Можливості програми для автосервісу
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - В картки автомобілю можна внести всі необхідні дані, в тому числі інформацію по двигунові, номерному знакові, моделі, поточному пробігу та навіть комплектації на момент заїзду
Авто - По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію послуг, побачити всю інформацію по витрачених матеріалах, виконаних роботах, оплатах, нарахованих бонусах або боргах
Історія відвідувань - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що потрібно відвідати автосервіс для планового технічного огляду
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижного та сучасного салону
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
Запис клієнтів - Під час прийому автомобіля, можна відзначити на картинці будь-які необхідні деталі під час кругового огляду автівки. Це зображення буде додано і до акту прийому ТС
Зображення - Вартість робіт розраховуватиметься з урахуванням персональних цін та складності
Облік робіт - По кожній послузі, ви зможете налаштувати норма-години, і візит клієнта буде розрахований за витраченим часом
Норма-години - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Будь-яку автозапчастину можна з легкістю додати в загальний рахунок та в ручну вказати отримані від клієнта матеріали
Облік запчастин - Програма формує та заповняє усіма необхідними даними акт прийому ТС
Акт прийому ТС - За візитом клієнта буде заповнено наряд-замовлення та інші угоди на надання послуг
Наряд-замовлення - Ви зможете на місці роздрукувати всі необхідні бухгалтерські документи, включаючи акт виконаних робіт
Бух. документи - Квитанції, рахунки на оплату, рахунок-фактура будуть заповнені автоматично з урахуванням усіх цін
Квитанції та рахунки - Зручний функціонал дозволяє легко здійснювати будь-які продажі у спеціальному вікні для авто-магазину
Автомагазин - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - У програмі, також, можна зафіксувати заявку на закупівлю необхідних запчастин у клієнта та відразу ж роздрукувати бланк
Заявки - Усі ваші сплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, прайс-листів, діючих акцій та бонусів клієнтів
Платежі - Ви отримаєте можливість використовувати у своїй роботі різноманітне торгівельне та складське обладнання
Обладнання - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з потенційними клієнтами та скільки з них стали вашими замовниками
Результативність - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того, що
клієнти вас залишають - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання клієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи автосервісу
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Ви з легкістю зможете дізнатись усю статистику гарантійного ремонту
Гарантійний ремонт - Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз товарів - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату послуг у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення для контролювання автосервісу пройшло апробацію на різноманітних автосервісах - результатом випробувань стало отримання програмою авторського свідоцтва!
- Наше ПЗ надійне, функціональне та відрізняється високою продуктивністю!
- Керування програмою не спричинить проблем навіть для звичайного користувача персонального комп'ютера!
- Наявна підтримка майже усіх приладів контролю, які використовують автомайстерні;
- Абонентська база здатна опрацювати за зберегти будь-який обсяг інформації, одне ПЗ впорається з обліком усією мережі автосервісів;
- Автоматичне заповнення бланка угоди та накладних на товари (запасні частини);
- Автоматичне списання необхідної кількості витратних матеріалів та запчастин для виконання заявки;
- Контроль достатньої кількості сировини та матеріалів на складах компанії;
- Повноцінний складський облік, ревізії та зняття актуальних залишків за кожним складом;
- В абонентській базі наявні усі відомості про кожного замовника автосервісу, аж до його захоплень та історій звернень;
- До замовлення на ремонт прикріпляються усі відомості про автомобіль: марка, колір, номер двигуна та ін., історія звернень у сервіс;
- Під час прийому заявки є можливість зробити фото автомобіля у всіх ракурсах з камери комп'ютера;
- Єдина абонентська база дає можливість тісного спілкування співробітників різних відділів;
- Автоматичне нарахування заробітної платні персоналу сервісу;
- Облік здійснюється по кожній з угод на усіх етапах: скільки заявок прийнято, скільки виконується та скільки заплановано;
- Виробниче планування: робот знає точну кількість замовлень та може планувати нові, враховуючи зайнятість кожного працівника;
- Автоматичне створення плану роботи для кожного співробітника компанії та контролювання результатів виконаної роботи;
- Поточні роботи програма показує на екрані комп'ютера, таким чином користувач завжди знає про кількість заявок та кількість опрацьованого обсягу операцій;
- З клієнтом можна контактувати через СМС-повідомлення: софт самостійно надішле сповіщення клієнтові про те, що його замовлення виконано;
- Повноцінна фінансова звітність та ведення бухгалтерії;
- Зконтактуйтеся з нами, якщо у вас є питання або пропозиції, наші менеджери чекають на вас!
