям
    Замовлення

    Замовлення
  • Різноманітні бланки програма може заповнювати автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете дотримуватися усіх термінів виконання за використання нашої системи обліку
    Терміни

    Терміни
  • Усі філії можуть працюватимуть в єдиній інформаційній системі через інтернет
    Підрозділи

    Підрозділи
  • Вбудований складський облік забезпечить точний облік залишків та витрати усіх миючих засобів
    Залишки

    Залишки
  • Існує можливість перегляду собівартості ваших послуг та налаштування калькуляції для автоматичного списання реагентів
    Собівартість

    Собівартість
  • Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення продуктивності своєї організації
    Обладнання

    Обладнання
  • Система покаже статистику замовленнь за потрібний вам період по кожному із клієнтів
    Відвідування

    Відвідування
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Статистика замовлень допоможе вам легко проаналізувати готові, попередні та замовлення, які іще знаходяться в процесі виконання
    Статистика замовлень

    Статистика замовлень
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування
    заробітної платні
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз
    працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика
    платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Універсальне програмне забезпечення забезпечує користувачів необхідними параметрами конфігурації, модулями та інструментами, що персонально підбираються, з наявністю широкого асортименту тем для заставки робочого столу та іноземних мов для роботи з іншомовними клієнтами;
  • Додаток налаштовується на комп'ютери та смартфони, що локально підключені для обміну повідомленнями з інформаційними даними;
  • Контролювати робочі процеси стало доступніше, дистанційно бачачи дії, що відбуваються всередині кожного відділення, зчитуючи інформацію з камер відеоспостереження;
  • Керівник клінінгової компанії забезпечений управлінням над необмеженим числом клінінгових компаній, що синхронізуються в єдину мережу;
  • Доступний контроль та бухгалтерський облік над фінансовою діяльністю, із взаємодією з 1С системою для проведення розрахункових операцій, ведення документообігу;
  • Інформація доступна для користувачів у межах певних рівнів доступу, використовуючи контекстну пошукову систему;
  • Для вдосконалення робочих процесів передбачається ведення аналізу та обліку над трудовою діяльністю, відображаючи фактично виконані завдання, зіставляючи з графіками та аналізуючи якість, у подальшому відображаючи показники на щомісячній заробітній платі;
  • Інформація у повному обсязі буде збережена у хмарному сховищі;
  • За допомогою SMS, WhatsApp, Viber, E-mail повідомлень клієнтам клінінгової компанії будуть надані актуальні відомості щодо вигідних пропозицій, що нараховуються бонусними балами, вітаючи зі святами та прикріпленням вітальних листівок, а також отримуючи зворотний зв'язок із відгуками про якість сервісного обслуговування;
  • База по клієнтам CRM надаватиме працівникам клінінгової компанії актуальні відомості щодо звернень, оформлених заявок, з контактами номерами телефонів та електронної пошти, статусом платежів, розмірами знижок, відгуками тощо;
  • Оплата виконується як готівкою, так і безготівковими формами, враховуючи підтримку роботи з банківськими системами, платіжними терміналами, перерахуваннями QR у будь-яких грошових одиницях з конвертуванням за курсом національного банку;
  • Облік фінансової діяльності мережі клінінгових компаній надаватиметься керівництву у вигляді звітної документації за будь-який період часу;
  • Клієнти можуть самостійно звернутися до клінінгової компанії за консультацією, користувачам при використанні функцій АТС телефонія буде надана вся інформація, що відображається на екрані робочого столу з подальшою відповіддю на дзвінок та поданням необхідної консультації;
  • Масштабні карти допоможуть співробітникам попередньо прокладати маршрути за адресами клієнтів з урахуванням аналізу часу, що витрачається;
  • Електронний калькулятор буде виконувати всі розрахункові операції, використовуючи прайс-лист, розмір знижок для постійних клієнтів;
  • Для оптимізації робочих ресурсів та підвищення попиту клієнтів, збільшення впізнаваності, враховується взаємодія програми з соціальними мережами та сайтом;
  • Робота з документацією в утиліті виконується швидко, якісно, використовуючи електронний формат із наявністю необхідних шаблонів;
  • Освоїти принципи управління програмним забезпеченням користувачі зможуть перед придбанням ліцензованої версії за допомогою інсталяції демонстративної версії абсолютно безкоштовно.

