1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Автоматизація сервісного центру

На думку 120 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Автоматизація сервісного центру

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи CRM для автоматизації сервісного центру

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • З’явиться можливість контролювати кожну заявку як за виконанням, так і за оплатою
    Замовлення

    Замовлення
  • Кожну річ, яку віддають у ремонт, можна буде фотографувати, а зображення автоматично додаватиметься у бланки
    Фото з камери

    Фото з камери
  • Угода та різноманітні бланки можуть заповнюватись автоматично, заощаджуючи ваш робочий час
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • До кожного із замовлень можна легко прикріплювати пов’язані важливі файли
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Окрім обліку ремонту, також береться до уваги функціонал продажу супровідних товарів та використання витратних матеріалів
    Продажі товару

    Продажі товару
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
    Куб продажів

    Куб продажів
  • Статистика покаже вам дані за залишеними та сплаченими заявками по ваших співробітниках
    Статистика робіт

    Статистика робіт
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування
    заробітної платні
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз
    працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика
    платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма підкаже, які товари необхідно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
    Продажі

    Продажі
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Через УВД можна реалізувати сучасне управління сервісною компанією;
  • У системі можна використовувати функції CRM;
  • У програмі можна вести облікові дані щодо всіх реалізованих послуг;
  • У системі можна прийняти до обліку все наявне майно, витратні матеріали, устаткування;
  • У системі можна визначати керування замовленнями на ремонт;
  • У ПЗ можна визначати відповідальну особу за ті чи інші завдання;
  • Ви зможете вести облік за витратами та отримуваними доходами;
  • У програмі можна визначати ролі для кожного учасника;
  • Через платформу можна формувати калькуляцію послуг;
  • Через софт можна відстежити витрачені ресурси на замовлення;
  • Всім учасникам можна мати свої права у системі;
  • На замовлення можна отримати індивідуальну розробку програми;
  • За потребою можна використовувати інтеграції;
  • Система може бути налаштована автоматичні дії;
  • Спробувати в роботі систему можна через пробну версію.

Автоматизація сервісного центру

Автоматизація сервісного центру дає великі переваги бізнесу. Сьогодні за допомогою спеціальної програми можна оптимізувати процеси обслуговування, обліку та взаємодії з клієнтами. Завдяки програмі можна зіставити доходи та витрати, перевірити роботу співробітників, визначити галузі, над якими потрібно ще працювати. У цьому огляді ми надамо вам рішення від компанії УСУ.

Автоматизація для сервісного центру

Автоматизація для сервісного центру від УСУ дозволить полегшити облік у сфері роботи із замовленнями з ремонтних робіт. У програмі можна створювати та відстежувати заявки на ремонт. При виникненні нового звернення можна автоматично надати йому номер.

Далі можна вести відстеження статусу ремонту, наприклад, він може перебувати на стадії приймання, діагностики, ремонту або мати статус завершеного замовлення. При цьому в програмі буде відображено хтось ремонтував, коли прийняв, скільки часу пройшло від приймання до здачі, вартість послуг і так далі. По суті, можна зафіксувати всю історію ремонтних робіт та запчастин.

Автоматизація обліку ремонту

Автоматизація обліку ремонту пов'язана з базами даних, наприклад, клієнтської. В УСУ можна здійснювати зберігання інформації про клієнтів: контакти, історія звернень, переваги тощо. Чим докладніше зафіксовано інформацію, тим легше буде вибудовувати взаємодії та піднімати лояльність клієнтів.

Через УСУ можна проводити сегментацію клієнтів за різними параметрами, це допоможе побудувати рівень пріоритетності під час роботи із замовленнями. Через програму можна запустити сповіщення про готовність замовлення або необхідність повторного обслуговування.

Програма автоматизації сервісного центру

Складські запаси потрібно контролювати, щоб не виникла ситуація, коли необхідно провести ремонтні роботи, а витратних матеріалів для цього немає.

Програма автоматизації сервісного центру має функції для ведення складу та управління запчастинами. У софті можна вести облік запчастин та матеріалів, а також їхнє автоматичне списання при виконанні робіт. Ви зможете вести контроль залишків, визначати, скільки було витрачено на кожне замовлення. За потреби можна налаштувати софт на надсилання сповіщень про необхідність поповнення складу.

Програма для автоматизації сервісних центрів

Програма для автоматизації сервісних центрів надасть вам змогу працювати з фінансовими даними. У ПЗ можна працювати з розподілом матеріальних ресурсів, документами. Наприклад, через платформу можна сформувати повний пакет документів від формування договору та рахунки до квитанцій про оплату.

Усі надходження оплати можна реєструвати у системі і відбивати заборгованості. Ви зможете організувати повний супровід касових операцій із інтеграціями обладнання.

Автоматизація сервісних центрів

Автоматизація сервісних центрів переплітається із керуванням співробітниками. Через УСУ можна вести призначення завдань майстрам та здійснювати контроль за їх виконанням. Відповідальна особа може проводити фіксацію робочого часу та аналітику щодо ефективності роботи працівників. Наприклад, в УСУ можна сформувати звіти щодо продуктивності кожного співробітника.

Crm для автоматизації сервісного центру

Crm для автоматизації сервісного центру пов'язана зі звітами та аналітикою. Наприклад, вони можуть бути сформовані за ремонтами, продажами запчастин, фінансами. Через ПЗ можна здійснювати аналіз ефективності роботи співробітників та сервісного центру. Також ви зможете працювати зі звітами з клієнтської бази та повторних звернень.

Купити програму для автоматизації сервісного центру

Працюючи у програмі, можна використати можливості для інтеграцій. Наприклад, можна використовувати інтеграцію з різними каналами зв'язку, відправлення повідомлень можна організувати у вигляді SMS, email, оповіщення через месенджер або повідомлення голосом.

Також ми можемо надати можливості інтеграції з іншими програмами. Функції УСУ можуть бути значно розширені та набувати комплексного характеру. Через програму легко налагодити відправлення повідомлень про терміни виконання замовлення та зміни статусу. Можна використовувати інші функції.

Купити програму для автоматизації сервісного центру можна в будь-який зручний для вас час, перш ніж необхідно надіслати запит і уточнити пакет функціоналу. УВУ надасть сучасний функціонал для управління сервісним центром.

Зовнішній вигляд програми

Автоматизація сервісного центру

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для автоматизації сервісного центру

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє-майстерня

    Ремонтне ательє
  • Майстерня

    Майстерня
  • Торгівельно-сервісна фірма

    Торгівельно-сервісна
    фірма
  • Виїзний ремонт

    Виїзний ремонт
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.