1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для ведення замовлень

На думку 209 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для ведення замовлень

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для ведення замовлень

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Універсальна розробка є незамінним помічником у плані управління, контролю та аналізу робочих моментів будь-якого виду бізнесу;
  • При безмежності можливостей, також передбачається синхронізація з додатковими пристроями, сервісами, додатками, що зчитують, спрощуючи і покращуючи якість роботи в компанії;
  • У системі весь користувальницький склад буде об'єднаний в єдиний структурний ланцюжок, припускаючи можливість командної роботи з взаємодією та обміном інформаційними повідомленнями;
  • Кожному працівнику буде надано певний рівень доступу для використання функціоналом, а також використання файлів за доступу до інформаційної бази, аналізуючи посадові повноваження;
  • Управлінський контроль виконується над усіма діями всередині кожного відділення, складів, припускаючи можливість віддаленого відеоспостереження;
  • Цифрові журнали допомагають швидко приймати та обробляти запити від контрагентів, надалі контролюючи статус виконання до кінцевого результату;
  • Для аналізу якісних показників роботи кожного підрозділу і зокрема спеціаліста, пропонується отримання зворотний зв'язок від споживачів з відгуками та оцінками, у наступному зіставляючи підсумкові відомості та виявляючи недоліки;
  • По кожному замовнику, можливо аналізувати дані частих продажів та оформлюваних запитів, прораховуючи підсумковий прибуток, для постачання додаткових бонусів та знижок, а також при обробці кількох заявок, поєднуючи їх в один для подальшої доставки;
  • Універсальна розробка допомагає стежити за динамікою приросту клієнтів, збільшенням обсягів доходів за рахунок звернень, що надходять, і оформлюваного числа заявок, плануючи подальшу діяльність на підставі статистичної звітності;
  • Бухгалтерія виконуватиметься при інтегруванні з бухгалтерською системою, забезпечуючи можливістю постійного входу до потоків даних про фінансову складову компанії;
  • Можливе здійснення прийому оплати за послуги та товари в безконтактній формі, за рахунок оптимізованого об'єднання додатка з терміналами оплати, зчитуванням QR, перерахуванням коштів з банківських рахунків, інтегруючи з банками та приймаючи різну одиницю три конвертування за курсом банку;
  • Усі матеріали про контрагентів будуть розміщені в інформаційному журналі, що доповнюється історією замовлень, взаєморозрахунків, накопичених знижок та бонусів;
  • Передбачається застосування бонусних карток, сертифікатів;
  • У додатку реально стежити за якістю роботи кожного співробітника, ведучи електронний табель з рівнем професіоналізму та показниками робіт, фіксуючи щоденні завдання та виконувані у тому чи іншому обсязі, щомісяця розраховуючи заробітну плату;
  • Аналіз та контроль над товарно-матеріальними цінностями виконується при інтегруванні додатка зі зчитуючими пристроями, фіксуючи дані, які при автоматичному поповненні найменувань, що закінчуються, гарантує безперервну діяльність.

Програма для ведення замовлень

Програма для ведення замовлень унеможливлює виникнення складнощів у зв'язку з прийомом запитів від замовників, при необхідності ручного введення та використання паперових журналів. За допомогою програмного забезпечення всі процеси є автоматизованими, що у свою чергу відбивається на якості, швидкості та відповідно до доходів компанії при врахуванні розширення клієнтської бази. Програми класифікуються за функціональними особливостями, одноразовою виплатою та щомісячними платежами.

Щоб придбати досконалу розробку, враховуючи доступність роботи в будь-якій сфері діяльності, а також використовувану на різних комп'ютерах, смартфонах операційної версії Windows, iOS, Андроїд, незліченної кількості складу користувача, варто звернути увагу на софт від компанії «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення в порівнянні з аналогічними програмами має широкий функціонал, за рахунок чого забезпечується безмежність можливостей, безкоштовна абонентська плата, що економить бюджетні кошти компанії. У додатку є широкий функціонал, модулі та інструменти підбираються індивідуально, а при необхідності розробляються відповідно до персонального запиту. Користувачі зможуть використовувати гнучкі параметри конфігурації, налаштовуючи панель керування з вибором однієї або кількох іноземних мов для подальшої взаємодії з контрагентами, підбираючи заставки на екран робочого стола, шаблони, що відповідають регламенту компанії. У додатку всі процеси автоматизовані, що спрощує завдання для кожного користувача, що підходить навіть для новачка.

Ведення обліку замовлень

Ведення обліку замовлень у додатку здійснюється автономно, застосовуючи електронні документи, з фіксуванням усіх інформаційних відомостей щодо замовників, строків подання заявки, статусу оброблення, готовності та видачі. У софті реально аналізувати при детальному контролі статус виконання всіх заявок від замовників, зіставляти як терміни, а й якісні показники. Для покращення якості роботи всіх підрозділів бізнесу передбачається систематичний аналіз роботи фахівців. Від рівня сервісного обслуговування залежить подальша діяльність компанії у сфері обслуговування чи торгівлі, тому для стабілізації та покращення якісних показників передбачається відправка SMS повідомлень з отриманням зворотного зв'язку від покупців з оцінками та відгуками. На підставі одержуваних оцінок і відгуків реально проводити аналіз кваліфікації кожного працівника, змінюючи підхід і підлаштовуючись під побажання та необхідний рівень користувача.

