Можливості CRM системи для мережі магазинів
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення дозволяє автоматизувати управління цілої мережі магазинів, поєднуючи торгові точки та склади для комплексного обліку, аналізу та контролю;
- Програмне забезпечення допомагає фахівцям здійснювати робочу діяльність, оптимізуючи робочий час під час внесення інформаційних даних, пошуку, розрахункових операцій;
- Введення бухгалтерського обліку виконується при інтеграції програми з 1с системою, здійснюючи розрахунки, введення даних та ведення документообігу без повторно виконуваних завдань;
- Для розрахункових операцій використовується електронний калькулятор, застосовуючи дані із номенклатури із зазначенням кількості обраних товарів;
- Програмне забезпечення дозволяє зберігати інформацію та документацію в централізованому сховищі з єдиним доступом усіма користувачами, не забуваючи про розмежування прав на підставі займаного трудового становища співробітників;
- У системі є можливість взяти повноцінний контроль над діяльністю всередині магазинів та складських приміщень, встановлюючи та передаючи інформацію у вигляді відео матеріалів у режимі реального часу;
- Всі фахівці зможуть працювати єдино в загальній системі при розрахованому на багато користувачів режимі, обмінюючись інформацією по локальній мережі;
- У додатку легко сформувати документ, акт, рахунок, використовуючи електронні шаблони з автоматичним заповненням, мінімізувавши ручне ведення матеріалів, виключаючи ризики пов'язані з людським фактором;
- У програмі легко виконувати облік робочого дня, залишаючи фактичні розрахункові показники відпрацьованого часу та виконаного обсягу продажу;
- У програмі інвентаризація виконується не вручну, а автоматично, використовуючи високотехнологічне складське обладнання;
- Взаємодія з банківськими системами сприяє здійсненню безготівкової оплати з підтримкою будь-якої світової валюти;
- Інформація про товари та послуги магазинів буде відображена в номенклатурі, доповнюючи фактичними даними наявності та кількості, штрих кодів, вартості, знижки, термінів придатності тощо;
- У програмі легко здійснювати аналіз ліквідних позицій, включаючи надлишки чи нестачу;
- У програмі легко керувати робочою діяльністю через інтеграцію робочих пристроїв з головним комп'ютером;
- У додатку передбачається ведення окремої клієнтської бази CRM з урахуванням чинних контактних номерів телефонів та адрес електронної пошти, дзвінків, звернень, покупок, платежів, бонусних та платіжних карток.
Програми для мережі магазинів
Програми для мережі магазинів за умови повної автоматизації комплексного підходу забезпечують функціональну підтримку співробітникам усіх структурних підрозділів. Програмою для мережі магазину можна контролювати робочі процеси з урахуванням об'єднання всіх торгових точок. Єдина програма здатна вирішити різнопланові завдання, незалежно від складності, надавати інформацію про статус та терміни виконання в системі. Грамотний вибір на користь кращої програми здійснюється за допомогою моніторингу ринку. Щоб скоротити втрату часу, зроблених зусиль, радимо звернути увагу на програмне забезпечення від компанії «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення спеціалізується на автоматизованому обліку, управлінні, контролі та аналізі. Демократична вартість із безкоштовною щомісячною абонентською платою не означає мізерне функціональне забезпечення. Навпаки, програма забезпечує користувачів безмежними можливостями будь-якої області, індивідуально підібраними моделями та інструментами. Кожен співробітник організації матиме персональні права користування та доступ до інформаційних даних, забезпечуючи правомірними діями в системі. Програма легка в управлінні, не вимагає додаткових тимчасових втрат на навчання та тривале освоєння, швидко встановлюється на будь-який робочий пристрій із багатоканальним доступом.
