Можливості системи CRM для сервісної служби
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - З’явиться можливість контролювати кожну заявку як за виконанням, так і за оплатою
Замовлення - Кожну річ, яку віддають у ремонт, можна буде фотографувати, а зображення автоматично додаватиметься у бланки
Фото з камери - Угода та різноманітні бланки можуть заповнюватись автоматично, заощаджуючи ваш робочий час
Заповнення бланків - До кожного із замовлень можна легко прикріплювати пов’язані важливі файли
Вкладені файли - Окрім обліку ремонту, також береться до уваги функціонал продажу супровідних товарів та використання витратних матеріалів
Продажі товару - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
Куб продажів - Статистика покаже вам дані за залишеними та сплаченими заявками по ваших співробітниках
Статистика робіт - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Розрахування
заробітної платні - Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
Аналіз
працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика
платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма підкаже, які товари необхідно закупити
Мінімум - Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
Продажі - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Ми пропонуємо вам сучасне програмне рішення для керування сервісним центром;
- Завдяки функціям CRM ви зможете легко працювати зі своїми клієнтами;
- Софт дозволяє ефективно керувати замовленнями;
- Через програмне забезпечення можна відстежувати статуси заявок;
- Система допоможе контролювати фінанси сервісної служби;
- При застосуванні витратних матеріалів та запчастин можна вести відображення даних через складський облік;
- За кожним клієнтом можна формувати окрему історію;
- Усі операції можна супроводжувати документами;
- Працюючи з договорами можна вести їх реєстрацію та оперативне формування у типовому форматі;
- Програму можна використовувати для відстеження робочого дня співробітників;
- У ПЗ можна розраховувати та нараховувати заробітну плату;
- Доступні звіти для оцінки продуктивності відділів та співробітників;
- У програмі можна розподіляти ролі та доступ до інформації;
- На замовлення є додаткові функції;
- УСУ – сучасний облік для сервісної служби, доступний вам.
Управління сервісною службою
Управління сервісною службою – це важливий процес, який організовує післяпродажне обслуговування та підтримку. Завдяки такій службі не втрачається контакт із клієнтами, при виникненні труднощів вони можуть отримати кваліфіковану допомогу. У сучасних умовах управління активно використовуються CRM.
Така система має включати функції, які допоможуть керувати запитами клієнтів, моніторити роботу співробітників та покращувати якість сервісу. Ми знайшли таке рішення для вас – Універсальна система обліку допоможе професійно керувати та координувати процеси.
Crm для сервісної служби
Crm для сервісної служби дозволяє управляти запитами від клієнтів. В УСУ можна здійснювати ведення повної інформації про клієнтів та їх запити, також у ПЗ відображається історія покупок та звернень.
Після звернення клієнта в програмі створюється заявка з умовами майбутньої роботи. статусу можна відстежувати на якому етапі ведеться робота. Через систему можна організувати відправлення повідомлень про статус обробки заявки. ПЗ можна зберегти історію взаємодії з конкретним клієнтом.
Crm система для сервісної служби
Crm система для сервісної служби інколи вирішує свої завдання через автоматичні відповіді. Наприклад, деякі компанії впроваджують робота для бізнесу для відповідей на стандартні питання. Ми можемо надати вам допомогу у цьому напрямку. Нами може бути розроблений такий бот, в якому буде закладено базу знань та шаблони відповідей.
У системі можна зберігати типові рішення для часті проблеми. Можна реалізувати створення та використання шаблонів відповіді для прискорення комунікації.
Автоматизація сервісної служби
Автоматизація сервісної служби може бути пов'язана з обладнанням. Допустимо, що компанія продає дороге обладнання, що потребує періодичного обслуговування в сервісному центрі. вести моніторинг наявності та списання запасних частин.
У програму можна впровадити автоматичні нагадування, оповіщення та маршрутизацію заявок. Можна вести планування діяльності та формувати звіти для перевірки. За потреби може бути наданий мобільний доступ до заявок та завдань з мобільних пристроїв.
Для цього потрібно замовити особистий додаток для діяльності.
Облік у сервісній службі
Облік у сервісній службі пов'язаний з календарем та управлінням задачами. Через систему можна здійснювати планування виїздів та візитів до клієнтів.
Завантажити програму для сервісної служби
УСУ легко інтегрує з різними каналами зв'язку, може здійснюватись підтримка дзвінків, електронної пошти, месенджерів, через ці канали можна легко організувати розсилку та повідомлення. В УСУ можна вести збереження історії листування та дзвінків. Це допомагає у роботі з постійними клієнтами, дозволяє зберігати довіру та лояльність клієнтів.
Завантажити програму для сервісної служби дуже легко з нашого сайту, якщо виникнуть труднощі ви можете звернутися до нашої служби підтримки.
Купити програму для сервісної служби
Аналіз діяльності, врешті-решт, дозволяє її вдосконалювати. У ПЗ ви знайдете безліч різних звітів, що дозволяють проаналізувати діяльність співробітників у відділах і окремо. Наприклад, можна проаналізувати роботу за часом обробки заявок і якістю обслуговування.
У ПЗ для кожного учасника можна визначити свою роль та доступ до інформації, можна забезпечити віддалений доступ до інформації.
Купити програму для сервісної служби можна у нашій компанії. Ми розуміємо, що у кожної компанії свої потреби, тому ми не пропонуємо типових рішень, ми пропонуємо підібрати функції та можливості індивідуально. Запрошуємо вас на презентацію за можливостями програми, надішліть запит прямо зараз.
Відео CRM програми для сервісної служби
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити CRM програму для сервісної служби
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Сервісний центр
Ремонтне ательє
Майстерня
Торгівельно-сервісна
фірма
Виїзний ремонт
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.