1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Додаток для обліку замовлень

На думку 86 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Додаток для обліку замовлень

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для обліку замовлень

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Універсальна система оптимізує робочі ресурси при автоматизованому підході, веденні документообігу, наявності електронних довідників із можливістю зручних взаємин з контрагентами;
  • Класифікація покупців дозволяє надавати додаткові привілеї як збільшення відсотків знижок;
  • Вся інформація щодо контрагентів буде міститися в актуальній формі в єдиній базі СРМ з сканами документації та звітності, що додаються, статусу замовлення при доставках, платежах та заборгованості;
  • Контролювати робочі процеси всередині офісних відділень керівник зможе за допомогою відеоспостереження;
  • Розподіл робочих обов'язків для формування робочого графіка виконуватиметься системою автоматично;
  • Програмне забезпечення має функцію автоматичного надсилання інформаційних повідомлень SMS, Email, WhatsApp та Viber, в індивідуальній чи масовій формі надсилаючи листи з прикріпленими файлами;
  • Замовлення, можливо видозмінювати у програмі різними кольорами, зумовлюючи статус, що не відповідають на даний момент часу;
  • Інформація щодо послуг та товарів буде фіксуватися у прайс-листі з назвою, описом, кодом, вартістю, загальною кількістю, датою виготовлення термінів придатності, пропонуючи також картинку для візуального розуміння зовнішніх характеристик;
  • Замовлення можуть прийматися в онлайн або офлайн режимі через менеджерів, навіть за допомогою самостійної реєстрації на сайті, в мобільному додатку;
  • Платежі можуть надходити у готівковій та безготівковій формі, у будь-якому обсязі, грошової одиниці з конвертуванням за курсом банку на національну валюту;
  • Вся інформація про фінансову діяльність компанії буде відображена в бухгалтерії, інтегруючи з 1с системою, виводячи документацію витрат та доходів за будь-який період часу для керуючого бізнесом;
  • Усередині локально всі працівники зможуть працювати спільно, пересилати повідомлення для оперативності дій, швидкого обслуговування контрагентів та прийому замовлень із їх обробкою;
  • Інвентаризація основний процес, необхідний кожній організації, який за допомогою програмного забезпечення виконуватиметься автоматично, використовуючи високотехнологічне обладнання;
  • Автоматичне створення заявок для заповнення відсутній назв товарів;
  • Зручна форма розрахунку вартості послуг та товарів при використанні електронного калькулятора із завданнями алгоритмами, введеною кількістю та використовуваними цінами, представленими у прайс-листі, включаючи знижки та бонуси.

Додаток для обліку замовлень

Додаток для обліку замовлень має необхідні параметри для високоякісної роботи організації у сфері обслуговування, реалізації продукції. На даному етапі варто враховувати той момент, що спеціалізовані програми використовуються практично всіма компаніями з автоматизацією дій за заданими параметрами. Успішні компанії, дбаючи про імідж, про доцільність використання ресурсів, залучають у робочу діяльність спеціалізовані програми для швидкого підйому рівня зацікавленості у продукті чи послугах, зі збільшенням оборотів за рахунок продуктивності праці та правильно підібраних стратегій у маркетингу, повноцінному контролі та якісному управлінні. І як для співробітників компанії, так і для контрагентів вкрай важливо швидко та якісно отримати послугу або продукт відповідно до гідного рівня та бажань.

Відповідно, здійснювати робочі процеси вручну, на паперових носіях нелегко, вкрай небезпечно з огляду на ненадійність зберігання паперових матеріалів, а також тривалість виконання введення. Тому варто розглянути спеціалізовану програму, одну з найкращих на ринку «Універсальна система обліку». Програмне забезпечення відрізняється від інших розробок унікальним дизайном, широким розмаїттям параметрів конфігурації з гнучкістю налаштування, враховуючи прийнятну цінову політику з відсутньою абонентською платою. Програма дозволяє користувачам почуватися комфортно в щоденних умовах, використовуючи одночасно кілька іноземних мов з 96 представлених. Зручний формат налаштування робочої панелі з вибором тем, систематично змінюючи їх за бажанням та настроєм. Також користувачам немає необхідності попередньо витрачати час на знайомство з утилітою, освоюючи принципи роботи, реєструючись та здійснюючи робочу діяльність у меню лише з трьома розділами. Таким чином, навіть новачок, з малим досвідом роботи в програмному забезпеченні, зможе швидко вникнути в процеси робіт і почати безпосереднє виконання поставлених завдань.

Додаток для обліку клієнтів та замовлень

Додаток для обліку клієнтів та замовлень забезпечує коректним внесенням актуальних матеріалів з відображенням фактичних відомостей дати та часу отримання запитів та дедлайнів, інформацію щодо контрагентів, у порядку черговості виконуючи роботи з подальшим аналізом якості та швидкості. У додатку буде доступний повноцінний контроль за процесом виконання всіх робіт з моменту надходження запиту до кінцевого результату. Також можна формувати внутрішні звіти, використовуючи вбудовані шаблони, що відповідають регламенту компанії. При роботі з документацією передбачається використання шаблонів, а також заповнення в автоматичному порядку з імпортом та експортом даних, що спрощують, прискорюють та покращують якісні показники введення.

