Можливості CRM системи для менеджера автосервісу
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - В картки автомобілю можна внести всі необхідні дані, в тому числі інформацію по двигунові, номерному знакові, моделі, поточному пробігу та навіть комплектації на момент заїзду
Авто - По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію послуг, побачити всю інформацію по витрачених матеріалах, виконаних роботах, оплатах, нарахованих бонусах або боргах
Історія відвідувань - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що потрібно відвідати автосервіс для планового технічного огляду
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижного та сучасного салону
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
Запис клієнтів - Під час прийому автомобіля, можна відзначити на картинці будь-які необхідні деталі під час кругового огляду автівки. Це зображення буде додано і до акту прийому ТС
Зображення - Вартість робіт розраховуватиметься з урахуванням персональних цін та складності
Облік робіт - По кожній послузі, ви зможете налаштувати норма-години, і візит клієнта буде розрахований за витраченим часом
Норма-години - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Будь-яку автозапчастину можна з легкістю додати в загальний рахунок та в ручну вказати отримані від клієнта матеріали
Облік запчастин - Програма формує та заповняє усіма необхідними даними акт прийому ТС
Акт прийому ТС - За візитом клієнта буде заповнено наряд-замовлення та інші угоди на надання послуг
Наряд-замовлення - Ви зможете на місці роздрукувати всі необхідні бухгалтерські документи, включаючи акт виконаних робіт
Бух. документи - Квитанції, рахунки на оплату, рахунок-фактура будуть заповнені автоматично з урахуванням усіх цін
Квитанції та рахунки - Зручний функціонал дозволяє легко здійснювати будь-які продажі у спеціальному вікні для авто-магазину
Автомагазин - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - У програмі, також, можна зафіксувати заявку на закупівлю необхідних запчастин у клієнта та відразу ж роздрукувати бланк
Заявки - Усі ваші сплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, прайс-листів, діючих акцій та бонусів клієнтів
Платежі - Ви отримаєте можливість використовувати у своїй роботі різноманітне торгівельне та складське обладнання
Обладнання - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з потенційними клієнтами та скільки з них стали вашими замовниками
Результативність - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того, що
клієнти вас залишають - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання клієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи автосервісу
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Ви з легкістю зможете дізнатись усю статистику гарантійного ремонту
Гарантійний ремонт - Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз товарів - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату послуг у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Через програмне забезпечення від УСУ можна вести повноцінний облік автосервісу;
- У системі можна працювати з різного роду бланками та документами, наприклад, із замовлення-нарядами;
- У програмі легко вести калькуляцію за послугами, що надаються;
- Через ПЗ можна нараховувати заробітну плату співробітникам;
- Система дозволить вести повний супровід кожного замовлення;
- Софт дає можливості для автоматизації повідомлень та нагадувань;
- По кожному клієнту можна зберігати історію звернень;
- Ви зможете проаналізувати результати з кожної угоди;
- Ви зможете працювати зі складськими запасами: координувати їх розподіл та доцільність витрати;
- Через систему можна проводити касові операції;
- Ви можете працювати з різними інструментами для аналізу та перевіряти показники ефективності;
- При відкритті нових точок можна масштабувати програму управління їх процесами;
- Кожному користувачеві у програмі можна надати свої права;
- На замовлення можуть бути надані додаткові можливості.
- За допомогою програм ви оптимізуєте роботу менеджера СТО.
Програма менеджер автосервісу
Навіщо потрібна програма менеджер автосервісу? У сучасних умовах це незамінний інструмент управління процесами. Програму менеджер автосервісу використовують для організації, ведення, координації, контролю та аналізу процесів. Працюючи у програмі, менеджер може професійно координувати процеси і при цьому не витрачати на це багато часу. У цьому огляді ми представимо програмне рішення від компанії УСУ спеціально розроблене для цієї галузі.
Програма менеджер СТО
Програма менеджер СТО від УСУ має сучасні можливості для управління замовленнями. Можна проводити повний супровід заявки з моменту її надходження до завершального етапу. У системі можна створювати, редагувати та контролювати замовлення на ремонт та техобслуговування. Також через систему можна призначати відповідальних осіб виконання тих чи інших робіт.
При першому зверненні до сервісу, менеджер може прийняти до обліку первинні дані щодо автомобіля та клієнта. Реєстрація проводиться дуже швидко. Зберігання цих даних можна здійснювати скільки завгодно за часом. До того ж можна мати швидкий доступ до історії ремонтів та взаємодій.
У програмі менеджер СТО можна здійснювати планування та розклад роботи. Складати розклад можна співробітникам, а також вести бронювання часу для клієнтів. Таким чином, можна проводити оптимізацію завантаження ресурсів.
Програма для СТО – менеджер автосервісу
Програма для СТО – менеджер автосервісу надасть інструменти для контролю складських запасів. Ви зможете здійснювати ведення обліку запчастин та здійснювати керування залишками. Софт можна настроїти на автоматичне сповіщення про необхідність замовлення нових деталей.
Через програму можна виставляти рахунки. Ви матимете можливість формування рахунків, розрахунку вартості послуг, обліку доходів і витрат. Через ПЗ можна генерувати звіти за різними показниками, наприклад: за доходами, витратами, продуктивністю співробітників та статистиками на замовлення.
Програму для СТО - менеджер автосервісу легко освоїти, ми впровадили в програмне забезпечення інтерактивну інструкцію, вона допомагає навчитися швидко орієнтуватися в функціях, до того ж користувач може мати постійний доступ до неї.
Програма для менеджера автосервісу
Програма для менеджера автосервісу УСУ має функції CRM. Завдяки цьому можна реалізувати управління взаємодіями із клієнтами на найвищому рівні. У системі можна послідовно реєструвати історію звернень, ця інформація може стати в нагоді для зміцнення довіри клієнтів та подальшої співпраці.
Через УСУ можна організувати нагадування про майбутні техогляди, знижки та акції. Через ПЗ можна реалізувати будь-яку програму лояльності.
У роботі з майстрами можна вибудовувати процеси та розподіляти завдання, вести інформаційний супровід для співробітників, контролювати робочий час та нараховувати заробітну плату.
УВУ можете бути інтегрована з системами та модулями. Наприклад, якщо вам необхідно підключити інтеграцію з платіжним терміналом, ми зможемо надати вам ці можливості. У програмі для менеджера автосервісу можна працювати з документами різної спеціалізації, навіть працювати з особистими шаблонами для внутрішніх процесів.
Облік для менеджера в автосервісі
Облік для менеджера в автосервісі – це важливий та дуже потрібний процес. Завдяки цьому всі показники можуть бути на своїх місцях, і керівник може отримати повну картину щодо завантаженості сервісу, наявності матеріальних запасів, отриманого прибутку, понесених витрат і так далі.
Ведення обліку для менеджера в автосервісі через УСУ буде зрозумілим і прозорим, настільки, що співробітник, який знову приходить, зможе відразу ж зрозуміти: що і звідки випливає. Крім цього ви завжди можете статистику аналізу і виявити слабкі місця усунення недоліків.
Ми пропонуємо вам базові та ексклюзивні можливості. Отримати більше інформації можна із доступного на нашому сайті відео. Там детально розкривається як працювати із заявками та вести облік інших процесів. Також рекомендуємо вам записатися на власну презентацію, ми робимо це абсолютно безкоштовно. Універсальна система обліку – ведіть відкритий облік та оптимізуйте свої процеси.
Відео програми менеджера автосервісу
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для менеджера автосервісу
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Автосервіс
СТО
Пункти ремонту
та обслуговування
авто- і мототехніки
Продаж
Запчастин
Продаж
шин
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.