Можливості системи CRM для ведення бази даних для сервісного центру
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - З’явиться можливість контролювати кожну заявку як за виконанням, так і за оплатою
Замовлення - Кожну річ, яку віддають у ремонт, можна буде фотографувати, а зображення автоматично додаватиметься у бланки
Фото з камери - Угода та різноманітні бланки можуть заповнюватись автоматично, заощаджуючи ваш робочий час
Заповнення бланків - До кожного із замовлень можна легко прикріплювати пов’язані важливі файли
Вкладені файли - Окрім обліку ремонту, також береться до уваги функціонал продажу супровідних товарів та використання витратних матеріалів
Продажі товару - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
Куб продажів - Статистика покаже вам дані за залишеними та сплаченими заявками по ваших співробітниках
Статистика робіт - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Розрахування
заробітної платні - Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
Аналіз
працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика
платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма підкаже, які товари необхідно закупити
Мінімум - Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
Продажі - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Через програмне забезпечення ЗСУ легко вести будь-які бази даних;
- Через систему можна обслуговувати будь-яку кількість клієнтів;
- Через софт можна забезпечити супровід замовлень;
- Через систему можна відстежувати статуси замовлень;
- Можливості софту налаштовуються;
- Можна вести розподіл заявок між майстрами;
- Ви зможете проводити калькуляцію за кожним замовленням;
- Дані системи легко аналізувати;
- Ми надаємо можливості для розсилки та повідомлень;
- Функції CRM допоможуть підтримувати якісні взаємодії з клієнтами;
- Вам підготували презентацію;
- На замовлення є додаткові функції;
- Доступні можливості масштабування діяльності;
- Програмний ресурс можна легко налаштувати необхідні облікові процеси;
- Система УСУ – сучасна автоматизація бізнес-процесів.
База даних для сервісного центру
База даних для сервісного центру – це сукупність даних за всіма наявними клієнтами у конкретної установи. Бази даних можуть бути сформовані за іншими категоріями: постачальники, запчастини, витратні матеріали, співробітники. Це один із важливих елементів, який дозволяє легко керувати інформацією. Раніше вони виглядали у вигляді списків, які часто велися ручним чином, але з розвитком сучасних технологій формування здійснюється через програми обліку.
Сервісний центр - база даних
Сервісний центр - база даних може бути максимально ефективно реалізована через програмне забезпечення УСУ.
Робота з клієнтською базою здійснюється легко та оперативно. Ви зможете вести картки клієнтів з контактною інформацією та повною деталізацією процесу. Зрештою у вас утворюється історія звернень та ремонтів по кожному клієнту. Прямо із системи можна надсилати повідомлення про готовність замовлення або необхідність обслуговування.
База для сервісного центру
База для сервісного центру пов'язана з керуванням заявками та замовленнями. Вони відображаються дані, які беруться з бази, наприклад, визначається замовник. В УСУ можна вести редагування та закриття заявок на ремонт чи обслуговування. Також можна працювати зі статусами заявок. Можна визначити свої унікальні значення: прийнята, у роботі, виконана, закрита тощо. За великого напливу клієнтів можна вести автоматичне призначення заявок майстрам.
Програма бази даних для сервісного центру
Програма база даних для сервісного центру допомагає з роботою з запчастин та обладнання. У системі можна вести реєстрацію всього обладнання, що надходить, з максимальною деталізацією і фіксацією вад можна навіть прикріпити фото. Далі можна вести облік по запчастинах, контролювати наявність на складі та залишки. На кожне замовлення можна вести калькуляцію та включати дані до рахунку. Ви зможете фіксувати історію використання запчастин у ремонтах.
База даних сервісного центру
База даних сервісного центру може бути сегментована для визначення пріоритетних клієнтів. Через УСУ можна вести планування та управління роботами. Також можна вести призначення завдань майстрам та здійснювати контроль термінів.
У системі можна скласти графіки роботи співробітників та контролювати завантаженість та продуктивність майстрів
Завантажити базу даних для сервіс-центру
Система УСУ розрахована працювати з різними видами документообігу. Наприклад, після проведення послуг у системі можна автоматично сформувати акт виконаних робіт. Якщо потрібно виставити рахунок компанії для безготівкової оплати, це просто забезпечити софтом. Для фізичних осіб можна легко сформувати квитанцію. За необхідності в програмі можна зберігати скани документів і фотографій обладнання. Завантажити базу даних для сервіс-центру можна у пробній версії в УСУ.
Купити базу даних для сервісного центру
Для будь-якого бізнесу важливими є фінанси і через УСУ ви зможете побудувати ефективне управління ними. У програмі можна вести облік платежів за заявками, здійснювати ведення каси та безготівкових розрахунків, формувати звіти щодо доходів та витрат.
Через платформу можна легко проводити аналіз ефективності роботи співробітників, формувати звіти щодо виконаних робіт та заявок, вести статистику з ремонту, доходів та завантаженості.
Програма УСУ має функції для інтеграції з обладнанням та іншими сервісами. Наприклад, можна підключити інтеграцію з сервісами зв'язку та забезпечувати інформаційну підтримку клієнтів через SMS, email, повідомлення месенджерів. Так можна надсилати повідомлення клієнтам про статус заявки.
При відповідних інтеграціях може бути забезпечена онлайн-оплата через зовнішні системи. Софт можна оснастити функціями для збору даних щодо зворотного зв'язку та відгуків від клієнтів.
В УВУ діє розмежування прав доступу для співробітників, для підвищення відповідальності за здійснені дії в програмі. На замовлення можна отримати можливості для резервного копіювання даних.
Ми готові надати детальну консультацію при індивідуальній презентації. Ознайомтеся із додатковою інформацією на нашому сайті. У нас можна замовити розробку мобільної програми. Універсальна система обліку – чудові можливості для професійного обліку.
Відео роботи з базою даних для сервісного центру
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для бази даних сервісного центру
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Сервісний центр
Ремонтне ательє
Майстерня
Торгівельно-сервісна
фірма
Виїзний ремонт
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.