1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік для пральні

На думку 175 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік для пральні

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для обліку в пральні

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви також зможете працювати з корпоративними клієнтами за угодою
    Угоди

    Угоди
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Буде забезпечено контроль всіх замовлень по виконанню, оплаті та іншим важливим деталям
    Замовлення

    Замовлення
  • Різноманітні бланки програма може заповнювати автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете дотримуватися усіх термінів виконання за використання нашої системи обліку
    Терміни

    Терміни
  • Усі філії можуть працюватимуть в єдиній інформаційній системі через інтернет
    Підрозділи

    Підрозділи
  • Вбудований складський облік забезпечить точний облік залишків та витрати усіх миючих засобів
    Залишки

    Залишки
  • Існує можливість перегляду собівартості ваших послуг та налаштування калькуляції для автоматичного списання реагентів
    Собівартість

    Собівартість
  • Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення продуктивності своєї організації
    Обладнання

    Обладнання
  • Система покаже статистику замовленнь за потрібний вам період по кожному із клієнтів
    Відвідування

    Відвідування
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Статистика замовлень допоможе вам легко проаналізувати готові, попередні та замовлення, які іще знаходяться в процесі виконання
    Статистика замовлень

    Статистика замовлень
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування
    заробітної платні
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз
    працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика
    платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Автоматизована універсальна розробка є ідеальним рішенням для виконання різнопланових завдань у будь-яких сферах діяльності бізнесів;
  • У додатку передбачається можливість використання ультрасучасних функціональних можливостей для регулювання, контролю, аналітики та обліку, управління необмеженої кількості хімчисток, об'єднаних в єдину мережу;
  • Керуючий хімчистками буде забезпечений необхідною інформацією в актуальній формі через формування аналітичних та статистичних звітів;
  • Програмне забезпечення здатне працювати з різними форматами документів та звітів, журналів, таблиць, графіками, діаграмами, графічними зображеннями;
  • Додаток при взаємодії з 1С бухгалтерією забезпечує виконанням бухгалтерського обліку з мінімальними втратами часу при повторно внесеній інформації та розрахункових операціях, що відображаються, відображаючи відомості про фінансову діяльність в єдиній інформаційній системі;
  • Додаток, взаємодіючи з високотехнологічним обладнанням, може швидко зчитувати штрих-коди при пошуку замовлень, також виконуючи інвентаризацію;
  • Пошук даних здійснюється за допомогою вбудованої контекстної пошукової системи, всього за кілька хвилин знаходячи потрібні відомості;
  • Поділ прав користувача доступу ґрунтується на трудовій діяльності користувачів системи;
  • Інформація у необмежених обсягах та різних форматів зберігатиметься у хмарному сховищі;
  • Робота з документами, таблицями, журналами, звітами буде автоматичною, враховуючи цифрове ведення та використання шаблонів із заповненням за зразками;
  • Курувати робочу діяльність кожного підрозділу є доступним за допомогою відео стеження;
  • Робочу діяльність буде аналізовано з відображенням фактичних розрахункових показників, виплачуючи заробітну плату;
  • Дані щодо клієнтів хімчистки будуть зафіксовані та своєчасно доповнюються в єдиній інформаційній клієнтській базі CRM;
  • Заявки можуть надходити в онлайн та офлайн форматі, оперативно оброблятися та в подальшому контролювати поетапні процеси до моменту готовності згідно з дедлайном;
  • Приймати платежі стало ще доступніше та зручніше за допомогою взаємодії програми з банківськими системами.

Облік для пральні

Облік для пральні невід'ємна частина ведення бізнес-процесів, регулювання прийому заявок з аналізом якості обслуговування клієнтів, аналізуючи наступні звернення зі зіставленням показників щодо розширення або скорочення клієнтської бази. Аналітика в пральні може виконуватися як самостійно працівниками на паперових носіях, так і в електронній формі, доступній на сьогоднішній день у різноманітних варіаціях спеціалізованих розробок. Програми міцно увійшли до нашого повсякденного життя, реалізуючи різні за рівнем складності та обсягами завдання.

