Можливості CRM системи для ведення приходу та витрат у магазині
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення при демократичній вартості має безмежні можливості, об'ємну оперативну пам'ять для зберігання інформації, інтеграцію з високотехнологічними приладами;
- У програмі можна автоматизувати процес калькуляції;
- Прийом платежів можливий у готівковій та безготівковій формі, підтримуючи взаємодію з банківською системою;
- Ручне введення змінюється імпортуванням даних із різних джерел, підтримуючи різні формати файлів;
- У додатку користувачі зможуть легко та швидко знайти потрібну інформацію, використовуючи контекстну пошукову систему;
- Права доступу розмежовані з огляду на трудову діяльність фахівців;
- Програму легко освоїти за загальнодоступними параметрами конфігурацій з представленою демонстративною версією та коротким відео оглядом;
- У програмі доступний взаємообмін інформаційними повідомленнями по локальній або мережі Інтернет;
- Зручний формат ведення обліку робочого часу, контролюючи виконувані завдання працівників, розраховуючи загально опрацьований час та продаж, з відображенням на заробітній платі;
- У софті доступно реалізувати різні плани, розвиваючи бізнес та збільшуючи обсяги доходів;
- Бухгалтерський облік виконується під час інтеграції з 1с бухгалтерією, автоматизуючи процес ведення документообігу, калькуляції тощо;
- Робота зі створенням документів та звітів представлена в електронній формі з використанням шаблонів;
- Складський облік буде автоматичним, взаємодією програми з високотехнологічними приладами, оптимізуючи робочий час та виключаючи розбіжності у підсумкових показниках кількості товарів;
- Доступно здійснення інформаційної підтримки клієнтів при масовому або вибірковому надсиланні СМС та Email повідомлень;
- Картки клієнтів та постачальників будуть вестись у єдиній CRM базі з доповненням контактів та історії продажів, взаєморозрахунків.
Як вести прихід та витрату в магазині
Як вести прихід та витрату в магазині за допомогою сучасних технологій, у кілька разів скорочуючи втрати часу на складські операції, своєчасно аналізуючи дані про надлишки чи недоліки товарів, підвищуючи ефективність робочої діяльності? На даний час у широкому розмаїтті представлені розробки від різних компаній, що спеціалізуються на автоматизованому обліку, контролі та управлінні внутрішньоорганізаційними процесами. За допомогою програмного забезпечення можна вести номенклатуру, відображати і фіксувати прихід і витрату, переміщення товарно-матеріальної цінності. Автоматизовані програми дозволяють використовувати режим терміналу для касирів у магазинах, показуючи аналітику та статистику з продажу. За допомогою програмного забезпечення надається можливість контролювати всі процеси, включаючи залишки та запаси товарів, виключаючи факти крадіжки та розкрадання товарно-матеріальної цінності, запобігаючи витоку інформації та втраті втраченого прибутку. Чим самостійно вручну здійснювати складський та бухгалтерський облік, контроль та управління, простіше та ефективніше впровадити програму для автоматизованого виконання поставлених завдань, удосконалюючи робочі процеси.
Як вважати прихід та витрату в магазині
Як вважати прихід та витрату в магазині Ви зможете освоїти швидко, попередньо ознайомившись із функціональними можливостями підібраної із ринкових пропозицій програми. Щоб мінімізувати витрати часу на пошуки спеціалізованого електронного помічника та при цьому заощадити фінансові кошти, варто провести моніторинг ринку. Також радимо звернути увагу на автоматизовану програму від компанії «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення має демократичну вартість з безкоштовною абонентською платою, двогодинною технічною підтримкою, безмежними функціональними можливостями, що підходять під будь-яку сферу діяльності. Параметри конфігурації інтуїтивно адаптуються під потреби користувача, надаючи право вибору інструментів і модулів для подальшої роботи в особистому кабінеті. Усі співробітники організації повинні самостійно зареєструватися в системі, для подальшого контролю та обліку робочої діяльності. Програмне забезпечення дозволяє працювати з кількома магазинами та складами одночасно, відображаючи робочу та фінансову діяльність.