У додатку є об'ємна оперативна пам'ять, що передбачає зберігання необмежених обсягів інформаційних даних, у вихідному форматі з неорганічними термінами. У додатку кожен співробітник буде входити в додаток до особистого кабінету за допомогою ярлика на робочому столі, попередньо здійснюючи реєстрацію. На основі пройденої реєстрації, в системі буде відображено актуальну інформацію про трудову діяльність, повноваження, рівні доступу до інформаційних відомостей, з подальшим доповненням у ході щоденної роботи. Трудова діяльність буде фіксована, із загальними показниками відпрацьованого часу, виконаними обсягами, щомісяця розраховуючи загальну суму виплат оплати праці. Враховуючи збереження конфіденційних матеріалів, передбачається поділ прав користувача між працівниками, залежно від посадового положення, надаючи або обмежуючи доступ. Таким чином, при виведенні інформації з єдиної інформаційної хмари користувачі будуть застосовувати пошуковик.

Програма керування замовленнями

Програма управління замовленнями дозволяє координувати всю робочу діяльність, документуючи всі процеси. Враховуючи можливості програмного забезпечення, передбачається об'єднання всіх підрозділів для якісної роботи, по локальній або Інтернет-мережі, взаємодіючих користувачів з метою передачі інформаційних повідомлень. Таким чином, всі процеси відтворюватимуться швидко, легко, якісно, продуктивно відбиваючись на діяльності організації. Керівник у свою чергу зможе аналізувати та курирувати всі робочі процеси навіть без можливості самостійного знаходження у відділеннях. За допомогою відео стеження, керівник зможе управляти та контролювати діяльністю підлеглих, бачити обсяги відвідуваності відділень, магазинів, салонів відвідувачами.

На складах відеоспостереження допомагає виключити факти крадіжок, простоїв у роботі, неналежне зберігання та сортування товарно-матеріальної цінності. У додатку передбачається налаштування довідників для подальших кількісних та фінансових розрахунків. Основним довідником у додатку є номенклатура, в якій відображається вся інформація про послуги та товари, що надаються. У номенклатурі буде вказано детальну інформацію щодо всіх найменувань, додаючи також використання готової або під індивідуальний запит виробленої продукції. Для зручного візуального представлення зовнішніх параметрів товарів, а також послуг передбачається прикріплення зображень. При цьому є зручний формат поділу ціноутворення залежно від статусу клієнта. Наприклад, можна використовувати необмежену кількість прайс-листів, надаючи знижки для постійних клієнтів, враховуючи також акційні позиції або націнку за оперативність оформлення на товари та послуги.

Купити програму для обліку замовлень

Купити додаток для обліку замовлень не складе жодної праці. Все ж для попереднього знайомства з можливостями утиліти слід протестувати демонстративну версію, яка є абсолютно безкоштовною. Зручний формат оформлення запитів здійснюється з відкриття вікна пошуку, до якого вноситься актуальна інформація щодо послуг та товарів, контрагентів. Також є можливість пошуку вже сформованих заявок, вказуючи певні критерії цієї операції. У додатку можна аналізувати всі сформовані запити, заявки від покупців, фіксуючи строки, суму оплати та інші параметри. Раніше занесені дані немає необхідності вносити в базу, враховуючи збереження і подальше використання при імпортуванні даних, заповнюючи файли. Залежно від статусу, зміни, даних щодо контрагентів, можна виділяти та змінювати колірну гаму осередків. У додатку по кожній заявці буде доступний аналіз витрат і доходів як за певною обраною заявкою, так і загальним підсумком. При оформленні нового звернення необхідно правою кнопкою мишки відкрити нову картку з автоматичною підставкою номера та дати, вибираючи контрагента з бази CRM, послуг та товарів, із зазначенням певного відділу для перенаправлення.

Облік замовлень та клієнтів

Облік замовлень та клієнтів здійснюється у системі автоматично, з веденням окремих карток за контрагентами. Усі відомості, включаючи реквізити, історію взаємовідносин, оформлення запитів, прийомів, платежів, заборгованостей, розміру знижок та накопичених бонусних балів зберігатимуться та систематично доповняться. Використовуючи інформацію контактних номерів телефонів та адрес електронної пошти, можна надсилати голосові та текстові листи, прикладаючи також необхідні файли, вітальні листівки. Для зручності може використовуватися планувальник завдань, вказуючи точну дату та час для проведення тієї чи іншої операції. Крім розсилки повідомлень, система може автоматизувати процеси резервного копіювання даних, виконання інвентаризації в повному або частковому обсязі. Враховуючи безмежність функціональних можливостей, передбачається використання додатка у мобільній версії не лише співробітниками, а й контрагентами, в індивідуальній формі реєструючись та здійснюючи записи, бронь послуг та товарів, здійснюючи розрахунки тощо. Таким чином, при самостійному аналізі, виборі пропозицій від компанії буде оптимізовано робочий час працівників зі збільшенням обсягів продажів.

