Можливості CRM системи для обліку запчастин в автосервісі
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - В картки автомобілю можна внести всі необхідні дані, в тому числі інформацію по двигунові, номерному знакові, моделі, поточному пробігу та навіть комплектації на момент заїзду
Авто - По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію послуг, побачити всю інформацію по витрачених матеріалах, виконаних роботах, оплатах, нарахованих бонусах або боргах
Історія відвідувань - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що потрібно відвідати автосервіс для планового технічного огляду
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижного та сучасного салону
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
Запис клієнтів - Під час прийому автомобіля, можна відзначити на картинці будь-які необхідні деталі під час кругового огляду автівки. Це зображення буде додано і до акту прийому ТС
Зображення - Вартість робіт розраховуватиметься з урахуванням персональних цін та складності
Облік робіт - По кожній послузі, ви зможете налаштувати норма-години, і візит клієнта буде розрахований за витраченим часом
Норма-години - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Будь-яку автозапчастину можна з легкістю додати в загальний рахунок та в ручну вказати отримані від клієнта матеріали
Облік запчастин - Програма формує та заповняє усіма необхідними даними акт прийому ТС
Акт прийому ТС - За візитом клієнта буде заповнено наряд-замовлення та інші угоди на надання послуг
Наряд-замовлення - Ви зможете на місці роздрукувати всі необхідні бухгалтерські документи, включаючи акт виконаних робіт
Бух. документи - Квитанції, рахунки на оплату, рахунок-фактура будуть заповнені автоматично з урахуванням усіх цін
Квитанції та рахунки - Зручний функціонал дозволяє легко здійснювати будь-які продажі у спеціальному вікні для авто-магазину
Автомагазин - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - У програмі, також, можна зафіксувати заявку на закупівлю необхідних запчастин у клієнта та відразу ж роздрукувати бланк
Заявки - Усі ваші сплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, прайс-листів, діючих акцій та бонусів клієнтів
Платежі - Ви отримаєте можливість використовувати у своїй роботі різноманітне торгівельне та складське обладнання
Обладнання - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з потенційними клієнтами та скільки з них стали вашими замовниками
Результативність - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того, що
клієнти вас залишають - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання клієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи автосервісу
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Ви з легкістю зможете дізнатись усю статистику гарантійного ремонту
Гарантійний ремонт - Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз товарів - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату послуг у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Через систему УСУ можна здійснювати ефективний менеджмент автосервісу;
- Софт допомагає працювати з основними процесами торгівлі автозапчастинами;
- ПЗ дозволити керувати обліком автозапчастин та їх продажем;
- У програмному рішенні можна визначати різні налаштування;
- У ПЗ можна визначати різні категорії для запчастин: нові або б/в, на іномарки або авто місцевого виробництва тощо;
- Через платформу можна проводити всі складські операції;
- Можна використовувати функції CRM для повноцінного керування відносинами з клієнтами;
- Ми пропонуємо розширені можливості на замовлення;
- У системі можна працювати з різними документами;
- На замовлення ми пропонуємо розробку індивідуальних функцій, додатків, ботів;
- Ви можете інтегрувати систему з обладнанням та іншими системами;
- Для оцінки обслуговування чи якості товарів можна використати відповідні можливості від УСУ;
- Платформа може бути використана для управління філій вашого бізнесу;
- Ми можемо надати вам для роботи будь-яку кількість облікових записів;
- Керуйте автосервісом за сучасними стандартами разом із УСУ.
Облік запчастин в автосервісі
Облік запчастин в автосервісі є комплексним процесом, який включає управління, контроль та оптимізацію витрат на їх придбання.
Для обліку запчастин у автосервісі характерні певні особливості. Насамперед він має бути оптимізованим. Не можна допускати, щоб на складі накопичувалися зайві запчастини або утворювався їхній дефіцит. При надлишку підприємству доводиться витрачатися зберігання запасів, також деякі позиції можуть втрачати свої якісні характеристики і тоді, виникають збитки.
