Можливості системи CRM для сервісного центру
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - З’явиться можливість контролювати кожну заявку як за виконанням, так і за оплатою
Замовлення - Кожну річ, яку віддають у ремонт, можна буде фотографувати, а зображення автоматично додаватиметься у бланки
Фото з камери - Угода та різноманітні бланки можуть заповнюватись автоматично, заощаджуючи ваш робочий час
Заповнення бланків - До кожного із замовлень можна легко прикріплювати пов’язані важливі файли
Вкладені файли - Окрім обліку ремонту, також береться до уваги функціонал продажу супровідних товарів та використання витратних матеріалів
Продажі товару - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
Куб продажів - Статистика покаже вам дані за залишеними та сплаченими заявками по ваших співробітниках
Статистика робіт - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Розрахування
заробітної платні - Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
Аналіз
працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика
платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма підкаже, які товари необхідно закупити
Мінімум - Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
Продажі - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Компанія УСУ пропонує вам сучасне рішення для керування сервісним центром;
- Через платформу можна керувати заявками;
- Софт допомагає у роботі з клієнтською базою;
- Можливості софту можна настроїти на індивідуальні налаштування;
- Клієнтів у програмі можна поділяти на сегменти;
- Ви можете оформлювати платежі за ремонт;
- Інтеграція з платіжними системами розширити можливості у сфері оплат;
- Через платформу можна вести керування матеріальними ресурсами сервісного центру;
- У разі великих навантажень можна передбачити автоматичний розподіл заявок;
- Складський облік можна вести в зручному для вас режимі, наприклад, можна визначити налаштування для оповіщення при виснаженні витратних матеріалів;
- Через програму можна оцінювати закупівельні ціни;
- Ви зможете надавати необхідну документацію;
- В УСУ можна використовувати можливості для розсилки;
- Ми готові розробити для вас програму;
- Доступна пробна версія.
Crm для сервісного центру
Crm для сервісного центру значно спрощує та оптимізує діяльність майстерні. Вона дає змогу швидкого обліку, якісної підтримки взаємодій із клієнтами, а також для аналітики. Пропонуємо вам використовувати сучасну CRM, розроблену УСУ. Дана система дозволить працювати з базами даних, вести професійний облік, контролювати всі процеси майстерні.
Crm – сервісний центр
Crm - сервісний центр від УСУ дозволить зробити управління замовленнями та ремонтом максимально зручним та ефективним процесом як для окремого майстра, так і для всього центру. Через систему можна організувати роботу в наступних напрямках: прийом, реєстрація та обробка заявок на ремонт.
Також через систему можна працювати зі статусами замовлень. Вони можуть бути різними: на діагностиці, на ремонті, готовий до видачі і так далі. Для зручності кожну категорію статусу можна виділити кольором.
Через платформу можна планувати завантаження майстрів та термінів виконання робіт. В УСУ ви можете створити профілі для клієнтів та зберігати історію всіх ремонтів з подробицями щодо кожного випадку. При докладній фіксації у вас з'явиться можливість підняти лояльність клієнта, знання його питань та інтересів.
Софт для сервісного центру
Софт для сервісного центру допоможе якісніше працювати з базою клієнтів. Картки клієнтів в УСУ можна вести дуже докладно: контактну інформацію та історію взаємодій та переваг.
При роботі із замовленнями можна вести облік техніки, що обслуговується: моделі, серійні номери, гарантійний статус. У системі можна реєструвати кількість послуг та їх вартість. Також під час роботи можна налаштувати систему на нагадування про планове обслуговування або закінчення гарантії.
Crm для обліку ремонту
Crm для обліку ремонту допоможе вам працювати зі складом та запчастинами. Для діяльності можна організувати прихід та витрати, списання встановлених запчастин. У програмі можна вести облік та резервування запчастин для замовлень.
Програма УСУ може бути запрограмована на повідомлення про необхідність поповнення запасів. Заходячи в програму, можна легко відстежити залишки та вартість запчастин.
Crm система для сервісного центру
Crm система для сервісного центру дозволяє працювати коректно з фінансами та документами. Наприклад, система допоможе легко формувати рахунки, акти виконаних робіт та квитанцій, а також договори.
У програмі можна працювати з оплатами та заборгованостями щодо клієнтів. Ви зможете сформувати звіти щодо доходів, витрат, рентабельності, вони допоможуть вам перевірити результативність діяльності.
ПЗ для сервісного центру
ПЗ для сервісного центру надасть вам можливості для комунікацій із клієнтами. Ви зможете працювати з повідомленням про статус замовлення через SMS, email, месенджери.
За потребою можна впровадити автоматизовані оповіщення про готовність техніки до видачі, можна налаштувати софт та на тригерні повідомлення. Через програму можна запустити сервіс для оцінки якості обслуговування.
Crm для сервіс центру
Crm для обслуговування центру надасть можливості для роботи зі звітами. Наприклад, ви можете використовувати звіт про ефективність майстрів та завантаженості. Або, наприклад, ви зможете проаналізувати затребуваність послуг. Також можна перевіряти терміни виконання ремонтів та дотримання намічених часових рамок на сервіс.
УСУ може бути оснащена різними інтеграціями, наприклад, з бухгалтерською програмою або платіжними системами. Можливостей для інтеграцій дуже багато, ми підберемо вам потрібні.
Якщо у вас є сайт для онлайн запису можна здійснювати підтримку інтеграцій із онлайн-записами на ремонт. На замовлення ми можемо розробити вам мобільний додаток для доступу до CRM в будь-якому місці.
Працювати у програмі можна на віддаленні, для цього потрібно використовувати хмару. У софті можна визначити облікові записи для різних співробітників: касир, приймальник, майстер, бухгалтер і таке інше. Їх можна визначити права доступу до даних. Щоб навчитися працювати в програмі, ми пропонуємо використовувати інтерактивну інструкцію. Також ми підготували багато інших матеріалів, для вас відкритий наш канал, де можна окремо розглядати доступні можливості. Універсальна система обліку – сучасні можливості автоматизації, підлаштовані під ваш бізнес.
Відео CRM програми для сервісного центру
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити CRM-програму для сервісного центру
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Сервісний центр
Ремонтне ательє
Майстерня
Торгівельно-сервісна
фірма
Виїзний ремонт
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.