1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для СТО

На думку 508 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для СТО

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для СТО

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • В картки автомобілю можна внести всі необхідні дані, в тому числі інформацію по двигунові, номерному знакові, моделі, поточному пробігу та навіть комплектації на момент заїзду
    Авто

    Авто
  • По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію послуг, побачити всю інформацію по витрачених матеріалах, виконаних роботах, оплатах, нарахованих бонусах або боргах
    Історія відвідувань

    Історія відвідувань
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що потрібно відвідати автосервіс для планового технічного огляду
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
    E-mail

    E-mail
  • Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижного та сучасного салону
    Viber

    Viber
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
    Клубні картки

    Клубні картки
  • З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
    Нарахування бонусів

    Нарахування бонусів
  • Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
    Запис клієнтів

    Запис клієнтів
  • Під час прийому автомобіля, можна відзначити на картинці будь-які необхідні деталі під час кругового огляду автівки. Це зображення буде додано і до акту прийому ТС
    Зображення

    Зображення
  • Вартість робіт розраховуватиметься з урахуванням персональних цін та складності
    Облік робіт

    Облік робіт
  • По кожній послузі, ви зможете налаштувати норма-години, і візит клієнта буде розрахований за витраченим часом
    Норма-години

    Норма-години
  • На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
    Калькуляція

    Калькуляція
  • Будь-яку автозапчастину можна з легкістю додати в загальний рахунок та в ручну вказати отримані від клієнта матеріали
    Облік запчастин

    Облік запчастин
  • Програма формує та заповняє усіма необхідними даними акт прийому ТС
    Акт прийому ТС

    Акт прийому ТС
  • За візитом клієнта буде заповнено наряд-замовлення та інші угоди на надання послуг
    Наряд-замовлення

    Наряд-замовлення
  • Ви зможете на місці роздрукувати всі необхідні бухгалтерські документи, включаючи акт виконаних робіт
    Бух. документи

    Бух. документи
  • Квитанції, рахунки на оплату, рахунок-фактура будуть заповнені автоматично з урахуванням усіх цін
    Квитанції та рахунки

    Квитанції та рахунки
  • Зручний функціонал дозволяє легко здійснювати будь-які продажі у спеціальному вікні для авто-магазину
    Автомагазин

    Автомагазин
  • У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
    Повернення

    Повернення
  • Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
    Відкладені продажі

    Відкладені продажі
  • Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі, також, можна зафіксувати заявку на закупівлю необхідних запчастин у клієнта та відразу ж роздрукувати бланк
    Заявки

    Заявки
  • Усі ваші сплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, прайс-листів, діючих акцій та бонусів клієнтів
    Платежі

    Платежі
  • Ви отримаєте можливість використовувати у своїй роботі різноманітне торгівельне та складське обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та філії
  • Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
    CRM

    CRM
  • Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
    Побажання

    Побажання
  • Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
    Приріст клієнтів

    Приріст клієнтів
  • За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з потенційними клієнтами та скільки з них стали вашими замовниками
    Результативність

    Результативність
  • Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
    Активність клієнтів

    Активність клієнтів
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
    Рейтинг клієнтів

    Рейтинг клієнтів
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
    Клієнти, які пішли

    Клієнти, які пішли
  • Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
    Причини того, що клієнти вас залишають

    Причини того, що
    клієнти вас залишають
  • Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
    Утримання клієнтів

    Утримання клієнтів
  • Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
    Рекомендації

    Рекомендації
  • Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
    Заробітна платня

    Заробітна платня
  • Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи автосервісу
    Динаміка відвідувань

    Динаміка відвідувань
  • Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Ви з легкістю зможете дізнатись усю статистику гарантійного ремонту
    Гарантійний ремонт

    Гарантійний ремонт
  • Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
    Непопулярне

    Непопулярне
  • Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
    Динаміка по часу

    Динаміка по часу
  • Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
    Аналіз товарів

    Аналіз товарів
  • Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
    Популярні товари

    Популярні товари
  • Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
    Прибутковий товар

    Прибутковий товар
  • Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
    Неліквідний товар