Крім цього, для контрольованого аналізу робочої діяльності персоналу передбачається здійснення обліку з деталізацією щоденних заходів у журналах, відображаючи вироблення кількості годин, обсягів завдань і т.д. для якісного управління передбачається дистанційний контроль трудових процесів, як при використанні відео При цьому, керівник зможе в будь-який час бачити статус дій підлеглих, даючи додаткові доручення і т.д. компанії, а й зіставляти відвідуваність покупців у торгових точках, виключити факти розкрадання товарно-матеріальної цінності на складах та у магазинах. Висока якість, надійність, точність, своєчасне вирішення поставлених завдань, запорука успіху кожного бізнесу.

Програма для ведення замовлень клієнтів забезпечує своєчасне прийняття, підготовку, упаковку, видачу, доставку. Враховуючи вбудовані функції, автоматизованою програмою доступно приймати та обробляти запити від покупців у онлайн формі. При синхронізації програми з порталами, торговими майданчиками, сайтом, засобами масового спілкування, передбачається автоматична функція забезпечення покупців вибором необхідних категорій товарів, у зручний час дня та ночі здійснюючи вхід до особистого кабінету з комп'ютерів чи мобільних пристроїв. Таким чином, контрагенти можуть самостійно ознайомитися з товарами та послугами, що додатково надаються, перемістити їх кошик, вказати доставку або самовивіз, зробити платіж і завершити купівлю. Потім в особистому кабінеті можна стежити за статусом готовності запиту. Кожній заявці буде надано певний номер, за яким можна відстежувати статус подальших дій.

При формуванні нового запиту буде відкрито окрему картку, в якій буде автоматично вказано дату та час оформлення, обираючи покупця з бази СРМ, товари з номенклатури, вказуючи адресу доставки або магазини для самовивезення з наступним видом оплати. Початкова інформація, що надходить, автоматично буде збережена в інформаційному сховищі, користувачі будуть не обтяжені необхідністю у витратах робочого часу на повторно виконувані операції. Дані зберігаються в утиліті, в необмежених обсягах в інформаційному просторі. Тому немає необхідності повторно вбивати ті самі відомості, в зручній формі переміщуючи матеріали в необхідні файли, працюючи з різними форматами. Варто також нагадати, що для кожного користувача будуть надані певні рівні прав для використання інформації, що зберігається у хмарі. Кожен співробітник буде відображено у системі під персональними обліковими даними, які фіксують повноваження відповідно до посадових обов'язків. На підставі цього вся інформація буде надійно збережена в просторі.

Програма для ведення обліку замовлень

Програма для ведення обліку замовлень передбачає використання електронного журналу, в якому буде послідовно вноситись інформація по всіх заявках від покупців з відображенням послуг та товарів, загальною сумою, найменуванням платежів, заборгованості тощо. таблиці, шляхом зміни кольору осередків. Таким чином, якщо заявки були змінені, скасовано, перенесено, то в базі буде відображено дані певним кольором, щоб фахівці відразу могли проаналізувати та внести коригування в подальший хід роботи. В системі реально аналізувати обсяги замовлень, скасування, повернення.

Також доступно аналізувати та класифікувати контрагентів за платоспроможністю, постійними зверненнями та оформлюваними заявками, розраховуючи загальний прибуток, принесений за певний період часу, частоті відміни записів та повернень продукції і т.д. та іншим відомостям. Наприклад, якщо замовник неодноразово. скасовує заявку, здійснює повернення посилок, то в базі дані фактори будуть враховані, при вторинних оформленнях. бачити статус всіх оформлюваних запитів від покупців, якщо клієнт оформив декілька замовлень, їх можна об'єднати в один, для зручності доставки. Доставка може здійснюватися за допомогою інтерактивних карт, вказуючи точні адреси контрагентів для служби доставки, а також виділяючи певні райони з найчастішими продажами, при необхідності відкриваючи нові торгові точки та відділення.

Зручна програма для ведення замовлень

Зручна програма для ведення замовлень передбачає можливість підтримки зв'язку з контрагентами окрім офлайн, а також і в online чатах, шляхом повідомлень, що надсилаються, дзвінків. Унікальне та автоматизоване забезпечення має опцію автономного відправлення інформаційних повідомлень на стільникові оператори або email голосовими та текстовими листами з файлами, вітальними листівками тощо. Таким чином, контрагенти можуть бути в курсі новин компанії, стежити за бонусами, що нараховуються, надається заниженою вартістю. Також покупці можуть у самостійній формі звертатися за консультацією до спеціалістів із контактних телефонів. У системі передбачається налаштування автовідповідача для обробки великого потоку покупців з метою постачання консультативної допомоги.

