Можливості CRM системи для автоматизації пральні
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
Робота з клієнтами - Ви також зможете працювати з корпоративними клієнтами за угодою
Угоди - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Буде забезпечено контроль всіх замовлень по виконанню, оплаті та іншим важливим деталям
Замовлення - Різноманітні бланки програма може заповнювати автоматично
Бланки - Ви зможете дотримуватися усіх термінів виконання за використання нашої системи обліку
Терміни - Усі філії можуть працюватимуть в єдиній інформаційній системі через інтернет
Підрозділи - Вбудований складський облік забезпечить точний облік залишків та витрати усіх миючих засобів
Залишки - Існує можливість перегляду собівартості ваших послуг та налаштування калькуляції для автоматичного списання реагентів
Собівартість - Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення продуктивності своєї організації
Обладнання - Система покаже статистику замовленнь за потрібний вам період по кожному із клієнтів
Відвідування - Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
Борги - Статистика замовлень допоможе вам легко проаналізувати готові, попередні та замовлення, які іще знаходяться в процесі виконання
Статистика замовлень - Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
Аналіз послуг - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Розрахування
заробітної платні - Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
Аналіз
працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика
платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма підкаже, які товари потрібно закупити
Мінімум - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення для ведення обліку над пральною забезпечує також управлінням та контролем над внутрішньоорганізаційними процесами;
- Додаток передбачає ведення єдиної інформаційної бази щодо клієнтів пральні з внесенням та коригуванням контактної інформації, історії замовлень, взаєморозрахунків, відгуків тощо;
- Додаток передбачає можливість прийому оплати за послуги пральні у готівковій та безготівковій формі, підтримуючи будь-які світові валюти;
- Багатофункціональна автоматизована програма здатна взаємодіяти з різноплановими приладами обліку, додатками, сайтом та соціальними мережами, що сприяють розширенню бізнесу та збільшення доходів;
- Додаток допоможе виявити недоліки в ході роботи працівників пральні, аналізуючи дані, за відгуками клієнтів з отриманням оцінок під час відправлених SMS повідомлень;
- Масове або вибіркове розсилання інформаційних повідомлень SMS, WhatsApp, E-mail та Viber забезпечує надання актуальної інформації щодо вигідних пропозицій пральні, також підвищуючи лояльність при вітанні клієнтів з різними заходами;
- У єдиній системі доступно здійснювати калькуляцію розрахунків за заданими алгоритмами;
- Контролювати роботу персоналу стало ще доступніше, дистанційно бачачи дії в режимі теперішнього часу при синхронізації з відео камерами;
- Для постійних клієнтів передбачається знижка, визначаючи привілеями та підвищуючи лояльність;
- Програмне забезпечення представлене у вигляді демонстративної версії для ознайомлення користувачів із можливостями утиліти;
- Пошук необхідних даних здійснюється за допомогою електронної пошукової системи, витрачаючи всього кілька хвилин для подальшої оперативної роботи;
- Робота з документацією обумовлюється електронним веденням із використанням форм та заповнення за зразками;
- Здійснення складського обліку звіту провадиться за допомогою високотехнологічного обладнання;
- Для розширення клієнтської бази та підвищення впізнаваності передбачається використання зображень, синхронізованих інформаційних даних на сайті та в соціальних мережах;
- Клієнти можуть подавати заявки в онлайн-формі, бачачи всі етапи обробки замовлень;
- Права користування фахівців розмежовуються в міру посадового становища, забезпечуючи конфіденційністю даних, що зберігаються в інформаційному просторі.
Автоматизація пральні
Автоматизація пральні сприяє швидкому розвитку бізнесу з урахуванням виконання замовлень, відображає дані у звітній документації. Заповнення вручну на паперових носіях даних про прийняті замовлення та виконані дії, враховуючи терміни, обсяги, вартість послуг, досить трудомісткий та тривалий процес. Для автоматизації пральні та виконання всіх поставлених завдань в оперативному режимі передбачається впровадження спеціалізованого програмного забезпечення, яке здатне врегулювати всі етапи в роботі даного бізнесу. Програмне забезпечення «Універсальна Система Обліку» є ідеальним рішенням для автоматизації робочих процесів пральні, контролюючи співробітників, аналізуючи дані щодо приросту та збільшення замовлень клієнтів, виконуючи бухгалтерський та складський облік автоматично. Програмне забезпечення підходить компаніям навіть із невеликим бюджетом. Крім доступної цінової політики, також немає необхідності турбуватися про щомісячні платежі за абонентською платою через її відсутність. Програмне забезпечення налаштовується швидко на будь-який робочий пристрій, незалежно від рівня підготовки користувачів, чисельності робочого складу, а також операційної системи Windows. Вся інформація буде у належному вигляді, класифіковано збережена у хмарному сховищі. Тому, турбуватися про збереження інформаційних даних не потрібно.
При необхідності отримання в ході робочих процесів співробітникам інформації про клієнтів, замовлення та інше, є можливість швидкого виведення відомостей за допомогою контекстного пошуковика. Також варто враховувати, що права користувача доступу до матеріалів суворо розмежовані за рівнем трудової діяльності. Кожен працівник пральні буде в індивідуальній формі внесений до системи в ході реєстрації, у подальшому наслідуючи робочу діяльність, з урахуванням нарахування заробітної плати виходячи з фактичних розрахунків та показників виконаних завдань, відпрацьованого часу. Програмне забезпечення дозволяє покращити якість роботи співробітників, віддалено контролюючи щоденну діяльність за допомогою відео спостереження, також отримуючи відгуки клієнтів про якість замовлень та сервісного обслуговування. В єдиній системі обліку передбачається можливість відображення повної інформації щодо кожного клієнта, з формуванням та подальшим доповненням бази CRM.
Крім контактної інформації, яка буде використана для розсилки інформаційних повідомлень, передбачається відображення історії замовлень, відгуків, взаєморозрахунків. Взаєморозрахунки можуть виконуватися як у готівковій формі, так і безготівковими способами переказу грошових коштів із платіжних карток, QR кодами. Вся інформація про взаєморозрахунки, витрати та доходи організації буде відображено у бухгалтерському обліку єдиної інформаційної системи при інтеграції з 1с бухгалтерією. Якщо інформація про клієнтів вже є в базі, співробітникам не доведеться повторно вносити інформацію, оформлюючи нове замовлення з автоматичним заповненням електронних форм. Крім того, програмне забезпечення здатне синхронізовано працювати з необмеженим найменуванням додаткового обладнання, додатками, сайтом та соціальними мережами, розвиваючи бізнес ударними темпами. Щоб ви могли на власному досвіді проаналізувати функціональні можливості, надані високотехнологічною системою обліку, слід проконсультуватися з фахівцями, а також завантажити безкоштовну демонстративну версію. Додаток є унікальним та високотехнологічним, що покращує якість продуктивності праці, збільшуючи обсяги доходів із розширенням клієнтської бази.
Відео програми для автоматизації пральні
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для автоматизації пральні
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Хімчистка
Пральня
Дезинфекція
Клінінг компанія
Готель
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.