При дефіциті виникає ситуація втраченого прибутку. Виходячи з цього, можна зрозуміти, наскільки цінний професійний і своєчасний облік бізнес-процесів. У сучасних умовах його реалізації використовується автоматизація. Пропонуємо вам можливості програмного забезпечення УВУ.
Програма обліку запчастин
Програма обліку запчастин від УСУ може бути налаштована на певні облікові категорії. У ПЗ можна створити будь-яку кількість складів та впровадити будь-яку номенклатуру. Ви зможете працювати з різними автозапчастинами та детально вносити інформацію щодо них до бази. Наприклад, якщо ви працюєте з різними постачальниками, то, швидше за все, вони надають вам різні каталоги за асортиментом. У програму обліку запчастин УСУ можна запровадити за аналогією електронні картки на кожну товарну позицію з детальною деталізацією.
Також у системі можна відстежувати всі рухи за товарними позиціями: від прибуткових операцій до видаткових. Якщо задавати період щодо матеріальності відомості, то можна відстежувати весь шлях роботи з окремою позицією.
Програма для продажу бу запчастин
УСУ може виступати і як програма для продажу бу запчастин. У системі можна задати категорії запасів, наприклад: нові, колишнього вживання. Таке розмежування дозволить правильно оцінювати бізнес-операції із тими чи іншими торговими позиціями.
У програмі для продажу бу запчастин від УСУ можна вести контроль залишків. Ви зможете визначати, які запчастини є в наявності, які необхідно замовити і так далі. Також програмне забезпечення надасть можливості для прогнозування потреб на основі попередніх даних.
Сучасні підприємці в галузі торгівлі автозапчастинами часто співпрацюють з різними постачальниками. Вони надають їм доступ до замовлення товарів онлайн. За потреби можна забезпечити інтеграцію із віддаленими складами постачальників.
В УСУ можна вести бази постачальників та ефективно управляти закупівлями. Так, можна буде своєчасно організувати постачання запчастин, налагоджені з урахуванням терміну доставки, вартості та якості продукції.
CRM для продажу запчастин
Деякі запчастини можуть мати обмежений термін служби або вимоги щодо умов зберігання. CRM для продажу запчастин дозволить вести реєстрацію термінів зберігання та моніторити їх, щоб уникнути збитків. Через ПЗ ви зможете налагодити злагоджені складські операції. Така організація дозволяє легко знаходити потрібні запчастини та оптимізувати процеси видачі та списання.
Автосервіси часто пов'язують роботу з автозапчастинами з виконанням замовлень, що полегшує розрахунок витрат на обслуговування автомобілів та виставлення рахунків клієнтам. У програмі можна організовувати окремі історії обслуговування клієнтів.
CRM для продажу запчастин допомагає працювати зі звітами. З їх допомогою керівник зможе аналізувати дані про витрати, виявляти потрібні позиції та планувати закупівлі. УСУ можна активно використовувати і для інших бізнес-процесів: реєстрація фінансових операцій, робота з повідомленнями, аналітика та багато іншого.
Програми для обліку запчастин
Програми для обліку запчастин від УСУ прості та зрозумілі для роботи. Ви зможете організувати робоче місце для будь-якої кількості ваших підлеглих: продавець, касир, менеджер, бухгалтер і так далі. Кожному учаснику можна відвести у ПЗ свою роль та права доступу до бази даних.
Програму для обліку запчастин легко запускати з робочого столу та застосовувати індивідуальні налаштування, наприклад: колірні рішення, розташування вікон та швидких команд тощо. Запрошуємо вас не зволікати та скачати безкоштовно пробну версію. З УВУ ви зможете вести повноцінний облік.
Відео програми для обліку запчастин в автосервісі
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку запчастин в автосервісі
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Автосервіс
СТО
Пункти ремонту
та обслуговування
авто- і мототехніки
Продаж
Запчастин
Продаж
шин
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.