Опис програмного забезпечення
За усе потрібно платити. Сучасний автомобіль дуже зручний, має високу швидкість та легкий у керуванні. Але його не можливо відремонтувати нашвидкоруч, як це було у радянські часи. Розквіт "епохи гаражів" якраз пояснюється тим, що люди переважно самостійно ремонтували свої автомобілі. Зараз же, коли автомобіль бюджетного класу самостійно відремонтувати можна не завжди (одна несправність відрізняється від іншої), та й це не вигідно: автосервіси надають гарантію, та і якість їхньої роботи значно вища, ніж якість самостійної роботи непрофесіонала. Логіка подій очевидно говорить про те, що справжнє процвітання автосервісів іще попереду та за нашою комп'ютерною розробкою "Програма для автосервісу" майбутнє! Основна мета софту - оптимізація та автоматизація керування автомайстернею. Потрібно зауважити, що оптимізація це не звичайне заощадження на усьому, а раціональне використання коштів, витратних матеріалів та праці своїх співробітників (це теж одна з головних складових успіху!). В основі ефективності програми знаходяться кілька її основних параметрів.
По-перше, софт опрацьовує та зберігає будь-яку кількість інформації, тож користувач може не обмежувати себе у кількості параметрів для контролювання виробництва. Завдяки такій особливості, одного додатку цілком достатньо для великого підприємства та усіх його філій. По-друге, робот не вміє робити помилок - ось такий "недолік" властивий машині, і такій рисі користувач буде особливо вдячний: облік буде точним, а пошук у абонентській базі - дуже швидким. І, по-третє, робот усе робить дуже швидко: жодна людина не може одночасно опрацьовувати сотні операцій з високою точністю! Є іще і по-четверте, і по-п'яте... Але поки що розповімо про основне.
За класифікацією програма належить до професійних інструментів керування. Але користувачеві не доведеться наймати програміста для роботи з додатком: наші інженери адаптували ПЗ для звичайних користувачів, тобто керувати програмою зможе будь-хто. Про встановлення та налаштування покупцеві турбуватися теж не потрібно: наші фахівці виконають усі налаштування через віддалений доступ, а користувачеві лишиться тільки простежити за наповнення абонентської бази, що займає кілька хвилин. Імпорт даних відбувається автоматично, софт зчитує відомості з електронного файлу будь-якого типу. Під час реєстрації постійного клієнта ви можете зазначити усі потрібні для роботи відомості про нього, зокрема фото (його можна завантажити безпосередньо з веб-камери на комп'ютері), звички та схильності. Абонентська база під'єднується до інтернету, таким чином клієнт може віддалено замовити ремонт авто та відразу оплатити його. Справа в тому, що програма для автосервісу прораховує собівартість кожної операції та, знаючи цінову політику сервісу, автоматично заповнить будь-яку угоду на послуги автосервісу. Під час цього робот спише потрібну кількість запасних частин та витратних матеріалів для виконання заявки. Програма стежить за тим, щоб кількість ремкомплектів та витратних матеріалів завжди була в потрібній кількості у автосервісі: софт заздалегідь нагадує, що варто поповнити склад. До речі, про склади: ПЗ підтримує складське обладнання та у будь-яку хвилину покаже актуальні залишки на усіх складах або виконає ревізію (на це для комп'ютерного помічника знадобиться декілька хвилин).
Усі угоди відстежуються поетапно: укладання угоди, складання кошторису робіт (відбувається автоматично), здійснення ремонту, повернення автомобіля власникові. Усі поточні операції програма показує у спеціальному інформаційному вікні на екрані комп'ютера користувача. Під час активації вікна можна побачити детальні дані про обрану заявку.
Наша розробка оптимізує вашу компанію, зробивши її прибутковою та успішною!
Відео про програму для автосервісу
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Завантажити програму для автосервісу
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Автосервіс
СТО
Пункти ремонту
та обслуговування
авто- і мототехніки
Продаж
Запчастин
Продаж
шин
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму для автосервісу
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму для автосервісу
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.