Можливості CRM системи для обліку товару у магазині
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення є комплексним рішенням для автоматизованого обліку, управління, контролю та аналітики;
- Програмне забезпечення має гарний та багатозадачний інтерфейс з персональним налаштуванням гнучких параметрів конфігурації;
- У додатку передбачається реєстрація кожного фахівця з відображенням персональних робочих даних, які використовують обліковий запис для щоденної роботи та автоматично виконують поставлені завдання;
- Пошукова система працює для економії часу користувачів, надаючи дані за запитом, внесеним в електронне вікно протягом декількох хвилин;
- Інформація у програмному забезпеченні автоматично оновлюється та доповнюється із збереженням у єдиному інформаційному просторі;
- Доступ до системи для всіх користувачів одноразовий, з розмежованими можливостями користувача для забезпечення конфіденційності даних;
- Взаємодія користувачів здійснюється у додатку при синхронізації робочих пристроїв, що єдино підключених до внутрішньої мережі;
- Автоматичне введення даних оптимізує робочий час співробітників, за винятком помилок пов'язаних з людським фактором, переносячи дані з різних носіїв;
- Складське обладнання дозволяє покращити процес обліку товарів, відображаючи відомості під час приймання, пересування, реалізації продукції, інвентаризації;
- Бухгалтерський облік виконується за підтримки роботи з 1с бухгалтерії, одночасно виконуючи розрахунки, формування документації та звітності, контролю фінансової діяльності;
- Аналітичні та статистичні дані надаватимуться автоматично, задаючи терміни у планувальнику завдань;
- Розрахунки виконуються додатком автоматично, використовуючи номенклатуру із заданими кількісними показниками товарів та послуг;
- Прийом платежів у готівковій та безготівковій формі, використовуючи взаємодію з банківською системою;
- Усі найменування товарів відображатимуться в номенклатурі, з урахуванням назви, опису, кількості, кодів та артикулів, попиту, картинки, термінів придатності;
- Аналіз попиту товарів дозволяє своєчасно заповнювати чи прибирати з номенклатури позиції, виключаючи простої чи нестачу продукції, впливаючи безперебійну роботу магазинів.
Програма для обліку товару у магазині
Програма для обліку товару в магазині сприяє якісному веденню з виключенням проблем зумовлених браком часу, навичками, що бракують, для грамотного внутрішньоорганізаційного управління, постійного контролю та аналітики. При невеликих оборотах магазину, можливо впоратися вручну, працюючи з внесенням даних на папери, але ніхто не заперечуватиме, що такий застарілий метод не дає гарантії якісної роботи та збереження інформаційних даних. На даний час всі процеси автоматизовані, з розвитком бізнесу та збільшенням обсягів доходів. Щоб без ризику для бізнесу придбати програмне забезпечення, варто провести моніторинг ринку. Насамперед варто проаналізувати власний бізнес та оцінити необхідність програми з урахуванням правильно підібраних модулів та інструментів. При моніторингу необхідно чимало часу, сил та терпіння, але ми хотіли б допомогти у цьому питанні. Зверніть свою увагу на спеціалізоване програмне забезпечення від компанії «Універсальна Система Обліку», яка відрізняється від аналогічних додатків своєю багатофункціональністю, високою швидкістю роботи, доступною ціновою політикою, розрахованим на багато користувачів форматом. Купуючи програму, передбачається одноразова виплата за ліцензовану версію без абонентської плати.
Облік товару у магазині
Програмне забезпечення передбачає облік товару у магазині із веденням кожної позиції у номенклатурі. Інформація щодо кожної позиції фіксуватиме загальну кількість, назву, опис, вартість, включаючи ПДВ, рейтинг попиту, зовнішні параметри та терміни придатності. Також передбачається прикріплення картинки, щоб користувачі могли відрізнити один товар від іншого. Зображення може використовуватися з будь-яких джерел, а також для інтеграції з web-камерою. Усі користувачі можуть працювати єдино, одночасно входячи під персональними обліковими записами, із захисним логіном і паролем. Варто відзначити зручність роботи програми на будь-яких видах робочих пристроїв, що інтегруються з комп'ютером. Таким чином, керівник організації торгівлі зможе аналізувати роботу своїх підлеглих, оцінювати терміни виконання завдань. У додатку доступно вести облік робочого часу фахівців, відображаючи відпрацьований час (приходу та догляду), перерви, переробки, підсумовуючи обсяги продажу. Підсумкові результати розрахунків відпрацьованого часу впливатимуть на заробітну плату, стимулюючи фахівців на якісну та оперативну роботу.