Розробки спрямовані на здійснення поставлених завдань тій чи іншій галузі діяльності, допомагаючи бізнесам розвиватися з мінімальними втратами часу та бюджетних коштів, як багатофункціональні розробки, в подальшому вимагають чималі вкладення грошей, нервів і часу. Щоб забезпечити вас безпекою, а також забезпечити необхідну інформацію, звертаємо увагу на спеціалізовану розробку від компанії «Універсальна Система Обліку». Додаток розроблено передбачаючи підтримку всіх побажань користувачів, що підпадає під будь-яку діяльність бізнесу, забезпечуючи необхідними модулями та інструментами в широкому розмаїтті. Також вартість утиліти не вдаряє по кишені, навіть бізнесу-початківцю. Варто також зважити на той факт, що повністю відсутні додаткові вкладення коштів, включаючи абонентську плату. Також забезпечується ведення повноцінного та постійного контролю, управління та аналітики. Однак багатофункціональна програма здатна взаємодіяти з різноплановими високотехнологічними пристроями, додатками, сайтами, порталами, соціальними мережами.

Облік у пральні

Облік у пральній стане налагодженим процесом, передбачаючи ведення цифрової документації. Усі виконані та плановані завдання будуть відображені у додатку, у планувальнику завдань. Такі операції як резервне копіювання, розсилка інформаційних повідомлень, формування та відправлення управителю пральні статичних та аналітичних даних виконуватиметься автоматично, згідно з встановленими термінами. У додатку робочі графіки автоматично формуватимуться, надаючи співробітникам пральні актуальну інформацію, включаючи внесення коригувань та повідомлення про це з плаваючими повідомленнями на екрані робочого столу. Програмне забезпечення є багатофункціональним і розрахованим на багато користувачів. Кожен працівник пральні буде в індивідуальній формі внесений до реєстраційної бази для подальшого аналізу та контролю робочої діяльності.

Усі співробітники будуть зареєстровані під індивідуальними обліковими даними, з подальшим використанням особистих кабінетів із захисним логіном та паролем. Обліковий запис надається лише одному користувачеві, щоб унеможливити виникнення помилок та фальсифікації даних, не коректного ведення контролю робочої діяльності. Всі робочі пристрої будуть всередині локально підключені до основного комп'ютера, щоб керівник пральні міг віддалено бачити підлеглих, аналізувати складність дій та виконання поставлених завдань. Також всередині локально користувачі зможуть надсилати інформаційні повідомлення для оперативності виконання операцій. При введенні, виведенні інформаційних даних, у додатку буде відображено інформацію про користувача, час роботи з матеріалами. Кожен користувач матиме делеговані користувачеві можливості, що ґрунтуються на посадовому становищі, забезпечуючи збереженням інформаційних відомостей. Таким чином, якщо сторонній користувач буде входити до додатку та запитувати ту чи іншу інформацію, система надаватиме або обмежуватиме доступ.

Облік прання

Облік прання виконуватиметься послідовно, регулюючи черговість з відображенням дати та часу. Всі дані щодо прийому замовлень, оформлення, прання, видачі будуть відображені в електронній базі з присвоєнням номерів та автоматичним розрахунком вартості послуг. На сьогоднішній день досить популярно віддавати речі у спеціалізовані організації для прання та делікатної обробки. Речі, які віддаються в хімчистку, піддаються різним реакціям реагентів, зберігаючи первозданний вигляд та якість матеріалів, тому вести контроль та аналітику досить важливо. Програмне забезпечення прання дозволяє автоматизувати всі робочі процеси з моменту прийняття та оформлення до видачі замовлення згідно з дедлайном. За рахунок програмного забезпечення ви зможете покращити робочі процеси, опрацьовуючи кожне замовлення в індивідуальній формі.

