Можливості CRM системи для обліку в хімчистці
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
Робота з клієнтами - Ви також зможете працювати з корпоративними клієнтами за угодою
Угоди - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Буде забезпечено контроль всіх замовлень по виконанню, оплаті та іншим важливим деталям
Замовлення - Різноманітні бланки програма може заповнювати автоматично
Бланки - Ви зможете дотримуватися усіх термінів виконання за використання нашої системи обліку
Терміни - Усі філії можуть працюватимуть в єдиній інформаційній системі через інтернет
Підрозділи - Вбудований складський облік забезпечить точний облік залишків та витрати усіх миючих засобів
Залишки - Існує можливість перегляду собівартості ваших послуг та налаштування калькуляції для автоматичного списання реагентів
Собівартість - Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення продуктивності своєї організації
Обладнання - Система покаже статистику замовленнь за потрібний вам період по кожному із клієнтів
Відвідування - Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
Борги - Статистика замовлень допоможе вам легко проаналізувати готові, попередні та замовлення, які іще знаходяться в процесі виконання
Статистика замовлень - Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
Аналіз послуг - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Розрахування
заробітної платні - Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
Аналіз
працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика
платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма підкаже, які товари потрібно закупити
Мінімум - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальне програмне забезпечення є ідеальним рішенням для автоматизації робочих процесів будь-якого виду бізнесу, залучаючи потенційно платоспроможних клієнтів, регулюючи бізнес-завдання, аналізуючи фінансову активність та контролюючи, керуючи трудовою діяльністю;
- Програмне забезпечення швидко встановлюється, налаштовується та відкривається з ярлика на робочому столі кожним користувачем у ході персональної реєстрації у системі обліку;
- Кожен працівник буде володарем облікового запису з розмежованими користувальницькими можливостями, захищаючи конфіденційні дані та обмежуючи доступ до інформаційних відомостей згідно з трудовими повноваженнями;
- У додатку є можливість збереження необмеженого обсягу інформаційних даних у єдиному інформаційному просторі з доступом усіма користувачами виходячи з певного рівня доступу;
- Програма є вбудована контекстна пошукова система для швидкого виведення даних за запитами користувачів;
- Контроль за робочою діяльністю виконується віддалено, використовуючи відео стеження у реальному часі;
- У додатку всі хімчистки можуть бути об'єднані в єдину мережу, підтримуючи локальний зв'язок користувачів для віддаленого взаємообміну інформаційними матеріалами;
- Прийом заявок здійснюється в онлайн або офлайн режимі, додаючи акт прийому із зазначенням дати та часу, дедлайну на послуги, що надаються, з вартістю та зображенням вихідного стану виробів, що додається;
- Універсальне програмне забезпечення передбачає можливість використання ультрасучасної функції ідентифікації особи;
- Управління над фінансовою діяльністю здійснюється за допомогою взаємодії програми з бухгалтерською системою;
- Формування документації та звітності здійснюється автоматично, використовуючи електронний формат шаблонів, заповнюючи за зразками;
- Синхронізація з банківськими системами забезпечує прийом оплати за послуги хімчистки у готівковій та безготівковій формі, підтримуючи будь-які світові валюти з конвертуванням;
- Єдина клієнтська база відображатиме повну інформацію з контактами, історією, заявками, доставкою, платежами, викликами, рейтингами, зображеннями клієнтів та виробів, додаючи також скани документів;
- Додаток для вдосконалення робочих процесів та залучення потенційних клієнтів передбачає взаємодію з соціальними мережами та сайтом, синхронізуючи дані та забезпечуючи консультативну підтримку клієнтів;
- Усі етапи робіт з моменту оформлення заявки на хімчистку виробів будуть фіксуватися та контролюватись, враховуючи строки;
- Програмне забезпечення передбачає автоматичне проведення розрахунків вартості послуг хімчисток, використовуючи прейскурант, включаючи додатковий алгоритм дій щодо знижок або акцій, що надаються.
Облік для хімчистки
Облік для хімчистки в коректному вигляді, відповідно до виконаних робіт, отриманих платежів, буде фіксуватися в цифровому форматі при інсталяції спеціалізованої розробки. На сьогоднішній день через зайнятість, все частіше користуються хімчистками, для відновлення зовнішнього стану тих чи інших речей, видаляючи забруднення та відновлюючи вихідний вигляд предметів. Хімчисткам ж у свою чергу необхідно приймати замовлення, фіксувати відомості щодо клієнтів та виробів, присвоювати номери та розраховувати вартість послуг, після виконання заповнення відповідної документації. Враховуючи конкуренцію, що динамічно зростає, необхідність оперативно виконувати поставлені завдання, гостро постає питання в необхідності залучення спеціалізованих програм для вдосконалення робочих процесів.
