1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік кур''єрів

На думку 554 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік кур''єрів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку кур’єрів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Ви отримаєте можливість контролювати кожне замовлення, бачити історію за будь-який день по кожній доставці
    Замовлення

    Замовлення
  • Програма може виконувати необхідні розрахунки, показувати суму заборгованості
    Розрахунки

    Розрахунки
  • Бланк заявки та багато інших документів можуть заповнюватись автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • До заявок можна прикріплювати усі зв’язані файли
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Усі відділи взаємодіятимуть між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви дізнаєтесь про всю статистику замовлень по ваших кур’єрах за потрібний вам період
    Кур’єри

    Кур’єри
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування
    заробітної платні
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • Завдяки точному обліку, ви зможете побачити наочну статистику по прийнятих, оплачених, виконаних заявках чи по заявках, які знаходяться в роботі
    Заявки

    Заявки
  • Ви зможете здійснювати повноцінний фінансовий облік: проводити прибутки, будь-які витрати, бачити прибуток та переглядати різноманітні аналітичні звіти
    Облік фінансів

    Облік фінансів
  • Якщо Ви надаєте свою площу під СТЗ - система забезпечить вам єдиний облік усіх процесів
    СТЗ

    СТЗ
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення місцезнаходження вантажу та інших можливостей - варіантів маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Необмежена база даних. Перелік ваших клієнтів, внесений до програми обліку кур'єрів, складатиметься з індивідуальних карток кожного споживача ваших послуг. Сюди вноситься необхідна вам для роботи контактна інформація кожного клієнта. Їх кількість може навіть сягати мільйонів. Пам'ять програми обліку кур'єрів необмежена;
  • Історія виконаних замовлень. Усі здійснені у системі операції зберігаються в історії. Таким чином, ви завжди можете повернутися до раніше виконаного замовлення та переглянути усі відомості, що його стосуються. Це буває вкрай важливо для вирішення суперечливих ситуацій з клієнтами, а також для ретельнішого обліку кур'єрів, точніше, виконаної ними роботи;
  • Автоматичний розрахунок вартості. Виходячи з внесеної вами тарифної сітки, додаток автоматично виконує розрахунок вартості послуги. Для цього достатньо створити відповідний блок та вказати усі необхідні параметри замовлення. Також автоматично сформується квитанція на оплату. За необхідності ви можете її роздрукувати;
  • Актуалізація даних у режимі онлайн. Додаток обліку працює, зокрема, через глобальну мережу інтернет. Тому оновлена кимось з операторів інформація миттєво буде зображуватись на всіх приладах мережі. Це означає, що щойно доставлене кур'єром замовлення буде позначено червоним кольором у програмі і диспетчер знатиме про виконання послуги вже за кілька миттєвостей після того, як це відбулося;
  • Об'єднання кількох підрозділів. Завдяки роботі в режимі онлайн, єдиний облік кур'єрів може виконуватися відразу в кількох підрозділах. Програмна база буде єдиною. Керівник отримає доступ до всієї інформації в цілому та, за необхідності, окремо;
  • SMS-сповіщення, Email-розсилка та повідомлення у Viber. Функції додатка не обмежуються обліком кур'єрів. Через програму ви можете налаштувати інформування своїх клієнтів про статус доставки, про здійснену оплату, наявність боргу чи про нові пропозиції та акції вашої кур'єрської служби;
  • Розрахунок відрядної оплати співробітникам. Так як усі надані послуги залишаються зафіксованими у базі даних, а навпроти кожної доставки вказується ім'я працівниками, ви можете здійснювати максимально об'єктивний облік кур'єрів. Ви знатимете, скільки замовлень вони виконали та як швидко з ними впорались. Залежно від умов вашої компанії та даних розрахунку, внесених до програми, заробітна платня кожного із співробітників розрахується автоматично;
  • Аналіз та статистика прибутків. Також зафіксованими лишаються відомості про доходи, витрати та прибуток. Переглянути статистику обліку кур'єрів, проаналізувати зростання чи зменшення прибутків та навіть оцінити ефективність реклами у ЗМІ ви зможете скориставшись відповідною функцією програми.

Опис програмного забезпечення

Витримати конкуренцію серед величезної кількості служб доставки зможе тільки та, яка побудує найзлагодженішу та безвідмовну роботу усіх своїх співробітників. Що для цього потрібно? Здійснювати облік кур'єрів, максимально швидко виконувати замовлення, налаштувати систему сповіщення та заохочувати найкращих. Останнє стосується як співробітників, так і тих, хто користується вашими послугами доставки

Здається, що для того щоб усе вищевказане привести в дію, щоб налагодити облік кур'єрів, потрібно витратити неймовірну кількість сил, часу, грошей, наймати спеціальних людей та готувати попередні проекти. Ні! Це не так!

