1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для відповідального зберігання

На думку 295 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для відповідального зберігання

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для відповідального зберігання

  • Ви можете розміщувати будь-який товар
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Підтримується необмежену кількість складів
    Склади

    Склади
  • Можна проводити нарахування за будь-які супутні послуги
    Послуги

    Послуги
  • У Вас сформується єдина база клієнтів із усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете виконувати як масове СМС-розсилання, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    СМС розсилка

    СМС розсилка
  • У вас під контролем буде кожна заявка на зберігання
    Заявки

    Заявки
  • Нарахування різним клієнтам можна буде робити за різними тарифами
    Тарифи

    Тарифи
  • Усі розрахунки програма виконує сама
    Розрахунки

    Розрахунки
  • Ви зможете вести повноцінний фінансовий облік: проводити доходи, будь-які витрати, бачити прибуток та дивитися різні аналітичні звіти
    Фінансовий облік

    Фінансовий облік
  • Ви отримаєте можливість використовувати різне торгове та складське обладнання
    Устаткування

    Устаткування
  • Договори, різні бланки та квитанції можуть заповнюватися програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Для директора передбачено цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
    Звіти директору

    Звіти директору
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено здобути репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів строго у певний час та задати будь-які інші дії програми
    Планувальник

    Планувальник
  • Спеціальна програма збереже за розкладом копію всіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу в системі, автоматично заархівує та повідомить про готовність
    Резервне копіювання

    Резервне
    копіювання
  • Наша організація, дбаючи про своїх клієнтів, розробила офіційний додаток для мобільних, який прискорить та спростить ведення бізнесу.Додаток для співробітників

  • Мобільним додатком зручно користуватися клієнтам, які регулярно взаємодіють з підприємством з приводу його послуг та/або продукції, в яких клієнти постійно зацікавлені.Додаток для клієнтів

  • Біблія сучасного керівника – доповнення до програми для директорів, які вважають себе профі, або хочуть такими стати.Біблія Сучасного Керівника

  • Ви зможете швидко внести початкові дані, потрібні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали безліч найкрасивіших шаблонів, щоб робота в нашій програмі приносила ще більше задоволення.
    Гарний дизайн

    Гарний дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що може швидко розібратися навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Через програму УСУ легко керувати складськими приміщеннями;
  • Можна керувати складами різної спеціалізації: постійними, СВХ, холодними тощо;
  • Можна легко проводити масштабування;
  • Через ПЗ можна керувати адресним складуванням товарів;
  • За кожною адресою можна вести відстеження відсоткового заповнення;
  • У системі можуть працювати користувачі з різними правами доступу;
  • За потребою можна запускати масштабування процесів;
  • Софт допоможе в аналізі запасів та оптимізованому заповненні складських приміщень;
  • Керувати можна різними видами товарів;
  • При зберіганні можна враховувати умови складування та збереження якісних характеристик товарів;
  • Через платформу можна вести відстеження пересування будь-якої позиції із системи;
  • Вам надамо інструменти аналітики;
  • Ви можете завантажити пробну версію безкоштовно;
  • Під час роботи можна вибрати мову обліку;
  • Вибирайте оптимізоване керування запасами разом із УВУ.

Програма для відповідального зберігання

Програма для відповідального зберігання застосовується для керування різними складами. У цьому огляді ми розповімо вам про сучасне та практичне програмне рішення від компанії УСУ. Насамперед у системі можна проводити облік товарів. До цього переліку операцій входить: приймання, зберігання та видача товарів. В УСУ всі ці операції відбиваються з максимальною деталізацією.

Для початку обліку важливо запровадити початкові регістри до УСУ можна легко зареєструвати всі групи товарів. Це можна зробити через створення та зберігання карток товару. У цих картках може відображатися: опис, характеристики, фото тощо. Через ПЗ можна вести реєстрацію та відстеження термінів придатності, а також партій ТМЦ.

Ще один важливий процес, який можна реалізувати через УСУ – це керування залишками. У системі можна здійснювати автоматичний облік залишків у часі. Для клієнтів можна надавати можливість резервування товарів. При роботі з адресним зберіганням або штрих-кодуванням можна легко працювати з обладнанням даного профілю, проводити оперативну інвентаризацію.

Crm для відповідального зберігання

Crm для відповідального зберігання УСУ допоможе у роботі з документами. Наприклад, ви зможете вести генерацію накладних, актів приймання-передачі, звітів та інших бланків. У ПЗ можна створювати особисті документи для внутрішніх процесів. УСУ може забезпечити і електронний документообіг із клієнтами, і навіть інтеграцію з бухгалтерськими системами. Софт від УСУ може надати повноцінні можливості для комплексного управління процесами компанії.

Через систему можна вести контроль за умовами зберігання, ви зможете вести реєстрацію температурних або інших специфічних вимог до товарів. У програмі може відображатись журнал подій для відстеження змін умов зберігання.

Контроль відповідального зберігання

Контроль відповідального зберігання передбачає моніторинг внутрішніх процесів. Через ПЗ можна керувати логістикою всередині складу. Особливо це може простежуватися за адресного зберігання. При здійсненні операції з підбору товарів система вкаже чіткий маршрут для збору товару (буде вказано ряд, поверх, осередок). Також може бути забезпечено автоматизацію маршрутів переміщення товарів. При осередковому зберіганні буде забезпечено облік і розподіл за осередками, зонами складу.

Програма УСУ дозволить вам працювати зі звітами та аналітикою. Формувати звіти можна за товарообігом, залишками, термінами придатності та іншими категоріями. Загалом через софт можна проводити аналіз ефективності роботи складу.

Програма для складу відповідального зберігання

Програма для відповідального зберігання може бути оснащена інтеграціями. Можна забезпечити підключення до CRM або ERP-систем для обміну даними. Як було раніше сказано, УСУ може самостійно виступати у ролі таких платформ. У роботі з програмним забезпеченням розробник приділив увагу безпеці. Це виявляється в обмеженому доступі, вході через ролі та паролі. У системі передбачено логування дій співробітників та розмежування прав доступу відповідно до займаної посади або здійснених обов'язків.

Автоматизація відповідального зберігання

Автоматизація відповідального зберігання передбачає максимальну автоматизацію операцій, особливо повторювальних і рутинних. У роботі з системою можна вести використання штрих-кодів і міток. На замовлення може бути надана мобільна програма, яка забезпечить можливість роботи з програмою через смартфон або планшет. У системі можна працювати з повідомленнями про статус операцій чи кількість товарів на складах.

Універсальна система обліку може значно спростити та оптимізувати роботу будь-якого складу, також можна передбачити керування будь-якою кількістю складських приміщень. Переваги використання автоматизації очевидні: повна автоматизація складських операцій, точність та зниження помилок, економія тимчасових та матеріальних ресурсів, прозорість операцій для всіх учасників процесів, підвищення ефективності використання складських площ та збільшення продуктивності співробітників, гнучкість та масштабованість, контроль та аналітика. Ми можемо надати вам індивідуальну презентацію щодо можливостей програмного забезпечення. Залишіть заявку, і ми обов'язково зв'яжемося з вами.

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Безкоштовно завантажити програму для відповідального зберігання

Програмою можуть користуватися:

  • Виробниче підприємство

    Склад
    тимчасового
    зберігання
  • Складський комплекс

    Складський
    комплекс
  • Залізничний глухий кут

    Железнодорожный
    тупик
  • Торгова організація

    Торгова
    організація
  • Фармацевтичний комплекс

    Фармацевтичний
    комплекс
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.