Крім цього передбачається застосування телефонного зв'язку АТС для забезпечення співробітників необхідною інформацією ще під час дзвінка, що надходить, підготувавшись до переговорів і відповідаючи зі зверненням на ім'я до абонента. Враховуючи застосування новітніх технологій, зацікавленість контрагентів автоматично буде підвищено. Додаток передбачає не лише підтримку різних форматів файлів, а й графічні зображення, які можуть бути прикріплені до карток клієнтів, номенклатури до інформації щодо продукції. Для зручного формування документації та звітності для користувачів передбачається наявність електронно-цифрових шаблонів, що заповнюються автоматично за зразками. Вся інформація автоматично надходитиме у хмару, зберігатиметься у необмежених обсягах, у вихідному форматі. Знайти потрібні матеріали користувачі зможуть шляхом передбачених розмежованих прав доступу користувача з урахуванням наявності контекстного пошуковика. Дані регулярно оновлюватимуться, забезпечуючи користувачів лише коректною інформацією.

Програма для замовлень та клієнтів

Програма для замовлень та клієнтів сприяє якісному розвитку бізнесу, з відкриттям нових точок, відділень та філій. У додатку після оформлення замовлення фіксуватиметься інформація про статус платежів. Платежі у зручній формі при інтегруванні універсальної програми з високотехнологічними пристроями, банківськими сервісами, переказами через платіжні системи, розрахунки з банківських рахунків, а також сканування QR-кодів, доступно здійснювати безконтактні перерахування у будь-якому обсязі, тарифі, припускаючи використання іноземної валюти з конвертуванням по банківському курсу. При цьому зручний формат поліпшення взаємовідносин з покупцями, здійснюючи прийом заявок і здійснення доставок, видачу товарів не тільки на території певного регіону, але і по всьому світу.

У системі реально аналізувати дані щодо найбільшого попиту, поділяючи споживчий попит по регіонах. Також для покращення якісних подавачів заходів, через роботу з товарами, зростає необхідність у постійному контролюванні та обліку кількісних та якісних показників. Для ведення аналізованого контролю та управління над товарами необхідно здійснювати систематичну інвентаризацію як вибірково, так і над усіма найменуваннями, фіксуючи загальні показники в номенклатурі. Для зручного здійснення інвентаризації, без необхідності використання залучення співробітників, передбачається підключення пристроїв для зчитування. Виявляючи найходовіші позиції, в софті при асортименті ліквідних найменувань, що закінчується, буде сформована заявка на автоматичне заповнення необхідної кількості для забезпечення безперервної торгівлі.

CRM для ведення замовлень

Універсальна база CRM для ведення замовлень забезпечує коректною інформацією про контрагентів, у щоденній формі доповнюючи актуальними матеріалами за зверненнями, заявками, платежами, поверненням, відгуками тощо. За наявності контактної інформації, що зберігається на базі СРМ, є автономне здійснення розсилки повідомлень, за актуальних реквізитів оперативно формувати акти, накладні та рахунки. Програмне забезпечення для постійних покупців передбачає додаткові привілеї у вигляді бонусної системи лояльності та знижок з автоматичним розрахунком при керованих замовленнях. Таким чином, здійснюючи оформлення заявок на послуги та товари, в системі електронного калькулятора автоматично буде здійснюватись розрахунок загальної суми на оплату. Рахунки та чеки будуть друкуватись автоматично зберігатися в електронній формі для подальшого друку.

Щоб робота була досконалою, при управлінні кількома відділеннями, торговими точками, складськими приміщеннями, керуючий може одночасно виконувати облік та курирувати діяльність при об'єднанні їх у єдиний ланцюжок. швидкість обробки запитів від контрагентів та збільшуючи обсяги продажів. компанії буде відображена в бухгалтерській звітності, при інтегруванні з 1С бухгалтерією, забезпечуючи повноцінним обліком без необхідності витрачання часу та додаткових фінансових втрат на перехід в інші додатки. , автоматизуючи дані завдання, передбачається використання планувальника, за допомогою чого зручно вказувати терміни реалізації тих чи інших заходів з отриманням звітності про виконані операції.

Купити програму для ведення замовлень

Перш ніж купити програму для ведення замовлень, варто, перш за все, здійснити аналіз можливостей, представлених фахівцями компанії. власному бізнесі, напрацювати інформацію, яка в подальшому буде збережена для подальшого використання, а також підібрати модульний та інструментальний склад, проконсультуватися зі спеціалістами. Додаток може взаємодіяти з різними приладами, сервісами, застосовувати скануючі пристрої для зчитування QR-кодів, а також ідентифікувати особи, застосовувати в роботі цифрові анкети, журнали, браслети, картки і т.д. системі, як, наприклад, по товарам. Наприклад, у каталозі буде відображена детальна інформація по кожному. найменуванню, враховуючи назви та описи, присвоєні коди, ціну з ПДВ, кількість наявних залишків, додаючи картинку, що отримується з веб-камери.

Зовнішній вигляд програми

Програма для ведення замовлень

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для ведення замовлень

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.