Можливості CRM системи для обліку в клінінговій компанії
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
Робота з клієнтами - Ви також зможете працювати з корпоративними клієнтами за угодою
Угоди - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Буде забезпечено контроль всіх замовлень по виконанню, оплаті та іншим важливим деталям
Замовлення - Різноманітні бланки програма може заповнювати автоматично
Бланки - Ви зможете дотримуватися усіх термінів виконання за використання нашої системи обліку
Терміни - Усі філії можуть працюватимуть в єдиній інформаційній системі через інтернет
Підрозділи - Вбудований складський облік забезпечить точний облік залишків та витрати усіх миючих засобів
Залишки - Існує можливість перегляду собівартості ваших послуг та налаштування калькуляції для автоматичного списання реагентів
Собівартість - Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення продуктивності своєї організації
Обладнання - Система покаже статистику замовленнь за потрібний вам період по кожному із клієнтів
Відвідування - Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
Борги - Статистика замовлень допоможе вам легко проаналізувати готові, попередні та замовлення, які іще знаходяться в процесі виконання
Статистика замовлень - Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
Аналіз послуг - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Розрахування
заробітної платні - Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
Аналіз
працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика
платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма підкаже, які товари потрібно закупити
Мінімум - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Унікальна автоматизована програма розроблена з метою покращення якості роботи всіх структурних підрозділів будь-якої організації, незалежно від сфери діяльності;
- У додатку передбачається регулювання та контроль, управління над необмеженою кількістю відділень клінінгової компанії;
- Усі співробітники зможуть працювати одночасно, єдино входячи та обмінювати інформаційними даними по локальній мережі;
- Пошук інформаційних даних, що зберігаються в хмарному сховищі, доступний за допомогою використання запиту, що вводиться, в електронне вікно контекстного пошуковика;
- Введення реєстраційних даних виконується як вручну, а й автоматичним перенесенням інформаційних даних з джерел, підтримуючи будь-які формати файлів;
- Контролювати роботу співробітників клінінгової компанії можна за допомогою синхронізації робочих пристроїв з комп'ютером;
- Делегування користувальницьких можливостей ґрунтується на повноваженнях займаної посади в компанії;
- Курувати роботу фахівців та клієнтів клінінгової компанії на віддаленій основі реально за допомогою відеокамер;
- Роботи із цифровим документообігом здійснюється якісно, швидко, застосовуючи електронні шаблони з автоматичним заповненням;
- У додатку легко здійснювати управлінський контроль робочої діяльності працівників, зіставляти дані з графіками та відпрацьованими завданнями, сплачуючи місячну заробітну плату;
- Враховуючи синхронізацію програми з банківськими системами, стало ще швидше та доступніше приймати платежі у безготівковій формі, підтримуючи прийом будь-якої світової валюти з конвертуванням коштів;
- База даних щодо клієнтів клінінгової компанії забезпечує користувачів актуальною інформацією з контактними даними телефонів та електронної пошти, заявками та консультаціями, попередніми платежами та заборгованістю, знижками, доданими платіжними картками, сканами документів, зображеннями;
- Автоматичне розсилання інформаційних даних у повідомленнях SMS, Еmail, WhatsApp і Viber передбачає інформування клієнтів про вигідні додатки, бонуси, що нараховуються, підтвердження заявок на клінінг, повідомлення про статус платежів, додаючи вітальні листівки;
- Консультація здійснюється за допомогою використання сучасних функцій АТС телефонія, швидко зчитуючи контактні номери телефонів та забезпечуючи інформацією співробітників для подальшого консультування швидко та якісно;
- Взаємодія із соціальними мережами та сайтом передбачає попереднє ознайомлення клієнтів з умовами та вигідними пропозиціями клінінгової компанії, оформленням заявок в онлайн форматі;
- Тестова версія є ідеальним рішенням для ознайомлення з функціональними можливостями програми;
- Додаток передбачає гнучкі параметри конфігурація з індивідуальним підходом до потреб користувача, забезпечуючи кожного співробітника обліковим записом, з можливістю налаштування панелі управління.
Облік для клінінгової компанії
Облік для клінінгової компанії на даний момент актуальне питання, що вимагає особливого звернення уваги, передбачаючи автоматизацію дій при контролі та розрахункових даних. Враховуючи постійну зайнятість, відсутність бажання самостійно чистити вироби або збирання, люди стали частіше звертатися в клінінгові компанії. Для клінінгових компаній важливий попит, регулярного підвищення та підтримання якості сервісного обслуговування, підтримуючи конкурентоспроможність із веденням актуальних даних у документообігу. Документообіг також не може вестися ручним методом на паперових носіях, враховуючи можливі втрати матеріалів, тривалість робочих процесів та витік інформації.
Забезпечення підтримки якісного обліку поряд із контролем та управлінням над внутрішньоорганізаційними процесами здійснюється за допомогою спеціалізованих додатків, розроблених з метою оптимізації ресурсів бізнесу. Додаток має спрямованість дій у тій чи іншій галузі діяльності. При виборі спеціалізованого автоматизованого електронного помічника потрібен час, враховуючи моніторинг ринку та відповідність якості та вартості розробки. Хотілося б звернути увагу на спеціалізовану багатофункціональну програму «Універсальна система обліку». Програмне забезпечення є ідеальним інструментом для вирішення різних питань будь-якої складності, підходить під організації всіх сфер діяльності, також враховується відповідна вартість по кишені відповідно до закладеного бюджету. Програма інтуїтивно адаптована до потреб користувачів, відкривається з ярлика на робочому столі і підлаштовується під будь-яку операційну систему Windows. Також доступне провадження робочої діяльності на будь-якому з робочих пристроїв.
Облік у клінінговій компанії
Облік у клінінговій компанії за допомогою інсталяції автоматизованого програмного забезпечення передбачає підвищення якості роботи за рахунок коректного введення даних та виведення, згідно з умовними рівнями доступу, постійно контролюючи та ведучи аналітику робочих показників. Програмне забезпечення веде облік над робочою діяльністю кожного співробітника клінінгової компанії, передбачаючи авторизацію користувачів із внесенням актуальних трудових відомостей, які фіксуються у відділі кадрів. Облік робочої діяльності аналізуватиметься і фіксуватиметься, розраховуючи щомісячну заробітну плату, ґрунтуючись на загальних розрахункових показниках кількості та якості виконаних завдань. Також в автоматизованій системі обліку передбачається формування робочих графіків із подальшим контролем статусу виконання. Керівник клінінгової організації може дистанційно курирувати роботу співробітників, аналізуючи дані щодо взаємодії з клієнтами, надісланими повідомленнями, що надається консультацією та оформленням заявок.
Для зручності та здійснення оперативної роботи всіх структурних підрозділів бізнесу передбачається об'єднання робочих пристроїв внутрішньої мережі, передбачаючи взаємообмін інформаційними відомостями. А також програма є унікальним рішенням для забезпечення керівництва повноцінною інформацією про статус робіт організації, забезпечуючи об'єднання всіх відділень для єдиного управління та обліку. Таким чином, можна аналізувати та зіставляти загальні показники доходів за будь-який проміжок часу кожного відділення. Аналітичні та статистичні відомості надаватимуться керівництву у встановлені терміни, задаючи параметри у планувальнику завдань. Автоматизація дій у програмному забезпеченні передбачається також при внесенні термінів та мети у планувальнику завдань, контролюючи статус їх реалізації. Наприклад, резервне копіювання, надсилання інформаційних повідомлень, інвентаризація, підготовка аналітичних звітів стане автоматично виконуваними процесами. Тому за збереження інформаційних даних немає необхідності й турбуватися з огляду на формування, надходження та збереження матеріалів у хмарному сховищі із систематично виконуваним резервним копіюванням. Таким чином, при виході з експлуатації апаратури, дані буде легко відновити.