Прихід, витрата, залишок - таблиця
Прихід, витрата, залишок - таблиця може відображатись в електронному форматі зі своєчасним внесенням доповнень та змін. Програмне забезпечення дозволяє автоматизувати процес зчитування штрих кодів товарів, здійснюючи прихід, витрату та аналіз залишки. Формування документів, журналів, таблиць здійснюється автоматично, застосовуючи у щоденній роботі електронні шаблони, що заповнюються з оптимізацією робочого часу під час імпортування матеріалів із різних джерел. З програмою можна реалізувати будь-які плани, при роботі з документацією, перетворюючи файли в необхідні формати. Інтеграція зі складським обладнанням дозволяє коректно відображати інформацію під час приймання та реалізації товарів, виробляючи інвентаризацію без розбіжностей кількісних показників. У програмі стало можливим здійснювати автоматично статистику по товарах, виявляючи ходові позиції з урахуванням розрахунку загального прибутку за той чи інший період часу.
Програма прихід, витрата
Програма прихід, витрата впливає на загальні показники доходу організації, виключаючи нестачу або надлишок продукції. Фіксуючи всі дані, можна аналізувати зміни ціноутворення за той чи інший період часу, при закупівлі продукції в іноземній валюті, розраховуючи підвищення або зниження цін з урахуванням зміни курсу валют. Також програмне забезпечення дозволяє коректно вести бухгалтерський облік під час інтеграції з системою 1с. Таким чином, керівник торгової організації буде в курсі всіх справ, своєчасно отримуючи аналітичні та статистичні дані в таблицях, графіках або діаграмах. Калькуляція автоматично відтворюватиметься електронним калькулятором за заданими алгоритмами. У програмі є необхідні інструменти для детального обліку складських запасів, тому відсутня потреба у витрачання часу на ручний облік. У програмі зручна таблиця з усіма найменуваннями товарів, розмежовуючи позиції щодо наявності, призначення, вартості тощо.
Таблиця прихід та витрата
Таблиця прихід і витрата дозволяє відображати актуальну інформацію з урахуванням зіставлення загальної кількості товарно-матеріальної цінності, за винятком розбіжностей у показниках. Програмне забезпечення підтримує роботу у форматі Excel, використовуючи вже наявні табличні дані або внесені матеріали під час роботи. Програмне забезпечення дозволяє унеможливлювати втрати часу при оптимізації робочого часу на базі інформаційних даних. Для зручності роботи з фактичними даними щодо товарів передбачається класифікація за категоріями, термінами придатності, вартістю, з можливістю виділення осередків різними кольорами. Таким чином, при позиціях товарів, що закінчуються, в таблиці буде висвічуватися дані найменування певним кольором. Також передбачається можливість відображення інформації щодо акційних позицій з перерахунком вартості до оплати. Для підвищення лояльності можливе здійснення знижок та бонусних нарахувань покупцям, збільшуючи обсяги продажу.
Таблиця - прихід, витрата, залишок
Таблиця - прихід, витрата, залишок передбачає необмежене редагування, пошук інформації з артикулів та кодів, категорій тощо. Для найкращого сприйняття та відмінності одного найменування товару від іншого передбачається прикріплення зображення в таблиці (номенклатурі). До картки товару буде внесено актуальну інформацію з урахуванням коду, ціни, рейтингу, опису, зображення тощо. Програмне забезпечення буде фіксувати детально всі дії, що здійснюються в системі, інформацію щодо приймання, витрат та залишків, своєчасно генеруючи звіти із зручною опцією ознайомлення та друку. Вбудована опція аналітики дозволяє контролювати залишки надлишок товарів, своєчасно здійснюючи закупівлю ліквідної продукції. Таким чином, доступно виключити простої у роботі бізнесу з упущенням прибутку. На підставі поданих таблиць, графіків, можна контролювати терміни закупівель та реалізації, розраховуючи загальну суму доходів.
Звіт - прихід, витрата, залишок
Звіт - прихід, витрата, залишок буде відображено у системі з фіксуванням усіх дій співробітників, недостачі, крадіжки, надлишки, своєчасно виявляючи помилки під час продажу. Також передбачається аналіз кваліфікації працівників. Програма передбачає інтеграцію з різними приладами, програмами, сайтами. Таким чином, при взаємодії з платіжними системами можна забезпечити швидку оплату в магазинах, застосовуючи платіжні картки та грошові перекази. Підтримуються різні формати валют, конвертуючи кошти за курсом на момент продажу. Програмне забезпечення має досить зрозумілий інтерфейс, з оперативною установкою та навчанням користувачів. Для освоєння та тестування програмного забезпечення передбачається встановлення пробної версії, яка є абсолютно безкоштовною, що також не позначиться на витраті бюджетних коштів. На нашому офіційному сайті ви також можете ознайомитись із відгуками клієнтів, які успішно впровадили програмне забезпечення та розвивають бізнес по всьому світу.
Відео про те, як вести прихід та витрати в магазині
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для ведення приходу та витрати в магазині
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.