1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для обліку прокату

На думку 77 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для обліку прокату

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для обліку прокату

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете здавати в прокат будь-який товар, зручно класифікувавши увесь асортимент на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наочності, Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно може відображатись у накладній на передачу клієнтові
    Фото товару

    Фото товару
  • Програма може організувати роботу у єдиній інформаційній системі будь-якої кількості підрозділів через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Обирати товар з легкістю двома шляхами: за назвою або сканером за штрих-кодом
    Зручний вибір

    Зручний вибір
  • Ви можете використовувати різноманітне обладнання для для зчитування штрих-кодів, і для їх присвоєння товару
    Обладнання

    Обладнання
  • Накладна на передачу товару клієнтові, квитанція, угода та інші різноманітні документи можуть формуватися програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете планувати за кожним товаром наступну оренду, враховуючи час, коли він звільниться у попереднього користувача
    Планування

    Планування
  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що сьогодні потрібно повернути речі
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви з легкістю аналізуватимете усю статистику прокату у кількісному та фінансовому вимірах
    Прокат

    Прокат
  • Система врахує не лише усі продажі, але й прибуток від них та покаже наочну статистику
    Продажі

    Продажі
  • Ви з легкістю зможете дізнатись статистику окупності усіх ваших товарів
    Окупність

    Окупність
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю клієнтів, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Програма покаже усі необхідні дані за поточними заставами клієнтів
    Застави

    Застави
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Автоматизоване програмне забезпечення має гнучкі параметри конфігурації із зручним та красивим інтерфейсом;
  • За кожним користувачем буде закріплено індивідуально сформований обліковий запис з логіном та паролем для входу;
  • Кожному користувачеві надаються певні права доступу;
  • Єдина інформаційна база для зберігання всієї інформації;
  • Багатоканальне підключення та злагоджена робота всіх співробітників з обміном інформаційними повідомленнями по локальній мережі;
  • Ведення обліку робочого часу, з нарахуваннями оплати праці, контролю за якістю та швидкістю обслуговування клієнтів;
  • Аналіз попиту та прокату тих чи інших найменувань товарів;
  • У номенклатурі всі об'єкти прокату будуть класифіковані за категоріями, кодами, кількістю, якісними показниками, наявністю, вартістю;
  • Для візуальної зручності додаються картинки до кожного найменування товару;
  • Клієнтська база дозволяє бачити статус звернень, прокату товарів, використовувати контактні дані, аналізувати платоспроможність та переваги;
  • Масове або вибіркове розсилання голосових та текстових повідомлень;
  • Швидке формування заявок на прокат обраних позицій із номенклатури шляхом подвійного натискання на товар та виділення клієнта, вказівки строків;
  • Автоматичний розрахунок вартості прокату з прийомом платежів у готівковій та безготівковій формі;
  • Можливість налаштування мовної панелі з використанням кількох мов;
  • Система аналізуватиме дані щодо клієнтів, виводячи при замовленні інформацію з платежів, фіксуючи передоплату або стовідсоткову оплату при прокаті;

Програма для обліку прокату

Програма для обліку прокату за рахунок комплексної автоматизації дозволяє вирішити безліч завдань у стислий термін, примножуючи обороти компанії з розширенням клієнтської бази. Програму з обліку над прокатом краще вибирати серед розробників, що зарекомендували себе на ринку, враховуючи можливість отримати негативний досвід. Програми поділяються на функціональне забезпечення, вартість. Проте перед придбанням варто перевірити програму шляхом власного аналізу та тестування демонстративної версії, яка надається розробниками безкоштовно. Щоб Ви не марнували часу та отримали високотехнологічного, автоматизованого помічника, який здатний допомогти користувачам будь-якої сфери діяльності, надаємо увазі програму «Універсальна Систем Обліку». Програма не тільки унікальна з комплексною автоматизацією, але й має демократичну вартість та безкоштовну абонентську плату. Програма розрахована на великий склад користувача, купуючи ліцензовану версію на кожен робочий пристрій. Кожен користувач для збереження та захисту інформаційних даних, повноцінного контролю робочої діяльності буде зареєстрований у системі. Захисний логін та пароль дозволять забезпечити конфіденційність даних. Додаток допоможе не тільки вести облік з прокату, але й здійснювати облік робочого часу, аналізуючи статус, якість та швидкість обслуговування клієнтів.

