Можливості CRM системи для СТО
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - В картки автомобілю можна внести всі необхідні дані, в тому числі інформацію по двигунові, номерному знакові, моделі, поточному пробігу та навіть комплектації на момент заїзду
Авто - По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію послуг, побачити всю інформацію по витрачених матеріалах, виконаних роботах, оплатах, нарахованих бонусах або боргах
Історія відвідувань - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що потрібно відвідати автосервіс для планового технічного огляду
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижного та сучасного салону
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
Запис клієнтів - Під час прийому автомобіля, можна відзначити на картинці будь-які необхідні деталі під час кругового огляду автівки. Це зображення буде додано і до акту прийому ТС
Зображення - Вартість робіт розраховуватиметься з урахуванням персональних цін та складності
Облік робіт - По кожній послузі, ви зможете налаштувати норма-години, і візит клієнта буде розрахований за витраченим часом
Норма-години - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Будь-яку автозапчастину можна з легкістю додати в загальний рахунок та в ручну вказати отримані від клієнта матеріали
Облік запчастин - Програма формує та заповняє усіма необхідними даними акт прийому ТС
Акт прийому ТС - За візитом клієнта буде заповнено наряд-замовлення та інші угоди на надання послуг
Наряд-замовлення - Ви зможете на місці роздрукувати всі необхідні бухгалтерські документи, включаючи акт виконаних робіт
Бух. документи - Квитанції, рахунки на оплату, рахунок-фактура будуть заповнені автоматично з урахуванням усіх цін
Квитанції та рахунки - Зручний функціонал дозволяє легко здійснювати будь-які продажі у спеціальному вікні для авто-магазину
Автомагазин - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - У програмі, також, можна зафіксувати заявку на закупівлю необхідних запчастин у клієнта та відразу ж роздрукувати бланк
Заявки - Усі ваші сплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, прайс-листів, діючих акцій та бонусів клієнтів
Платежі - Ви отримаєте можливість використовувати у своїй роботі різноманітне торгівельне та складське обладнання
Обладнання - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з потенційними клієнтами та скільки з них стали вашими замовниками
Результативність - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того, що
клієнти вас залишають - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання клієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи автосервісу
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Ви з легкістю зможете дізнатись усю статистику гарантійного ремонту
Гарантійний ремонт - Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз товарів - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату послуг у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальна система обліку – сучасна платформа для ведення СТО;
- Софт допомагає керувати заявками та замовлення-нарядами;
- Можливості програми можна розширювати;
- Через програмне забезпечення легко вести складські процеси;
- Якщо є склад автозапчастин та розхідників, ви зможете відстежувати доцільність усіх витрат;
- При розрахунках послуг можна використовувати норму-годинник;
- Усі фінансові операції можна підкріплювати документами;
- Можна розробити власні шаблони і використовувати їх;
- На замовлення доступні розробки в галузі спец. можливостей;
- Ми пропонуємо роботу з повідомленнями, нагадуваннями та розсилкою;
- Можна отримати комплекс можливостей управління фінансами;
- У ПЗ можна створювати графіки керувати сервісом;
- Можна забезпечити інтеграцію із онлайн-записами;
- Ми підготували вам індивідуальну презентацію;
- УСУ – автоматизація для ваших облікових процесів.
Облік для СТО
Облік для СТО – дуже важливий, завдяки обліковим процесам можна своєчасно реєструвати доходи та витрати, визначати рентабельність та слабкі місця, над якими ще варто попрацювати.
Сучасне ведення реалізується через автоматизацію, спеціальне програмне забезпечення. Ручне ведення вже не актуально оскільки вона дає можливості повноцінного аналізу та контролю, до того ж дуже обтяжливо для відповідальних працівників.
Облік СТО
Облік СТО через програмне забезпечення ЗСУ може принести вашій діяльності тільки користь. Розглянемо докладніше. Через софт можна реалізувати ведення бази даних щодо клієнтів та їх автомобілів. В індивідуальних картках можна вести історії звернень, послуг та ремонтів. Таким чином можна відстежувати переваги клієнтів, дати останнього обслуговування, гарантії та рекомендації щодо наступного обслуговування.
Облік на СТО
Облік на СТО пов'язаний із безпосередньою реєстрацією проведених робіт. У ПЗ можна детально реєструвати всі проведені роботи та надані послуги з кожного автомобіля. На підставі цього в автоматичному режимі формуються рахунки, квитанції та акти виконаних робіт.
При детальній реєстрації можна досягти контролю над багатьма показниками. Наприклад, ви зможете здійснювати контроль термінів виконання робіт, відстежувати статуси ремонту та дотримання стандартів якості.
Програми обліку для СТО
Програми обліку для СТО повинні мати можливості для керування запасами: автозапчастинами, розхідниками. Для цього організується ведення складського обліку, з УСУ ви зможете правильно організувати цей процес.
Через ПЗ можна організувати управління складом та обліком запчастин, матеріалів, масел та інших розхідників. Надалі можна здійснювати моніторинг запасів та вести контроль залишків. За потреби може бути організована автоматизація замовлень матеріалів підтримки оптимального рівня. Також через програму можна ваги списання матеріалів та запчастин на підставі проведених робіт. Це можна робити також у автоматичному режимі.
Програма обліку СТО
Програма обліку СТО від УВД допоможе вам керувати фінансами. Наприклад, можна моніторити розрахунки з клієнтами, постачальниками та співробітниками. Після реєстрацій показників можна створювати в автоматичному режимі звіти з доходів та витрат, прибутку, план-факту бюджету тощо. Через систему можна здійснювати моніторинг кредиторської заборгованості та виконання фінансових зобов'язань.
Програма для обліку СТО
Програма для обліку СТО допоможе з керуванням робочим часом та працею співробітників. Насамперед можна буде враховувати час майстрів, механіків та інших співробітників. Також можна буде оцінювати продуктивність кожного співробітника, вести нарахування заробітної плати та премій за виконані роботи.
Платформа допоможе вам оцінювати завантаженість кожного спеціаліста та підходити більш оптимально до навантаження. Аналіз завантаженості та розподіл завдань для оптимального використання персоналу.
Програма обліку для СТО
Програма обліку для СТО від УСУ забезпечить сучасними інструментами для аналітики. Ви зможете визначати найбільш затребувані послуги за типами ремонтів, виручкою та собівартістю. Також зможете моніторити ключові показники ефективності, такі як: завантаження СТО, час виконання замовлень, прибутковість послуг і так далі. Все це дозволить будувати стратегічні плани розвитку вашого бізнесу.
Програма для ведення СТО
Програма для ведення СТО від УСУ може мати можливості для ведення клієнтів через CRM. Це надасть ще більших переваг для діяльності. Тому що ви зможете більш персоналізовано підійти до роботи з кожним споживачем послуг. У системі можна детально фіксувати історію звернень та наданих послуг. Також ви зможете легко проводити сегментацію та проводити успішні маркетингові акції.
Якщо вам необхідно впровадити програму лояльності, через УВУ зробити це дуже просто. Можна реалізувати різні програми лояльності для клієнтів, акції, знижки та бонуси. Також можна запустити сервіс для зворотного зв'язку від клієнтів для покращення якості сервісу та залучення нових споживачів послуг. Ми готові розглянути для вас та інші можливості, дізнатися про них можна на нашому сайті. Також до завантаження доступна пробна версія. УСУ – ведіть управління автосервісом професійно
Відео програми для обліку на СТО
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку на СТО
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Автосервіс
СТО
Пункти ремонту
та обслуговування
авто- і мототехніки
Продаж
Запчастин
Продаж
шин
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.