Можливості CRM системи для створення замовлення вбрання
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - В картки автомобілю можна внести всі необхідні дані, в тому числі інформацію по двигунові, номерному знакові, моделі, поточному пробігу та навіть комплектації на момент заїзду
Авто - По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію послуг, побачити всю інформацію по витрачених матеріалах, виконаних роботах, оплатах, нарахованих бонусах або боргах
Історія відвідувань - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що потрібно відвідати автосервіс для планового технічного огляду
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижного та сучасного салону
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
Запис клієнтів - Під час прийому автомобіля, можна відзначити на картинці будь-які необхідні деталі під час кругового огляду автівки. Це зображення буде додано і до акту прийому ТС
Зображення - Вартість робіт розраховуватиметься з урахуванням персональних цін та складності
Облік робіт - По кожній послузі, ви зможете налаштувати норма-години, і візит клієнта буде розрахований за витраченим часом
Норма-години - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Будь-яку автозапчастину можна з легкістю додати в загальний рахунок та в ручну вказати отримані від клієнта матеріали
Облік запчастин - Програма формує та заповняє усіма необхідними даними акт прийому ТС
Акт прийому ТС - За візитом клієнта буде заповнено наряд-замовлення та інші угоди на надання послуг
Наряд-замовлення - Ви зможете на місці роздрукувати всі необхідні бухгалтерські документи, включаючи акт виконаних робіт
Бух. документи - Квитанції, рахунки на оплату, рахунок-фактура будуть заповнені автоматично з урахуванням усіх цін
Квитанції та рахунки - Зручний функціонал дозволяє легко здійснювати будь-які продажі у спеціальному вікні для авто-магазину
Автомагазин - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - У програмі, також, можна зафіксувати заявку на закупівлю необхідних запчастин у клієнта та відразу ж роздрукувати бланк
Заявки - Усі ваші сплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, прайс-листів, діючих акцій та бонусів клієнтів
Платежі - Ви отримаєте можливість використовувати у своїй роботі різноманітне торгівельне та складське обладнання
Обладнання - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з потенційними клієнтами та скільки з них стали вашими замовниками
Результативність - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того, що
клієнти вас залишають - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання клієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи автосервісу
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Ви з легкістю зможете дізнатись усю статистику гарантійного ремонту
Гарантійний ремонт - Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз товарів - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату послуг у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- У програмному забезпеченні УСУ можна проводити всі основні процеси автосервісу;
- Програма дозволяє керувати робочим часом технічних спеціалістів;
- Також через софт можна вести облік за всіма активами автосервісу;
- Програма допомагає працювати із заявками на сервіс;
- RM-можливості допомагають професійно вести облік клієнтам;
- Через систему можна проводити продажі автозапчастин;
- Програма надає можливості для роботи з документами та бланками для різних напрямів діяльності;
- За наявності онлайн-запису можна проводити повну інтеграцію з базою;
- За наявності програм лояльності система допоможе у їх реєстрації та обліку;
- Аналітичні можливості софту допомагають удосконалювати операційні та управлінські операції;
- ПЗ розраховане на роботу із замовлення-нарядами;
- Через софт можна підключити розсилку повідомлень, нагадувань та інших елементів інформаційного забезпечення;
- У програмі доступна інтерактивна інструкція;
- На замовлення ми можемо запропонувати додаткові можливості;
- З УСУ ведення процесів буде на високому рівні.
Бланк замовлення вбрання для СТО
Бланк замовлення наряд для СТО служить для оформлення заявки від клієнта. З його допомогою можна зафіксувати стан авто на момент надходження в ремонт та домовленості та тих, роботах, які готовий виконати автосервіс.
У цьому бланку також може відображатися інформація щодо майбутнього технічного обслуговування та його деталізації. Які розділи містять документ? У ньому є кілька обов'язкових розділів та розрахунки за вартістю послуг.
