Можливості CRM системи для замовлення нарядів для автосервісу
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - В картки автомобілю можна внести всі необхідні дані, в тому числі інформацію по двигунові, номерному знакові, моделі, поточному пробігу та навіть комплектації на момент заїзду
Авто - По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію послуг, побачити всю інформацію по витрачених матеріалах, виконаних роботах, оплатах, нарахованих бонусах або боргах
Історія відвідувань - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що потрібно відвідати автосервіс для планового технічного огляду
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижного та сучасного салону
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
Запис клієнтів - Під час прийому автомобіля, можна відзначити на картинці будь-які необхідні деталі під час кругового огляду автівки. Це зображення буде додано і до акту прийому ТС
Зображення - Вартість робіт розраховуватиметься з урахуванням персональних цін та складності
Облік робіт - По кожній послузі, ви зможете налаштувати норма-години, і візит клієнта буде розрахований за витраченим часом
Норма-години - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Будь-яку автозапчастину можна з легкістю додати в загальний рахунок та в ручну вказати отримані від клієнта матеріали
Облік запчастин - Програма формує та заповняє усіма необхідними даними акт прийому ТС
Акт прийому ТС - За візитом клієнта буде заповнено наряд-замовлення та інші угоди на надання послуг
Наряд-замовлення - Ви зможете на місці роздрукувати всі необхідні бухгалтерські документи, включаючи акт виконаних робіт
Бух. документи - Квитанції, рахунки на оплату, рахунок-фактура будуть заповнені автоматично з урахуванням усіх цін
Квитанції та рахунки - Зручний функціонал дозволяє легко здійснювати будь-які продажі у спеціальному вікні для авто-магазину
Автомагазин - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - У програмі, також, можна зафіксувати заявку на закупівлю необхідних запчастин у клієнта та відразу ж роздрукувати бланк
Заявки - Усі ваші сплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, прайс-листів, діючих акцій та бонусів клієнтів
Платежі - Ви отримаєте можливість використовувати у своїй роботі різноманітне торгівельне та складське обладнання
Обладнання - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з потенційними клієнтами та скільки з них стали вашими замовниками
Результативність - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того, що
клієнти вас залишають - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання клієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи автосервісу
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Ви з легкістю зможете дізнатись усю статистику гарантійного ремонту
Гарантійний ремонт - Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз товарів - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату послуг у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Через програмне забезпечення від УВУ легко керувати заявками;
- Система розрахована на повноцінний облік у справах автосервісу;
- ПЗ дозволяє легко керувати фінансами;
- Усі можливості програми легко освоїти через інтерактивну інструкцію;
- Ви зможете здійснювати повний супровід за кожною заявкою;
- У ПЗ можна реєструвати всі надані послуги;
- Ви зможете працювати з будь-якими бланками за нарядами та фінансовими операціями;
- Через ПЗ можна реалізувати інформаційну підтримку через нагадування, сповіщення;
- У софті можна визначити будь-яку кількість облікових записів;
- Розподіляти завдання між майстрами можна автоматично;
- Функції CRM допоможуть підтримувати тісні взаємодії із клієнтами;
- Із застосуванням автоматизації ваш облік стане більш прозорим та передбачуваним;
- Через ПЗ можна здійснювати якісне управління витратними матеріалами, запасними частинами тощо;
- Пропонуємо отримати більше можливостей на замовлення;
- УСУ – автоматизуйте свій облік професійно.
Замовлення наряди автосервісу
Замовлення наряди автосервісу – це спеціально створені документи, які формуються під час приймання авто на ремонт чи технічне обслуговування. Цей документ необхідний з кількох причин. Насамперед у ньому відбивається згоду з боку клієнта на проведення певних робіт.
Також у бланку реєструється перелік послуг та їх вартість, які будуть надані клієнту. Документ дозволяє автосервісу організувати роботу та регламентувати хід її виконання.