Програма сьогодні справляється з будь-якими завданнями, допомагаючи не тільки керівнику бізнесу, а й співробітникам. Щоденна автоматизація робочих процесів впливає оптимізацію ресурсів компанії. Для регулювання, якісного управління та контролю над внутрішньоорганізаційними заходами буде потрібна високотехнологічна розробка, що спеціалізується на тій чи іншій сфері діяльності. Програми розрізняються не лише за ціновим діапазоном, але й за модульним складом, підтримуваними форматами робочих документів, обсягом оперативної пам'яті для зберігання матеріалів. Щоб задовольнити потреби, придбати додаток для власного бізнесу, варто звернутися до фахівців компанії «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення розроблене з урахуванням врахованих потреб користувачів будь-яких сфер діяльності, передбачаючи індивідуальний підхід до кожного клієнта з оптимізацією витрачання коштів за рахунок демократичної вартості та відсутності абонентської плати.
Облік у хімчистці
Облік у хімчистці виконується автоматично, згідно з обраними модулями та інструментами, що оперативно виконують задані процеси. Кожен працівник буде внесений до системи управління під персональними обліковими даними, щоб надалі відображати трудову діяльність. Програма відкривається з ярлика на робочому столі, входячи в обліковий запис за допомогою логіну та пароля. Захист конфіденційних даних та прав користування буде забезпечений. Розмежовані можливості користувача гарантують виключення витоку інформації, а також надають лише ту інформацію, яку входить до спектру посадових повноважень. У додатку всі співробітники зможуть об'єднати зусилля для командної роботи, по локальній мережі взаємодіючи та передаючи інформаційні дані. Таким чином, робочі процеси будуть протікати набагато швидше та якісніше.
У додатку керівник хімчистки зможе керувати одночасно необмеженою кількістю відділень, віддалено бачачи статус виконаних робіт, оброблених замовлень, розрахунків. У кожного співробітника формуватиметься облік робочого часу, на підставі чого нараховуватиметься заробітна плата. Крім ведення обліку робочої діяльності передбачається також аналіз якості робіт, отримуючи відгуки та оцінки клієнтів у ході наданих послуг. Отримання оцінок клієнтами здійснюється за допомогою надсилання SMS повідомлень. Контроль у системі буде виконуватися автоматично, в ході прийому заявки надається номер і вказується дата та час прийому, включаючи дедлайн. Усі замовлення в хімчистці виконуватимуться відповідно до черговості, відстежуючи всі етапи робочої діяльності кожного підрозділу. Графіки робіт також формуватимуться автоматично у системі обліку.
Таблиці для хімчистки
Таблиці для хімчистки допоможуть раціонально використовувати робочий час та оцінювати якість, швидкість здійснених операцій. У таблицях будуть враховані всі замовлення клієнтів з номерами та датами, підсумковою вартістю послуг. Внесення даних до таблиць, журналів обліку, документів, рахунків, актів та іншої звітності здійснюється автоматично при імпортуванні даних. Дані вводяться як вручну співробітниками хімчистки, і автоматичним перенесенням відомостей із різних джерел. Додатком підтримуються різні типи файлів із графічними зображеннями. Під час оформлення заявок будуть використані зображення форматів вихідного стану, які отримуються з веб-камери. Також передбачається використання віддаленого відеоспостереження за допомогою настановних камер стеження контролю над внутрішніми процесами.
Програма є багатофункціональною, тому буде використано ультрасучасні функціональні можливості для ідентифікації особистості. Таким чином, на вході в хімчистку буде проведено ідентифікацію особи клієнтів, відображаючи в базі дату та час відвідувань. Усі замовлення будуть враховані у таблиці, включаючи нумерацію. Знайти замовлення досить легко за допомогою скануючого пристрою. Вся інформація про готовність замовлень, доставку, також передбачаючи привітання з різними заходами, передбачається при надсиланні клієнтам за допомогою голосових та текстових повідомлень. Отримання консультації при зверненні до працівників компанії виконується за допомогою функції телефонної телефонної мережі, зчитуючи номери телефонів і надаючи користувачам актуальну інформацію щодо клієнтів. Застосування ультрасучасних функціональних можливостей дає змогу оптимізувати робочі ресурси компанії. Керівник у свою чергу може аналізувати дані щодо всіх заявок, робіт, що надаються консультаціям, зв'язку з клієнтами тощо.