Для того, щоб значно збільшити ефективність та продуктивність вашого бізнесу та повністю його автоматизувати, достатньо просто встановити програму обліку кур'єрів. І ваша служба доставки миттєво вийде на новий рівень сервісу. Саме про цей ефект говорять керівники, які вже застосовують у своїй роботі програму, розроблену компанією "Універсальна Система Обліку". Відгуки та подяки реальних клієнтів Ви можете переглянути на цій сторінці.

Ця програма згодиться як для великих служб доставки, до складу яких належать логістичні центри, так і для невеликих кур'єрських фірм та навіть індивідуальним підприємцям. Завдяки грамотному обліку кур'єрів, фінансів та роботи співробітників, навіть дрібний бізнес буде здатен вирости до неймовірних масштабів. З програмою від "Універсальної Системи Обліку" у ваших руках будуть усі інструменти необхідні для цього.

Головна перевага, яку надасть вам ця програма - це заощадження часу та швидкість роботи додатку, а також мобільність. ПЗ може бути встановлено на будь-якому гаджеті з підтримкою Windows. Це означає, що облік кур'єрів ви можете здійснювати не лише в офісі на стаціонарному комп'ютері, але й на вулиці, у громадському транспорті, здійснюючи покупки в магазині та ін. Адже, досить часто буває так, що кур'єрська служба працює цілодобово і керівник просто фізично не може завжди знаходитися в офісі. З програмою для обліку кур'єрів від УСО це і не знадобиться. Адже офіс і, відповідно, уся інформація знаходитиметься у кишені керівника. Хіба не мрія?

Одна з численних переваг цієї системи обліку кур'єрів полягає у тому, що виконувати операції у програмі може відразу кілька осіб. Можливий одночасний доступ. Кожен з ваших співробітників матиме індивідуальні логін та пароль. Для кожного можна встановити норми доступу до інформації та зробити їх обмеженими. Таким чином, співробітника бачитиме лише ту інформацію та виконуватиме тільки ті операції, які відповідають його посаді згідно з штатним розкладом.

Наприклад, кур'єр, у випадку наявності у нього мобільного пристрою з встановленою на ньому програмою обліку кур'єрів зможе змінювати статус замовлення відразу після його виконання. Таким чином, у базі даних завжди міститиметься лише найактуальніша інформація.

Бухгалтер кур'єрської служби отримає доступ до усіх фінансових даних та проведеннях. У розпорядженні фахівця знаходитиметься увесь арсенал інструментів, необхідних для бухгалтерського обліку.

І, нарешті, керівник. Програма обліку кур'єрів відчиняє для нього не лише можливості максимального контролю бізнесу, але й опції, які допоможуть зробити висновки про поточний стан справ та прийняти бізнес-рішення залежно від поточної ситуації.

Зовнішній вигляд програми

Облік кур''єрів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку кур’єрів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для кур’єрської служби

Програмою можуть користуватись:

  • Кур’єрська компанія

    Кур’єрська компанія
  • Служба доставки

    Служба доставки
  • Експрес-пошта

    Експрес-пошта
  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про систему обліку кур’єрів

concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


atletiko

Спортивний комплекс «АтлетиКо»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми розпочали працювати не так давно, у серпні 2015 року, і для роботи обрали програму «Універсальна Система Обліку» і не пошкодували. Зручний та зрозумілий інтерфейс, простота у звертанні, можливі будь-які індивідуальні налаштування, не потрібно постійно оновлювати, платити за це, надсилання повідомлень у формі смс та через e-mail.

Програма дозволяє здійснювати різноманітний облік: клієнтської бази, відвідування клієнтів, видів абонементів, складати розклад занять в залах та тренерів, нараховувати заробітну платню, здійснювати контроль корпоративних клієнтів, облік та продаж товарів та багато іншого.

Користуючись цією програмою не важко оптимізувати роботу виробництва, налагодити складський облік, налаштувати автоматичний обрахунок по цінах для оптимізації витрат підприємства.

Висловлюємо вдячність всьому колективу «ПП Акулова» за відмінний продукт та якісний сервіс!


osteopat

Медична компанія «Центр остеопатии и здоровья»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Встановили програму «УСО – Універсальна Система Обліку» в медичний центр. Вона полегшила життя нашим лікарям, адміністраторам та керівництву в тому числі. Лікарям стало зручно працювати, відслідковувати оплату та заборгованості. Адміністраторам стало зручніше здійснювати запис пацієнтів. Я керівник, зараз з легкістю контролюю увесь процес роботи нашої клініки, звіти можна формувати за будь-який період, зручне нарахування заробітної платні. Програма дуже легка та зручна!


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку кур’єрів

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: