Можливості CRM системи для бухгалтерії магазину
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Автоматизована програма має невисоку вартість із безкоштовною щомісячною абонентською платою, заощаджуючи бюджет фірми;
- У додатку всі співробітники можуть працювати в системі одночасно, використовуючи особисто сформовані облікові записи із захисними логінами та паролями;
- Додаток здатний працювати з високотехнологічним обладнанням, автоматизуючи робочі процеси;
- Контактна інформація, історія звернень та замовлень, оплат клієнтів буде вноситися та регулярно оновлюватись у CRM базі;
- Додаток багатофункціональний зі швидким виконанням різнопланових завдань;
- Надання інформації з єдиної інформаційної бази надається користувача за лічені хвилини при запиті у вікні контекстного пошуковика;
- Внесення інформації у додатку здійснюється вручну або автоматично, переносячи дані з джерел;
- Формування документації та звітності здійснюється в електронній формі, використовуючи шаблони;
- У номенклатурі відображатиметься інформація щодо всіх найменувань товарів з поділом за категоріями, відображаючи кількісні та якісні дані, вартість, включаючи опис, зображення;
- Прийом платежів здійснюється у готівковій та безготівковій формі, використовуючи різні валюти;
- За допомогою програми є можливість здійснення онлайн торгівлі, приймаючи замовлення автоматично з контролем обробки, складання та відправлення, аналізуючи статус платежів;
- Ведення обліку робочого часу допомагає швидко оцінити роботу персоналу, розраховуючи та нараховуючи заробітну плату;
- Розрахована на багато користувачів система оптимізує робочий час при взаємообміні даних по внутрішній мережі;
- Автоматизована програма сприяє швидкому та якісному здійсненню інвентаризації, відображаючи коректну кількість товарно-матеріальної цінності;
- У програмі доступний контроль за робочими процесами в торгово-складських приміщеннях та відвідуваністю покупців магазинів за допомогою камер відеоспостереження.
Програма для бухгалтерії магазину
Програма для бухгалтерії магазину дозволяє заощадити час співробітників, і навіть уникнути недоліків. На даний момент часу гостро постає питання про автоматизацію робочих процесів незалежно від сфери діяльності бізнесу, що ведеться. На сьогоднішній день досить різноманітний асортимент програм, які дозволяють автоматизувати щоденні завдання у зручному форматі. Розробниками компанії «Універсальна Система Обліку» було створено досконалу програму для автоматизованого обліку, контролю та управління над внутрішньоорганізаційними процесами. Програмне забезпечення має загальнодоступний і красивий інтерфейс, розширений модульний склад, налаштування мовної панелі, розрахований на багато користувачів формат. Кожен спеціаліст при авторизації в системі здійснюватиме вхід за допомогою облікового запису із захисним логіном та паролем. Всі права доступу до конфіденційної інформації будуть захищені, делегуючи можливості користувача. Налаштування мовної панелі передбачає вибір однієї або декількох мов, що одночасно використовуються, з 96 представлених найменувань. Таким чином, співробітникам магазину буде спрощено роботу з іноземними контрагентами.
Бухгалтерський облік у магазині
Бухгалтерський облік у магазині буде легким та якісним, передбачаючи можливість роботи в програмі, що інтегрується з 1с системою. Ведення бухгалтерського обліку у сфері діяльності відповідальна задача. Здійснення якісного ведення бухгалтерського обліку відображається на діяльності компанії з огляду на необхідність у своєчасному наданні фінансової звітності. Програмне забезпечення сприяє автоматизованому веденню бухгалтерського обліку зі швидким формуванням документації та звітності при здійсненні калькуляції. p align="justify"> Робота з програмним забезпеченням передбачає здійснення всіх робіт в електронному форматі. Програма має об'ємну оперативну пам'ять для зберігання інформації в необмеженій кількості. Дані будуть класифіковані для зручного користування спеціалістами. Також для зручної та швидкої роботи передбачається використання контекстного пошуку, при введенні в електронне вікно якого відомості будуть надані користувачам за лічені хвилини. Також не варто забувати про розмежування користувацьких можливостей, забезпечуючи захист конфіденційної інформації. Розмежування виконується у міру трудового становища того чи іншого фахівця. Таким чином, керівник організації має повні права доступу та контролю.
Як вести бухгалтерський облік у магазині
Як вести бухгалтерський облік у магазині Ви можете самостійно освоїти шляхом відвідування офіційного сайту із попереднім ознайомленням функціональних можливостей та вибором модульного складу. Передбачається освоєння можливостей керування та контролю, ведення обліку програми з використанням короткого відеоогляду. Фахівці компанії завжди на зв'язку та з радістю проконсультують користувачів з різних питань, що виникають у ході роботи. Передбачається двогодинна технічна підтримка при придбанні ліцензованої програми, яка придбана для кожного робочого пристрою окремо. Програмне забезпечення має зручну та барвисту панель з персональним налаштуванням робочого столу, підбираючи теми з представленого асортименту. Програмне забезпечення має гнучкі параметри конфігурації, доступні в управлінні кожному користувачеві, навіть з малим досвідом роботи. Формування документів та звітів здійснюється автоматично, застосовуючи під час роботи електронні шаблони. Заповнення також є оперативним, передбачаючи імпортування та експортування даних із різних джерел, підтримуючи різні формати з їх перетворенням. Як ви встигли помітити, мінімізується ручне керування та здійснюється автоматичне здійснення тих чи інших завдань, що також підвищує якість та швидкість роботи.
Бухгалтерська програма для маркетплейсів
Бухгалтерська програма для маркетплейсів дозволяє заощадити час, відображаючи фінансову діяльність. Програмне забезпечення розроблено таким чином, щоб максимально спростити роботу працівників, автоматично надаючи інформацію покупцям та оформляючи замовлення, здійснюючи розрахунок загальної вартості, контролюючи платежі та постачання. За допомогою електронного калькулятора можна автоматизувати процес розрахунків, попередньо вбиваючи алгоритми для калькуляції. При розрахунках буде використано прейскурант на товари та додаткові види послуг, з можливою знижкою, що надається. Програмне забезпечення також контролюватиме статус платежів, відображаючи інформацію в системі. Замовлення на маркеплейсах будуть формуватись автоматично, надаючи клієнтам каталог товарів з описом, вартістю, наявністю кількісних показників, додаючи зображення. Зображення можна використовувати з наявних знімків, а також переносячи безпосередньо з веб-камери. Клієнти самостійно можуть реєструватися на сайті, вибираючи найменування товарів із тих чи інших категорій, визначаючи кількість, з відображенням підсумкової суми до оплати. Платежі можуть здійснюватися у готівковому чи безготівковому вигляді, підтримуючи різні валюти.
Бухгалтерія у магазині
Бухгалтерія в магазині буде точнішою при використанні касового та складського апаратів. У магазині кожному товару присвоєно певний штрих-код, шляхом зчитування якого, доступне визначення його наявності, загальної кількості, вартості, місця зберігання та розташування на прилавках. Вся інформація буде відображена в системі, при використанні пристроїв для зчитування, скануючих код і проводячи продаж. За відсутності можливості прикріплення на товар етикеток зі штрих кодами передбачається можливість використання окремого аркуша паперу з короткими кодами для швидкого сканування та відображення інформації в системі. Програмне забезпечення здатне працювати зі сканером для штрихкодування, терміналом збору даних, принтером для друку етикеток та чеків. Термопринтери виключають простої в роботі, з відсутністю необхідності заміни картриджів, що також досить зручно в магазинах, не зупиняючи роботу. Програма здатна вести бухгалтерський та складський облік в одному магазині або цілій мережі. Таким чином, можливо скоротити тимчасові та фінансові втрати.
Бухгалтерський облік магазину
Бухгалтерський облік магазину є досить непростим процесом. У програмі виконання різних завдань є найпростішим процесом. При веденні бухгалтерського обліку магазину необхідно постійно аналізувати та контролювати процеси постачання та реалізації продукції. При купівлі товарів із закордону, можливо здійснювати аналіз зміни цін, зіставляючи продукцію, що купується в тій чи іншій валюті з урахуванням зниження або підвищення вартості з урахуванням курсу на поточний момент часу. Також можливо аналізувати надані прайс-листи від постачальників, співпрацюючи за найвигіднішими пропозиціями. Також у додатку ґрунтуючись на обліку, можна виробляти чіткі стратегії з маркетингу, здійснюючи знижки та акції. Для постійних клієнтів можна сформувати окремі пропозиції з бонусною системою лояльності. Усі процеси у програмі здійснюються автоматично, віддалено контролюючи робочу діяльність персоналу, ведучи облік робочого дня з виплатами зарплати. Управління магазинами досить специфічне, товарів із обмеженими термінами придатності потрібен постійний контроль. Програмне забезпечення дозволяє аналізувати постачання, контролювати кількісні та якісні показники продукції, своєчасно підходячи до вирішення важливих питань. Придбайте програмне забезпечення та вдосконалюйте роботу торгового бізнесу, не відкладаючи автоматизований облік, контроль та керування на потім.
Відео програми для бухгалтерії магазину
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для бухгалтерії магазину
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.