- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для автоматизації бізнесу
- У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
Робота з клієнтами - Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
Замовлення - По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
Розподіл - Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
Усі послуги - Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Будь-який товар - Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
Документи - Усі співробітники будуть у Вас під контролем
Контроль працівників - Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
Нагадування - Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
Планування - Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
СМС-розсилка - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
Зведення
по працівниках - Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Статистика заявок
- Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
Постачальники послуг
- Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- У додатку є різні модулі та інструменти, які ви можете підібрати в індивідуальному порядку, а також при узгодженні з розробниками створити нові;
- Додаток має вбудовані ультрасучасні функціональні можливості, які дозволяють керувати, контролювати та аналізувати робочими процесами з покращенням загальної картини показників ведення бізнесу;
- Розрахований на багато користувачів режим гарантує якісну роботу всіх структурних підрозділів, об'єднаних в єдиний ланцюжок із взаємодією і передачею інформаційних листів локально;
- Контроль усередині підрозділів, складів, відділень забезпечується при встановленні та запису відео матеріалів з камер;
- Програмне забезпечення забезпечує якісним аналізом робочої діяльності, фіксуючи дані у таблицях, щомісяця розраховуючи зарплату, виходячи з фактично опрацьованого часу та виконаних обсягів завдань;
- Графіки формуватимуть автоматично, раціонально розподіляючи робочі обов'язки, а також рівні доступу відповідно до трудового стану;
- Користувачі можуть швидко знаходити необхідну інформацію, передавати іншим співробітникам, а також застосовуючи контекстну пошукову систему виводити матеріали з інформаційного простору;
- Контроль та інвентаризацію здійснюється автоматично програмою, використовуючи синхронізовані високотехнологічні прилади для зчитування та відображення даних у номенклатурі за кожною позицією товару;
- Всі найменування продукції, послуг будуть фіксованими в прайс-листі, враховуючи артикули, штрих коди, що додаються, загальну вартість з урахуванням ПДВ, опис та назви, кількість залишків, зовнішніх характеристик з прикладеною картинкою, термінами придатності;
- Оформлення замовлення виконується за лічені хвилини, використовуючи електронні картки з автоматичним внесенням номерів, дати, вказівки контрагента з бази СРМ, відповідальних співробітників з журналу та позиції з прейскуранта;
- Калькуляція проводиться автоматично, використовуючи вбудований калькулятор, з алгоритмами, що попередньо вказуються;
- Приймати оплату стало доступніше за допомогою безконтактного перерахування коштів з розрахункових рахунків, терміналів оплати, зчитування QR;
- У бухгалтерії фіксуватиметься вся інформація про фінансові засоби, пересування, витрати та доходи, взаємодії з 1с;
- Документообіг виконується в електронній формі, під час створення нових документів, звітів, використовуються електронні шаблони;
- Заповнення за зразками шаблонів виконуватиметься при імпортуванні даних.
Замовлення програми для автоматизації бізнесу
Замовлення програми для автоматизації бізнесу виконується швидко, чітко, узгоджуючи всі нюанси та модульне забезпечення з розробниками компанії «Універсальна Система Обліку». Програм на ринку багато, але найкращою є додаток УСУ з огляду на прийнятну за ціною вартість, відсутність абонентської плати, комплексну автоматизацію. Додаток розроблялося, враховуючи потреби всіх користувачів, удосконалюючи день у день функціонал. У додатку передбачається робота необмеженої кількості фахівців, які одночасно здійснюють вхід та виконання різних завдань, відповідних посадовому положенню. Програмне забезпечення підходить за функціональними можливостями та наявністю модулів у широкій різноманітності відповідних будь-якому виду бізнесу, індивідуально враховуючи потреби користувачів при налаштуванні параметрів конфігурації. У додатку всі права захищені, як і конфіденційна інформація, що зберігається у хмарному просторі у необмежених обсягах. Утиліта встановлюється на будь-який робочий пристрій різної операційної системи. Для вкладу передбачається проходження реєстрації для подальшої авторизації з відображенням персональних можливостей користувача. Реєстрація виконується кожним працівником в індивідуальній формі, встановлюючи логін та пароль без права передачі персональних відомостей, прав доступу.
Замовлення для автоматизації бізнесу
Замовлення для автоматизації бізнесу здійснюється за відсутності відповідних модулів, які відповідають управлінню бізнесу. За узгодженням із розробниками, модулі можуть бути доповнені в індивідуальному порядку. Програма є універсальною, багатозадачною та розрахованою на багато користувачів. При розрахованому на багато користувачів режимі робіт, всі зареєстровані користувачі зможуть виконувати різні завдання одночасно з передачею інформаційних даних по локальній мережі, при цьому немає необхідності витрачати час на пошуки необхідних відомостей для обробки консультації контрагентів.