Програма для клінінгової компанії

Програма для клінінгової компанії стане комплексним рішенням для здійснення різнопланових завдань, автоматизуючи бізнес-процеси. Технології не стоять на місці, що вдосконалюються з кожним днем. Програми сприяють швидкому розвитку бізнесу з економією коштів, підвищення якості робіт, збільшення клієнтської бази за рахунок зацікавленості та впізнаваності. Програмне забезпечення на даний момент часу впроваджується повсюдно в кожні організації, враховуючи конкуренцію, що швидко зростає, і необхідність в оперативності дій. На сьогоднішній день, враховуючи постійну зайнятість, люди стали частіше звертатися до спеціалізованих організацій, для прибирання та чищення виробів та приміщень. Спеціалізованим організаціям також необхідний помічник, який здійснює швидкий облік, контроль, управління та аналітику, оптимізуючи ресурси організації зі скороченням навантаження на співробітників.

Програм на ринку багато, зважаючи на зацікавленість користувачів, тому при виборі електронного помічника варто підійти з усією серйозністю. Вибираючи програмне забезпечення, варто керуватися індивідуальними потребами, враховуючи сферу діяльності організації, чисельність співробітників, нюанси, які можуть негативно позначатися на розвитку та доходах. Модулі та інструменти також підбираються в індивідуальному порядку, при необхідності доповнюються на вимогу. Програмне забезпечення «Універсальна Система Обліку» на відміну від аналогічних програм має гнучкі параметри конфігурації, прийнятну за бюджетом будь-якої організації вартість, відсутність щомісячної абонентської плати, об'ємну оперативну пам'ять, налаштування на будь-який робочий пристрій із будь-якою версією операційної системи Windows. Програмне забезпечення є автоматизованим, універсальним, багатофункціональним і розрахованим на багато користувачів, забезпечуючи як керівництво, так і працівників організації безмежними функціональними можливостями.

Програма для клінінгу

Програма для клінінгу здатна одночасно виконувати облік, калькуляцію, ведення документообігу, керування та контроль над інформаційними заходами. Погодьтеся, не кожен співробітник здатний виконати обсяги завдань, які може виконати додаток. Задаючи терміни та умови у планувальнику завдань, програма автоматично виконає їх з наданням звітів про статус дій. Усі інформаційні дані, що надходять та формуються в системі, будуть збережені у хмарному сховищі. Об'ємна операційна пам'ять дозволяє зберігати необмежену кількість даних, підтримуючи будь-які формати файлів. Для збереження конфіденційності відомостей передбачається розмежування прав користування між працівниками, надаючи безмежний доступ лише керівника бізнесом.

Інформація буде класифікована за номерами та датами, забезпечуючи користувачів швидким пошуком необхідних відомостей за допомогою контекстної пошукової системи. У програмі інсталяція та налаштування займає мінімум часу, доступна для управління кожному користувачеві, навіть з базовими навичками. Відкривається програма з ярлика на робочому столі, з можливістю встановлення логотипу організації, роботи в гарному та зручному меню. Дизайн теми для робочого столу користувачі можуть підібрати з наведених найменувань, а також використовувати власні, наявні. Також для зручності та досконалості робочих процесів при взаємодії з іноземними клієнтами доступно налаштувати мовну панель, вибираючи відповідні мови з широкого асортименту. Для економії часу, грошових витрат доступно об'єднати всі відділення клінінгової компанії воєдино, дистанційно куруючи робочими процесами.

