1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік тимчасового зберігання

На думку 240 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік тимчасового зберігання

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи CRM для обліку тимчасового зберігання

  • Ви можете розміщувати будь-який товар
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Підтримується необмежену кількість складів
    Склади

    Склади
  • Можна проводити нарахування за будь-які супутні послуги
    Послуги

    Послуги
  • У Вас сформується єдина база клієнтів із усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете виконувати як масове СМС-розсилання, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    СМС розсилка

    СМС розсилка
  • У вас під контролем буде кожна заявка на зберігання
    Заявки

    Заявки
  • Нарахування різним клієнтам можна буде робити за різними тарифами
    Тарифи

    Тарифи
  • Усі розрахунки програма виконує сама
    Розрахунки

    Розрахунки
  • Ви зможете вести повноцінний фінансовий облік: проводити доходи, будь-які витрати, бачити прибуток та дивитися різні аналітичні звіти
    Фінансовий облік

    Фінансовий облік
  • Ви отримаєте можливість використовувати різне торгове та складське обладнання
    Устаткування

    Устаткування
  • Договори, різні бланки та квитанції можуть заповнюватися програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Для директора передбачено цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
    Звіти директору

    Звіти директору
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено здобути репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів строго у певний час та задати будь-які інші дії програми
    Планувальник

    Планувальник
  • Спеціальна програма збереже за розкладом копію всіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу в системі, автоматично заархівує та повідомить про готовність
    Резервне копіювання

    Резервне
    копіювання
  • Наша організація, дбаючи про своїх клієнтів, розробила офіційний додаток для мобільних, який прискорить та спростить ведення бізнесу.Додаток для співробітників

  • Мобільним додатком зручно користуватися клієнтам, які регулярно взаємодіють з підприємством з приводу його послуг та/або продукції, в яких клієнти постійно зацікавлені.Додаток для клієнтів

  • Біблія сучасного керівника – доповнення до програми для директорів, які вважають себе профі, або хочуть такими стати.Біблія Сучасного Керівника

  • Ви зможете швидко внести початкові дані, потрібні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали безліч найкрасивіших шаблонів, щоб робота в нашій програмі приносила ще більше задоволення.
    Гарний дизайн

    Гарний дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що може швидко розібратися навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма УСУ дозволяє вести ефективне керування складами тимчасового зберігання;
  • Ви зможете вести повноцінний облік у цьому напрямку;
  • Система забезпечує необхідними функціями реалізації операцій зі складування;
  • Управління можна проводити різними групами товарів;
  • Надходження, переміщення, витрати відображатимуться у відповідних електронних журналах;
  • Через софт можна проводити моніторинг термінів зберігання товарів;
  • Система може бути використана для адресного зберігання ТМЦ;
  • Софт генерує різні види документів на підтвердження операцій;
  • У системі можуть відображатись тарифи, розрахунки здійснюватимуться автоматично;
  • Через софт легко проводити інвентаризацію;
  • Ви зможете працювати з різними видами звітів;
  • Доступні інтеграції з обладнанням;
  • Можна легко масштабувати діяльність;
  • Система забезпечує безпеку та контроль доступу;
  • З УСУ ви отримаєте професійне управління СВХ.

Облік тимчасового зберігання

Сучасна торгівля може здійснюватися не лише на місцях, іноді для того, щоб доставити товар для торгівлі, необхідно долати відстані та пункти тимчасового зберігання. У цьому плані дуже актуальні СВХ (склади тимчасового зберігання). Для обліку тимчасового зберігання є актуальною своя специфіка діяльності, але також зберігаються основні принципи роботи з товарами. У цьому огляді ми розкриємо, що потрібно для обліку тимчасового зберігання і який інструмент вам допоможе.

Для реєстрації операцій потрібна спеціальна програма. Ми пропонуємо вам використовувати Універсальну систему обліку, вона підходить для управління складськими операціями будь-якого складу, в ній можна враховувати особливості СВХ.

