Можливості CRM системи обліку товарів у магазині
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення має гнучкі параметри конфігурації, з індивідуальним налаштуванням та вибором модулів інструментів кожним користувачем;
- Для кожного робочого пристрою передбачається придбання ліцензованої версії з двома бонусними годинами технічної підтримки;
- Програма може працювати у будь-якій частині світу, передбачаючи налаштування мовної панелі;
- Теми для робочого столу можуть бути підібрані персонально, використовуючи представлені барвисті шаблони, що підходять для зміни заставки хоч щодня, працюючи в комфортних умовах;
- У системі обліку передбачається багатоканальний доступ із одноразовою роботою по локальній мережі для зручності та оптимізації робочого часу, з передачею інформаційних даних між користувачами;
- У системі доступно здійснювати облік робочого часу з відображенням фактичних показників відпрацьованих годин та виконаних обсягів продажу, з переробками та нарахуванням оплати праці, що підвищує дисципліну;
- У системі здійснюється віддалений контроль над діяльністю персоналу та покупців магазинів, за допомогою камер стеження, що в реальному часі передають інформацію на головний комп'ютер;
- Вся інформація, документація, автоматично зберігатимуться у хмарному сховищі, включаючи класифікацію даних та збереження у необмеженому обсязі на тривалий термін, підтримуючи різні формати файлів;
- Пошукова система працює швидко і якісно, надаючи інформацію користувачам за запитом, що вводиться в електронне вікно, з урахуванням делегування можливостей користувача;
- Додаток здатний працювати як на стаціонарних комп'ютерах, так і на мобільних пристроях, здійснюючи облік, аналітику, контроль та управління;
- Можливо автоматично формувати документи, рахунки, звіти, застосовуючи електронні шаблони з нумерацією та датуванням;
- Додаток дозволяє автоматизувати процес складського обліку, застосовуючи під час роботи високотехнологічне обладнання, що оперативно проводить найскладніші процеси інвентаризації;
- Інформація про товари буде фіксувати в номенклатурі, з назвою позицій, описом, термінами придатності, якістю зберігання, місцем перебування в магазині або на складі, кількістю, вартістю, статусом залишків та попиту;
- Для візуальної відмінності одного товару від іншого передбачається можливість використання картинок, що отримуються з веб-камери;
- Вносити інформацію вручну немає потреби, система обліку передбачає імпорт та експорт відомостей.
Система обліку товарів у магазині
Система обліку товарів у магазині дозволяє при комплексному підході покращити ведення документації та звітності зі збільшенням обсягів продажу та аналітикою даних. Насправді через постійний попит і необхідність впровадження спеціалізованих програм для автоматизації робочих процесів виникають ризики пов'язані з придбанням універсальних систем. Найчастіше недобросовісні підприємці, враховуючи непоінформованість і недосвідченість покупців, надають як ліцензовану версію пробну, спочатку без платежів, але пізніше стягуючи чималу плату. Щоб ви не потрапили на пастку недобросовісних розробників і не придбали мало функціональну програму, радимо зробити моніторинг ринку та придбати програмне забезпечення вищої якості. У виборі програмного забезпечення також радимо звернути увагу на спеціалізований софт від компанії «Універсальна система обліку». Програмне забезпечення розроблено для комплексної автоматизації робочих процесів будь-якого виду бізнесу, незалежно від сфери діяльності та бюджету. Доступність управління та багатофункціональність не відповідає вартості, враховуючи демократичну цінову політику та відсутність щомісячної абонентської плати. Програма підходить як для досвідченого користувача, так і новачка.
Система обліку товару у магазині
Система обліку товару в магазині справляється із багатозадачністю, оперативно виконуючи роботи та відображаючи інформацію про статус. Крім ведення обліку у системі доступне здійснення контролю, управління, аналітики. При впровадженні програмного забезпечення передбачається первинна реєстрація кожного фахівця з внесенням персональних даних та формування облікових записів, які забезпечують повноцінною роботою та захистом конфіденційних даних. Логін та пароль дозволяють захистити інформаційні дані під час роботи, блокуючи доступ для сторонніх осіб. У програмі не має значення загальна кількість складу користувача, об'єднуючи всі робочі пристрої для синхронної роботи та обміну інформаційними повідомленнями. За допомогою системи обліку можна покращити якість роботи одного або декількох магазинів, із синхронізацією мережі для загального контролю та управління. Таким чином, можна побачити статус товарів у кожному з магазинів, аналізуючи дані з продажу, фінансової діяльності з веденням єдиного бухгалтерського обліку.
