Можливості CRM системи для обліку матеріалів у салоні краси
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
Запис клієнтів - У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію відвідувань, побачити його вподобання
Історія відвідувань - Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання для привітання з днем народження, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад про те, що сьогодні у клієнта запис до майстра
SMS - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію модного та сучасного салону
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Усі ваші проплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, сертифікатів та бонусів клієнтів
Платежі - Будь-які товари та матеріали можна продавати, а також виконувати їх списання на визначені процедури
Облік матеріалів - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того,
що клієнти
вас залишають - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання клієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи філії
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз продажів - По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати відвідувачів та заслужено отримати репутацію наймоднішого на найсучаснішого салону
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення від компанії УСУ допоможе ефективно керувати діяльністю центру;
- Система дозволяє легко враховувати витратні матеріали;
- Ви зможете контролювати доцільність витрачання різних матеріальних засобів на процедури;
- ПЗ можна налаштувати на автоматичне списання розхідників під час проведення певних процедур;
- Софт можна використовуватиме аналітики процесів;
- УСУ можна налаштувати на віддалену роботу;
- У програмі є можливості для роботи з розкладом;
- Софт можна настроїти на ведення розсилки, надсилання повідомлень або повідомлень;
- Програма дає змогу оцінювати рентабельність роботи центру;
- За кожним спеціалістом можна проводити оцінку продуктивності;
- Доступні можливості CRM для якісної взаємодії з клієнтами;
- Програмне забезпечення забезпечене різними налаштуваннями;
- Через систему легко керувати фінансовими процесами установи;
- Доступні послуги з технічної підтримки;
- Завдяки платформі ви можете тримати свою діяльність під повним контролем.
Як вести облік матеріалів у салоні краси?
Завдяки обліку матеріалів досягається контроль запасів, їх економія, а також запобігає використанню зайвих матеріалів. Кожен керівник у цьому зацікавлений, адже завдяки цьому можна збільшити дохід та виключити розкрадання. Облікова діяльність дозволяє контролювати процес і допускати надлишку чи навпаки дефіциту необхідних матеріалів діяльності.
Як вести облік матеріалів у салоні краси? Для цього потрібно використати спеціальну програму. Завдяки цьому всі операції будуть прозорими та зрозумілими, а процеси передбачуваними. Наприклад, можна буде ясно розуміти, який обсяг розхідників необхідно закупити на робочий період.
Журнал обліку витратних матеріалів у салоні краси
Раніше для цього використовувався журнал обліку витратних матеріалів у салоні краси. Тепер цим регістром можна скористатися в електронному форматі. У програмному забезпеченні від УВУ цей журнал впроваджено на рівні алгоритмів і працювати з ним можна у максимально зручному форматі. Як почати вести облік?
Насамперед необхідне складання списку матеріалів і робиться це у програмі. Створюється база даних з витратних матеріалів: косметика, шампуні, фарби, одноразові предмети і так далі. Також можна присвоїти товарам категорії для зручності, наприклад: для волосся, для нігтів, для догляду за шкірою та інше.
Облік матеріалів у салоні краси
Облік матеріалів у салоні краси через УСУ передбачає створення карток матеріалів. У софті на кожне найменування можна створити окрему картку обліку. У ній можна зазначати: назву, виробника, одиницю виміру та інші необхідні характеристики. Працювати з номенклатурою можна як у загальному списку, так і окремій картці.
Як вести облік фарб у салоні краси?
Як вести облік фарб у салоні краси? Необхідно фіксувати всі надходження. В УВУ ви зможете це робити легко та оперативно, на підставі документів від постачальника можна внести всю необхідну інформацію до бази. Під час вступу обов'язково будуть зазначені: постачальник, кількість, дата надходження та партії, відпускна ціна тощо.
Облік фарби в салонах краси
Облік фарби в салонах краси включає відстеження використання. Кожен співробітник повинен фіксувати, скільки та яких матеріалів було використано для кожної послуги. Це можна зробити вручну у журналі або за допомогою програми УВУ.
Для зручності можна передбачити автоматичне списання ТМЦ під час здійснення стандартних процедур. Наприклад, для фарбування волосся середньої довжини потрібна певна кількість матеріалів, при здійсненні процедури та проведення послуг у системі, відразу ж відбуватиметься списання витратних матеріалів.
Облік витратних матеріалів у салоні краси
Облік витратних матеріалів в салоні краси повинен бути автоматизований, тоді можна буде легко відстежувати різні категорії: прихід, витрата, списання, переміщення.
CRM-система від УСУ дозволяє відстежувати запаси, автоматично списувати матеріали після кожної процедури та формувати звіти. Це прискорює процеси та оптимізує час роботи.
Облік розхідників
Ще один важливий захід для роботи – регулярна інвентаризація. Вона може проводитися один раз на місяць, щоб порівняти фактичні залишки з обліковими даними. За допомогою УВУ робити це просто.
Ще рекомендується проводити аналіз витрат: визначати які матеріали витрачаються швидше, щоб планувати закупівлю та контролювати витрати. У цьому можуть допомогти звіти та інші аналітичні інструменти. Облік розхідників через УСУ проводитиметься за сучасними стандартами.
У нас можна знайти ще безліч інших функцій для управління слоном краси, наприклад: ведення доходів та витрат, функції для роботи з розкладом та для складання графіків, аналіз продуктивності майстрів, ведення фінансів, реалізація повідомлень та ще безліч інших функцій.
Використовувати систему можна віддалено або в стінах офісу, можна керувати філіями та планувати майбутнє масштабування. Можливостей багато і всі вони можуть зробити вашу діяльність кращою. Запрошуємо вас на презентацію системи у будь-який зручний час. З Універсальною системою обліку облікові процеси з витратних матеріалів будуть реалізовані професійно.
Відео програми для обліку матеріалів у салоні краси
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку матеріалів у салоні краси
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Салон краси
Академія та інститут
краси
Грумінг
та салон для тварин
Студія засмаги
та солярій
Імідж
центр
Косметологічний
центр та клініка
Перукарня
та перукарський салон
Нігтьова студія
та салон нігтів
Естетик
центр
Барбершоп
СПА салон
та центр
Кабінет
апаратної косметології,
здоров’я та краси
Тату салон
та студія татуювань
Магазин
та торгівельна компанія
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.