Можливості CRM системи для обліку подобового прокату
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете здавати в прокат будь-який товар, зручно класифікувавши увесь асортимент на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності, Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно може відображатись у накладній на передачу клієнтові
Фото товару - Програма може організувати роботу у єдиній інформаційній системі будь-якої кількості підрозділів через інтернет
Склади та магазини - Обирати товар з легкістю двома шляхами: за назвою або сканером за штрих-кодом
Зручний вибір - Ви можете використовувати різноманітне обладнання для для зчитування штрих-кодів, і для їх присвоєння товару
Обладнання - Накладна на передачу товару клієнтові, квитанція, угода та інші різноманітні документи можуть формуватися програмою автоматично
Бланки - Ви зможете планувати за кожним товаром наступну оренду, враховуючи час, коли він звільниться у попереднього користувача
Планування - У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що сьогодні потрібно повернути речі
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
E-mail - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви з легкістю аналізуватимете усю статистику прокату у кількісному та фінансовому вимірах
Прокат - Система врахує не лише усі продажі, але й прибуток від них та покаже наочну статистику
Продажі - Ви з легкістю зможете дізнатись статистику окупності усіх ваших товарів
Окупність - Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю клієнтів, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Програма покаже усі необхідні дані за поточними заставами клієнтів
Застави - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Автоматизована програма дозволяє здійснювати подобовий прокат товарів максимально швидко, точно та легко;
- У системі буде відображена інформація щодо всіх найменувань товарів, класифікованих за категоріями;
- Ведення єдиної бази клієнтів CRM дозволяє бачити коректні контактні номери телефонів для зв'язку, інформацію про статус броні та прокату, платежів, відгуків, переваг;
- Платежі виробляються у готівковій та безготівковій формі;
- Інформація доступна кожному користувачеві в міру делегування прав користувача;
- Обмін інформацією по локальній мережі;
- Можливість об'єднання всіх філій в єдину інформаційну систему, для зручного та автоматизованого управління, контролю та аналізу;
- ведення обліку робочого часу, автоматично розраховуючи заробітну плату;
- Контекстний пошуковик надає інформацію за лічені хвилини;
- Табличні дані, діаграми, графіки надають керівництву повну інформацію про діяльність підприємства;
- Швидкий розрахунок вартості прокату того чи іншого товару під час виборів у календарі дати та часу;
- Кожен товар для зручності буде виділений певним кольором, з назвою, присвоєним штрих-кодом, прикріпленим картинкою;
- Взаємодія із високотехнологічним складським обладнанням дозволяє швидко проводити складський облік;
- Можливість одночасно працювати з кількома іноземними мовами;
- Доступно відстежувати джерела приросту клієнтів, аналізуючи подальші плани маркетингу;
Програма для обліку подобового прокату
Програма для обліку подобового прокату допомагає вести базу по товарах, з урахуванням автоматичного відображення даних щодо наявності, статусу платежів тощо. На сьогоднішній день ручне управління залишилося в минулому з огляду на необхідність швидко обробляти запити клієнтів, вести розрахунки та формувати документи зі звітами. Постійно зростаюча конкуренція не залишає іншого виходу. Програму з обліку над подобовим прокатом варто вибирати за певними критеріями, що підходять вашу компанію. Серед представленого різноманіття утиліт варто звернути увагу на автоматизовану програму «Універсальна Система Обліку». Програма має гнучкі параметри конфігурації, зручний та барвистий інтерфейс. Теми для робочого столу можна міняти за настроєм. Вибір та використання іноземних мов дозволяє працювати з іншомовними клієнтами, розширюючи базу клієнтів. Програма передбачає придбання ліцензованої версії кожного робочого пристрою. Розрахований на багато користувачів формат забезпечує єдину і злагоджену роботу всіх співробітників компанії. За наявності кількох філій, ви легко можете об'єднати їх у єдину інформаційну систему, з єдиною базою. Кожен працівник буде забезпечений певними правами доступу до тієї чи іншої інформації.
Програма для подобового прокату
Програма для подобового прокату дає змогу аналізувати найбільш ліквідні позиції товарів. подобова оренда та прокат передбачає надання різних найменувань товарів, які у програмі будуть класифіковані для швидкої та ефективної роботи. Програму з подобового прокату легко освоїть навіть малодосвідчений користувач. Вхід виконується з ярлика на робочому столі. Головне вікно програми дозволяє працювати у зручному форматі. Зліва на екрані будуть представлені всі товари, що здаються у прокат (інструменти, сукні, взуття, інструменти, нерухомість, велосипеди). Для найкращого орієнтування співробітників у номенклатурі, кожному об'єкту можна додати зображення. Також передбачається присвоєння та відображення найменування, опису, штрих кодів. Досконала універсальна програма може інтегрувати з різним високотехнологічним обладнанням, автоматизуючи робочі процеси. таким чином, доступно автоматично здійснювати облік, приймання, здачу у прокат товарів, інвентаризацію. Усі об'єкти в системі будуть підрозділені за категоріями та підкатегоріями, виділеними певним кольором.
CRM система подобового прокату
Автоматизована CRM система подобового прокату допомагає автоматизувати робочі процеси зі збільшенням доходів. У CRM системі по подобовому прокату легко і просто знайти потрібну інформацію, вносячи запит у вікно контекстного пошуковика за штрих-кодом, назвою, наявністю і т.д. у програмі можна вести єдину клієнтську базу CRM. В базі можна вносити доповнення за номерами телефонів, замовленнями, статусом платежів, відгуками, платоспроможністю. Автоматизована програма дозволяє настроїти автоматичне надсилання голосових та текстових повідомлень. Також можливо аналізувати найактивніші періоди прокату тих чи інших найменувань товарів. Один клієнт може оформити прокат кількох товарів з автоматичним розрахунком вартості оплати. Розрахунки проводяться за заданими алгоритмами електронним калькулятором з урахуванням відображених у номенклатурі цін. Взаєморозрахунки можуть здійснюватися готівкою та безготівковими коштами. Також передбачається лояльна система знижок, автоматично роблячи перерахунок.
СРМ для обліку подобового прокату
СРМ для обліку подобового прокату дозволяє проводити оформлення замовлень у календарі, відображаючи дату та час. У системі відображається лише робочий годинник. Програмне забезпечення СРМ з обліку над подобовим прокатом дає змогу вести бухгалтерський та складський облік. Формування документів, звітів, актів приймання-передачі товарів буде автоматичним, враховуючи наявність шаблонів та зразків. Заповнення проводиться у лічені хвилини, враховуючи можливість імпортування даних із будь-яких джерел. Також передбачається аналіз робочої діяльності співробітників, оцінюючи як швидкість, а й якість обслуговування клієнтів. Отримання відгуків допоможе проаналізувати рівень компетенції працівників. Отримання відгуків здійснюється шляхом надсилання повідомлень з метою оцінки сервісного обслуговування. Облік робочого дня дозволяє автоматично розраховувати заробітну плату працівників. Проаналізувати можливості програмного забезпечення реально абсолютно безкоштовно, завантажуючи тестову версію. За додатковою консультацією варто звертатись до фахівців компанії УСУ, за вказаними на сайті контактними номерами.
Відео програми для обліку подобового прокату
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку подобового прокату
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Пункти прокату
велосипедів
Пункти прокату
автомобілів
Прокат
суконь та одягу
Пункти оренди
Прокат
та оренда інструментів
та знарядь
Оренда комерційних
приміщень та територій
Організації оренди
будівельного
обладнання
та інструментів
Магазини прокату
спортивного знаряддя
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.