Як вести облік клієнтів та замовлень

Як вести облік клієнтів та замовлень допоможуть фахівці компанії, допомагаючи з різних питань. Також на допомогу у вирішенні різноманітних завдань приходять електронні довідники. Є можливість здійснювати доставку продукції, використовуючи масштабні карти із зазначенням точних адрес. На підставі географічних карток можна аналізувати найбільш активні ділянки, при необхідності відкриваючи нові торгові точки або відділення. Інтерактивні карти допомагають бачити всі запити зі зручним пошуком і печаткою обраних ділянок для подальшого транспортування вантажів.

Індивідуально формований план дій з аналізом статистичних звітів дозволяє автоматизувати процес розрахунків, вказуючи точну кількість, пропозицію при використанні прайс-листа з твором калькуляції, включаючи знижки, акції та перерахунки. При необхідності реально вручну внести доповнення та коригування. План до заявки може бути роздрукований відразу або надіслано електронною поштою. Оплата від контрагентів здійснюється у готівковій та безготівковій формі та фіксується у вкладці дохід – факт. Факт витрати коштів вказується в цій вкладці, раціонально оцінюючи загальний прибуток з кожного запиту. Наочна аналітика всіх бізнес-процесів надається керівництву у звітах. По кожному запиту буде сформовано та прикріплено електронний файл. Спливаючі повідомлення допомагають співробітникам знати додаткові доручення, натискаючи на вкладку і переходячи відразу в потрібне місце програми.

Облік замовлень та замовників

Облік замовлень та замовників дозволяє раціонально оцінювати сталість звернень та оформлюваних запитів, враховуючи принесений прибуток з наданням додаткового привілею у вигляді розширеної знижки. У додатку передбачається також надання додаткової інформації при готовності запитів з подальшим контролем факту видачі. Додаток доступно аналізувати залишки кожної продукції, використовуючи високотехнологічне обладнання, з яким програмне забезпечення зручно взаємодіє, проводячи інвентаризацію. Інвентаризацію буде здійснено не лише над кількісним обліком кожної позиції товару, а й над якісним станом, стежачи за термінами придатності, якістю зберігання тощо. Інформація буде врахована в номенклатурі, фіксуючи дані щодо кожного найменування товару з урахуванням назви, опису, коду, вартості, дата виробництва та термінів придатності, якості зберігання для продукції, що швидко псується, прикріплюючи також зображення для візуального знайомства замовника. Продаж здійснюється швидко і якісно, використовуючи сканувальні пристрої, або вводячи в пошуковику штрих-код за товаром. При недостатньому найменуванні кількості продукції передбачається автоматичне поповнення.

Облік замовлень покупців

Облік замовлень покупців буде здійснюватися в журналах зі своєчасним виконанням. Для своєчасного здійснення видачі та доставки продукції передбачається своєчасне зіставлення загальних залишків товарно-матеріальної цінності на складах. за фінансовими засобами, товарно-матеріальними цінностями буде вестись у 1С бухгалтерії, що інтегрується з додатком. За допомогою програмного забезпечення, можливо аналізувати всі витрати та доходи, переміщення товарів. кваліфікації фахівців. Є можливість та взаємодії з сайтом, інтернет-магазинами, маркетплейсами, реалізуючи продукцію та послуги, що додатково надаються у великих обсягах, виходячи на міжнародний ринок із здійсненням доставки по всьому світу.

Облік замовлень послуг

Автоматизоване програмне забезпечення дозволяє спростити облік замовлень послуг, використовуючи ведення електронного журналу з графіками спеціалістів, що коректно формуються. Записувати клієнтів реально в онлайн режимі, обираючи послуги з прейскуранту, спеціалістів із єдиного журналу спеціалістів, контрагентів із бази СРМ. Для зручного здійснення консультативної допомоги передбачається використання АТС телефонії, попередньо знайомлячись з повною інформацією по абоненту, перевагам, попереднім записам, відповідаючи на дзвінок із консультацією та наданням додаткових пропозицій. Якщо контрагент має негативну історію, то запис на прийом буде здійснюватися за стовідсотковою передоплатою, за винятком виникнення помилок та простої у роботі через скасування візитів тощо. Для зручності та фіксування відвідуваності контрагентів відділень, салонів, магазинів передбачається зчитування зовнішніх параметрів за допомогою ідентифікатора особи. Таким чином, у системі фіксуватиметься загальна інформація щодо обсягів відвідувань, надаючи або обмежуючи доступ для проблемних клієнтів. Для покращення якості робіт бізнесу передбачається оцінювання рівня фахівців, по завершенню послуги чи продажу товарів, доставки, даючи оцінку із загальним аналізом. Таким чином, можна виявити недоліки в ході діяльності підрозділів, змінюючи підхід і навчаючи фахівців грамотної взаємодії з контрагентами.

Зовнішній вигляд програми

Додаток для обліку замовлень

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для обліку замовлень

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.