Можливості CRM системи для обліку оренди та прокату
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете здавати в прокат будь-який товар, зручно класифікувавши увесь асортимент на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності, Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно може відображатись у накладній на передачу клієнтові
Фото товару - Програма може організувати роботу у єдиній інформаційній системі будь-якої кількості підрозділів через інтернет
Склади та магазини - Обирати товар з легкістю двома шляхами: за назвою або сканером за штрих-кодом
Зручний вибір - Ви можете використовувати різноманітне обладнання для для зчитування штрих-кодів, і для їх присвоєння товару
Обладнання - Накладна на передачу товару клієнтові, квитанція, угода та інші різноманітні документи можуть формуватися програмою автоматично
Бланки - Ви зможете планувати за кожним товаром наступну оренду, враховуючи час, коли він звільниться у попереднього користувача
Планування - У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що сьогодні потрібно повернути речі
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
E-mail - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви з легкістю аналізуватимете усю статистику прокату у кількісному та фінансовому вимірах
Прокат - Система врахує не лише усі продажі, але й прибуток від них та покаже наочну статистику
Продажі - Ви з легкістю зможете дізнатись статистику окупності усіх ваших товарів
Окупність - Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю клієнтів, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Програма покаже усі необхідні дані за поточними заставами клієнтів
Застави - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення має гарний інтерфейс та зручне меню;
- Розрахований на багато користувачів режим дозволяє всім користувачам працювати єдино, з обміном інформацією;
- У номенклатурі фіксуватиметься інформація щодо кожного найменування товару, наявності, вартості, місця зберігання, ліквідності;
- Для візуального сприйняття в номенклатурі кожного товару доступно прикріпити картинку;
- Регулярне оновлення інформації із зберіганням у централізованому сховищі;
- Взаємодія програми з різними високотехнологічними приладами (касовим та складським обладнанням);
- Швидкий пошук даних при введенні запиту у вікно контекстної пошукової системи;
- Розмежування прав користування між працівниками;
- Дистанційний контроль робочої діяльності персоналу, з урахуванням робочого часу;
- Аналіз кваліфікації та зіставлення рівня обслуговування клієнтів шляхом отримання зворотного зв'язку та оцінки клієнтів;
- Оплата може прийматися у готівковій та безготівковій формі;
- База клієнтів буде сформована з регулярним доповненням інформацією з урахуванням звернень, замовлень в оренду або прокат;
- Автоматичний розрахунок вартості, використовуючи прейскурант та кількість, дати тих чи інших найменувань товарів;
- Ведення бухгалтерського обліку;
- Виписка документів та звітів проводиться швидко в електронній формі, застосовуючи вбудовані шаблони із зразками заповнення.
Облік оренди та прокату
Облік оренди та прокату на поточний час здійснюється не вручну, а автоматично. Здійснювати самостійно облік, контроль, управління та аналіз діяльності бізнесу важко. У сфері оренди та прокату товарів ірраціонально, тому на сьогоднішній день придивляється залучення різних автоматизованих програм. Працюючи по-старому, ви не тільки втрачаєте час, упускаючи потенційних клієнтів, але й упускаєте можливість розширення бізнесу зі збільшенням доходу. Програми з обліку оренди та прокатом допомагають автоматизувати щоденні процеси, ведучи повну інформацію щодо клієнтів, об'єктів нерухомості та товарів, автоматично проводячи розрахунки для оплати, з урахуванням знижки для постійних клієнтів. Програмне забезпечення «Універсальна Система Обліку» допомагає швидко здійснювати оформлення броні та здачі в оренду або прокат тих чи інших найменувань товарів, поділяючи в умовах певної класифікації. Програма має доступну цінову політику, з розширеним функціоналом, який підходить під будь-яку сферу діяльності організації. У програмі легко зорієнтуватись, швидко налаштовуючи параметри конфігурації.
