Можливості CRM системи для обліку в перукарні
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
Запис клієнтів - У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію відвідувань, побачити його вподобання
Історія відвідувань - Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання для привітання з днем народження, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад про те, що сьогодні у клієнта запис до майстра
SMS - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію модного та сучасного салону
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Усі ваші проплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, сертифікатів та бонусів клієнтів
Платежі - Будь-які товари та матеріали можна продавати, а також виконувати їх списання на визначені процедури
Облік матеріалів - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того,
що клієнти
вас залишають - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання клієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи філії
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз продажів - По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати відвідувачів та заслужено отримати репутацію наймоднішого на найсучаснішого салону
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Платформа від УВУ допомагає проводити ефективний облік перукарні;
- Система створює умови для якісної фіксації даних споживачів послуг;
- Облікову діяльність у системі можна проводити за доходами та витратами;
- Також можна керувати роботою майстрів: планувати її, розподіляти обов'язки між співробітниками, оцінювати їх результати;
- Софт може бути налаштований на необхідні статті доходів та витрат;
- УСУ допоможе правильно планувати робочий день, уникаючи негативних наслідків, наприклад: накладок у прийомі або порожніх вікон;
- Через програмне забезпечення можна оцінювати роботу кожного співробітника;
- Софт можна налаштовувати на повідомлення, нагадування, розсилку;
- Система допоможе вам забезпечити персоналізований підхід у роботі із споживачами послуг;
- На замовлення ми опрацьовуємо програму під потреби наших замовників;
- У нас можна замовити чат або особистий додаток;
- Ми можемо надати можливості для віддаленого обліку та ведення процесів;
- Будь-який ваш співробітник зможе розібратися у принципах роботи системи;
- Ви можете розраховувати на допомогу технічної підтримки;
- Отримати більше інформації про нас на нашому сайті.
Як вести облік у перукарні?
Як вести облік у перукарні? Актуальне питання для всіх підприємців у цій галузі. Від якісного ведення облікової діяльності залежить організаційні питання, і навіть якість наданих послуг. Сучасні перукарні для керування діяльністю застосовують програмне забезпечення. Ми пропонуємо для цього використовувати Універсальну систему обліку.
Дана програма допоможе вирішувати організаційні, облікові, управлінські завдання. Ви зможете оптимізувати процеси та зосередитись на сервісі. Розглянемо основні можливості для вашої діяльності.
Облік для перукарні
Облік для перукарні насамперед пов'язані з веденням бази даних із клієнтам. В УВУ легко зберігати контактні дані, історію відвідувань, переваги клієнтів та їх відгуки. На підставі цього можна персоналізованіше підходити до обслуговування, максимально піднімаючи лояльність споживачів послуг.
УСУ допомагає в управлінні записами, у вас буде можливість створення та редагування записів клієнтів на стрижки, фарбування та інші послуги. Ви зможете планувати графіки для всіх співробітників, беручи до уваги обмеження або переваги співробітників.
Облік у перукарні
Облік у перукарні також пов'язаний із співробітниками. Дуже важливо контролювати робочий час майстрів, моніторити їх завантаженість та отримуваний дохід. У системі можна розподіляти клієнтів між майстрами, робити це можна навіть в автоматичному режимі за наявності онлайн-запису.
Якщо ви оберете функції CRM, то зможете прямо в програмі відзначати виконання необхідних робіт, а майстер може відразу ж розуміти, що на нього чекає в майбутньому робочому дні, також зможе відзначати відпрацьовані завдання.
Програма обліку для перукарні
Програма обліку для перукарні підтримує функції розрахунків заробітної плати. Можна здійснювати автоматизований розрахунок зарплати на основі виконаних послуг, а також облік комісій та преміальних. Будь-яка прийнята система у вашій перукарні може бути реалізована на базі УСУ.
Також у системі можна реалізувати нагадування для співробітників про здійснення будь-яких дій, наприклад, здійснити дзвінок клієнту або надіслати смс.
Перукарський облік
Перукарський облік передбачає управління матеріальними цінностями. У перукарні як цінності можуть виступати: косметика, засоби для догляду, інвентар, меблі і так далі. Вони обов'язково мають бути враховані і має здійснюватися контроль за доцільністю використання. В УСУ можна проводити контроль складських залишків, сюди включається облік витратних матеріалів: фарб, шампунів тощо. та автоматичні повідомлення за необхідності поповнення запасів.
Через ПЗ можна працювати з фінансовою звітністю. Завдяки цьому ви зможете реалізувати своєчасний контроль доходів та витрат. У вас буде можливість побудови звітів щодо виручки, витрат, послуг та співробітників. Так можна буде легко визначити успішність вашої діяльності.
Програма для обліку перукарні
Програма для обліку перукарні може бути інтегрована із сайтом установи. Навіщо це потрібно? Онлайн-запис та інтеграція з сайтом дозволяють клієнтам записуватись онлайн через сайт, що спрощує процес запису та підвищує лояльність.
У зв'язку з цим будуть дуже корисні функції щодо СМС-розсилки та нагадування про записи та акції. Даний вид інтеграції буде обов'язково інтегрований із внутрішніми записами перукарні.
Облік перукарських послуг
Облік перукарських послуг та ще безліч інших функцій може бути доступним вам при роботі з системою. Ми розробили безліч варіантів програми та знаємо, що ви можете підібрати необхідний варіант для вашої діяльності. У разі нестачі будь-яких можливостей, це можна виправити доопрацюванням платформи під ваші потреби. Ми з радістю виконаємо це для вас на замовлення.
Запрошуємо вас відвідати наш онлайн-ресурс та ознайомитись з додатковими матеріалами нашого сайту. Також вам доступні інструкції, пробна версія та відгуки. Із застосуванням сучасних технологій ваша діяльність процвітатиме.
Відео програми обліку для перукарні
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму обліку для перукарні
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Салон краси
Академія та інститут
краси
Грумінг
та салон для тварин
Студія засмаги
та солярій
Імідж
центр
Косметологічний
центр та клініка
Перукарня
та перукарський салон
Нігтьова студія
та салон нігтів
Естетик
центр
Барбершоп
СПА салон
та центр
Кабінет
апаратної косметології,
здоров’я та краси
Тату салон
та студія татуювань
Магазин
та торгівельна компанія
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.