Можливості CRM системи для обліку в ломбарді
- У Вас створиться єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними та фотографіями.
База клієнтів - У якості доданих файлів можна прикріпити будь-які необхідні документи клієнта
Файли - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Розсилка по електронній пошті дозволить вам відправити і будь-який електронний документ клієнту
E-mail - Розсилка по месенджер Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма згодиться як для маленьких організацій, так і для великих компаній, які спеціалізуються на автомобілях або нерухомості
Для усіх ломбардів - Ви з легкістю зможете контролювати кожну свою позику
Позики - У разі необхідності у програмі можна швидко зазначити будь-яку заставу по позиці та її оцінку, додати до неї фото або супровідні документи
Застави - Відсотки по позиці можуть нараховувати як щоденно, так і щомісячно – саме так, як вам зручніше
Відсотки - Ви зможете працювати як з однією валютою, так і у багатовалютному режимі по позиці
Будь-які валюти - Наша програма автоматично сповістить співробітників про важливе завдання: наприклад, про підготовку до видачі певної суми
Сповіщення - У програмі можна відразу створити та роздрукувати заставний квиток
Заставний квиток - Ваші особисті угоди будуть автоматично заповнюватися усіма необхідними даними по клієнту та позиці
Угоди позик - Залежно від виду застави у вас можуть створюватися різні угоди
Угода застави - Акт прийому-передачі заповниться усіма необхідними по заставі даними
Акт прийому-передачі - Також, у програмі Ви зможете роздрукувати усі необхідні бухгалтерські документи, зокрема витратно-касовий та прибутково-касовий ордер
Бух. документи - Для клієнта будуть підготовані документи про зміну курсу або валюти, проведення торгів або невиконання ним своїх зобов’язань
Сповіщення - У програмі легко зазначити також і добір по будь-якій позиці
Добір - Програма врахує як повне, так і часткове погашення по позиці та відсотках
Погашення - У випадку роботи за багатовалютною системою під час зміни курсу валют будуть автоматично виконані необхідні перерахунки
Перерахунок - По просроченным займам программа автоматически начнет начислять пеня
Пеня - У Вас буде врахована реалізація застав та підраховані супутні витрати та отриманий прибуток
Реалізація - Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ваших співробітників можна легко порівняти по результативності та роботі як у фінансовому, так і в кількісному плані
Аналіз співробітників - Ви повністю контролюватимете усі виконані платежі з врахуванням надходжень, витрат та залишку по кожній касі або банківському рахунку
Статистика платежів - Звіти покажуть вам інформацію по видачі та поверненню позик, прибуток продовження, продажі, нарахування пені або від різниці курсів під час перерахунку
Основні кошти - Всі фінансові рухи будуть у вас під повним контролем. Ви легко зможете відстежити, на що у вас витрачається найбільше коштів за будь-який період
Контроль витрат - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність прибутковість компанії
Аналіз прибутку - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Зв’язок з платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати не лише у відділі, але і в найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програмі
Платіжні
термінали - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви можете запровадити оцінку якості роботи клієнтами. Клієнтові надходитиме SMS, у якому йому пропонуватимуть оцінити роботу менеджера. Керівник зможе переглядати аналіз SMS-голосування у програмі
Оцінка якості - Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
Резервне
копіювання - Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
Планувальник - Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальне програмне забезпечення є необхідним інструментом у роботі будь-якого виду бізнесу, кожної галузі;
- У додатку всі користувачі будуть зареєстровані та єдині, що здійснюють вхід у систему для виконання заданих операцій, враховуючи автоматичне формування графіків;
- По кожному працівнику мікрокредитної організації буде сформовано відомість із щомісячним розрахунком заробітної плати на підставі виконаних кредитних операцій, відпрацьованого часу;
- За допомогою програми можна дисциплінувати співробітників, застосовуючи віддалений відео контроль з передачею матеріалів на основний комп'ютер в даний час;