У додатку за збереження інформаційних даних у хмарі, не обмежених обсягах, користувачам немає необхідності витрачати час тривалий пошук потрібних матеріалів, перебирати архіви. За допомогою електронної пошукової системи виведення інформації виконується за кілька хвилин. Варто врахувати і те, що програмним забезпеченням під час роботи та виведення матеріалів буде враховуватися персональна інформація щодо кожного фахівця, вносячи дані до додатку. Делегування прав доступу користувачів забезпечує захист конфіденційних матеріалів. Введення здійснюється автоматично, виключивши виникнення різноманітних помилок, фальсифікації відомостей або друкарської помилки при заповненні бланків, анкет і карток заявок, імпортуючи та експортуючи матеріали. При підтримці у щоденній роботі форматів Word Excel немає необхідності переживати формування, приймання, передачу файлів, швидко перетворюючи їх у потрібні формати.
Виготовлення журналів обліку на замовлення
Виготовлення журналів обліку на замовлення провадиться в індивідуальному порядку. Програмне забезпечення може працювати з різними журналами, таблицями, графіками, діаграмами, оперативно формуючи необхідні електронні матеріали за наявності шаблонів, які оперативно заповнюються за зразками, заощаджуючи час користувачів. Зручність роботи з електронними журналами, таблицями управляються як використання необхідних даних, виділених певним кольором з урахуванням внесення доповнень і змін. Наприклад, при оформленні заявок, записів на прийоми, клієнт відмовився або здійснено повернення, у додатку автоматично буде фіксована інформація з виділенням іншим кольором осередків. Таким чином, фахівці бачитимуть цю інформацію, надалі використовуючи її для подальшого аналізу. Аналітична звітність надаватиметься керівництву для подальшого раціонального зважування, управління бізнесом із прийняттям рішень щодо планування подальшої діяльності. У планувальнику завдань реально налаштувати обов'язкові бізнес-процеси, які реалізовуватимуться автоматично. Наприклад, при необхідності систематично надавати оновлену інформацію у звітній документації керівництву, система виконуватиме це завдання відповідно до термінів, надаючи також звіти про статус виконання робіт. Крім цього можна налаштувати також регулярне проведення резервного копіювання даних, не турбуючись про збереження матеріалів.
Замовлення постачальнику – комплексна автоматизація
Замовлення постачальнику - комплексна автоматизація проводиться за регулярного аналізу та контролю над наявністю товарно-матеріальної цінності. При автоматичній інвентаризації використовувати високотехнологічне обладнання можна контролювати матеріальні запаси, аналізуючи дані по ліквідності, оформляючи замовлення постачальникам автоматично. Програмне забезпечення крім широкого різноманіття функціональних можливостей, що забезпечують безмежні можливості програми, здатне взаємодіяти з різноплановими сервісами, платформами, удосконалюючи робочу діяльність. Наприклад, при взаємодії з інтернет майданчиками, сайтами, онлайн магазинами, можливо розміщувати рекламу, актуально для споживачів у тих чи інших областях, розширюючи клієнтську базу і збільшуючи попит, зацікавленість у послугах і товарах по всьому світу.
При цьому немає необхідності звертатися безпосередньо до менеджера, потенційні клієнти можуть самостійно реєструватися в особистому кабінеті, стежити за новинами компанії, вигідними пропозиціями, оформляти заявки та відтворювати оплату з доставкою. Більше не потрібно розраховувати на певне оригінальне розташування, всі процеси можуть виконуватися в онлайн форматі. У додатку інформація, що зберігається, за всіма найменуваннями послуг і товарів буде синхронізована з сайтами, торговими майданчиками, надаючи актуальну інформацію споживачам. Таким чином, у будь-який час контрагенти можуть входити в облікові записи, вибирати послуги та продукцію, що сподобалися, оформляти заявки з урахуванням використання електронних карток і відтворювати оплату, після стежити за статусом обробки та доставки. При використанні електронних карток, автоматично буде надано номер замовлення, з деталізацією даних, датуванням. Але в цьому випадку жодна заявка не буде втрачена, своєчасно виконана, зіставляючи аналіз якісних показників та статусу виконання.
Комплексна автоматизація - замовлення клієнта
Комплексна автоматизація - замовлення клієнта реалізується швидко, чітко, з контролем та аналізом подальших поетапних дій. , контрагентам буде надіслано повідомлення з проханням залишити коментар та дати оцінку сервісному обслуговуванню та якості продукції. На підставі даних показників, можливо приймати подальші рішення щодо покращення якості роботи всіх структурних підрозділів, а також зміна номенклатури з урахуванням виявлення ліквідних та неліквідних позицій.
Для покращення якісних показників роботи, швидко у здійсненні доставки по всьому світу, пропонує використання інтерактивної карти, різної масштабності для відображення точних адрес, розташування відділень, пунктів видачі. У додатку можна курувати всіх фахівців, використовуючи масштабні карти, GPS навігатори, контролюючи місцезнаходження та доставку. Для надання контрагентам інформації щодо заявок, статусу доставки, інших питань передбачається використання АТС телефонії, автовідповідачів. Таким чином, реально оптимізувати робочий час фахівців, надаючи актуальну інформацію споживачам, приймаючи заявки, із записом розмов для подальшого аналізу. У додатку доступно об'єднати всі відділення, торгові точки, складські приміщення, щоб керівник зміг управляти надійніше, якісніше, ефективніше, отримуючи аналітичні відомості для порівняльного аналізу за будь-який період часу. Крім того, керівник зможе також дистанційно контролювати і управляти внутрішніми процесами, як і підлеглими, використовуючи відео спостереження в режимі теперішнього часу.
