1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік відповідального зберігання

На думку 140 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік відповідального зберігання

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи CRM для обліку відповідального зберігання

  • Ви можете розміщувати будь-який товар
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Підтримується необмежену кількість складів
    Склади

    Склади
  • Можна проводити нарахування за будь-які супутні послуги
    Послуги

    Послуги
  • У Вас сформується єдина база клієнтів із усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете виконувати як масове СМС-розсилання, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    СМС розсилка

    СМС розсилка
  • У вас під контролем буде кожна заявка на зберігання
    Заявки

    Заявки
  • Нарахування різним клієнтам можна буде робити за різними тарифами
    Тарифи

    Тарифи
  • Усі розрахунки програма виконує сама
    Розрахунки

    Розрахунки
  • Ви зможете вести повноцінний фінансовий облік: проводити доходи, будь-які витрати, бачити прибуток та дивитися різні аналітичні звіти
    Фінансовий облік

    Фінансовий облік
  • Ви отримаєте можливість використовувати різне торгове та складське обладнання
    Устаткування

    Устаткування
  • Договори, різні бланки та квитанції можуть заповнюватися програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Для директора передбачено цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
    Звіти директору

    Звіти директору
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено здобути репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів строго у певний час та задати будь-які інші дії програми
    Планувальник

    Планувальник
  • Спеціальна програма збереже за розкладом копію всіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу в системі, автоматично заархівує та повідомить про готовність
    Резервне копіювання

    Резервне
    копіювання
  • Наша організація, дбаючи про своїх клієнтів, розробила офіційний додаток для мобільних, який прискорить та спростить ведення бізнесу.Додаток для співробітників

  • Мобільним додатком зручно користуватися клієнтам, які регулярно взаємодіють з підприємством з приводу його послуг та/або продукції, в яких клієнти постійно зацікавлені.Додаток для клієнтів

  • Біблія сучасного керівника – доповнення до програми для директорів, які вважають себе профі, або хочуть такими стати.Біблія Сучасного Керівника

  • Ви зможете швидко внести початкові дані, потрібні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали безліч найкрасивіших шаблонів, щоб робота в нашій програмі приносила ще більше задоволення.
    Гарний дизайн

    Гарний дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що може швидко розібратися навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Через програмне забезпечення УВД можна вести своєчасний облік відповідального зберігання;
  • У системі можна відбивати операції з прийому ТМЦ;
  • Система дозволяє контролювати залишки;
  • Через платформу можна керувати будь-якими місцями складування;
  • Завдяки програмі можна оптимізувати місця площ складування;
  • Можна реалізувати формат осередкового складування;
  • Через платформу можна працювати з різними видами документації;
  • Програма покаже доступне місце для зберігання;
  • У системі можна розраховувати вартість послуг за розробленими тарифами;
  • У системі можна працювати з повідомленнями;
  • До роботи можна підключити обладнання, наприклад сканер штрих-кодів або ТСД;
  • Платформа дає змогу відстежувати результати через аналітику;
  • Можна визначити збереження історії операцій;
  • Користувачам надаються права та ролі в системі;
  • З УВУ ви зможете вести оптимізоване управління складською діяльністю.

Облік відповідального зберігання

Облік відповідального зберігання – це сфера діяльності, коли ведеться реєстрація складських операцій, у яких компанії передається товар на тимчасове зберігання, за збереження права власності власника. По суті компанія надає послуги тимчасового складування. Це є актуальним для тих підприємств, які не можуть містити власні місця для складування ТМЦ.

Особливості діяльності: право власності належить власник, компанія бере відповідальність за безпеку товарів, ведеться реєстрація пересування ТМЦ, стягується оренда з одержувача послуг, дотримуються умови домовленості.

Облік складу відповідального зберігання

Облік складу відповідального зберігання можна проводити через сучасне програмне рішення від компанії УСУ, розберемо основні функції. У програмі можна відображати облікові процеси товарів. У це включається безпосередня реєстрація надходження ТМЦ, відображаються дані щодо: дати, часу, кількості, найменувань, характеристик. Також здійснюється прив'язка товару до конкретного власника. На кожну операцію можна згенерувати документ (актів прийому, накладних тощо).

Облік документів на відповідальне зберігання

Облік документів на відповідальне зберігання проводиться відповідно до законодавчих норм. Виконується своєчасний моніторинг поточних залишків товарів на складі. В УСУ ви зможете вести реєстрацію ТМЦ за різними характеристиками: партіями, серійними номерами, термінами придатності або іншими параметрами. За потребою дані можуть бути візуалізовані: звіти, графіки, таблиці.

Облік договорів відповідального зберігання

Облік договорів відповідального зберігання може проводитися також в УСУ, при цьому можна буде контролювати їх актуальність за строками та виконання зобов'язань. Через платформу можна вести сучасне керування місцями складування. Наприклад, можна впровадити систему адресного зберігання, яка забезпечить точну вказівку місця складування, його адресу. Завдяки такому підходу можна досягти оптимізації використання складського простору. Також через софт можна отримати інформацію про доступні місця для нових товарів.

Облік відповіді на зберігання

Облік відповідного зберігання пов'язаний з процесом оформлення відвантаження та повернення ТМЦ. Через ПЗ можна вести реєстрацію відвантажених чи повернутих товарно-матеріальних цінностей. Система дозволить працювати з супровідними документами, наприклад, накладними чи актами. Якщо відбувається переміщення між сховищами, то ці процеси також будуть відображатися в системі.

Облік товарів прийнятих на відповідальне зберігання

Облік товарів, прийнятих відповідальне зберігання, супроводжується фінансовими операціями. До цього включається розрахунок вартості послуг: щохвилини, подобово, помісячно, ведення рахунків для клієнтів, звіти про доходи від послуг складування.

Складський облік відповідального зберігання

Складський облік відповідального зберігання через УВУ буде повністю автоматизований, що принесе вам значні переваги у діяльності. Наприклад, ви зможете надсилати автоматичні повідомлення клієнтам про терміни, необхідність продовження, прибуття товарів і так далі.

Також можна налаштувати систему на автоматичні звіти щодо залишків, рухів, витрат та інших важливих складових та показників діяльності. Для прискорення процесів може практикуватися використання сканерів штрих-кодів та міток для прискорення роботи. Через платформу можна контролювати операції та отримувати сучасну аналітику за ними.

Наприклад, можна вести аналіз використання складських ресурсів та формувати звіти за ключовими показниками: часом складування, оборотності ТМЦ та іншими показниками. ПЗ дозволить контролювати дотримання умов угоди.

Облік послуг відповідального зберігання

Облік послуг відповідального зберігання пов'язані з роботою з клієнтами. В УСУ можна відображати маніпуляції щодо кожного споживача послуг. ПЗ зберігатиме історію операцій для кожного клієнта. У ПЗ можна буде реалізувати налаштування індивідуальних умов щодо надання послуг та звітності.

Працювати у системі УСУ безпечно. Наприклад, можна реалізувати контроль доступу до інформації та операцій, забезпечити це може процес розмежування прав користувачів, ведення історії змін та дій. Компанія УСУ готова запропонувати вам та інші можливості для управління процесами, дізнатися докладніше про це можна на нашому сайті.

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Безкоштовно завантажити програму для обліку відповідального зберігання

Програмою можуть користуватися:

  • Виробниче підприємство

    Склад
    тимчасового
    зберігання
  • Складський комплекс

    Складський
    комплекс
  • Залізничний глухий кут

    Железнодорожный
    тупик
  • Торгова організація

    Торгова
    організація
  • Фармацевтичний комплекс

    Фармацевтичний
    комплекс
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.