Як організувати облік товару у магазині
Як організувати облік товару у магазині за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення? Все досить легко та просто. Кожен користувач може швидко освоїти принципи роботи програмного забезпечення за рахунок загальнодоступних параметрів конфігурації. Для початку роботи в програмі передбачається придбання та встановлення ліцензованої версії з реєстрацією. Після входу в особистий кабінет користувачі можуть вибрати модулі та інструменти, що підходять під сферу діяльності, налаштувати мовну панель, підібрати теми для заставки робочого столу. Зручний розрахований на багато користувачів режим допомагає об'єднати всі відділення, для взаємного обміну інформаційними повідомленнями по локальній мережі. У єдиній програмі доступно керувати необмеженою кількістю магазинів та складських приміщень, що є додатковим плюсом, відображаючи фактичні доходи та витрати. Права користування делегуються у міру трудового становища, яке займає в компанії, що є гарантією захисту конфіденційних даних.
Програма для підрахунку товару у магазині
Програма для підрахунку товару в магазині допомагає своєчасно виявляти неходові позиції, що залежать на стелажах, кошти, що заморожують. Програмне забезпечення дозволяє фіксувати фактичні показники попиту та продажу, своєчасно доповнюючи або виключаючи найменування товарів із номенклатури. У програмному забезпеченні можна аналізувати споживчий попит, грамотно формуючи номенклатуру. Також у програмному забезпеченні виключено брак часу зміну цін, включаючи закупівельну вартість під час реалізації. У програмі вся інформація буде автоматично збережена в інформаційній базі з можливістю аналізу зміни цін на товари, придбані в іноземній валюті, зіставляючи зміни закупівельної вартості та курсу валют. Є можливість моніторингу ринку. У додатку можна виключити простої в роботі, своєчасно списуючи або повертаючи товари з відповідними термінами придатності. Програма справно працює роки, що не завжди можна сказати про працівників, яким через людський фактор потрібен відпочинок.
Як правильно вести облік товару у магазині
Як правильно вести облік товару в магазині без простоїв? Програмне забезпечення може інтегрувати з високотехнологічним складським та касовим обладнанням, оптимізуючи робочий час. За допомогою складського обладнання є можливість здійснення автоматизованого обліку, контролю та аналізу товарів, виявляючи надлишки або нестачу під час інвентаризації. У програмі легко автоматизувати процес закупівлі ліквідних товарів у кількості, що бракує, визначаючи необхідну кількість. Аналізуючи попит на товари, є можливість використання сучасних маркетингових рішень, для залучення клієнтів та реалізації неліквідних позицій, влаштовуючи знижки та акції. Керівник компанії може віддалено аналізувати та контролювати роботу за допомогою інтеграції робочих пристроїв та відеоспостереження, в реальному часі бачачи все, що відбувається всередині магазинів та складів. Аналітичні та статистичні звіти допоможуть раціонально оцінювати роботу торгового бізнесу, отримуючи зведення щодо доходів та витрат. Для автоматичного формування звітів та зведень передбачається встановлення часу в планувальнику завдань.
Як вести облік товару в магазині
Як вести облік товару у магазині? Програмне забезпечення дає можливість забезпечити співробітників організації мобільністю, з прозорим переміщенням товарів між складами та магазинами. Додаток автоматизує процес роботи з документацією, оперативно формуючи матеріали за вбудованими шаблонами в електронній формі. При введенні реєстраційних даних можна використовувати ручне внесення або автоматичне переміщення матеріалів з різних джерел, підтримуючи різні формати. Якщо ви отримуєте або надсилаєте, можна перетворювати документи у формати Word або Excel. Пошукова система працює для оптимізації робочого часу, надаючи дані на запит у лічені хвилини. Немає необхідності вносити коди товарів, скануючі пристрої автоматизують цей процес, відображаючи інформацію у системі.