Програма для мережі магазинів
Програма для мережі магазинів сприяє єдиній робочій діяльності всіх фахівців в одній організації, поєднуючи торгові точки та робочі пристрої для обміну інформацією по локальній мережі. Таким чином, можливо оптимізувати робочий час співробітників торгової організації на надання та отримання матеріалів, швидко проводячи облік, аналіз та реалізацію товарів. У програмі для мережі магазинів передбачається відображення та збереження інформації в єдиному інформаційному просторі з єдиним доступом усіма користувачами, але при розмежуванні прав до конфіденційного матеріалу. Статус делегування користувальницьких можливостей ґрунтується на займаному трудовому становищі в компанії. Визначення повноважень, ідентифікація користувачів із контролем робочої діяльності здійснюється за допомогою входу до системи за допомогою персонально сформованого облікового запису.
Доступ до облікового запису здійснюється за допомогою введеного логіну та пароля. Контролювати робочу діяльність можна при синхронізації робочих пристроїв з головним комп'ютером, а також при встановленні камер стеження, в реальному часі відстежуючи та передаючи відеоматеріали на головний комп'ютер. Таким чином, за відсутності можливості знаходження керівника на робочому місці постійний контроль буде забезпечений. Облік робочого часу дозволяє дисциплінувати працівників, розраховуючи щомісячну заробітну плату на підставі реальних показників опрацьованого часу та виконаного плану робіт. Також передбачається бонусне нарахування за переробки та обсяги продажу. Вся інформація фіксуватиметься у бухгалтерському обліку, який здійснимо у програмі при інтеграції з 1с системою. Таким чином, відсутня усіляка необхідність у повторному внесенні інформації та розрахункових операціях, здійснюючи всі процеси в автоматизованій програмі.
Управління мережею магазинів
Управління мережею магазинів буде простим та ефективним завданням, з повноцінним обліком, контролем та аналізом. За допомогою програмного забезпечення, можливо удосконалювати залучення та утримання покупців за рахунок використання сучасних маркетингових рішень. У програмі доступно вести спільну клієнтську базу з відображенням контактних даних, відомостей щодо співробітництва та взаєморозрахунків, про заборгованість, відгуки тощо. Програма орієнтована на результат. Аналіз попиту споживачів та виявлення постійних покупців з наданням додаткових знижок дозволяє підвищити лояльність. Також передбачається можливість аналізу сервісного обслуговування за допомогою повідомлень, що надсилаються на мобільні номери або електронну пошту, з метою оцінки якості роботи персоналу.
У програмі управління мережі магазинів можна здійснювати аналіз ринку, зіставляючи ціноутворення з аналогічними товарами. Передбачається аналітика продажів, виявляючи ходові позиції зі зміною номенклатури. Таким чином, можна скоротити витрати, простої, удосконалюючи роботу мережі магазинів. У програмі є можливість контролювати статус товарів, аналізуючи ліквідність та відсутність попиту, своєчасно відтворюючи інвентаризацію за допомогою високотехнологічного складського обладнання. За допомогою пристроїв для зчитування доступно оперативно сканувати код товару при прийманні, переміщенні, утилізації та інвентаризації. При даному підході та використанні сучасних технологічних рішень реально скоротити втрати часу та витрати фінансових засобів, виключити розкрадання товарів.
Як керувати мережею магазинів
Як керувати мережею магазинів досить легко і просто при встановленні програмного забезпечення від компанії «Універсальна система обліку». Щоб познайомитися з функціональними можливостями, попередньо підібравши модулі та інструменти, оцінити якість та швидкість роботи, реально при завантаженні тестової версії. Як керувати мережею магазинів також допоможуть фахівці компанії, з яким ви зможете проконсультуватися при надсиланні запиту на електронну пошту або зв'язавшись за контактними номерами телефонів, що вказані на сайті. Програмне забезпечення сприяє оптимізації робіт шляхом автоматизованого виконання завдань. Варто зазначити, що під час роботи з документацією доступне використання шаблонів, що заповнюються ручним або автоматичним методом при перенесенні інформаційних даних із різних джерел. Пошук інформації здійснюється шляхом внесеного запиту до електронного віконця. Також доступне використання ультрасучасних можливостей, таких як телефонна АТС. Передбачається можливість розширення бізнесу та збільшення обсягів продажу за рахунок онлайн-торгівлі. Можливості безмежні і не варто упускати свій шанс, діючи прямо зараз.
Відео програми для мережі магазинів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для мережі магазинів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.