Досконала та універсальна розробка створена для того, щоб мінімізувати ручну роботу. Автоматизоване програмне забезпечення для хімчисток передбачає можливість ведення єдиної бази клієнтів спочатку доповнюючи актуальною інформацією про клієнтів, розмежовуючи по групах (платоспроможності, постійним зверненням, виникненню проблем і т.д.). Програмне забезпечення дозволяє оптимізувати витрачання ресурсів, зіставляючи дані з регулярних відмов тим чи іншим клієнтом, надалі приймаючи платежі з передоплати та вносячи даних клієнтів у окремі журнали. Таким чином, при подальших зверненнях певну категорію груп клієнтів система вноситиме, зчитуватиме і вироблятиме автоматично розрахунки. Для постійних клієнтів передбачаються знижки. В єдиній інформаційній базі по клієнтам буде відображено інформацію контактів та реквізитів, історію замовлень, внесені попередні платежі та заборгованість, відсоток знижки, додаючи скани документів.

Облік пральні

Облік пральні виконується в автоматизованій системі коректно, вносячи дані на всі замовлення передбачаючи відображення номерів, дати прийому, встановленого терміну (дедлайну), загальної суми, найменування матеріалу, додаючи фото, зчитуючи дані з веб-камери, що синхронізується. Універсальне програмне забезпечення передбачає автоматичне формування форм за зразками використовуючи шаблони. Акт прийому буде автоматично роздрукований на будь-якій моделі принтера, передбачаючи внесення даних щодо клієнта, включаючи реквізити та загальну суму. Дані автоматично фіксуватимуться в системі, аналізуючи якість та терміни виконання замовлень. Усі розрахунки, що виконуються вбудованим електронним калькулятором, будуть коректними, оптимізуючи робочий час персоналу. Керівник віддалено зможе контролювати робочу діяльність усіх хімчисток, об'єднаних у єдину мережу.

Також доступно аналізувати дані за всіма замовленнями, що знаходяться в обробці або виконані. Жодне замовлення не буде втрачено, або не виконано у строк. Також, для отримання зворотного зв'язку та оцінки якості сервісного обслуговування персоналу, здійснення хімчистки, передбачається відправка SMS повідомлень з проханням оцінити роботу за безумовно бальною шкалою. Грунтуючись на одержуваних оцінках та відгуках клієнтів, можна виявити недоліки під час роботи хімчисток. Також для підвищення лояльності можливо раціонально використовувати маркетингові стратегії, залучаючи і утримуючи платоспроможних клієнтів. Є можливість розсилки інформаційних повідомлень не тільки для отримання оцінок та відгуків, але й для надання інформаційних відомостей щодо вигідних пропозицій (знижок та акцій), що нараховуються бонусними балами, готовності замовлень, доставки тощо. Для покращення якості роботи передбачається використання географічних карток, виконуючи доставку за вказаними адресами, попередньо аналізуючи та прокладаючи маршрути.

Таблиці для пральні

Таблиці для пральні будуть автоматично заповнюватися, передбачаючи імпортування даних. Електронно-цифрове керування дозволяє автоматизувати робочі процеси всіх підрозділів. Крім таблиць, передбачається робота з різними документами та звітами, актами та рахунками, графічними зображеннями, діаграмами та графіками. Користувачі зможуть швидко освоїти принципи роботи в програмному забезпеченні, не витрачаючи жодної хвилини робочого часу. Усі процеси універсальної системи доступні кожному за. При необхідності швидкого пошуку необхідної інформації, достатньо використовувати контекстну пошукову систему, яка протягом кількох хвилин надає актуальну інформацію, згідно з користувальницькими можливостями прав доступу.

Вся інформація автоматично надходитиме, і зберігатиметься у хмарному сховищі, за рахунок об'ємної оперативної пам'яті, забезпечуючи збереженням матеріалів у будь-яких форматах, обсягах, незалежно від тривалості зберігання у первозданному вигляді. У додатку досить легко і доступно аналізувати відомості щоденної діяльності, зіставляючи загальні показники замовлень, що надходять, та їх обробки. Керівник зможе бачити цілісну картину з отриманням аналітичних та статистичних даних у звітах. Щодня зіставляти доходи та витрати організації, бачити готівку в кожній з кас та на розрахунковому рахунку. Також доступний облік робочої діяльності персоналу, аналізуючи дані виходячи з робочих графіків та виконаного плану. Заробітна плата розраховуватиметься, і нараховуватиметься працівникам пральні на підставі фактичних розрахункових показників, виключаючи невдоволення та підвищуючи лояльність.

Завантажити програму обліку для пральні

Завантажити програму обліку для пральні не складе жодної праці. Програмне забезпечення оснащене ультрасучасними функціональними можливостями через віддалене відеоспостереження над внутрішньоорганізаційними процесами. Програмне забезпечення також здатне взаємодіяти з соціальними мережами та сайтом, надаючи клієнтам актуальну інформацію з можливістю попереднього ознайомлення з прейскурантом, термінами та якістю роботи хімчистки. Також в онлайн режимі є автоматичне оформлення заявок клієнтами, в ході індивідуальної реєстрації в особистому кабінеті та виборі необхідних послуг згідно з прейскурантом. Взаємодія з високотехнологічним обладнанням дає змогу зчитувати інформацію за кодами, присвоєними під час присвоєння номерів кожному замовленню.

Також можна здійснювати інвентаризацію над витратними матеріалами, обладнанням. Завантажити програмне забезпечення доступне з офіційного сайту, попередньо ознайомившись з умовами та вигідними пропозиціями. Існують і відгуки клієнтів, які допоможуть у прийнятті раціонального рішення, що сприяє розвитку бізнесу. Консультація фахівців також є важливим фактором у виборі програмного забезпечення. Контактна інформація консультантів є на сайті, а також доступно надсилати запит на електронну пошту та зв'яжуться з вами у зручний час. Модулі та інструменти можуть бути підібрані в індивідуальній формі або розроблені персонально для вашого бізнесу. Проаналізувати можливості програмного забезпечення без додаткових фінансових вливань реально під час встановлення тестової версії. Ліцензована версія є доступною в плані ціни, з наданням як бонус двогодинної технічної підтримки.

Купити програму обліку для пральні

Купити програму обліку для пральні для реалізації різнопланових завдань з оптимізацією робочих ресурсів не тільки розумно, а й вигідно. Купуючи програмне забезпечення, ви забезпечуєте себе захистом конфіденційних даних, збереженням необмежених обсягів матеріалів, знижуєте навантаження з персоналу під час автоматичного виконання завдань, а також забезпечуєте себе постійним контролем та аналітикою. Є можливість застосування функції АТС телефонія, перевагами якої є швидке надання інформації клієнтам під час дзвінка. Таким чином, співробітникам немає необхідності витрачати час на пошук відомостей на замовлення, платежі, автоматично надання системою аналізу актуальну інформацію в ході зчитування контактного номера клієнта. Програмне забезпечення сприяє також веденню бухгалтерського обліку з допомогою синхронізації з 1с системою. Також передбачається взаємодія з банківськими системами, приймаючи платежі у готівковій та безготівковій формі. Безготівкові платежі можуть прийматись, обслуговуючи іноземних клієнтів з конвертуванням коштів за курсом національного банку на день здійснення транзакції. У додатку передбачається ведення контролю над фінансовими оборотами, зіставляючи загальну кількість замовлень та доходів за будь-який проміжок часу. Доступно та аналізувати вкладені кошти в маркетинг, використовуючи вигідні пропозиції для залучення клієнтів.

Зовнішній вигляд програми

Облік для пральні

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для обліку в пральні

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Пральня

    Пральня
  • Дезинфекція

    Дезинфекція
  • Клінінг компанія

    Клінінг компанія
  • Готель

    Готель
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.