Можливості CRM системи для врахування термінів придатності
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення може використовуватись на різних робочих пристроях;
- Налаштування здійснюється швидко кожним співробітником, відображаючи персональні дані для контролю та аналізу робочої діяльності, використовуючи обліковий запис, створений під час реєстрації в системі;
- Автоматизований облік дозволяє стежити як за кількістю, а й якістю зберігання, термінами придатності продукції;
- Програмою підтримується розрахований на багато користувачів формат, з єдиною роботою всіх користувачів;
- Можливість об'єднання всіх торгових точок, для зручної та злагодженої роботи;
- Контролювати роботу підлеглих стало зручніше та ефективніше, застосовуючи камери стеження, автоматично облік робочого часу;
- Віддалений доступ та контроль над усіма діями всередині компанії, при отриманні аналітичних та статистичних звітів;
- Єдина інформаційна хмара із наданням інформації всім користувачам;
- Доступ та надання інформації у додатку здійснюється у міру посадового стану та прав користування;
- Ведення CRM бази дозволяє мати в озброєнні персональну інформацію щодо клієнтів та постачальників для зв'язку, аналізу історії співробітництва, оплат тощо;
- Приймання, переміщення, реалізація товарів виконується при взаємодії програми з різноплановими високотехнологічними приладами;
- Передбачається гнучка система знижок для підвищення лояльності клієнтів та збільшення оборотів;
- Пошук та надання інформаційних даних здійснюється при роботі з контекстною пошуковою системою;
- Робота у програмі зі складським, бухгалтерським, касовим обладнанням;
- Ведення бухгалтерського обліку провадиться при інтеграції з 1с системою;
- Розрахунок вартості реалізованих і списаних товарів, послуг здійснюється автоматично.
Програма для врахування термінів придатності
Програма для обліку термінів придатності дозволяє скоротити витрати коштів, враховуючи контроль над товарами, що швидко псуються. Сьогодні програма дозволяє автоматизувати щоденні процеси організації будь-яких сфер діяльності. Найчастіше багато підприємців, не довіряючи сучасним розробкам, ігнорують впровадження програм, що є фатальною помилкою. Програма обліку термінів придатності дозволяє автоматизувати процес управління закупівлею, контроль за збереженням та дотриманням товарів, здійснюючи складський та бухгалтерський облік. Програми поділяються не тільки за вартістю, функціоналом, користувальницьким режимом. Щоб самостійно дати оцінку якості, варто самостійно провести моніторинг ринку та протестувати розробку безпосередньо на власному бізнесі. Щоб скоротити витрати часу, якого і так завжди недостатньо, скористайтеся нашою порадою та зверніть увагу на сучасну програму від компанії «Універсальна Система Обліку».
Як вести облік термінів придатності
Як вести облік термінів придатності у програмі «Універсальна Система Обліку» не складе жодної праці. З усіх питань фахівці компанії допоможуть у будь-який час. При придбанні ліцензованої програми, ви отримуєте двогодинну технічну підтримку з економією бюджету компанії за рахунок відсутності абонентської плати. Зручний та багатофункціональний інтерфейс налаштовуватиметься індивідуально під вимоги кожного користувача. Як ввести облік термінів придатності товарів, а також послуг, що додатково надаються в програмі, впоратися навіть малодосвідчений користувач. Програма передбачає індивідуальний підхід з персональною реєстрацією даних кожного користувача, з формуванням облікового запису, що захищається логіном та паролем. Забезпечення конфіденційності інформаційних даних здійснюється за рахунок розмежування користувацьких можливостей. Вся інформація зберігатиметься у централізованому сховищі, з єдиним доступом, але різними правами для кожного фахівця. Швидкий доступ до інформаційних даних здійснюється за допомогою контекстного пошуку. Таким чином співробітники зможуть оптимізувати робочий час при роботі з клієнтами, реалізуючи товари та послуги, оперативно надаючи інформацію.
Контролює терміни придатності товару в магазині
Контроль термінів придатності товару у магазині виконується автоматизовано. Управління з контролем термінів придатності товарів у магазинах виконується за умови взаємодії програми з додатковим високотехнологічним обладнанням. Програмне забезпечення дозволяє відображати в номенклатурі дані щодо товарів з кодами, описом, вартістю, також додаючи зображення, що отримується з різних джерел та при взаємодії з веб-камерою. У програмному забезпеченні легко здійснювати контроль над термінами придатності товарів, автоматизуючи процес обліку та аналізу з спливаючими повідомленнями, що повідомляють співробітників про відповідні терміни на ті чи інші позиції. Таким чином, виключені простої в роботі і втрата втраченого прибутку за рахунок своєчасної реалізації продукції, що швидко псується, і заповнення недостатнього ліквідного асортименту. Програмне забезпечення сприяє одноразовій та якісній роботі всіх співробітників організації, поєднуючи всі магазини та складські приміщення в єдину систему управління. По внутрішній мережі або в Інтернеті всі зареєстровані користувачі зможуть здійснювати передачу інформаційних даних. Керівник зможе віддалено аналізувати та контролювати робочі процеси, отримуючи звітність за будь-який період часу. Звіти можуть надаватися у таблицях, а й у графіках, діаграмах.
Врахування термінів придатності продуктів харчування
Облік термінів придатності продуктів харчування за допомогою програмного забезпечення виконується автоматично, відображаючи всі дані щодо кожного найменування. Для швидкого доступу до інформації про продукти, номенклатуру буде відображено зліва. За допомогою сканера для штрихкодування можна швидко проводити облік терміну придатності продуктів харчування, здійснюючи приймання, реалізацію, списання, переміщення. Формування документації та звітності виконується автоматично, використовуючи електронні шаблони у будь-яких підтримуваних форматах. Співробітники швидко можуть виконувати продаж продуктів харчування, вибираючи необхідні позиції з номенклатури, класифікуючи їх за тими чи іншими параметрами. Для зручності роботи з товарами передбачається поділ осередків із найменуваннями за кольорами. Здійснення розрахункових операцій здійснюється шляхом використання електронного калькулятора із заданими алгоритмами калькуляції. Для підвищення лояльності, залучення потенційних клієнтів передбачається гнучка система знижок з використанням бонусних карток. Також буде доступний зручний формат роботи з географічними картами, здійснюючи реалізацію з доставкою товарів до різних регіонів.
CRM для контролю термінів придатності
CRM для контролю термінів придатності дозволяє удосконалити робочі процеси торгових організацій, відображаючи інформацію щодо клієнтів та постачальників. В базі CRM з контролю термінів придатності передбачають відображення повної інформації щодо контрагентів, включаючи контакти, історію співпраці, продаж товарів, взаєморозрахунків. За допомогою наявних контактних номерів телефонів та електронної пошти можна здійснювати інформаційну розсилку SMS повідомлень. Також для покращення якості сервісного обслуговування клієнтів доступно виконувати відправку SMS з оцінюванням роботи співробітників. Програмне забезпечення дозволяє проводити аналіз робочої діяльності персоналу, з відображенням робочої діяльності, нараховуючи оплату праці згідно з щомісячними розрахунками. Контролювати діяльність у торгових точках можна за допомогою камер стеження, які в реальному часі передають інформаційні дані на головний комп'ютер. Багатофункціональна програма забезпечує точним обліком, єдиним управлінням та якісним контролем над усіма внутрішньоорганізаційними процесами. Наявна демонстративна версія представлена у безкоштовному форматі на офіційному сайті, що дозволяє оцінити безмежні можливості автоматизованої програми УСУ.
Відео програми для врахування термінів придатності
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку термінів придатності
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.