- Інформаційна система здатна зберігати необмежений обсяг інформаційних даних у хмарному сховищі;
- Користувачі зможуть використовувати інформацію, що зберігається в хмарному сховищі, по мірі рівня доступу, виходячи з посадового положення, зберігаючи та захищаючи конфіденційні матеріали;
- У загальній інформаційній за позичальниками базі CRM в актуальній формі фіксуватиметься детальна інформація щодо кожного клієнта, з контактними даними, історією звернень та погашення кредиту, суми та відсотка позики, прикріплюючи також фото та скани документів;
- Контролювати статус дії договорів за кредитами та позиками буде електронна система контролю, своєчасно повідомляючи працівників для прийняття подальших дій;
- Калькуляція виконується електронним калькулятором автоматично, враховуючи розрахунок суми позики, роздроблених за щомісячними або щоденними платежами, перераховуючи з огляду на нарахування пені за заборгованість тощо;
- Багатофункціональна універсальна система управління забезпечує синхронізацією з іншими додатками, банківськими структурами, платіжними терміналами, пристроями, що зчитують, сайтом і т.д.;
- У системі управлінського контролю можна використовувати мультивалютний режим, забезпечуючи організацію доходами незалежно від зміни курсу валют;
- Прийом платежів виконується у готівковій та безготівковій формі, через касу, QR-кодами, перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок;
- Демонстративна версія є безкоштовним та зручним інструментом для освоєння програмного забезпечення перед придбанням ліцензованої версії;
- Користувачі зможуть використовувати електронну пошукову систему для оперативного висновку необхідних матеріалів;
- Надання інформаційних даних через мережу здійснюється між користувачами для оперативності дій;
- Передбачається можливість поєднання всіх структурних підрозділів для єдиної, командної роботи.
Облік у ломбарді
Облік у ломбарді здійснюється різними методами, на сьогоднішній день найбільш актуальним та ефективним способом є управління з цифровим веденням документообігу. За рахунок програмного забезпечення є можливість не тільки спростити ведення управління та контролю, а й загалом перетворити структуру управлінського контролю, аналізуючи фінансову діяльність з автоматичними розрахунками, інформаційною підтримкою. Нові технології мають унікальні можливості, що забезпечують будь-яку організацію, незалежно від сфери діяльності необхідними параметрами. Програмне забезпечення на сьогоднішній день є оптимальним інструментом для вирішення різнопланових завдань, швидко та якісно вирішуючи кожну. Необхідно правильно проаналізувати потреби власного бізнесу із подальшим вибором програмного забезпечення. Програми класифікуються за функціоналом, вартістю, додатковими перевагами.
Щоб отримати детальну інформацію про кожну програму, варто проаналізувати ринок, протестувати можливості на власній справі та отримати інформацію у консультантів. Щоб спростити завдання та оптимізувати витрати робочого часу, переконливо радимо звернутися до розробників компанії «Універсальна система обліку». Автоматизована утиліта є досконалим інструментом з урахуванням відповідної цінової політики та доступного управління для будь-якого рівня користувача. Таким чином, навіть новачок стане просунутим користувачем під час управління автоматизованою утилітою. Додаток оснащений ультрасучасними функціональними рішеннями для швидкої та якісної реалізації поставлених завдань. Також програма підходить під будь-яку сферу діяльності за рахунок широкого сортименту модулів та інструментів. У разі потреби, погодження з розробниками, можна доповнити модулі за вашими запитами. Абонентська плата повністю відсутня, що також забезпечує економією коштів.
Облік ломбарду
Облік ломбарду виконується автоматично з допомогою спеціалізованого електронного інструменту, адаптованого під певну сферу діяльності. Інсталяція програми займає мінімум часу, як і налаштування. Тривалого ознайомлення та вивчення принципів роботи у додатку немає потреби. Для кожного користувача в індивідуальній формі передбачається можливість налаштування облікового запису з вибором заставок для робочого столу, також вибираючи модулі та інструменти, шаблони для роботи з документообігом та іноземних мов для обслуговування іншомовних клієнтів. Додаток розроблено з метою роботи у будь-якій частині світу, даючи можливість комплексно керувати, аналізувати, контролювати та вести облік над внутрішніми справами бізнесу.