Система обліку товару
Система обліку товару дає можливість автоматично здійснювати аналітику даних із відображенням фактичних показників залишків на складах та у магазинах. У програмі всі процеси будуть автоматизовані, при врахуванні взаємодії з високотехнологічними приладами та додатковими програмами. Для вільного пересування користувачів передбачається можливість застосування мобільної версії програмного забезпечення повноцінним управлінням. Системою обліку, можливо сканувати штрих коди товарів і відображати дані в системі, що досить зручно при відображенні минулих термінів придатності, зіпсований продукції, автоматично фіксуючи дані в журналі проблемних товарів. Під час приймання, списання чи повернення продукції передбачається здійснення автоматичного перерахунку. Перерахунок у системі обліку здійснюється автоматично, використовуючи електронний калькулятор, з алгоритмами, що задаються. Система обліку налаштовується кожним користувачам в індивідуальній формі, підбираючи необхідні інструменти та модулі для високоякісного провадження робочої діяльності. Система обліку може взаємодіяти з різними приладами, принтером для друку чеків та етикеток. Термопринтер забезпечує безперервною роботою, без додаткових перерв та фінансових вкладень на заміну картриджів тощо.
Автоматизована торгова система
Автоматизована торгова система за рахунок багатофункціональності та взаємодії з обладнанням допомагає прискорити та покращити процес оприбуткування товарів, переміщення, списання, інвентаризації. Інвентаризація, що здійснюється вручну, досить трудомісткий процес і потребує підвищеної уваги, враховуючи вплив людського фактора на підсумкові результати кількісних та якісних показників залишків товарів. Також при самостійному здійсненні інвентаризації потрібно призупинення робочої діяльності з понесеними збитками. З програмним забезпеченням все досить легше, не потрібно попередньої підготовки, призупинення продажів, всі процеси будуть виконані швидко та якісно за допомогою складського обладнання. Термінал збору даних для штрихкодування оперативно рахує дані по товарах, і відобразить інформацію в номенклатурі. Дані щодо продукції відображатимуть у номенклатурі з назвою, описом, зовнішніми та внутрішніми параметрами, термінами придатності, зберіганням, статусом наявності та попиту, вартістю тощо. Також у програмі доступно візуально відповідати один продукт від іншого за допомогою картинки, доступної до використання з різних журналів або з веб камери. Зображення допомагають покупцям самостійно зробити купівлю товарів, реально оцінюючи та зіставляючи за вартістю.
Автоматизовані торгові системи
Автоматизовані торгові системи при взаємодії зі складським та касовим обладнанням дозволяють оперативно, якісно з підвищенням обсягів продажу покращити роботу торговельного бізнесу. Автоматизована торгова система може працювати з необмеженим обсягом інформаційних даних, що зберігаються в хмарному сховищі, з єдиним доступом усіма користувачами, але при розмежуванні користувацьких можливостей. Делегування користувальницьких можливостей надається керівником організації з визначенням посадового становища. Відповідно керівник має безмежні можливості для ведення обліку, контролю та аналізу. У системі обліку, можливо продуктивно застосовувати контекстну пошукову систему для швидкого відображення інформаційних даних, необхідних для роботи з покупцями та постачальниками. По локальній мережі всі користувачі можуть обмінюватися даними, скорочуючи час, що витрачається. При багатоканальному доступі та одночасно здійснюваній роботі, внесеній та виведеній інформації, в системі обліку автоматично оновлюватимуться відомості, фіксуючи щоденні дії кожного користувача. Таким чином, можна забезпечити збереження інформаційних даних, вчасно виявляючи робочі помилки при введенні інформації в документи, звіти та журнали.