    Неліквідний товар
  • Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
    Не було

    Не було
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
    Залежаний товар

    Залежаний товар
  • По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
    Прогноз товару

    Прогноз товару
  • Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
    Аналіз постачальників

    Аналіз постачальників
  • Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
    Середній чек

    Середній чек
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату послуг у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
    Цінові сегменти

    Цінові сегменти
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
    Онлайн запис

    Онлайн запис
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
    Виведення на екран

    Виведення на екран
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Быстрый старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Необмежена база даних клієнтів та їх транспортних засобів. Дана програма для СТО не має обмежень і у розмірах пам'яті. Додаток згодиться як для невеликого родинного автосервісу, так і для великої станції технічного обслуговування.
  • Робота підрозділів. Декілька філій одного автосервісу завдяки програмі для СТО можуть працювати у єдиній базі даних. Зв'язок відбувається через мережу інтернет;
  • Фотопрофіль автомобіля. Індивідуальні інформаційні картки - це робочі модулі програми для СТО. У даному профілі міститься інформація про двигун автомобіля, реєстраційний номер, модель та пробіг. Також присутня можливість прикріплення фотографій ТЗ до ремонту та після;
  • Інформаційна розсилка. Через програму для СТО з допомогою SMS, Viber або email можна сповіщати клієнтів про акції, нагадувати про час візиту або надсилати документи. Надсилання може бути як масовим, так і індивідуальним;
  • Попередній запис. Ця функція програми для СТО допомагає уникнути черг у вашому автосервісі, таким чином підвищуючи рівень сервісу та збільшуючи кількість задоволених клієнтів;
  • Автоматичний розрахунок вартості. Під час першого завантаження програми ви зазначаєте тарифний план робіт, які ви надаєте, а також норма-години для кожного виду обслуговування. Після цього програма для СТО автоматично розраховує час та вартість робіт;
  • Розрахування заробітної платні співробітників. У нашій програмі для СТО фіксується робота, виконана кожним із працівників. Якщо у вашій організації діє система відрядної оплати праці, додаток наприкінці місяця самостійно розрахує належні виплати;
  • Акт прийому ТЗ. До системи вже внесені шаблони усіх документів з якими ви працюєте. За відповідного налаштування заповнення офіційних паперів може відбуватися автоматично. Це стосується не лише актів прийому, але й квитанцій, рахунків та оплату, рахунків-фактур;
  • Виведення документів на друк. Усі файли можуть бути миттєво надруковані;
  • Автомагазин. На базі програми для СТО можна здійснювати будь-які види продажів;
  • Відкладені продажі. Якщо клієнт визначився з покупкою, але бажає переглянути іще щось з асортименту пропонованих вами товарів або послуг, у програмі для СТО можна оформити відкладений продаж та повернутися до нього тоді, коли буде зручно клієнтові;
  • Повернення товару. За необхідності у програмі для СТО можна здійснити повернення товару за всіма правилами торгівлі. При цьому, повернений товар можна відзначити як проблемний;
  • Сповіщення про запаси, що закінчуються. Також, програма для СТО займається складський обліком. Коли у вас будуть закінчуватися визначені витратні матеріали, система сповістить вас про це;
  • Підтримка будь-якого торгівельного обладнання. Якщо ви вже користуєтеся торгівельним обладнанням (сканери, касові апарати та ін.) додаток буде з ним синхронізований;
  • Фінансова аналітика. Для керівників у розділі "звіти" програма для СТО надає фінансову статистику за кожним клієнтом, працівником, за загальною картиною продажів за різні відрізки часу, здійснюється оцінка витрат, доходів та прибутків.

Опис програмного забезпечення

Ви керуєте станцією технічного обслуговування та бажаєте налагодити ефективнішу роботу вашого підприємства? Необхідно привести до ладу фінансову частину та автоматизувати роботу? Тоді вам просто необхідна наша програма для СТО. Інтегрувавши систему до вашого бізнесу, ви витрачатимете менше часу на організаційні моменти та забудете що таке паперова тяганина. Робота приноситиме задоволення!

Дана програма для СТО була розроблена найкращими фахівцями "Універсальної системи обліку" за сприяння керівників автосервісів. Додаток розроблено для автоматизації цього виду бізнесу. Саме тому усі опції, якими володіє програма, слугують саме для ефективної роботи СТО будь-якого розміру та масштабу.

Система являє собою базу даних, котра включає у себе абсолютно усю інформацію, що стосується вашої організації. Це, з одного боку, повна клієнтська база у вигляді електронного каталогу абонентів. В індивідуальній картці кожного з ваших клієнтів міститься уся необхідна інформація про власника автомобіля та його контактні дані. Паралельно у програмі для СТО міститься інформація про автомобілі, які коли-небудь знаходилися на обслуговуванні у вашому автосервісі або користуються вашими послугами зараз. Цю інформацію програма для СТО також виводить на екран комп'ютера.

Індивідуальна картка транспортного засобу, яка міститься у програмі для СТО – як історія хвороби для людини. Проаналізувавши наявну тут інформацію, фахівець вашого автосервісу зможе скласти повну картину про технічний стан автомобіля та вирішити, який вид ремонту необхідний у даний момент та які профілактичні заходи необхідно здійснити. Електронний автопрофіль також містить фотографії, які дозволять отримати повніше уявлення про транспортний засіб.

Такий детальний інформаційний супровід може значно підвищити рівень сервісу у вашому СТО. Завдяки програмі, ваші клієнти повертатимуться до вас знову і знову, а також рекомендуватимуть ваш автосервіс друзям та знайомим. Однак, на цьому переваги нашої програми для СТО не закінчуються.

Облік усіх клієнтів буде автоматизовано, кожна надана послуга проведена через систему та зафіксована у програмі для СТО. Спочатку ви вказуєте перелік послуг, які надає ваша організація та відповідний тарифний план. Також можна вказати і норма-години для кожного виду ремонтних робіт. Після цього, під час сервісного обслуговування працівникові лишиться тільки обрати послугу з переліку. Розрахунки і, за необхідності, складну калькуляцію програма для СТО виконає самостійно. Якщо ви вказали час, призначений для кожної послуги, програма також виведе на екран інформацію про час, який займе обслуговування даного автомобіля.

У додатку зберігатиметься всі інформація про витратні матеріали, через систему можна здійснювати продажі, здійснювати інформаційні розсилки та навіть відеоспостереження. Усі опції програми для СТО максимально підлаштовані під ваш бізнес. За необхідності ви зможете затребувати у фахівців УСО додаткові функції. Робота у програмі не містить в собі нічого складного. Фахівці "Універсальної системи обліку" за необхідності організовують для своїх клієнтів навчальні семінари.

Зовнішній вигляд програми

Програма для СТО

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для СТО

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для автосервісу

Програмою можуть користуватись:

  • Автосервіс

    Автосервіс
  • СТО

    СТО
  • Пункти ремонту та обслуговування авто- і мототехніки

    Пункти ремонту
    та обслуговування
    авто- і мототехніки
  • Продаж запчастин

    Продаж
    Запчастин
  • Продаж шин

    Продаж
    шин
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для СТО

bbnura

Медична компанія «B.B. Nura»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша компанія вже понад один рік використовує програму УСО - Універсальна Система Обліку для обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення. За весь час роботи з програмою УСО у нас немає жодних скарг.

Програма УСО являє собою зручний інтерфейс з обліку запасів на складі. Дозволяє враховувати витрати медикаментів та виробів медичного призначення, як в кількісному, так і в грошовому вираженні. Також, ця програма зручна для створення внутрішньої фінансової звітності.


elaman

Інститут правильного харчування, Кит ТОВ

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватний підприємець «Універсальна Система Обліку» зміг швидко та якісно організувати роботу з розробки та інтеграції системи програмного забезпечення для Інституту Правильного Харчування у м. Астана, в результаті чого підприємство систематизувало поточну роботу кількох відділів, оптимізувавши її до мінімуму, але при цьому форма звіту залишилась повною, розгорнутою та прозорою.