Додаток після інсталяції та реєстрації користувачів у системі відображатиме щоденні завдання, виконані працівниками мікрокредитної організації. Облік робочого часу виконуватиметься автоматично, контролюючи поетапну роботу всіх структурних підрозділів. Кожному співробітнику буде виплачено заробітну плату, виходячи із загальних щомісячних показників відпрацьованих годин та виконаного плану, здійснених кредитних операцій. Кожен працівник мікрокредитної структури буде відображено у додатку під обліковими даними з фіксацією щоденних дій з огляду на синхронізацію робочих пристроїв з основним комп'ютером. На головному комп'ютері керівник ломбарду зможе аналізувати дані, бачити статус працівників, виконані позики, взаємодію Космосу з позичальниками тощо. Повноцінна багатофункціональна програма не передбачає додаткових витрат часу та коштів на придбання та роботу в інших системах, забезпечуючи необхідною функціональною підтримкою.
Облік у ломбардах
Облік у ломбардах виконуватиметься у системі під час ведення цифрових документів, коректно фіксуючи матеріали з позичальникам, позиках, виплат тощо. У програмі виключені недоліки чи помилки пов'язані з людським чинником. Навіть мінімальна фальсифікація даних буде відображена у додатку з урахуванням оповіщення керівництва. Введення та виведення даних також буде контрольованою програмою, за винятком виникнення помилок. Внесення та виведення інформаційних даних у програмі виконується автоматично, вносячи відомості імпортуванням та експортуванням даних. Висновок проводиться електронним пошукачем оперативно, продуктивно позначаючись робочої діяльності підприємства. Варто відзначити контроль над допуском користувачів до конфіденційних даних. Передбачається поділ користувацьких можливостей, ґрунтуючись на основних завданнях та трудовій діяльності кожного.
Інформаційні дані зберігатимуться у повному обсязі, у вихідному варіанті та необмежених обсягах у хмарному сховищі, датовані та пронумеровані. Автоматизована та унікальна програма обліку передбачає можливість систематичного резервного копіювання даних, що унеможливлює виникнення безповоротної втрати матеріалів під час поломки комп'ютерів. Можливо встановити певні терміни для виконання важливих робіт у планувальнику завдань, контролюючи якість та час виконання, ведучи аналіз над робочими процесами. Передбачається контроль над роботою всередині кожного відділу, виконуючи в автоматичній формі це завдання, при взаємодії з відеокамерами, фактично передаючи відео матеріали на основний комп'ютер, для подальшого збереження та аналізу. Даний метод дистанційного контролю досить зручний для керівництва при регулюванні, контролі та веденні обліку кількох відділень. У єдиній інформаційній системі передбачається можливість об'єднання кількох компаній у єдину інформаційну програму, отримуючи аналітичну звітність за зазначені періоди.
Бухгалтерський облік у ломбарді
Бухгалтерський облік у ломбарді провадиться додатком при інтеграції з 1с бухгалтерією. Таким чином, керівництву завжди будуть доступні дані про фінансову діяльність, що формується документацією та звітністю за будь-який період часу, а також виконуючи аналіз витрат і доходів компанії. Для співробітників мікро кредитної організації передбачається оптимізація робочого ресурсів, враховуючи відсутність необхідності у повторно здійснюваних робочих процесах при введенні інформації щодо позик, оформлення договорів та рахунків, розрахунків тощо. Вся інформація цілісно зберігатиметься в єдиній системі обліку, без необхідності переходу з однієї утиліти на іншу, що також заощаджує трудовий час.
Додаток забезпечує багатоканальний доступ для всіх користувачів організації, з проходженням персональної реєстрації при встановленні системи управлінського контролю. Багатоканальний режим забезпечує взаємодією всіх користувачів структурних підрозділів для зручної та швидкої роботи. Таким чином, при оформленні позики буде сформовано договір з відображенням у системі інформації за підсумковою сумою в ході оцінки заставного майна. Касир буде бачити цю інформацію з можливістю підготовки коштів, у ході наступних маніпуляцій та підготовки грошей до видачі, змінюючи статус, видимий для менеджера, що перенаправляє позичальника в касу. Таким чином, можна скоротити значну кількість часу, при цьому обслуговуючи більше клієнтів і відповідно збільшуючи обсяги доходів.