Автоматична торгова система
Автоматична торгова система передбачає можливість ведення контролю за робочою діяльністю магазинів та складських приміщень. Як говорилося раніше, всі торгові майданчики можна об'єднати в централізовану мережу, з відображенням фінансової та робочої діяльності. За допомогою програмного забезпечення доступно аналізувати дані з продажу, зіставляючи фактичні показники обсягів реалізованої продукції із запланованими показниками. Також можна вести аналітику щодо вкладених коштів у маркетинг, виявляючи найперспективніші пропозиції. Контролювати робочу діяльність персоналу доступно при автоматизованому веденні обліку робочого часу, зчитуючи фактичні показники відпрацьованої кількості годин та виконаних обсягів продажу, включаючи переробки, виходи на обідні перерви та перекури. Здійснення контролю робочої діяльності та калькуляції загального відпрацьованого часу доступно проводити нарахування заробітної плати з відображенням даних у відомостях. Контроль також здійснюватиметься за допомогою відео спостереження, в реальному часі зчитуючи інформацію та передаючи на головний комп'ютер. Таким чином, виключені факти шахрайства та розкрадання товарно-матеріальної цінності, заподіяння збитків пов'язаних з неякісним обслуговуванням покупців тощо.
Система автоматизації магазину
Система автоматизації магазину передбачає управління внутрішньоорганізаційними процесами у віддаленому форматі. Надана інформація в аналітичних та статистичних звітах дозволяє керівнику приймати виважені рішення щодо подальшої діяльності торговельного бізнесу. Дані будуть представлені у зручному форматі як таблиці, графіки, діаграми, зі швидким перетворенням. Також керівник матиме повний доступ у будь-який час до фінансових засобів, враховуючи можливість синхронізованої роботи програми з системою 1с. Ведення бухгалтерського обліку в єдиній системі досить зручно, передбачається відсутність необхідності повторного введення інформації або проведення розрахункових операцій.
Варто зазначити, що у системі обліку передбачається можливість автоматичного заповнення інформаційними даними відомостей, документів та звітів, застосовуючи імпорт та експорт даних. Також немає потреби на паперових носіях оформлювати документи та звіти, застосовуючи електронні шаблони з автоматичним збереженням для подальшого використання, ознайомлення та коригування. При формуванні документації та звітності, рахунків та актів, доступно дотування та нумерація, відображаючи інформацію у реєстрі. Системи автоматизації торгівлі дозволяють покращувати якість обслуговування споживачів, оптимізуючи робочий час фахівців. У системі передбачається можливість відправки інформаційних повідомлень на телефони покупців для надання інформації про новинки товарів, про статус доставки та замовлення, винагороди у вигляді бонусних балів тощо.
Система автоматизації торгівлі
Система автоматизації торгівлі передбачає роботу із різноплановими технологіями. Для розширення клієнтської бази та надання актуально вигідної для обох сторін інформації передбачається автоматичне розсилання повідомлень у вигляді СМС, Email. SMS, що надсилаються, будуть також використані для відправки в якості отримання відгуків та оцінки покупців, оцінювання якості сервісного обслуговування. Таким чином, можна виявити недоліки в обслуговуванні клієнтів, а також підвищити лояльність. Контактну інформацію клієнтів буде відображено в єдиній базі CRM, з доповненням історією продажу товарів та послуг, взаєморозрахунків, дзвінків, відгуків тощо. База CRM може бути сформована в системі обліку з новою або вже наявною інформацією, а також використовувати функцію «Граббера», застосовуючи відомості зі сторонніх сайтів. Багатофункціональна програма впливає автоматизацію робочих процесів.