Хочемо зауважити, що співробітники виконали всі інсталяційні роботи у вказаний термін, внесли наші корективи та зміни, у суворій відповідності з умовами Угоди. Після завершення робіт зі свого боку, працівники оперативно надали Акт виконаних робіт.

Менеджери та програмісти дуже пунктуальні та ввічливі.

Загалом, програма проста та легка в керуванні.

Директор Кобшегаріна А.Н.

01.06.2017 року


kurakova

ПП Куракова О.Н.

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка.

Хочемо висловити велику вдячність "ПП Акулов М.М." і його команді за допомогу в організації бізнесу, а саме за адаптацію програми USU до роздрібної торгівлі одягом.

На сьогодні, на ринку програмного забезпечення представлена велика кількість варіантів супроводу бізнесу, але всі вони або дорого коштують, або не володіють необхідною функціональністю і потребують значного допрацювання, що також впливає на фінальну вартість та термін запуску проекту.

Ми обрали саме USU у зв’язку з цілою низкою причин, а саме:

1) демократична ціна.

2) прозорість розрахунків.

3) можливість випробувати демо-версію продукту.

4) висока швидкість запуску проекту на етапах від вибору продукту до повноцінного запуску проекту (менше 5 днів.)

Відмінність від багатьох програмних продуктів, представлених на ринку, дане ПЗ достатньо гнучке до вимог користувача і дозволяє налаштувати майже будь-який аспект відповідно до особливостей бізнесу. Також, до позитивів можна віднести відсутність вимог до використання спец. обладнання. Окремо хочеться подякувати за блискавичну реакцію тех. підтримки на запити.

Бажаємо вашій команді процвітання та нових професійних успіхів!!

З повагою,

Приватний підприємець Куракова Ольга Николаевна.


prosto

Друкарня та рекламне агентство «РЕКЛАМНО-ПРОИЗВОДСТВЕННАЯ КОМПАНИЯ»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Цим рекомендаційним листом ТОВ "Екостиль" підтверджує, що воно є клієнтом програми «УСО – Універсальна Система Обліку».

Завдяки програмі «Система обліку для друкарні» та «Система обліку реклами та маркетингу» оптимізували роботу виробництва, налагодили складський облік, налаштувати автоматичний обрахунок цін на поліграфію, оптимізували витрати підприємства. Зручний інтерфейс та можливість налаштувати ПЗ індивідуально під наше підприємство. Ми дуже задоволені!

Окремо хочемо подякувати та виокремити співробітника «УСО» Юдіна Федора, його чуйність та оперативність постійно нас рятує в усіх питаннях, що виникають.

Рекомендуємо програмне забезпечення «УСО – Універсальні системи обліку», як надійний та ефективний інструмент керування для будь-якого підприємства.


silavoli

Фітнес-центр «Сила воли»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Доброго дня! Мене звуть Семинін Сергій, я - керівник фітнес-центру "Сила Волі" Для відкриття фітнес-центру "Сила Волі" нам потрібно було обрати програму для контролю відвідувачів. Після тестування демо-версії програми обліку спорту, ми вирішили підписати угоду про розробку програми для нашого фітнес-центру. Спеціалісти компанії Універсальна Система Обліку здійснили встановлення та первісне налаштування. Завдяки вашій програмі, контроль великого потоку клієнтів займає короткий відрізок часу, нам не потрібно витрачати час на заповнення папірців. Ми можемо в будь-який час подивитись скільки осіб у нас зареєструвалось у вказаний день, у якого тренера вона тренується, скільки тренувань лишилось, програма сама підкаже у кого закінчується термін абонементу. З допомогою даної програми налагоджений контроль товару. Заробітна платня тренерам, персоналу адміністрування нараховується автоматично за вказаним відсотком.

Дякую вам за виконану роботу! Дуже раді, що співпрацюємо з вами.

Будемо рекомендувати Вас нашим партнерам!

04.10.2017 Семинін С.А.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для СТО

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: