Можливості CRM системи для м'ясного магазину
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- У програмі УСУ можна вести облік роботи м'ясного магазину;
- У системі можна зареєструвати показники продукції;
- Через програмний ресурс легко моніторити залишки м'ясної продукції;
- Через софт можна автоматизувати продаж;
- Через програмне забезпечення можна відстежувати термін придатності продукції;
- Система дозволяє підраховувати фінанси, реєструвати доходи та витрати;
- В УСУ можна вести нарахування заробітної плати;
- Програма може бути використана для керування кількома торговими точками, при цьому підприємець отримає загальні дані щодо бізнесу;
- Налаштувати софт можна індивідуально під потреби користувача та загалом підприємницької справи;
- Система може допомогти управляти доставкою, при інтеграції з картами можна будувати оптимальні маршрути;
- Софт може забезпечити роботу з документами: чеки, рахунки та інші;
- Для оцінки якості продукції можна запустити сервіс;
- Програма може бути використана різними мовами;
- Можна підключити інтеграцію до обладнання;
- УСУ - управління за сучасними стандартами.
Як вести облік у м'ясному магазині?
Якщо у вас невелика м'ясна крамниця чи павільйон, найімовірніше вас цікавить питання: «як вести облік у м'ясному магазині?» Чому облік такий важливий? Будь-яка діяльність потребує реєстрації процесів. Це необхідно для того, щоб оцінити рентабельність процесів, для контролю залишків на складі. Без ведення обліку можна легко втягнути бізнес у негативні ситуації.
Наприклад, якщо своєчасно не закупити продукцію або придбати її в малій кількості, можна залишитися зовсім без прибутку. Також, якщо закупити товари більше, ніж це виправдано попитом, можна зазнати втрат, оскільки м'ясну продукцію потрібно реалізовувати за обмежений час.
Як видно без урахування успіху у діяльності не досягти. Пропонуємо вам використовувати для керування процесами програмне забезпечення від компанії УСУ.
Як вести облік у м'ясному магазині у програмі УСУ? Читайте далі.
Програма для м'ясного магазину
Програма для м'ясного магазину від УСУ допоможе вам ефективно керувати асортиментом. У програмі для м'ясного магазину можна оформлювати приймання товару. В УСУ можна фіксувати надходження кожної партії м'яса, вказувати кількість, вагу, вартість, дату та постачальника. Реєстрацію можна проводити відповідно до ваших правил. УСУ можна підлаштувати під особливості вашої справи.
У програмі можна працювати з маркуванням. Наприклад, можна використовувати систему маркування за допомогою штрих-кодів для відстеження термінів придатності та партії. Штрих-коди можна зчитувати з аркуша паперу.
У деяких випадках може знадобитися інвентаризація. Періодично необхідно проводити інвентаризацію для перевірки фактичної наявності товару на складі. З УСУ цей процес проводитиметься оперативно.
Облік м'ясної продукції
Усі продажі повинні реєструватися через касовий апарат УСУ допоможе автоматизувати облік м'ясної продукції та її продаж. Дуже важливо видавати фіскальні чеки покупцям, це потрібно за законодавством та допоможе вести реєстрацію реалізації.
Для обліку м'ясної продукції можна інтегрувати УСУ з фіскальним реєстратором або можна формувати чеки прямо в програмі, ви можете вибрати зручний для вас формат, у тому числі гібридний.
Облік у м'ясному магазині
Облік у м'ясному магазині безпосередньо пов'язаний із собівартістю. В УСУ можна розраховувати собівартість кожної одиниці продукції з урахуванням закупівельної ціни, транспортних витрат та інших витрат.
Для обліку в м'ясному магазині потрібно вести облік усіх доходів та витрат, включаючи закупівлю товару, оплату праці, комунальні платежі та інші витрати.
У програмі можна працювати з графіками роботи для співробітників, контролювати відвідуваність робочого місця, нараховувати заробітну плату.
Автоматизація м'ясного магазину
Автоматизація м'ясного магазину може містити роботу з постачальниками. Ціни на продукцію можуть змінюватися з кожним днем. УСУ допоможе їх відслідковувати, контролювати зміни за допомогою вбудованого візуального датчика. Також можна контролювати через УСУ розрахунки.
Аналітика з продажу допоможе виявити найприбутковіший вид м'ясної продукції, сезонність, постійних клієнтів, допоможе проаналізувати витрати і таке інше.
Для автоматизації м'ясного магазину ви можете надіслати заявку, ми розглянемо ваші потреби та запропонуємо вам різні варіанти по функціоналу. Якщо ви не знайдете необхідних функцій, ми готові розробити їх на замовлення.
CRM для м'ясного магазину
CRM для м'ясного магазину допоможе керувати персоналізованими взаємодіями з клієнтами. Якщо ви практикуєте доставку, то у CRM для м'ясного магазину від УВУ є для цього можливості.
Ми можемо запропонувати вам додаткові послуги. Наприклад, можна підключити розсилку, використовуючи різні канали зв'язку: месенджери, електронна пошта, голосові або прості смс.
Під час запуску програм лояльності можна використовувати механізми УСУ. Можна здійснити запуск: бонусів, знижок, дисконтів тощо. Можливостей багато, і всі вони можуть бути доступні вам.
Щоб почати працювати у програмі УСУ, вам потрібно надіслати заявку до нашої компанії. Ми обов'язково постараємося врахувати ваші потреби. Перед цим ви можете завантажити безкоштовно пробну версію та ознайомитись з додатковими матеріалами. УСУ – працюйте за сучасними стандартами.
Відео програми для м'ясного магазину
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для м'ясного магазину
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.