Можливості CRM системи для ломбарду
- У Вас створиться єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними та фотографіями.
База клієнтів - У якості доданих файлів можна прикріпити будь-які необхідні документи клієнта
Файли - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Розсилка по електронній пошті дозволить вам відправити і будь-який електронний документ клієнту
E-mail - Розсилка по месенджер Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма згодиться як для маленьких організацій, так і для великих компаній, які спеціалізуються на автомобілях або нерухомості
Для усіх ломбардів - Ви з легкістю зможете контролювати кожну свою позику
Позики - У разі необхідності у програмі можна швидко зазначити будь-яку заставу по позиці та її оцінку, додати до неї фото або супровідні документи
Застави - Відсотки по позиці можуть нараховувати як щоденно, так і щомісячно – саме так, як вам зручніше
Відсотки - Ви зможете працювати як з однією валютою, так і у багатовалютному режимі по позиці
Будь-які валюти - Наша програма автоматично сповістить співробітників про важливе завдання: наприклад, про підготовку до видачі певної суми
Сповіщення - У програмі можна відразу створити та роздрукувати заставний квиток
Заставний квиток - Ваші особисті угоди будуть автоматично заповнюватися усіма необхідними даними по клієнту та позиці
Угоди позик - Залежно від виду застави у вас можуть створюватися різні угоди
Угода застави - Акт прийому-передачі заповниться усіма необхідними по заставі даними
Акт прийому-передачі - Також, у програмі Ви зможете роздрукувати усі необхідні бухгалтерські документи, зокрема витратно-касовий та прибутково-касовий ордер
Бух. документи - Для клієнта будуть підготовані документи про зміну курсу або валюти, проведення торгів або невиконання ним своїх зобов’язань
Сповіщення - У програмі легко зазначити також і добір по будь-якій позиці
Добір - Програма врахує як повне, так і часткове погашення по позиці та відсотках
Погашення - У випадку роботи за багатовалютною системою під час зміни курсу валют будуть автоматично виконані необхідні перерахунки
Перерахунок - По просроченным займам программа автоматически начнет начислять пеня
Пеня - У Вас буде врахована реалізація застав та підраховані супутні витрати та отриманий прибуток
Реалізація - Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ваших співробітників можна легко порівняти по результативності та роботі як у фінансовому, так і в кількісному плані
Аналіз співробітників - Ви повністю контролюватимете усі виконані платежі з врахуванням надходжень, витрат та залишку по кожній касі або банківському рахунку
Статистика платежів - Звіти покажуть вам інформацію по видачі та поверненню позик, прибуток продовження, продажі, нарахування пені або від різниці курсів під час перерахунку
Основні кошти - Всі фінансові рухи будуть у вас під повним контролем. Ви легко зможете відстежити, на що у вас витрачається найбільше коштів за будь-який період
Контроль витрат - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність прибутковість компанії
Аналіз прибутку - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Зв’язок з платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати не лише у відділі, але і в найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програмі
Платіжні
термінали - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви можете запровадити оцінку якості роботи клієнтами. Клієнтові надходитиме SMS, у якому йому пропонуватимуть оцінити роботу менеджера. Керівник зможе переглядати аналіз SMS-голосування у програмі
Оцінка якості - Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
Резервне
копіювання - Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
Планувальник - Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення для ломбарду сьогодні дозволяє здійснювати цифрове ведення документообігу з автоматизацією робочих процесів;
- Додаток передбачає можливість ведення комфортної роботи на будь-якому робочому пристрої, налаштовуючи індивідуально панель управління;
- Всі співробітники зможуть входити в додаток одночасно, припускаючи використання облікових записів з обміном даними внутрішньої мережі;
- Статус робіт фіксуватиметься додатком для подальшого ведення обліку робочої діяльності кожного співробітника, відображаючи у відомостях при нарахуванні заробітної плати;
- Доступно контролювати роботу у кожному відділенні, на касі, здійснюючи відеоспостереження у реальному часі;
- У програмі можна налаштувати мовну панель для роботи в будь-якій частині світу;
- Передбачається зручна система ведення інформаційно даних щодо всіх клієнтів, включаючи контактні дані, історію дзвінків та відвідувань, взаєморозрахунків, договорів, пропонуючи скани тощо;
- Нова технологія має вбудовану опцію ідентифікації особистості;
- За допомогою програми можна автоматично формувати необхідну документацію з урахуванням цифрового ведення використання шаблонів;
- Водити інформаційні дані стало набагато легше і швидше, переміщаючи з доступних інформаційних джерел потрібні матеріали;
- За допомогою додатка є можливість оперативно шукати необхідну інформацію;
- Автоматизована програма підтримує роботу мультивалютного режиму, зчитує дані курсу з урахуванням перерахунку на національну валюту;
- Передбачається зручне масове або вибіркове розсилання голосових та текстових повідомлень;
- Тестова версія є зручним рішенням для ознайомлення з функціональними можливостями програми;
- Взаємодія із 1С бухгалтерією забезпечує зручним проведенням бухгалтерського обліку.
CRM для ломбарду
Унікальна автоматизована програма CRM для ломбарду це комплекс функціональних можливостей, які забезпечують швидку, справну та безперервну роботу організації. Ми хотіли б представити вашій увазі новітню програму «Універсальна система обліку». Програмне забезпечення розроблено за рахунок врахованих побажань користувачів, за необхідності інсталяції та використання у будь-якій сфері діяльності. Доступна цінова політика відіграє важливу роль при виборі програмного забезпечення. Крім невисокої ціни, передбачається відсутність абонентської плати. Програма запускається з ярлика на робочому столі зі швидким запуском. При придбанні кожен співробітник ломбарду буде зобов'язаний здійснити реєстрацію в системі з введенням персональних даних, що фіксуються в окремому журналі відділу кадрів. Для кожного користувача передбачається певний вид доступу, розрахований з обліку рівня посадових повноважень, забезпечуючи тим самим конфіденційністю та зберіганням даних.
Вся інформація в повному обсязі буде збережена з використанням різних форматів файлів у сховище хмар, забезпечуючи доступом користувачів в електронній формі за допомогою контекстного пошуковика. Електронна форма ведення документообігу, пошукових систем, здійснення різних завдань з управління, контролю та обліку дозволяє оптимізувати робочі ресурси компанії. У програмі кожен користувач входитиме додаток під персональними обліковими даними, захищеними логіном та паролем. Посадові положення, як і рівень доступу користувачів, розмежовані, але можуть бути налаштовані індивідуально для менеджерів, касирів, бухгалтерів, відділу контролю кредитів застав. Керівник, що має безмежні можливості, входить під логіном Main. Програмне забезпечення дозволяє працювати кожному співробітнику в комфортних умовах з найкрасивішим дизайном, який той, у свою чергу, може самостійно підібрати з представлених понад 50 дизайнів тем. На екрані робочого стола передбачається можливість встановлення логотипу організації.
CRM система для ломбарду
Універсальна система CRM для ломбарду є сучасним автоматизованим способом для оперативного вирішення різнопланових завдань. Щоденна робота може фіксуватися у модулях. Модулі - це основні облікові блоки, де відображено інформацію щодо застав, позик і клієнтів. Для спрощення та прискорення робочих процесів передбачається використання електронно-пошукової системи для виведення документів та договорів по відділеннях, клієнтам, менеджерам тощо. Всі процеси в системі будуть здійснюватися автоматично, за винятком виникнення помилок. При оформленні нової позики, проглядається додавання та заповнення обов'язкових полів, вказуючи позичальника з єдиної клієнтської бази. Якщо клієнт раніше був зареєстрований у системі, повторного введення не передбачається. Знайти клієнта можна утиліті під час вказівки імені або контактного номера телефону.
В єдиній інформаційній базі буде відображено інформацію щодо кожного клієнта, з прив'язкою сканованих документів, інформацію про взаєморозрахунки, використовуючи фотографії з веб-камери. Також у системі передбачається зазначення відсоткової ставки, що ґрунтується на умовах угоди з розрахунку щоденних чи щомісячних нарахувань. При вказівці назви застави все просто. Якщо раніше майнова цінність була вказана в системі, то повторно вводити інформацію та проводити оцінку потреби немає. При відображенні нового найменування застави відкриваємо новий запис з урахуванням опису, суми оцінки, додаючи зображення. Сума позик розраховується системою автоматично та найкращим чином. Багатофункціональна автоматизована програма забезпечує точним розрахунком суми позики для обліку різних кредитів. Програмне забезпечення також відпрацьовує алгоритм зміни курсу валют. Наприклад, при зазначенні суми позик у різних валютах, варто враховувати девальвацію із зазначенням цих пунктів у договорі.
Система для ломбарду
Система для ломбарду є ідеальним варіантом із комплексним забезпеченням виконання завдань. У єдиній програмі передбачається можливість здійснення управління кількома ломбардами, відображаючи повну інформацію з робочої діяльності. Також доступно здійснювати контроль над необмеженою кількістю співробітників, які здійснюють командну роботу в системі при обліку синхронізації робочих пристроїв та з можливістю передачі інформаційних даних по локальній мережі. Таким чином, всі робочі процеси будуть виконуватися швидко, ефективно, що продуктивно відображаються на доходах компанії. Багатогранний функціонал передбачається для маленьких ломбардів, а також великих, забезпечуючи необхідне функціональне забезпечення.
Додаток передбачає прив'язку суми позик, підтримуючи роботу з різними світовими валютами з огляду на перерахунок курсу на час продовження або викупу кредитів. Нова ультрасучасна програма забезпечує якісною роботою всіх структурних підрозділів, поєднуючи їх через Інтернет. Додаток є загальнодоступним, забезпечуючи навіть досвідченого користувача оперативним виконанням роботи у системі без втрати часу. Меню програми складається лише з трьох пунктів: модулі, довідники та звіти. В індивідуальній формі можливо в головному меню налаштувати пункт «Довідники», відображаючи інформацію щодо клієнтів, співробітників, процентних ставок, видів застав тощо. Масове розсилання передбачає можливість надсилання голосових або текстових повідомлень на стільникові оператори або електронну пошту для надання інформації клієнтам про заборгованість, торги, піну тощо.
Система ломбарду
Система ломбарду має гнучкі параметри конфігурація, панель управління, що індивідуально налаштовується, з вибором іноземних мов для роботи з іншомовними позичальниками. Усі підрозділи працюватимуть єдино, з відсутністю необхідності часу на передачу даних. Таким чином, касир працюючи в системі автоматично отримуватиме спливаючими повідомленнями інформацію про необхідність підготовки певної суми коштів, бухгалтер також бачитиме необхідну інформацію для виписки документації та звітності. Усі процеси будуть не складні. Для зручності користувачів передбачається можливість зміни кольору вибраних полів, щоб не забути про термінові завдання. Наприклад, при готовності видачі суми позики доступно змінювати колір з урахуванням статусу готовності та виконання. Програма передбачає можливість оперативного, автоматичного формування документації, договорів, рахунків, заставного квитка, договору на заставу, акти прийому передачі, видатково-касовий ордер, прибутковий касовий ордер та акт про продовження позики тощо. Враховуючи роботу кожної організації за своїм, проглядається використання та настроювання власних параметрів та договорів за регламентом. У системі за наявності цифрових шаблонів буде досить легко формувати та заповнювати необхідну документацію. Користувачам не потрібно вручну здійснювати введення відомостей, використовуючи перенесення матеріалів. Програма підтримує різні типи файлів, графічні зображення.
Система роботи ломбарду
Система роботи ломбарду передбачає автоматичні розрахунки за сумами позик і платежів. Розрахунки ґрунтуватимуться на щоденному або щомісячному погашенні, включаючи суму відсоткової ставки. Клієнт погашатиме заборгованість за основною сумою, відсотком, пені за прострочення платежів. Враховуючи зміну курсу валют та забезпечення ломбардом захисту від курсової різниці, передбачається конвертація грошових одиниць на момент здійснення транзакцій. Таким чином, доступно забезпечити стійку конкурентоспроможність, незалежно від девальвації. Передбачається також аналіз постійних клієнтів, яким передбачаються знижки чи списання пені, враховуючи підвищення лояльності. Відділ реалізації з невикуплених застав, сприяє відображенню інформації щодо прострочених платежів клієнтами, відзначаючи всі витрати з передпродажною обробкою. Також у програмі передбачається можливість відзначати усі фінансові рухи ломбарду, здійснюючи бухгалтерський облік. Керуючий ломбардом зможе аналізувати динаміку активності, розраховуючи прибуток та витрати за будь-який період часу. Функціонал ліцензованої версії програми представлений у тестовій версії, яка надається користувачам для аналізу абсолютно безкоштовно. Також варто зазначити, що при придбанні програмного забезпечення, яке допоможе швидко налагодити управління та контроль, розвинути бізнес, також забезпечується двогодинною технічною підтримкою.
Відео програми для керування ломбардом
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Безкоштовно завантажити CRM для ломбарду
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватися:
Ломбарди
Заставні
організації
Кредитні
компанії
Автоломбарди
Фінансові
організації
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.