Облік хімчистки
Облік хімчистки провадиться поряд з управлінським контролем, аналітикою. Автоматизований облік передбачає ведення єдиної інформаційної клієнтської бази, що забезпечує актуальними відомостями контактних номерів телефонів та електронної пошти, історією звернень та оформлених замовлень, прийому платежів, пропонованої документації та звітності, відгуків, рейтингів та іншого. У додатку є можливість аналізувати дані щодо клієнтів, класифікуючи їх за групами. При різних відмовах або несвоєчасності внесення платежів система враховуватиме дані по замовниках, враховуючи даний аспект у ході подальших оформлень заявок. Для постійних клієнтів організації передбачаються знижки із формуванням окремих прайс-листів. Система автоматично розраховуватиме вартість послуг, що надаються, з урахуванням додатково наданих привілеїв для постійних клієнтів. Для залучення, утримання та розвитку бізнесу передбачається можливість взаємодії з соціальними мережами та сайтом. На сьогоднішній день соціальні мережі є найбільш зручним та оптимізуючим витрати фірми маркетинговим ходом. За допомогою соціальних мереж можна надавати актуальну інформацію за вигідними умовами бізнесу, даючи можливість звертатися за контактними номерами або електронною поштою, також оформляючи онлайн замовлення.
Завантажити облік для хімчистки
Завантажити облік для хімчистки досить легко і просто, звертаючись до фахівців компанії для попередньої консультації та подальшої допомоги у виборі модульного та інструментального складу. Завантажити програму доступно за допомогою попереднього аналізу на власній справі абсолютно безкоштовно у вигляді демонстративної версії. Демонстративна версія відображає повний функціонал та можливості ліцензованої програми, але з певним терміном дії. У ході завершення тестового періоду всю напрацьовану інформацію буде збережено. У ліцензованій програмі передбачається збереження необмежених обсягів даних у хмарному сховищі, що класифікуються за певними параметрами. Пошук згідно з заданими запитами надається електронним пошукачем за лічені хвилини. Також передбачається оперативна та якісна робота з документацією, що виконується в електронному вигляді. Електронний формат дозволяє швидко формувати необхідні файли з урахуванням автоматичного заповнення, збереження на довгі роки у незмінному стані. Друк виконується також оперативно під час інтеграції програми з принтерами будь-яких моделей. Програмне забезпечення є унікальним рішенням в управлінні та обліку різних видів бізнесу, взаємодіючи з високотехнологічним обладнанням та різними системами. Синхронізація з високотехнологічним обладнанням, що зчитує, дозволяє оперативно здійснювати інвентаризацію, зчитувати коди, присвоєні до виробів і т.д.
Купити програму обліку для хімчистки
Купити програму обліку для хімчистки є доступним у плані ціни та якості. Купуючи ліцензовану версію, ви також отримуєте дві години технічної підтримки безкоштовно. На сайті є відгуки клієнтів, які допоможуть у прийнятті виваженого рішення. Програмне забезпечення дає можливість прискореного та ефективного розвитку бізнесу за рахунок фінансової аналітики, яка надається у статистичних та аналітичних звітах. При взаємодії з бухгалтерською системою 1с доступно здійснювати всі фінансові операції з раціональним використанням ресурсів. Таким чином, керуючий хімчисткою зможе у будь-який час мати доступ до фінансових звітів, аналізувати дані щодо витрат і доходів за будь-який період часу. Також універсальна програма передбачає взаємодію з банківськими системами для прийому та конвертування коштів у будь-якій світовій валюті. Прийом безготівкової оплати передбачається при перерахуванні коштів із розрахункових рахунків, платіжних карток, QR-кодами. Унікальні автоматизовані рішення сприяють активному вирішенню різнопланових завдань, збереженню інформаційних даних, фінансовому обліку, залученню клієнтів та підвищенню впізнаваності. Не пропустіть свій шанс, скоріше звертайтеся до розробників програмного забезпечення «Універсальна Система Обліку» та розвивайте бізнес. Заздалегідь дякуємо за увагу та звернення для подальшої спільної, продуктивної роботи.
Відео програми для обліку у хімчистці
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку в хімчистці
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Хімчистка
Пральня
Дезинфекція
Клінінг компанія
Готель
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.