Можливості CRM системи для автосервісу з розрахунком нормо-годин
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - В картки автомобілю можна внести всі необхідні дані, в тому числі інформацію по двигунові, номерному знакові, моделі, поточному пробігу та навіть комплектації на момент заїзду
Авто - По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію послуг, побачити всю інформацію по витрачених матеріалах, виконаних роботах, оплатах, нарахованих бонусах або боргах
Історія відвідувань - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що потрібно відвідати автосервіс для планового технічного огляду
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижного та сучасного салону
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
Запис клієнтів - Під час прийому автомобіля, можна відзначити на картинці будь-які необхідні деталі під час кругового огляду автівки. Це зображення буде додано і до акту прийому ТС
Зображення - Вартість робіт розраховуватиметься з урахуванням персональних цін та складності
Облік робіт - По кожній послузі, ви зможете налаштувати норма-години, і візит клієнта буде розрахований за витраченим часом
Норма-години - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Будь-яку автозапчастину можна з легкістю додати в загальний рахунок та в ручну вказати отримані від клієнта матеріали
Облік запчастин - Програма формує та заповняє усіма необхідними даними акт прийому ТС
Акт прийому ТС - За візитом клієнта буде заповнено наряд-замовлення та інші угоди на надання послуг
Наряд-замовлення - Ви зможете на місці роздрукувати всі необхідні бухгалтерські документи, включаючи акт виконаних робіт
Бух. документи - Квитанції, рахунки на оплату, рахунок-фактура будуть заповнені автоматично з урахуванням усіх цін
Квитанції та рахунки - Зручний функціонал дозволяє легко здійснювати будь-які продажі у спеціальному вікні для авто-магазину
Автомагазин - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - У програмі, також, можна зафіксувати заявку на закупівлю необхідних запчастин у клієнта та відразу ж роздрукувати бланк
Заявки - Усі ваші сплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, прайс-листів, діючих акцій та бонусів клієнтів
Платежі - Ви отримаєте можливість використовувати у своїй роботі різноманітне торгівельне та складське обладнання
Обладнання - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з потенційними клієнтами та скільки з них стали вашими замовниками
Результативність - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того, що
клієнти вас залишають - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання клієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи автосервісу
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Ви з легкістю зможете дізнатись усю статистику гарантійного ремонту
Гарантійний ремонт - Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз товарів - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату послуг у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальна система обліку надає сучасні можливості автоматизації СТО;
- Через софт можна вести керування робочим часом майстрів;
- У ПЗ можна поставити на баланс будь-яке майно, обладнання, інвентар, витратні матеріали;
- Через ПЗ можна керувати записами обслуговування;
- Функції CRM допоможуть у якісному управлінні взаємодіями із клієнтами;
- Ми надаємо можливості для продажу та реєстрації наданих послуг;
- У ПЗ можна працювати з будь-якими видами документів, у тому числі з внутрішньою документацією;
- На замовлення ми пропонуємо інтеграції, наприклад, із сайтом чи онлайн магазином;
- Софт дозволяє в автоматичному режимі вести розподіл між майстрами;
- У ПЗ можна враховувати програми лояльності;
- Ви зможете проаналізувати усі операції вашого бізнесу;
- Кожному працівнику можна визначити власний обліковий запис;
- Система може обслуговувати різноманітні програми лояльності;
- Ми надаємо повне інформаційне забезпечення;
- З УСУ процеси вашого автосервісу будуть сучасними та ефективними.
Норма година на СТО
У системі технічного обслуговування прийнято свої норми та стандарти щодо підрахунку часу. Норма година на СТО є одним з елементів таких стандартів. Розглянемо, що це таке і як найлегше цим керувати.
Нормо-час – це одиниця часу, яка береться за основу у розрахунках вартості виконання певних робіт. По суті, це показник розрахунків вартості ремонту або обслуговування автомобіля.
Розрахунок нормогодин
Розрахунок нормогодин дозволяє об'єктивно оцінити витрачений робочий час та зусилля майстра на виконання робіт. Також це є обґрунтуванням, виставлених сум за виконані роботи. Таким чином, клієнт може отримати не розмиті дані, а чіткі показники. Розрахунки нормо-годин ведуться з рівня складності роботи, регіону, де ведеться обслуговування, кваліфікацій працівників та інших чинників.
