Можливості програми для антикафе
- У Вас сформируется единая база клиентов со всеми необходимыми контактными данными
Клиенты - Для идентификации клиентов можно использовать личные и обезличенные клубые карты или браслеты
Карты - Вы сможете видеть историю посещений за любой день и по любому клиенту
Посещения - В программе будет оставаться история всех продаж за любой день, чтобы было возможным строить наглядную аналитическую отчетность
Продажи - Система позволяет выдавать клиентам на прокат любой товар и наглядно контролировать его возврат
Прокат - Вы сможете использовать различное оборудование для увеличения производительности своей организацииОборудование
- Вы сможете выполнять как массовую СМС-рассылку, так и настроить отправку индивидуальных сообщенийСМС-рассылка
- Чек и другие различные документы могут формироваться программой автоматическиДокументы
- Сдельная заработная плата сотрудников может рассчитываться автоматически
Расчет зарплаты - Вы сможете вести полноценный финансовый учет: проводить доходы, любые расходы, видеть прибыль и смотреть различные аналитические отчеты
Финансовый учет - Удобный складской учет поможет видеть точные остатки любого товара или сырья на любых складах
Складской учет - Для директора предусмотрен целый комплекс управленческих отчетов, которые помогут проанализировать деятельность организации с разных сторон
Отчеты директору - Надежный контроль обеспечит интеграция с камерами: программа в титрах видеопотока укажет данные по продаже, полученной оплате и другую важную информациюВидеонаблюдение
- Система планирования позволяет настроить расписание резервного копирования, получения важных отчетов строго в определенное время и задать любые другие действия программыПланировщик
- Специальная программа сохранит по расписанию копию всех ваших данных в программе без необходимости останавливать работу в системе, автоматически заархивирует и уведомит о готовностиРезервное
копирование - Наша организация, заботясь о своих клиентах, разработала официальное приложение для мобильных, которое ускорит и упростит ведение бизнеса.Приложение
для сотрудников - Мобильным приложением удобно пользоваться клиентам, регулярно взаимодействующим с предприятием по поводу его услуг и/или продукции, в которых клиенты постоянно заинтересованы.Приложение
для клиентов - Библия современного руководителя - дополнение к программе для директоров, которые считают себя профи, либо хотят таковыми стать.БСР
- Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Быстрый старт - Мы добавили множество красивейших шаблонов, чтобы работа в нашей программе приносила еще большее удовольствие
Красивый дизайн - Интерфейс программы настолько легок, что в ней может быстро разобраться даже ребенок
Легкая программа
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програма дозволяє вести облік послуг з використанням електронних браслетів та клубних карток, особистих та універсальних, завдяки її інтеграції зі сканерами штрих-кодів;
- Сканування клубних карток показує хто є її власником, його фото, якщо карта особиста, яка сума коштів зарахована на картку, які послуги, напої та їжа були надані;
- Сканування клубних карток показує скільки часу знаходиться її власник в антикафе, за яким прайс-листом необхідно виконувати розрахунок вартості відвідування, чи є заборгованість;
- Звіти по картках дозволяють визначити уподобання клієнта, його середній чек, частоту візитів, обсяг роботи персоналу, який надав клієнту затребувані ним послуги;
- Звіти по картках дозволяють дізнатися точну кількість візитів за день, середню тривалість візиту та історію торгівельних операцій, виявити найпопулярніші запити, обсяги потреб;
- Програма встановлює контроль над обладнанням та інвентарем, який був виданий клієнтові для роботи під час його візиту, а також фіксує час повернення і розраховує вартість послуг;
- Автоматизована система легко суміщається не лише зі сканером, але й з іншими видами складського та торгівельного обладнання, це підвищує якість робочих операцій та сервісу;
- Інтеграція з терміналом збору даних пришвидшує інвентаризації, з принтером для друку етикеток – маркування запасів в організації зберігання, електронні ваги – відпуск товару;
- У програмі передбачено влаштування sms-розсилок будь-якого формату – персональних, масових, цільовим групам, доданий комплект текстових шаблонів, надсилання відбувається безспосередньо з CRM;
- Працівники антикафе можуть одночасно робити записи у своїх електронних докуметах – багатокористувацький інтерфейс повністю відкидає можливість конфлікту збереження даних;
- У системі автоматично формуються усі документи, якими антикафе оперує у процесі діяльності, зокрема бухгалтерський документообіг та усі види накладкних;
- Накладні зберігаються у базі первинного обліку, де кожному типу документів привласнений свій статус, у статусу колір для візуального позначення виду передачі ТМЦ;
- Документи, створені автоматично, відповідають усім вимогам та завжди мають актуальний формат, завдяки вкладеній та оновлюваній довідково-інформаційній базі;
- На основі представлених у довідково-інформаційній базі нормативів та стандартів, у системі влаштоване налаштування калькуляції усіх операцій для автоматичних розрахунків;
- Програма автоматично нараховує щомісячну відрядну заробітну платню персоналові, рохраховує прибуток від кожного візиту, калькулює собівартість послуг та продукції.