CRM для клінінгу

Універсальна система CRM для клінінгу забезпечує якісну взаємодію з клієнтами. Автоматизована програма забезпечує співробітників клінінгової компанії актуальними даними кожного клієнта, формуючи і заповнюючи CRM базу. Вся контактна інформація, адреси електронної пошти, історія дзвінків, зустрічей, заявок на клінінг, адреси, інформація щодо платежів, розміру знижки, відгуків, бонусів та нарахувань, зображень та сканів документів буде відображено у клієнтській базі. При взаємодії з веб-камерою зображення автоматично надходять у програмі. Універсальна програма передбачає використання функції ідентифікації особистості, вносячи до журналів обліку коректну інформацію щодо входу та виходу до відділень як співробітників, так і клієнтів клінінгової фірми. Вся інформація по співробітникам фіксуватиметься з веденням аналізу робочої діяльності.

Отже, реально виявити недоліки, простої у роботі, регулюючи різні моменти, автоматично розраховуючи суму щомісячної зарплати, виходячи з виконаних обсягах робіт і відпрацьованого часу. Даний метод ведення обліку робочої діяльності дозволяє дисциплінувати співробітників та підвищити якість роботи загалом. Крім ведення обліку, можливо аналізувати рівень сервісного обслуговування кожного працівника, отримуючи відгуки та оцінки від клієнтів за послуги, що надаються. Використовуючи контактну інформацію телефонів та електронної пошти, передбачається автоматичне розсилання інформаційних повідомлень з сканами документів, що додаються, або вітальними листівками, забезпечуючи актуальною інформацією за вигідними пропозиціями, що нараховуються бонусними балами, термінами внесення оплати тощо. Керівник клінінгового бізнесу може за будь-який час проаналізувати статус виконаних робіт, зіставляючи швидкість і якість. Автоматизована програма не залишить байдужим нікого, маючи багатозадачність, доступність у плані управління, оперативності та наявності сучасних функціональних можливостей.

CRM для клінінгової компанії

Універсальна програма CRM для клінінгової компанії дозволяє аналізувати дані, виявляючи постійних і проблемних клієнтів, класифікуючи за групами. Для постійних клієнтів передбачаються знижки з можливістю створення окремого прайс-листа. Для проблемних також будуть проведені певні операції зі зчитуванням даних системою та оформленням заявок на клінінг за стовідсотковою передоплатою, за винятком простоїв у роботі. Універсальне програмне забезпечення дозволяє покращити та спростити процес калькуляції. Усі розрахунки здійснюватимуться електронним калькулятором, виконуючи задані розрахунки за алгоритмами. Таким чином, можна уникнути фальсифікації даних або помилок співробітників, пов'язаних з людським фактором. Універсальна система здатна єдино працювати з сайтами та соціальними мережами, використовуючи доступні маркетингові рішення для залучення клієнтів та підвищення впізнаваності. Реєструючись на сайті, клієнти можуть самостійно вибрати відповідні послуги клінінгової фірми, внести персональні дані та оформити заявку.

Також сучасні функціональні рішення дозволяють консультувати замовників як по телефону, так і через листування. Передбачається також застосування функцій АТС телефонія, яка забезпечує співробітників компанії актуальною інформацією щодо клієнта, що телефонує. Додаток зчитуватиме контактний номер телефону під час дзвінка, відображаючи детальну інформацію на екрані монітора, попередньо підготувавшись та відповідаючи на дзвінок з економією часу. Оформлення заявок на клінінг проводиться швидко та ефективно, враховуючи наявність електронних форм, що заповнюються як вручну, так і перенесенням даних з будь-яких носіїв. У заявках вказується інформація щодо клієнта, дата проведення чищення, вартість послуг, адреси та контактні номери. Всі дані вже будуть збережені в додатку, тому повторно здійснювати введення інформації немає потреби, подвійним клацанням вибираючи клієнта, дату в календарі, вказуючи час та автоматично розраховуючи вартість послуг. При внесенні нових клієнтів у клієнтську базу СRM також досить просто. Буде використано електронну анкету, в якій зазначається ПІБ, дата народження (для привітання з днем народження), контактний номер, адреса електронної пошти, адреса проживання, розмір знижки.