Як вести облік товару в магазині під час автоматизації робочих процесів? Ви самостійно зможете дізнатися подробиці, використовуючи ефективний автоматизований помічник. У програмі доступно вести калькуляцію в електронній формі калькулятором, з алгоритмами, що вносяться, для оперативного відображення розрахункових показників. Співробітники магазинів з легкістю зроблять облік під час реалізації товарів, а також приймаючи та обробляючи повернення. Дані щодо проблемних позицій автоматично фіксуватимуться в базі, здійснюючи перерахунок доходів і витрат. Програмне забезпечення передбачає роботу ультрасучасних функціональних можливостей. Наприклад, функція АТС телефонія дозволяє зчитувати номер телефону під час вхідного дзвінка, відповідаючи на дзвінок з вже підготовленою мовою, наданою інформацією щодо клієнта та замовлення. Таким чином, час на відповідь надання інформації буде скорочено, з підвищенням лояльності клієнтів. Також для аналізу задоволення запитів клієнтів та рівня сервісного обслуговування передбачається надсилання повідомлень на мобільні номери покупців з отриманням оцінки. У системі доступно виявляти мінусу у роботі, перетворюючи на плюси, проводячи навчання фахівців підвищення рівня кваліфікації чи мотивуючи бонусними нарахуваннями.
Контроль товару у магазині
Контроль товару у магазині здійснюється у кількісному та якісному плані. При постійному контролі та аналізі наявності товарів у магазинах доступно прогнозувати розмір доходів. Бухгалтерський облік здійснюється у додатку при інтеграції з 1с бухгалтерією, здійснюючи фінансовий облік зі створенням звітної документації. Планування закупівель провадиться на підставі графіків, зіставляючи залишки. Автоматизоване програмне забезпечення сприяє прийому оплати за товари та послуги у безготівковій формі, взаємодіючи з банківськими системами. Інформація щодо клієнтів та постачальників буде доповнюватися та під час роботи коригуватись контактними номерами телефонів та електронною поштою, відомостями на замовлення товарів, оплатами, відгуками тощо. Також передбачається використання дисконтних карток із присвоєнням номерів, вказуючи розмір знижки. Таким чином, можна залучати, утримувати платоспроможних покупців, заохочуючи за покупки. Бонусні бали є електронними грошима, що гарантують повернення покупців, із придбанням товарів на велику суму в чеку.
Облік товару в магазині - програма
Облік товару в магазині – програма безсумнівно корисна. Програмне забезпечення «Універсальна Система обліку» є однією з найкращих. У програмі доступно аналізувати дані, вести облік та систематично влаштовувати акції зі знижками на товари, які не мають попиту. Таким чином, можна розпродати товар, при цьому заохочуючи покупців. У програмі доступно надсилати повідомлення не тільки для оцінки сервісного обслуговування, але і для надання важливої для покупців інформації за новинками, знижками та бонусними нарахуваннями, статусом доставки замовлення тощо. Для покращення бізнес-процесів та збільшення оборотів, передбачається можливість онлайн торгівлі, з економією бюджетних коштів на оренду приміщення під магазин, виплату заробітної плати співробітникам. Прийом замовлень здійснюватиметься автоматично системою з відображенням усіх етапів з моменту оформлення замовлення до моменту вручення товарів покупцю.
Програма для товару у магазині
Програма для товару у магазині дозволяє оперативно друкувати цінники та етикетки, використовуючи принтери різних моделей. За відсутності можливості використання на товарах етикеток є можливим застосовувати короткі коди, роздруковані на окремому аркуші паперу. Наводячи сканер для штрихкодування на товар або код, передбачається відображення інформації щодо продукції. Таким чином, облік та продаж товарів буде вироблятися в рази швидше. У програмі є можливість використання географічних карт відбиття активності попиту покупцями у тому чи іншому регіоні, відкриваючи нові торгові точки. Також географічні карти використовуються програмою для здійснення доставки, вказуючи адреси та розраховуючи вартість та час. також є можливість відображати інформацію щодо проблемних покупців, вносячи відомості в систему. Таким чином, при несвоєчасному проведенні платежів, система надалі виставлятиме рахунки зі стовідсотковою передоплатою.
Як зробити облік товару в магазині
Як зробити облік товару в магазині Ви зможете наочно оцінити та самостійно протестувати при встановленні тестової версії. Тестова версія є безкоштовною із відображенням функціональних можливостей ліцензованої версії. у подарунок до ліцензованої програми ви отримаєте дві години технічної підтримки. При питаннях, що залишилися, варто пройти на сайт і відправити заявку фахівцям, які зв'яжуться з вами для консультації. Не варто відкладати придбання та впровадження програмного забезпечення, враховуючи конкуренцію, що динамічно зростає. За допомогою програмного забезпечення ви зможете покращити роботу бізнесу, розширити базу клієнтів, залучити та утримати, зі збільшенням прибутковості.
Відео програми для обліку товару у магазині
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку товару в магазині
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.