Бланк наряд замовлення на ремонт автомобіля
Бланк наряду замовлення на ремонт автомобіля містить інформацію про клієнта. Найчастіше це ПІБ та контакти. Якщо обслуговування отримує компанія, то зазначаються її реквізити. Далі йде розділ про транспортний засіб, в ньому вказуються відмінні риси авто, докладний опис авто, пробіг, дата прийому на сервіс.
Далі відбувається опис проблем та побажань від клієнта та перелік робіт, які планується надати конкретному клієнту. Також у бланку можуть відображатися дані щодо цін за кожен вид роботи.
Бланк замовлення вбрання на кузовний ремонт автомобіля
Бланк замовлення наряд на кузовний ремонт автомобіля може включати список необхідних запасних частин та матеріалів, з деталізацією за найменуванням, кількістю, вартістю. Загальна вартість включає: ціни за послуги та запасні частини, витратні матеріали та супутні роботи.
В останньому розділі документа обов'язково фіксується підпис клієнта, що підтверджує згоду з переліком робіт та вартістю. Також відображається підпис представника СТО, який підтверджує прийом автомобіля у роботу та дату підписання.
Замовлення вбрання на ремонт автомобіля
У документі можуть відображатися додаткові рекомендації щодо обслуговування та, якщо необхідні зауваження щодо стану автомобіля. Замовлення наряду на ремонт автомобіля можна вести через спеціальне програмне забезпечення від компанії УСУ. І тут дана діяльність буде повністю оптимізованою.
Очевидною перевагою від використання програми буде економія часу. Через платформу можна оперативно оформлювати та заповнювати вбрання. Для цього можна навіть використовувати готові шаблони та автозаповнення даних. Усе це скоротить час на адміністративні завдання.
Через УВУ ви зможете проводити професійну облікову діяльність та контролювати процеси. Через систему можна моніторити кожну заявку, її статус, матеріали та запчастини. Таким чином можна мати повну картину по всіх рухах та процесах.
Оформлення замовлення наряду на ремонт автомобіля
Оформлення замовлення наряду на ремонт автомобіля через УВУ мінімізує помилки. Автоматичне заповнення заявки та розрахунків сприяє меншій кількості помилок. Чого не можна сказати про ручну обробку даних.
Автоматизація дає переваги, пов'язані із прозорістю процесів для клієнтів. Через систему можна легко вести деталізацію по всіх операціях і наочно надавати клієнтам розрахунки за переліком робіт та їх вартістю, термінами. Можна формувати звіти автоматично, це підвищує їхню довіру до сервісу.
Програма для створення замовлення вбрання
Програма для створення замовлення наряду від УСУ може бути використана для ведення облікових операцій з витратних матеріалів та запасних частин. У ПЗ можна вести складський облік, при витратах на певні послуги автоматично списувати використані матеріали та запчастини. Якщо необхідно, ПЗ просигналізує про необхідність поповнення тих чи інших витратних матеріалів або запасних частин.
Через програму можна збирати дані з усіх відпрацьованих заявок та аналізувати ефективність проведених робіт, оцінювати завантаженість персоналу, визначати популярні послуги, все це допомагає оптимізувати бізнес-процеси.
Програма для створення замовлення нарядів автосервісу
Програма для створення замовлення нарядів автосервісу надає легкість доступу та зберігання даних. Вся інформація захищається, тому ризик втрати інформації знижується. Доступ можна налаштувати розмежований для керівників та адміністраторів, майстрів тощо.
Завдяки автоматизації можна покращити якість обслуговування. За рахунок оперативності та прозорості працівники можуть більше уваги приділяти клієнту, а не документам, що покращує якість обслуговування. Ми можемо запропонувати вам безліч інших можливостей для детальної інформації, що можна записатися на індивідуальну презентацію.
Відео програми для створення замовлення вбрання
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для створення замовлення-наряду
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Автосервіс
СТО
Пункти ремонту
та обслуговування
авто- і мототехніки
Продаж
Запчастин
Продаж
шин
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.