Облік збирання
Облік прибирання належним чином контролюватиметься з формуванням супровідної документації. Облік вестиметься в електронному форматі, включаючи відображення даних щодо клієнтів, термінів звернень та дату виконання, вартості послуг, у подальшому відображаючи також якість та відгуки клієнтів. При формуванні заявок на прибирання, в системі буде використано форму, що доповнюється за зразками. Заповнення здійснюється автоматично, використовуючи імпортування інформаційних даних з використанням різних носіїв. Підтримуються різні формати файлів, включаючи графічні зображення. Для покращення якості роботи передбачається використання зображень як приміщень, так і клієнтів. Фотографії клієнтів будуть використані під час ідентифікації особи, відображаючи в базі інформацію щодо відвідування відділень клінінгової компанії.
Вся інформація щодо клієнтів відображатиметься в єдиній клієнтській базі клінінгової компанії, включаючи внесення контактних відомостей, адрес, історії заявок та консультацій, внесеної передоплати, заборгованості, відсотків знижки тощо. Також можна додавати скани документів. В інформаційній системі контролю та управління доступно регулювати та аналізувати запити клієнтів, виявляти постійних, надаючи додаткові привілеї у вигляді знижок. Таким чином, при розрахунку вартості послуг організації за заданим алгоритмом в електронному калькуляторі буде виводити підсумкову суму платежу, що відображається в актах, рахунках. Робота документообігу в цифровому форматі спрощує завдання для співробітників організації, враховуючи відсутність необхідності повторної інформації, передбачаючи швидке введення і виведення даних. Виводити інформаційні дані з єдиного інформаційного простору досить легко, вбиваючи запит у електронну кішку контекстного пошуковика. Для залучення нових, платоспроможних клієнтів передбачається надання знижок та акцій, використовуючи сучасні маркетингові стратегії.
Таблиці для клінінгу
Таблиці для клінінгу допоможуть спеціалістам бачити всі заявки, раціонально розподіляючи робочі завдання між співробітниками, включаючи розрахунок вартості та прокладання маршрутів за вказаними адресами клієнтів. Додаток передбачає використання географічних карт. Таблиці в Excel можуть бути доповнені наявними даними або новосформованими, даючи можливість всім користувачам вносити інформацію. Розрахований на багато користувачів формат передбачає автоматизацію дій коректного введення. Рівень доступу користувачів розмежовується принаймні трудового стану організації. При внесенні некоректних даних додаток зчитуватиме відомості та інформуватиме про це відповідальні особи. Таким чином, можна уникнути фальсифікації даних. Керівник, аналізуючи дані щодо заявок клієнтів, зможе раціонально оцінювати переваги та недоліки роботи організації. Усі заявки будуть опрацьовані згідно з почерговістю.
Клієнти зможуть ознайомитися з додатками клінінгової компанії завчасно, враховуючи інформацію, що надається, за допомогою розсилки повідомлень, а також відомостей, що відображаються в соціальних мережах і на сайті організації. Також передбачається можливість подання онлайн заявки з попереднім розрахунком вартості вибраних послуг за прейскурантом. Автоматизованою інформаційною системою передбачається також можливість здійснення розсилки інформаційних повідомлень за допомогою голосових та текстових повідомлень у масовій чи вибірковій формі за контактними номерами та адресами електронної пошти з клієнтської бази. Клієнти будуть повідомлені про різні акції та знижки, вигідні пропозиції, нараховані бонусні бали, додаткові види послуг, та отримуючи вітальні листівки, а також запити на оцінку якості сервісного обслуговування. На основі оцінок клієнтів клінінгової компанії, доступно виявити недоліки в ході роботи співробітників, змінюючи стратегії підходу до обслуговування.