Наряд замовлення на ремонт авто
Наряд замовлення на ремонт авто має свої характерні особливості та включає певні дані. У бланку відображається інформація про клієнта та автомобіль. Саме вказується прізвище, ім'я та по батькові автовласника та його контактні дані.
Також фіксується інформація і по авто: марка, модель та номер автомобіля. У деяких випадках навіть зазначається ідентифікаційний номер машини.
Форма замовлення наряду на ремонт автомобіля
Форма замовлення наряду на ремонт автомобіля включає перелік робіт, що виконуються. У документі вони можуть бути описані з конкретною деталізацією виконання. Також можуть бути порушені питання, пов'язані з порядком та обсягом проведення ремонтних робіт. У формі бланка прописується вартість кожної послуги.
Бланк замовлення наряду автосервісу
Бланк замовлення наряду автосервісу включає дані виконавця робіт, що відображаються: прізвище, ім'я, по батькові майстра, відповідального за виконання роботи.
Також у бланку відображаються: назва та реквізити сервісу, терміни виконання та дата документа. У ньому також можуть відображатися: дата прийому автомобіля на сервіс, передбачувана дата завершення ремонту, загальна вартість робіт, запчастин та матеріалів, можливі знижки чи акції.
Замовлення вбрання для автосервісу
Замовлення наряд для автосервісу відображає запчастини та матеріали, що використовуються. Наприклад, можуть бути включені найменування запасних частин та витратних матеріалів. Їх кількість та вартість відіграє важливу роль у відносинах між клієнтом та автосервісом. Документ фіксує всі важливі моменти з ремонту чи обслуговування автомобіля.
Заповнення подібних документів вручну вже давно в минулому. З розвитком сучасних технологій управління автосервісами стали активно використовуватися програми.
Програма для замовлення вбрання в автосервісі
Програма для замовлення вбрання в автосервісі допомагає автоматизувати процеси прийому, виконання та обліку заявок. Такі програми полегшують роботу з клієнтами, управління запасами, контроль якості та облік фінансів. Вона може мати різні функції і можливості, ми представляємо вам систему, розроблену компанією УСУ.
CRM для замовлення нарядів автосервісу
CRM для замовлення нарядів автосервісу від УСУ дозволить вам побудувати якісні взаємодії зі своїми клієнтами. Через ПЗ ви зможете легко вести оформлення та облік замовлення нарядів.
Через систему можна забезпечити автоматичне створення та ведення замовлення-нарядів, на підставі заявки, що надійшла від клієнта. Ви зможете здійснювати оперативне введення даних про клієнта та автомобіль, із зазначенням списку запланованих робіт та послуг. У документ можна буде легко додавати запчастини та витратні матеріали, вести розрахунки за вартістю послуг та матеріалів, легко виводити на друк чи надсилати на пошту клієнту.
У софті можна зберігати застосовані бланки і при майбутньому наданні послуг проводити аналіз роботи, за необхідності можна копіювати дані для майбутніх робіт.
Програма для замовлення нарядів
Програма на замовлення нарядів від УСУ допоможе вести якісне управління роботою з клієнтами. У системі можна зберігати контактні дані, історію ремонтів та інші особливості взаємодій. Також можна впровадити для клієнтів елементи інформаційного забезпечення: нагадування, сповіщення та інше. Також можна проводити аналітику щодо частоти звернень з боку споживача послуг.
Програма для автосервісу із замовленням нарядами
Програма для автосервісу із замовленням нарядами від УСУ може бути корисною і в інших областях: управління складом, співробітниками, фінансами, гарантованим обслуговуванням, аналітика, звіти та багато інших можливостей. Ви можете самостійно переконатись у продуктивності нашого програмного рішення: скачайте пробну версію прямо зараз. УСУ – керуйте професійно своїми бізнес-процесами.
Відео програми для замовлення нарядів в автосервісі
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для замовлення нарядів в автосервісі
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Автосервіс
СТО
Пункти ремонту
та обслуговування
авто- і мототехніки
Продаж
Запчастин
Продаж
шин
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.