У системі можна вести реєстрацію надходжень товарів, із зазначенням дати, постачальника, найменування та кількості. За необхідності можна створювати картки товару з унікальними ідентифікаторами (наприклад, штрих-кодами або QR). У системі відображатимуться дані щодо всіх операцій приходу, переміщення та витрати в електронному вигляді.

В УСУ можна вести зберігання даних про товари та їх характеристики, наприклад: вага, обсяг, тип упаковки, серійні номери. У системі можна визначати категорії товарів за групами та відстежувати їх терміни складування (з урахуванням нормативів тимчасового зберігання).

Розподіл місць зберігання можна організувати з урахуванням осередкового формату. Можна визначати місце складі кожного товару. У системі може бути реалізована візуальна схема складу по зонах, осередках, стелажах. Ви зможете контролювати доступний простір сховища.

Облік для складу тимчасового зберігання

Для обліку для складу тимчасового зберігання передбачено низку операцій, серед них відвантаження товарів, оформлення заявок на видачу ТМЦ. Ці операції супроводжуються інформацією про одержувача, дату та час. Під час видачі ТМЦ можна організувати супровідні документи: накладні, акти приймання-передачі та інші.

В УСУ може відображатися і фінансова складова процесів, наприклад, в системі можна відображати оплату за послуги зберігання, що надійшла. Також можна працювати з тарифами, розраховувати вартість послуг залежно від терміну та обсягу. В УВУ можна відображати й інші фінансові складові. Як наслідок, діяльності можна вести фінансову звітність та контролювати заборгованість клієнтів.

Для обліку для складу тимчасового зберігання характерні операції з інвентаризації та фіксації залишків. Програма надає сучасні та зручні функції для оперативного проведення інвентаризації з автоматичним порівнянням залишків із фактичними даними. При інтеграції з обладнанням можна здійснювати виявлення невідповідностей та вести генерацію звітів щодо залишків.

Автоматизація обліку складу тимчасового зберігання

Автоматизація обліку складу тимчасового зберігання від УВУ надасть сучасні можливості для роботи зі звітами та аналітикою. Наприклад, ви можете отримувати дані щодо надходжень, відвантажень, поточних залишків та інших категорій облікових процесів. З УСУ можна проводити аналіз завантаженості складу, наприклад, ви зможете отримати дані щодо відсоткового наповнення кожного осередку для складування. При аналізі можна використовувати і статистичні дані, наприклад, щодо клієнтів та обсягів послуг.

УСУ може бути забезпечена можливостями для інтеграцій з іншими системами, це, наприклад, може знадобитися для обміну даними з бухгалтерією, системами логістики і так далі. УВУ може виступати як самостійна платформа для управління комплексними процесами. Софтом ведеться підтримка експорту та імпорту.

Автоматизація обліку складу тимчасового зберігання дозволить вести професійне керування клієнтами та документами. В УСУ можна реалізувати ведення бази клієнтів, зберігання контрактів, заявок, рахунків, вести та зберігати історію взаємодій. При цьому програма залишається безпечною і адміністратор може здійснювати контроль доступу. До кожного учасника визначається розмежування прав доступу, ведення логів дій.

УСУ на замовлення може бути забезпечена резервним копіюванням баз даних, тобто ваша інформація буде захищена від збоїв. Ми можемо запропонувати вам набагато більше можливостей, ознайомтеся з ними в пробній версії через перегляд релізу системи у відео огляді. Універсальна система обліку пропонує лише сучасні можливості для керування діяльністю.

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Безкоштовно завантажити програму для обліку тимчасового зберігання

Програмою можуть користуватися:

  • Виробниче підприємство

    Склад
    тимчасового
    зберігання
  • Складський комплекс

    Складський
    комплекс
  • Залізничний глухий кут

    Железнодорожный
    тупик
  • Торгова організація

    Торгова
    організація
  • Фармацевтичний комплекс

    Фармацевтичний
    комплекс
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.