Можливості системи CRM для ведення звітності в магазині
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Передбачається управління та ведення обліку над одним або мережею магазинів;
- Додаток дозволяє єдино працювати всім користувачам, взаємодіючи та обмінюючись інформаційними повідомленнями через локальну або Інтернет мережу;
- У додатку можлива робота з будь-яких робочих пристроїв;
- Права користування у системі суворо розмежовані, захищаючи конфіденційні дані від сторонніх осіб;
- Індивідуально настроювана панель панелі сприяє продуктивній роботі з іноземними контрагентами;
- Масове або вибіркове відправлення повідомлень дозволяє не тільки проінформувати клієнтів про вигідні пропозиції, бонусні нарахування, а й отримати оцінку сервісного обслуговування:
- Ведення бази CRM за клієнтами та постачальниками з контактною інформацією, адресами для доставки, історією продажів, взаєморозрахунків, відгуків, замовлень тощо;
- Географічні карти використовуються для вибудовування маршрутів під час постачання товарів, а також для аналізу найбільшого попиту з можливістю відкриття нових магазинів;
- Калькуляція здійснюється автоматично за заданими алгоритмами, відображаючи вартість товарів, знижки;
- Прийом платежів у готівковій та безготівковій формі, застосовуючи перекази, картки;
- Універсальна система може працювати із високотехнологічними приладами, автоматизуючи процес інвентаризації;
- Ведення бухгалтерії проводиться за інтеграції з 1с системою;
- Формування документації, звітності виконується в електронній формі з автоматичним присвоєнням номера, дати зберігаючи в єдиній інформаційній базі;
- Авто наповнення дозволяє заощадити час, імпортуючи дані з будь-яких джерел;
- Інформація надається користувачам при запиті, що вводиться в електронне вікно контекстного пошуковика.
Як вести звітність у магазині
Як вести звітність у магазині без зусиль та помилок за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення, витрати часу та фінансових засобів допоможе «Універсальна Система Обліку». Програма є незалежним помічником, який оптимізує робочий час фахівців та допомагає налагодити облік, постійно контролюючи робочі процеси та діяльність бізнесу загалом. Програма інтуїтивно адаптується під вимоги користувачів, розмежовуючи завдання та віддалено відстежуючи їх виконання. У програмі користувачі можуть автоматично виконувати щоденні завдання, самостійно налаштовуючи панель керування. У програмі передбачається індивідуальна реєстрація, створюючи облікові записи входу. Програма ідентифікує користувача під час входу, надаючи або обмежуючи права на можливості. Програмне забезпечення доступне за ціною, з широким функціоналом і не поступається як аналогічні програми, представлені на ринку за високою вартістю. Абонентська плата відсутня, що є економією бюджетних коштів. Як вести звітність до магазину допоможуть фахівці компанії. Під час придбання програмного забезпечення надається двогодинна технічна підтримка.
Як вести звіт у магазині
Як вести звіт у магазині у вигляді спеціалізованого програмного забезпечення питань нічого очікувати, т.к. система, що інтуїтивно адаптується. Передбачено відеоогляд із постійною підтримкою фахівців компанії УСУ. Навіть недосвідчений користувач легко зрозуміє як вести звіт по магазинах. Всі співробітники зможуть працювати спільно, віддалено виконуючи роботу, обмінюючись повідомленнями по локальній мережі. Робота з іноземними постачальниками та клієнтами буде спрощена, за винятком непорозуміння при зручному налаштуванні мовної панелі, з використанням однієї або відразу кількох мов. Кількість користувачів, що одночасно працюють, не обмежується, що також покращує роботу магазину в цілому. Можливо керувати однією або цілою мережею торгових точок в єдиній інформаційній системі, ведучи бухгалтерію та складський облік. Для виконання того чи іншого завдання витрачається мінімум часу за рахунок автоматизації програмного забезпечення. Автоматизований облік, контроль та управління, продуктивно позначаться на веденні та успіху бізнесу. Програмне забезпечення дозволяє аналізувати фінансову діяльність, вибудовуючи плани для зміцнення та розширення бізнесу, з побудовою маркетингових стратегій.
Сформувати звіт у магазині
Сформувати звіт у магазині буде досить легко, зі зручним автоматизованим виконанням та наявністю шаблонів. Більше немає необхідності вручну вбивати дані, перевіряючи правильність написання інформації, що вноситься, автоматично розраховуючи вартість товарів. Документи та звіти формуватимуться з присвоєнням номера та відображенням інформації у реєстрі. За допомогою номера можна швидко знайти звіт. Пошук інформації здійснюється також автоматично, використовуючи контекстну пошукову систему. Звіти статистичні та аналітичні формуються швидко, з повним аналізом відомостей. Розмежування прав користувачів допоможе контролювати сформовану звітність, виведену чи змінену інформацію. Таким чином, можна скоротити виникнення помилок, покращуючи роботу магазину. Сформувати звіт по магазину досить легко, імпортуючи дані з оптимізацією робочого часу. У програмі для підвищення лояльності та якісної роботи з контрагентами доступне ведення окремої бази CRM. Контактна інформація буде використовуватися для масової або вибіркової розсилки повідомлень, а також для визначення номера при використанні ультрасучасної телефонної функції АТС.
Як робити звіт у магазині
Як робити звіт у магазині? Для користувачів можна попередньо ознайомитися з можливостями представленої розробки, з встановленням демонстративної версії. Пробна версія є безкоштовною, перед придбанням ліцензованої версії можливий вибір модулів та інструментів. Придбання ліцензованої версії для кожного робочого пристрою є обов'язковим. Також за допомогою програмного забезпечення доступний контроль робочої діяльності фахівців, віддалено відстежуючи виконання обсягів завдань із виплатою заробітної плати. Програмне забезпечення дозволяє аналізувати робочу діяльність із веденням бухгалтерського обліку. Програмне забезпечення допоможе не лише у питаннях того, як робити звіт у магазині, а й автоматизує складський облік, формуючи аналітичні та статичні показники у квартальних відомостях. Досконала автоматизована програма здатна взаємодіяти з різними програмами, пристроями для оптимізації робочих процесів. Для збільшення обсягів продажу є здійснення онлайн торгівлі, приймаючи замовлення автоматично, безконтактно приймаючи платежі з доставкою товарів клієнтам. Масштабні карти допоможуть аналізувати попит клієнтів у тому чи іншому регіоні, розраховувати доставку, розбудовувати маршрути. У програмі легко виконувати складський та бухгалтерський облік. Багатофункціональна програма приємно здивує за доступної вартості, красивого і зручного інтерфейсу.
Відео про те, як вести звітність у магазині
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для ведення звітності у магазині
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.