Програма обліку прокату

Програма обліку прокату легко налаштовується кожним користувачем. Вхід виконується з ярлика на робочому столі. Облік може здійснюватися як у одній точці прокату, і навіть об'єднуючи всі відділення воєдино в інформаційну систему. У додатку всі об'єкти для прокату будуть класифіковані, зі швидким пошуком за кодом, назвою, картинкою, вартістю, наявністю тощо. Щоб співробітники легко та швидко орієнтувалися за найменуваннями, доступне прикріплення зображень. Бронювання та здавання в прокат виконується легко та швидко, кількома кліками виділяючи потрібні об'єкти (товари), виділяючи кількість, дату та час, потім натискаючи на клієнта з клієнтської бази. За одним клієнтом можна закріпити кілька об'єктів, автоматично проводячи розрахунки. Також передбачається можливість використання платіжних та дисконтних карток. Розрахунки виконуються електронним калькулятором за заданими алгоритмами, вартістю номенклатури та кількістю, часом прокату. Інформація щодо статусу об'єктів та прокату висвічуватиметься, для зручності змінюючи колір вікон. Також легко і міняти, скасовувати броню товарів. вся інформація з прокату, доходів та ліквідності об'єктів відображатиметься у табличних журналах, графіках та діаграмах.

CRM система для прокату

Універсальна CRM система для прокату допомагає комплексно автоматизувати ведення обліку, контролю та управління бізнесом. Автоматизовану CRM систему у прокаті легко використовувати, виконуючи бухгалтерський та складський облік. Програма може інтегрувати зі складським та касовим обладнанням. Також є можливість взаємодії з системою 1, ведучи бухгалтерський облік. Формування документів та звітів з наявними шаблонами, заповнення імпортуванням позбавить втрати часу та помилок. Кількісні та якісні показники будуть завжди в нормі. Клієнти можуть здійснювати оплати готівкою та безготівковими коштами, автоматично відображаючи фінансову активність у бухгалтерському обліку. Програма допомагає аналізувати дані щодо товарів, що часто надаються в прокат, вибудовуючи подальшу маркетингову систему, для збільшення доходів. У програмі клієнтська база CRM може бути відкоригована або створена заново, автоматично вносячи доповнення під час надання у прокат тих чи інших найменувань.

СРМ для обліку прокату

СРМ для обліку прокату зручно застосовувати як розсилку інформаційних повідомлень. Автоматичне розсилання повідомлень (голосових та текстових) здійснюється за вибраними контактними номерами телефонів або адресами електронної пошти, з попередньо узгодженим текстом листа. Для покращення якості обслуговування передбачається аналіз сервісу, з отриманням відгуку або оцінки шляхом надсилання повідомлень клієнтам. Таким чином, можна легко і швидко побудувати коректну систему з підвищенням лояльності. Програмне забезпечення допомагає залучити більше клієнтів, швидко оформляючи прокат товарів, розраховуючи вартість та формуючи документи з прийомом оплати. Щоб Ви самі могли переконатись у багатофункціональності та унікальності автоматизованого програмного забезпечення, на нашому сайті представлена безкоштовна тестова версія. З будь-яких питань з радістю проконсультуємо за вказаними на сайті контактними номерами.

Зовнішній вигляд програми

Програма для обліку прокату

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для обліку прокату

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Пункти прокату велосипедів

    Пункти прокату
    велосипедів
  • Пункти прокату автомобілів

    Пункти прокату
    автомобілів
  • Прокат суконь та одягу

    Прокат
    суконь та одягу
  • Пункти оренди

    Пункти оренди
  • Прокат та оренда інструментів та знарядь

    Прокат
    та оренда інструментів
    та знарядь
  • Оренда комерційних приміщень та територій

    Оренда комерційних
    приміщень та територій
  • Організації оренди будівельного обладнання та інструментів

    Організації оренди
    будівельного
    обладнання
    та інструментів
  • Магазини прокату спортивного знаряддя

    Магазини прокату
    спортивного знаряддя
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.