Програма обліку оренди та прокату
Програма обліку оренди та прокату передбачає розмежування користувацьких можливостей, надаючи користувачам ту чи іншу інформацію, що входить до спектру посадових обов'язків. Кожен співробітник організації у програмі з обліку над орендою та прокатом буде персонально зареєстрований, використовуючи обліковий запис для входу та виконання поставлених завдань. Захисний логін і пароль забезпечують конфіденційність інформаційних даних, що зберігаються. Вся інформація про товари зберігатиметься в єдиному інформаційному просторі, з оперативним доступом, пошуком за допомогою контекстного пошуковика. Передбачається можливість взаємообміну інформаційними даними по внутрішній мережі, також доступний розрахований на багато користувачів режим роботи в додатку. Доступно здійснення обліку робочого часу співробітників, відображаючи повну інформацію щодо статусу виконаних робіт, відпрацьованого часу, якості обслуговування клієнтів тощо. Оцінка якості робіт та надання сервісного обслуговування клієнтам здійснюється на підставі відправлених SMS повідомлень з метою отримання зворотного зв'язку з відгуками та оцінкою за десятибальною шкалою. Таким чином, можливо своєчасно виявити рівень кваліфікації співробітників, змінити підхід із підвищенням лояльності клієнтів.
Програма для обліку оренди та прокату
Програма для обліку оренди та прокату товарів передбачає ведення окремої номенклатури зі зручним використанням, а також класифікацією інформації, виділяючи осередки різними кольорами для покращення візуалізації користувачів. Програму з обліку над орендою та прокатом легко освоїть навіть досвідчений користувач ПЗ. Один клієнт може одночасно на ту саму дату забронювати кілька найменувань товарів з автоматичним розрахунком оплати. У додатку доступне використання різних прейскурантів для постійних клієнтів, передбачаючи певний відсоток знижки. Також можливе використання бонусних нарахувань та дисконтних карток. У програмі легко здійснювати відправку СМС повідомлень, інформуючи клієнтів про вигідні пропозиції, знижки та бонуси. Контролювати роботу організації легко та зручно, з єдиною базою, синхронізацією з 1с системою.
CRM система для оренди та прокату
Універсальна CRM система для оренди та прокату має гнучкі параметри конфігурації. Мовна панель передбачає можливість одночасно працювати з кількома мовами, що досить зручно під час обстеження іноземних клієнтів. Автоматизовану систему CRM при оренді та прокаті легко використовувати на різних робочих пристроях. Всі співробітники з легкістю зможуть передавати потрібну робочу інформацію щодо клієнтів та товарів в онлайн режимі. Реально проводити автоматичний облік робочого часу працівників, виплачуючи фіксовану оплату праці та бонуси з автоматичного розрахунку виконаних робіт. Враховуючи унікальність програмного забезпечення та багатофункціональність, взаємодію з різноплановими приладами та додатками, вся робота буде прискорена та покращена. Діаграми та графіки фіксуватимуть рентабельні товари, попит за сезонністю та ціновим діапазоном. Порівняльний аналіз допоможе вибудовувати маркетингові плани, збільшення оборотів.
СРМ для обліку оренди та прокату
СРМ для обліку оренди та прокату є невід'ємною частиною ведення такого непростого бізнесу. Автоматизовану СРМ систему з урахуванням над орендою та прокатом легко підлаштувати під інтеграцію з касовим та складським обладнанням. Таким чином, приймання, звіряння. Проводитимуться в рази швидше та якісніше. Передбачається виписка документів, чеків та рахунків, застосовуючи електронні форми шаблонів та зразків заповнення. Прийом платежів виконується у готівковій та безготівковій формі, оперативно відображаючи доходи компанії. Щоб отримати консультацію висококваліфікованих фахівців та мати можливість самостійно оцінити безмежний функціонал програмного забезпечення, варто відвідати наш офіційний сайт. Завантаживши безкоштовну тестову версію, Ви зможете повною мірою оцінити на власній справі потенціал універсального програмного забезпечення.
Відео програми для обліку оренди та прокату
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку оренди та прокату
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Пункти прокату
велосипедів
Пункти прокату
автомобілів
Прокат
суконь та одягу
Пункти оренди
Прокат
та оренда інструментів
та знарядь
Оренда комерційних
приміщень та територій
Організації оренди
будівельного
обладнання
та інструментів
Магазини прокату
спортивного знаряддя
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.