Системи автоматизації торгівлі
Система автоматизації торгівлі дозволяє збільшити обсяги продажу з прибутковістю, орієнтуючись ринку. Побудова ціноутворення ґрунтуватиметься на раціональній надбавці на собівартість продукції, виявляючи попит споживачів, а також пропозиції у конкурентів. У системі доступно аналізувати дані за кожний період часу, зіставляючи обсяги продажу товарів, вибираючи ходові позиції. Також у системі передбачається можливість аналітики даних з урахуванням виявлення неходових позицій, використовуючи маркетингові рішення для залучення покупців та реалізації. Таким чином, відсутня заморозка коштів при зберіганні неліквідної продукції, споживаючи ресурси складу. Універсальна система дозволяє контролювати не лише залишки товарів на складах та в магазинах, а й відображати якісні показники з термінами придатності. При відповідних термінах придатності система буде повідомляти відповідального фахівця для прийняття рішень. Доступно відображати інформацію у номенклатурі з виділенням позицій різними кольорами, щоб візуально оцінювати загальний стан справ компанії, своєчасно виявляти продукцію з відповідними термінами придатності, малою кількістю тощо.
Система автоматизації продажу
Система автоматизації продаж дозволяє вести управління над необмеженою кількістю магазинів, з можливістю здійснення онлайн продажів. Онлайн торгівля на сьогоднішній день досить розвинена, надаючи товари та послуги клієнтам по всьому світу. При інтеграції з сайтом, можна відображати фактичні показники товарів для самостійного вибору та відображення в кошику, з подальшим проведенням оплати. Таким чином, покупці самостійно можуть вибрати позиції з додатковими послугами та доставкою, будь-коли, оформляючи замовлення. Відстежити замовлення клієнти зможуть самостійно, а також звертаючись за консультацією до спеціалістів. АТС телефонія дозволяє оптимізувати робочий час фахівців – консультантів, надаючи коректну інформацію про вхідний виклик, статус замовлень та доставки. «АТС телефонія» – ультрасучасна функція, що дозволяє зчитувати контактні номери телефонів з відображенням даних щодо клієнта та товарів на екрані монітора. Доставка може здійснюватися в будь-які регіони, міста та країни, застосовуючи географічні карти із зазначенням точних пунктів. Також за допомогою географічних карток, можливо аналізувати споживчий попит, зі збільшенням обсягу продажів за рахунок відкриття нових торгових точок.
Система обліку роздрібної торгівлі
Система обліку роздрібної торгівлі допомагає фіксувати дані по товарах, зіставляючи собівартість із підсумковою ціною. Також у системі обліку доступно аналізувати зміни ціноутворення, підсумовуючи закупівельну вартість у тій чи іншій валюті, передбачаючи зниження чи підвищення курсу на вказаний період. Також для поновлення асортименту передбачається проведення різних акцій на товари, привертаючи увагу покупців та розширюючи клієнтську базу за рахунок збільшення обсягів продажу. Взаємодія програми з банківськими системами дає можливість прийому платежів у безготівковій формі. Система обліку дозволяє приймати платежі у будь-якій світовій валюті, оперативно конвертуючи кошти за курсом національного банку. Вся інформація фіксуватиметься у бухгалтерському обліку, відображаючи інформаційні дані про фінансову діяльність компанії. бонусна система лояльності, що застосовується в ході роботи, дозволяє збільшити зацікавленість покупців, гарантуючи повернення клієнтів за товарами і послугами на велику суму, оскільки бонуси є віртуальними коштами і вигідним маркетинговим ходом.
Система управління роздрібною торгівлею
Система управління роздрібною торгівлею передбачає грамотне ведення всіх бізнес-процесів. Система управління дозволяє допомогти керівнику у контролі та підтримці дисципліни співробітників, а також налагодити продажі та вивести бізнес на бажаний дохід. Щоб детальніше вивчити принципи управління програмного забезпечення, перш за все, варто проконсультуватися зі спеціалістами, відвідати наш офіційний сайт та ознайомитися з відгуками користувачів. За бажанням ви можете скористатися безкоштовною тестовою версією. Інформація, напрацьована протягом тестового періоду, буде збережена для подальшої роботи. Ліцензована версія передбачається для кожного робочого пристрою. Бонусом на додаток до багатофункціонального програмного забезпечення є двогодинна технічна підтримка спеціалістів. Не варто відкладати на згоді розвитку вашого бізнесу, передбачаючи багатофункціональність, автоматизацію робочих процесів.
Відео системи обліку товарів у магазині
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити CRM систему для обліку товарів у магазині
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.