Програма для автосервісу з розрахунком нормо годин
Програма для автосервісу з розрахунком нормо годин може допомогти вести їх коректним чином і без великих зусиль. Розглянемо, як може допомогти вам програмне забезпечення від компанії УСУ.
У системі можна вести автоматичні розрахунки часу, необхідні виконання різних видів робіт з урахуванням завантажених даних із довідників.
Програма для розрахунку нормо годин
Також у ПЗ можна провести налаштування індивідуальних нормо-годин залежно від марки, моделі автомобіля або типу роботи. Програма для розрахунку нормо годин допоможе керувати замовлення-нарядами. Він може бути складений автоматично, з урахуванням розрахованих показників за часом та вартістю робіт. Також у ПЗ можна враховувати матеріали та запасні частини, що використовуються під час ремонту.
Автосервіс та нормочас
Автосервіс і норма дві нерозривно пов'язані категорії. Також при розрахунках береться до уваги витрачені матеріали та запасні частини. При їх використанні відбувається списання і вони також входять у вартість виконання замовлень. Через УСУ можна оформлювати всі складські операції та за необхідності отримувати автоматичне сповіщення про необхідність поповнення запасів.
Розрахунок нормо годин
Розрахунок нормо годин переплітається з фінансовими даними. Вони ведуться за загальною вартістю робіт, використаних матеріалів та запасних частин. Далі здійснюється реєстрація надходжень та витрат, ведення фінансової звітності. В УВУ ви також зможете отримати ці функції.
Розрахунок норми години в автосервісі
Розрахунок норма години в автосервіс пов'язаний і з управлінням персоналом. Вони відбивається облік зайнятості співробітників, розподіл завдань і розрахунок зарплати з урахуванням виконаних робіт. Через ПЗ можна вести облік у цьому напрямі. До того ж, ми надаємо функції для аналізу ефективності роботи майстрів з урахуванням виконаних завдань за встановленими нормами.
Нормо годинник для автосервісу
Нормо годинник для автосервісу – це критерій для оцінки вартості та надання даних для клієнтів. Крім цього, в УВД можна проводити реєстрацію за даними клієнтів. У системі можна здійснювати збереження даних про клієнтів, їх машини та всі надання послуг та технічного обслуговування. Ми можемо оснастити вас можливостями для надсилання повідомлень про майбутнє техобслуговування або акції.
Нормо година на ремонт автомобілів
Норма година на ремонт автомобілів – відображає одиницю часу, в яку закладено вартість робіт та послуг. Після оплати можна відстежити весь обсяг послуг за певний звітний період. В УСУ можна проводити формування звітів за фінансовими показниками, ефективності роботи автосервісу та співробітників. Також ви зможете контролювати завантаженість автосервісу та планувати певні роботи.
Програма норма годинника для СТО
Програма норма годинника для СТО розглянемо переваги її застосування. Насамперед, це автоматичні розрахунки. Це виключає ймовірність помилок при розрахунках, дозволяє отримати більш точні та об'єктивні результати, що є важливим як для клієнта, так і для самого транспортного підприємства.
Програма розрахунку нормо годин на СТО
Програма розрахунку нормо годин на СТО скорочує час, який співробітникам потрібно витрачати на розрахунок трудовитрат вручну. Замовлення-наряди формуються швидше, що підвищує загальну швидкість обслуговування клієнтів та збільшує продуктивність всього автосервісу.
Програма для автосервісу – норми часу
Програма для автосервісу – норми часу та інші показники стають максимально прозорими. Це покращує довіру з боку клієнтів. Коли замовлення-наряди та рахунки ґрунтуються на стандартизованих нормативах, споживачі послуг бачать, що ціна за роботи об'єктивна та обґрунтована, що знижує ймовірність конфліктів щодо вартості, наданих робіт.
Програма для розрахунку норм часу на ремонт автомобілів
Програма для розрахунку норм часу на ремонт автомобілів від УВУ допомагає точно враховувати завантаженість майстрів та розподіляти роботу таким чином, щоб не було простоїв чи перевантажень. Це сприяє ефективнішому використанню робочого дня. Ви можете отримати інші переваги, ми можемо запропонувати безліч інших функцій. Через УСУ можна реалізувати будь-які норми та стандарти для обліку.
Відео програми для автосервісу з розрахунком нормо-годин
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно скачати програму для автосервісів з розрахунком нормо годин
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Автосервіс
СТО
Пункти ремонту
та обслуговування
авто- і мототехніки
Продаж
Запчастин
Продаж
шин
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.