Бухгалтерія ломбарду
Бухгалтерія ломбарду працюватиме справно, фіксуючи всі робочі процеси з аналізом доходів та витрат, веденням документації та звітності. Усі внутрішньоорганізаційні процеси вирішуватимуться автоматично. При формуванні документації та звітності процес буде налагоджений, застосовуючи щоденні електронні шаблони для швидкого створення та заповнення даними за зразками. Таким чином, співробітникам немає необхідності вручну вносити відомості, застосовуючи імпорт даних. При оформленні нових позик працівникам необхідно лише вручну внести дані по клієнтам, які вже є в єдиній клієнтській базі, відобразити відсоткову ставку, термін дії угоди, оцінити майнову цінність як заставу. Керівник зможе віддалено контролювати всі організаційні процеси, зіставляти оформлені договори на позику менеджерами, оперативність видачі коштів касирами, виконаних дій бухгалтерами тощо. Усі підрозділи будуть регульовані. Застосування вбудованого електронного калькулятора із заданими алгоритмами обумовлюється коректністю та виключенням фальсифікації даних.
Таблиці для ломбарду
Таблиці для ломбарду дозволяє фіксувати дані щодо заставного майна, терміни дії угод, даних про клієнтів та інше. Можна використовувати будь-які таблиці, автоматизувати процес заповнення інформаційними відомостями. У додатку передбачається можливість здійснення платежів, поділяючи за щоденними чи щомісячними прийомами коштів, враховуючи взаємодію Космосу з платіжними системами, банківськими організаціями та терміналами. Таким чином, взаємодія з банківськими системами та платіжними терміналами забезпечує безготівкову оплату у будь-якій світовій валюті. На підставі цього за допомогою підтримки мультивалютного режиму передбачається доступність автоматичного перерахунку суми платежу на день оплати з огляду на зміну курсу валют. Умови системи оплати та кредиту будуть відображені в договорі, за різних змін, попередньо повідомляючи позичальників. Мультивалютний формат роботи забезпечує захист мікрокредитної організації від курсової різниці, сприяючи постійному зростанню доходів.
Програма для обліку у ломбарді
Програма для обліку в ломбарді забезпечує якісне ведення та збереження інформації. В інформаційній системі реально вести аналіз по кожному клієнту з відображенням даних у CRM базі, використовуючи контактну інформацію, історію дзвінків та консультацій, договорів, відсотків під позику, платежі, а також додаючи скани документів та фотографії. Програму доступно використовувати як взаємодію з клієнтами, застосовуючи інформаційну розсилку повідомлень як повідомлення про необхідність погашення заборгованості, про зміну курсу валют, терміни дії угод, а також вітаючи зі святами тощо. Є можливість отримання зворотного зв'язку, консультуючи оперативно клієнтів під час вхідного дзвінка та зчитування контактного номера телефону. На основі використання ультрасучасної функції, фахівці будуть підготовлені до майбутньої розмови з клієнтом, відображаючи на екрані монітора коректну інформацію про угоду, суму кредиту, терміни внесення наступних платежів та інше. АТС телефонія є сучасним методом взаємодії з клієнтами при оптимізації робочих ресурсів.
CRM для обліку в ломбардах
Програма CRM для обліку в ломбардах не має обмежень за чисельністю користувальницького складу, використовуваним робочим пристроєм, операційною системою Windows та обсягами інформації, що зберігається. Програмне забезпечення є ультрасучасним електронним помічником, який сприяє швидкому розвитку бізнесу в усіх галузях, здебільшого економить ресурси компанії. Для попереднього знайомства з багатофункціональним забезпеченням, якістю управління та швидкістю обробки інформаційних даних передбачається завантаження безкоштовної тестової версії. Надалі після тестового періоду вся напрацьована інформація буде збережена для подальшої роботи. Також є можливість проконсультуватися з фахівцями компанії з різних питань, отримуючи допомогу як налаштування утиліти та добірки модулів. Повірте, ви відразу відчути різницю між самостійним управлінням та роботою бізнесу після інсталяції автоматизованого додатка.
Відео програми для керування ломбардом
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Безкоштовно завантажити програму для обліку в ломбарді
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватися:
Ломбарди
Заставні
організації
Кредитні
компанії
Автоломбарди
Фінансові
організації
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.