Опис програмного забезпечення
Облік антикафе у програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку» автоматизований та здійснюється в режимі реального часу, коли введення кожного нового значення автоматично змінює усі пов’язані з ним, безпосередньо чи опосередковано, показники, зокрема витрат – фінансових та матеріальних. Так як антикафе це заклад, де тарифікація послуг пов’зана з тривалістю перебування клієнта на його території, а гостинці можуть бути як безкоштовними, так і платними, в такому разі основному облікові підлягає формат візиту, який може оцінювати як похвилинно, так і по годинах, бути індивідуальним або груповим, як учасника клубу або випадкового відвідувача. Усі інші витрати додаток для обліку також веде автоматично за затвердженими по кожній категорії клієнтів прайс-листами – такий розподіл відвідувачів пропонує клієнтська база, запропонована антикафе у вигляді CRM – найефективніший формат для обліку клієнтів та їх уподобань, який дозволяє зберегти усю історію їх візитів у подробицях, що, своєю чергою, дає можливість антикафе влаштувати «цільове» обслуговування – з врахуванням потреб клієнтів та їх уподобань.
Антикафе пропонують своїм відвідувачам не лише напої та їжу, але й користування офісною технікою, тому додаток для обліку антикафе контролює будь-які послуги, надані клієнтам за час їхнього перебування. Додаток для обліку антикафе має простий інтерфейс та зручну навігацію, тому додавати дані в автоматизовану систему може будь-який співробітник антикафе, який займається контролюванням залу, незважаючи на те володіє він досвідом роботи за комп’ютером чи ні. Облік антикафе можуть виконувати усі його працівники, але при цьому окремо – кожен працює у своїх особистих формах, вносячи відповідні позначки під час виконання кожної робочої операції. Програма буде збирати усі позначки разом, сортувати їх за процесами, об’єктами та суб’єктами, формуючи по кожній фінальий показник, на основі якого додаток для обліку антикафе складе опис поточних процесів з обліком виконаних витрат та отриманого прибутку на момент запиту.
Додаток для обліку антикафе встановлюють розробники – фахівці УСО, використовуючи віддалений доступ через інтернет-з’єднання, та після інсталяції демонструють усі можливоті автоматизованого обліку у короткому навчальному семінарі, якого цілком достатньо для швидкого освоєння програми користувачем будь-якого рівня. Меню у додатку для обліку антикафе складається з трьох розділів – «Довідники», «Модулі», «Звіти», усі три мають одинакову внутрішню структуру та схожу рубрикацію.Першочергово заповнюють блок «Довідники», адже решта не потребує попереднього заповннення – розділ «Модулі» заповнюється по мірі виконання робіт, блок «Звіти» заповнюється самостійно наприкінці періоду діяльності під час викоання автоматичного аналіху діяльності антикафе за звітний період. При цьому варто відзначити, що автоматичний аналіз в даному цільовому сегменті пропонує тільки УСО, інші альтернативні додатки для обліку, де присутній аналіз, мають значно вищу ціну ніж запропонована УСО.
Зміст розділу «Довідники» складає власне інформація про саме ж антикафе як господарський суб’єкт, зокрема активи, нематеріальні та матеріальні ресурси, штатний розклад, організаційну структу та мережу філій, якщо такі наявні. З врахуванням цих відомостей відбувається налаштування бізнес-процесів та процедур обліку, автоматичних розрахунків. Це дозволяє програмі виконувати велику кількість роботи самостійно, без будь-якої участі персоналу, що дає можливість працівникам приділяти більше уваги іншим процесам. У цьому блоці зазначають джерела прибутку та статті витрат, за якими програма виконуватиме розподіл фінансових надходжень та витрат миттєво та точно. Тут знаходяться усі шаблони, які використовує програма для влаштування рекламно-інформаційних розсилок та для створення поточної документації антикафе. В окремому вкладенні зосереджені прайс-листи – їх кількість може бути необмеженою, окрім того програма буде виконувати розрахунки з врахуванням того прейскуранту цін, який призначений для кожного клієнта. Інформація про тарифи, вкладена у цей блок, дозволяє автоматично тарифікувати послуги, що надаються відповідно до заданих умов.
У блоці «Довідники» сформована номенклатура, де перелічений увесь асортимент товарів та продуктів, які використовує антикафе у своїй діяльності та які підлягають обліку, зокрема складському. Будучи автоматизованим, складський облік у додатку для обліку антикафе швидко сповіщає про товарні залишки у даний момент часу та інформує про швидке досягненн ними критичного мінімуму, формуючи паралельно з цим повідомленням заявку постачальникам для виконання нових закупівель, з зазначенням точної кількості усіх товарних позицій, які необхідно придбати. Такий розрахунок відбувається на основі даних, накопичених в результаті статистичного обліку, влаштованого автоматичною системою за усіма робочими показниками, зокрема за оборотом товарних позицій протягом періоду.
Відео програми для антикафе
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Завантажити програму для антикафе
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватися:
Антикафе,
некафе,
нікафе
Ігровий клуб
Комп'ютерний
клуб
Котокафе
Клуб,
не кафе
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму для антикафе
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму для антикафе
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.