Клінінг програма

Клінінг програма від компанії «Універсальна система обліку» є ідеальною можливістю для контролю та управління над цілим бізнесом. Керівник зможе керувати цілою мережею відділень, дистанційно бачачи та аналізуючи дані про дії, що відбуваються за допомогою установки камер відеоспостереження. Зчитування відеоматеріалів виконується в реальному часі та зберігається на головному комп'ютері. У програмі можна автоматизувати процес формування робочих графіків, надаючи співробітникам клінінгової компанії журнали з табличними відомостями за заявками. Для зручності та вибудовування маршрутів найбільш швидкими та зручними дорожніми шляхами передбачається використання масштабних карт.

Програмне забезпечення сприяє грамотному веденню бізнесу всіх етапах роботи. Для клінінгової компанії важливо підтримувати марку, забезпечуючи необхідним арсеналом обладнання та засобів. Для здійснення інвентаризації передбачається застосування високотехнологічного обладнання, яке зчитує коди всіх найменувань матеріалів та розхідників. Ведення документообігу в електронному форматі полегшує завдання для працівників клінінгової компанії, передбачаючи швидке формування та оформлення таблиць, журналів, актів, угод, рахунків тощо. Цифрові шаблони допомагають оперативно створювати та заповнювати автоматичним способом необхідні документи та звіти. Матеріали можуть бути збережені та роздруковані на принтері будь-якої марки з огляду на можливість інтеграції програми з різним обладнанням.

СРМ для клінінгу

СРМ для клінінгу дозволяє покращити робочі процеси за рахунок удосконалення та вибудовування бізнес-стратегій. Універсальна програма здатна взаємодіяти з приладами обліку, сайтом та соціальними мережами, а також із банківськими системами, що забезпечують проведення безконтактної оплати за послуги клінінгової компанії. Клієнти можуть здійснити оплату за виставленими рахунками за клінінг через перерахування коштів з розрахункових рахунків, платіжних терміналів, а також переказами QR. Підтримуються будь-які світові валюти з конвертацією коштів згідно з поточним курсом валют на день здійснення транзакції. Керівник клінінгової компанії зможе детально вивчати доходи та витрати, включаючи перерахунок вартості послуг за будь-який період часу. Для регулювання та раціонального використання ресурсів, побудови подальших маркетингових стратегій, керівнику будуть надаватися звіти за статистичними та аналітичними показниками. Дані можуть надаватися як у таблицях, і у графіках, діаграмах. Програмою підтримуються як різні формати файлів, а й графічні зображення. По кожному відділенню доступно отримати порівняльний звіт щодо доходів та витрат.

Купити програму для клінінгової компанії

Купити програму для клінінгової компанії не складе труднощів, але насамперед радимо проаналізувати можливості програмного забезпечення на тестовій версії. Тестова версія є безкоштовною, повністю відображається ліцензовані програми, але з певним терміном дії. Після закінчення цього тестового періоду ви також можете використовувати напрацьовану інформацію в подальшій роботі. Крім того, програмне забезпечення також здатне автоматизувати процес бухгалтерського обліку, здійснюючи взаємодію з 1С системою. Проконсультуватися зі спеціалістами ви можете, зателефонувавши за вказаним на сайті контактним номером або надіслати запит на електронну пошту та з вами зв'яжуться. Фахівці нададуть консультацію, допоможуть підібрати модулі та інструменти, що підходять під вашу фірму. Надалі, набуваючи ліцензованої версії, ви отримаєте дві години технічної підтримки як бонус. Вам більше не потрібно турбуватися за ваш бізнес, розглядаючи якісне управління, контроль та аналітику в єдиній інформаційній системі. Раді будемо подальшій співпраці та заздалегідь дякуємо за виявлений інтерес.

Зовнішній вигляд програми

Програма для клінінгової компанії

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для клінінгової компанії

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Пральня

    Пральня
  • Дезинфекція

    Дезинфекція
  • Клінінг компанія

    Клінінг компанія
  • Готель

    Готель
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.