Можливості CRM системи для пекарні
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Через програмне забезпечення від УСУ можна вести керування обліком будь-якого виробництва;
- Система допоможе вести облік запасів та різних інгредієнтів;
- Через УСУ можна вести автоматичний облік залишків продукції та сировини;
- У програмі можна вести облік виробничих витрат, надавати статті витрат і відстежувати їх;
- У програмі доступні функції для формування собівартості та бюджету;
- Через УСУ можна планувати виробництво продукції;
- Система дозволяє вести облік продажів, і навіть їх аналіз;
- Програма інтегрує з обладнанням, наприклад, з касовим чи складським;
- Через УСУ можна запровадити та керувати системою замовлень, навіть якщо вони надходять через інтернет-магазин;
- Програма підходить для управління фінансовою діяльністю: доходи, витрати, контроль за кредиторською заборгованістю, ведення бухгалтерії;
- Через УСУ можна вести облік заробітної плати та контроль робочого часу;
- У системі можна отримувати корисні звіти та проводити аналітику з них;
- Софт можна налаштовувати на індивідуальні механізми нарахувань, розрахунків тощо;
- Програма допомагає зменшити кількість помилок під час обліку;
- Підвищуйте ефективність обліку разом із УСУ.
Як вести облік у пекарні?
Будь-який бізнес має приносити дохід власнику. Як визначити рентабельність процесів? Все починається з облікових процесів. Як вести облік у пекарні? У сучасних умовах застосовується автоматизація.
Як вести облік у пекарні через УСУ? У цій статті ми розповімо вам про це.
Програма для пекарні
Програма для пекарні від УСУ має сучасні можливості для детального обліку. Вона допоможе вам значно скоротити витрати та зменшити помилки в операціях.
Програму для пекарні можна використовувати для керування рутинними завданнями, що згодом призводить до економії робочого часу. Також за допомогою УСУ можна досягти покращеного контролю та підвищення прозорості у фінансових та облікових операціях.
Можна досягти оптимізації виробництва, покращеного планування та управління запасами.
Програма для обліку у пекарні
Програма для обліку в пекарні - детально розглянемо основні можливості. У програмі для обліку в пекарні можна здійснювати управління запасами та складом. Сюди можуть включатися: автоматична реєстрація товарів та відстеження залишків. Це допомагає уникнути дефіциту чи надлишку товарів. Це дуже важливо для виробництва, не можна допускати, щоб сировина довго зберігалася на складі або навпаки її не вистачило на виробництво продукції.
Через систему можна відстежувати та керувати термінами придатності. Не можна допускати, щоб у виробництво йшли прострочені продукти чи товари для реалізації, що довго зберігалися на складах. Це принесе втрати та зіпсовану репутацію.
Програма обліку у пекарні
Програма обліку в пекарні від УВУ дає можливість створювати бази даних щодо інгредієнтів. На кожну позицію можна створити окрему картку із зазначенням характеристик. Наприклад: найменування запасу, термін придатності, постачальник та інша інформація.
Програму обліку в пекарні можна використовувати для відстеження приходу та витрати. У цій діяльності необхідно регулярно проводити інвентаризацію. Через УСУ, під час інтеграції з устаткуванням можна швидко працювати з товарним асортиментом, проводити інвентаризацію, відпускати товар на касі.
Також може виникнути потреба у списанні продукції, наприклад, якщо прострочений продукт або закінчився термін придатності, через УСУ можна проводити такі операції. Якщо налаштувати систему на сповіщення, можна навіть не допускати таких ситуацій.
Автоматизація міні пекарні
Автоматизація міні пекарні нічим не відрізняється від автоматизації звичайної пекарської справи, єдиною відмінністю можуть бути обсяги виробництва. Тому ведення діяльності може проводитися у більш полегшеному порядку.
Автоматизацію міні пекарні також можна провести через УСУ, можна застосувати всі описані вище функції та інші можливості, опишемо їх.
Наприклад, через ЗСУ можна вести реєстрацію продажів, при підключенні відповідного обладнання робити це можна в автоматизованому режимі. Також це стосується касових операцій, дані надходитимуть до програми миттєво. При інтеграції з фіскальним реєстратором інформація надсилатиметься до податкової.
Через УВУ може здійснюватися автоматизація планування на основі поточних замовлень та прогнозованого попиту. Також ведення витрат на виробництво кожного виробу (інгредієнти, робоча сила, енерговитрати) та інше.
Програмне забезпечення для пекарні
Програмне забезпечення для пекарні від УСУ дозволяє здійснювати ведення обліку всіх замовлень (офлайн та онлайн), відстеження статусів виконання. У програмному забезпеченні можна розмежовувати статуси кольором, що полегшує контроль.
Програмним забезпеченням для пекарні можна керувати персоналізованими замовленнями. Наприклад, у системі можна фіксувати індивідуальні вимоги. Це актуально під час виготовлення тортів, тістечок та інших кондитерських виробів.
Система обліку для пекарні
Система обліку для пекарні не залишить без уваги всі витрати та доходи підприємства. Можна їх враховувати, а потім аналізувати. Наприклад, через УСУ можна визначити, які напрями в діяльності приносять найбільший дохід, а яких витрат дуже багато, чи їх не можна скоротити і так далі.
Систему обліку для пекарні можна використовуватиме аналітики. Це у свою чергу допоможе удосконалювати процеси, позбавлятися непотрібних витрат, оптимізувати роботу персоналу, загалом оптимізувати виробничі процеси.
CRM для пекарні
CRM для пекарні – ми можемо запропонувати і такі можливості. CRM для пекарні може бути особливо корисною у роботі з клієнтами. Ви зможете створювати в програмі окремі кейси на клієнтів та зберігати у них персональні замовлення та інші особливості взаємодій. Такий підхід допоможе покращити у майбутньому сервіс та впроваджувати програми лояльності.
Ми готові в індивідуальному порядку провести для вас презентацію щодо можливостей системи. Для цього потрібно надіслати запит.
Відео програми для пекарні
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для пекарні
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.