Облік клінінгової компанії
Облік клінінгової компанії здійснюється автоматично, регулюючи всі внутрішньоорганізаційні та зовнішні процеси. Внутрішньоорганізаційні процеси реально регулювати за допомогою встановлення відео стеження, в реальному часі контролюючи діяльність працівників та клієнтів. Додаток передбачає можливість здійснення інвентаризації над товарно-матеріальною цінністю за допомогою синхронізації з високотехнологічним обладнанням. При виявленні недоліків тих чи інших засобів та витратних матеріалів, буде забезпечена безперервна робоча діяльність передбачаючи автоматичне заповнення відсутніх позицій. У додатку легко аналізувати дані щодо фінансової діяльності, бачачи бухгалтерський облік при інтеграції з 1С бухгалтерією.
Здійснення всіх робочих операцій в єдиній інформаційній системі спрощує завдання для користувачів без додаткових витрат часу та фінансових коштів на придбання додаткових додатків. Керівник клінінгової організацією зможе у будь-який час отримувати дані з аналітики та статистики, зіставляючи додаткові витрати компанії. У додатку є використання різних форм оплати, переглядаючи також роботу з продажами, сертифікатами та угодами на регулярний клінінг. Взаємодія з банківськими системами дозволяє регулювати та приймати платежі у будь-якій світовій валюті, конвертуючи за поточним курсом на день моменту здійснення транзакції. Крім оплати готівкою, доступні перекази коштів із банківських карток, переказами з розрахункових рахунків та QR кодами. Щодня керівник зможе аналізувати дані щодо грошових сум у кожній касі.
Завантажити облік для клінінгу
Завантажити облік для клінінгу не є проблемою, але при виборі неправильного програмного забезпечення можна зіткнутися з неприємностями. До таких належать пропозиції несумлінних розробників, які для отримання максимальної вигоди надають користувачам неправильну інформацію щодо функціональних можливостей. Припустимо, вам сподобалася програма, розробник запевняє у високій якості та швидкості роботи, безкоштовному обслуговуванні тощо. За фактом виявляється, що програма є тестовою або з обмеженими функціональними можливостями, що надалі вимагає додаткових вкладень коштів на доповнення.
Тому при виборі програми слід керуватися не тільки описом, а й аналізом відгуків клієнтів, тестуванням утиліти на власній справі. Таким чином, якщо вам сподобалася програма, слід передусім проаналізувати функціональні можливості за допомогою встановлення демонстративної версії. Демонстративна версія є безкоштовною, дозволяє повною мірою оцінити можливості з подальшою роботою з напрацьованою інформацією. Варто також зазначити, що програмне забезпечення «Універсальна Система обліку» має вбудовані ультрасучасні функціональні можливості, що допомагають динамічному розвитку бізнесу. Ультрасучасна функція АТС телефонія дозволяє оптимізувати робочі ресурси співробітників, надаючи клієнтам актуальну інформацію за рахунок зчитування номерів телефонів при виклику. При необхідності модульний склад, можливо доповнити на ваш запит, обговорюючи всі нюанси та вимоги з фахівцями.
Купити програму обліку для клінінгової компанії
Купити програму обліку для клінінгової компанії доступно легко, попередньо звернувшись до фахівців або самостійно пройшовши на офіційний сайт. Купити програму реально за доступною ціною, без додаткових вкладень коштів. Бонусом для придбання ліцензованої версії програми ви отримуєте двогодинну технічну підтримку фахівців. Аналіз та контроль будь-якої організації важливий, адже від правильного регулювання робочих процесів залежить подальша діяльність організації. Без належного обліку заявки будуть виконані не вчасно, що негативно впливає на відгуки клієнтів. При знайомстві з універсальною програмою ваше бачення однозначно зміниться, бажаючи досягати успіхів, забезпечуючи організацію конкурентоспроможністю та підвищенням доходів. Довіряйте свій бізнес найкращим з найкращих! Не втрачайте свого шансу, прямо зараз купуючи спеціалізоване програмне забезпечення для комплексного управління, контролю та аналізу бізнесом.
Відео програми для обліку в клінінговій компанії
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку в клінінговій компанії
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Хімчистка
Пральня
Дезинфекція
Клінінг компанія
Готель
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.