Програма для ем на замовлення
Програма для ЕОМ на замовлення забезпечує комплексною автоматизацією з обчислювальними процесами та обробкою необмежених обсягів інформації. Програмне забезпечення дозволяє обробляти необмежені обсяги інформації, що надходить, і автоматично зберігати в хмарному просторі, на необмежений термін часу. Вся інформація буде класифікована для подальшого використання фахівцями компанії. У додатку для обчислювальних операцій передбачається використання електронного калькулятора з внесеними алгоритмами для подальших розрахунків. Таким чином, працівникам більше немає потреби витрачати час на ручне управління, внесення показників з розрахунками, які можуть бути невірними з огляду на людський фактор.
При цьому варто враховувати і те, що при алгоритмах, що використовуються прайс-листах, буде також використана знижка для постійних клієнтів, зниження цін на акційні позиції, збільшення вартості та застосування бонусних нарахувань. Усі розрахунки автоматично відображатимуться у звітах, рахунках, актах та накладних. Крім цього, передбачається можливість обробки платежів, використовуючи готівкову та безготівкову оплату у будь-яких обсягах. Таким чином, при взаємодії програми з банківськими сервісами, онлайн перерахуваннями та зчитуванням QR кодів, застосуванням платіжних терміналів платежі можуть надходити автоматично, з будь-якої частини світу. При безготівковій оплаті можуть прийматися будь-які грошові одиниці, які конвертуються за курсом національного банку. Керуючий у свою чергу отримуючи аналітичні та статистичні звіти може управляти фінансовими коштами, бачачи дані щодо зміни ціноутворення, зіставляючи курсову різницю.
Програма для телефону на замовлення
Програма для телефону на замовлення передбачає можливість використання мобільної програми, яка використовується не лише фахівцям компанії, а й контрагентами. За допомогою мобільного додатка користувачі зможуть взаємодіяти, використовуючи чати, надсилання повідомлень, дзвінки. У додатку вся інформація про товари та послуги буде фіксуватися в прайс-листі, відображаючи номери, артикули та штрих-коди, назви, описи, загальну кількість залишків, вартість, терміни придатності, призначення, рейтинги, знижки тощо. Для візуальної відмінності, можливо використовувати малюнки, що прикріплюються, які можуть бути використані з веб камери. Для забезпечення безперервної діяльності, реалізації товарно-матеріальної цінності система здійснюватиме постійний контроль над наявністю ліквідних позицій.
У разі найменувань, що закінчуються, відповідних термінів придатності, додаток буде створювати заявку з повідомленням відповідальних співробітників. Враховуючи рейтинги клієнтів, зіставляючи принесений прибуток, постійні звернення, постійним контрагентам буде надаватися знижка, з можливістю формування та необмеженої кількості прайс-листів. Також, використовуючи сучасні маркетингові стратегії, передбачається і надання додаткових бонусних нарахувань під час поділу інформації щодо послуг та товарів з друзями, рідними та знайомими. Бонусні бали будуть накопичуватися на дисконтних картках, які споживачі можуть використовувати під час наступних замовлень. На сьогоднішній день подарункові сертифікати, дисконтні картки, можуть використовуватися в режимі онлайн, що відображаються на телефоні. Таким чином, при розрахунках можна сканувати QR, що відображаються на телефоні і автоматично здійснювати перерахунок суми оплати.
Програми для андроїд на замовлення
Програми для Android на замовлення розробляються за узгодженням з розробниками компанії. При інсталяції програмного забезпечення ви можете використовувати мобільні пристрої, комп'ютери, планшети без обмеження в підтримуваній операційній системі. Програмне забезпечення легко працює з операційними системами iOS, Android, Windows. Керуючи бізнесом, ви можете з додатком йти в ногу з часом з огляду на використання ультрасучасних функціональних можливостей, які дозволять вам розвинути бізнес ударами темпами без додаткових фінансових вкладень. Наприклад, однією з ультрасучасних функціональних можливостей є ідентифікація особистості, що є досить актуальною на сьогоднішній день, враховуючи зчитування персональних даних та відображення дати та часу відвідування відділень, торгових точок, складських приміщень в електронних журналах.
Також за допомогою використання мобільної версії можна відстежувати місцезнаходження спеціаліста, контрагентів. Додатком можна аналізувати робочу діяльність кожного співробітника, відображаючи інформацію в таблицях робочого обліку, з фактичним розрахунком підсумкової щомісячної оплати праці на підставі відпрацьованого часу та виконаних обсягів завдань. Графіки також формуватимуться автоматично, з комплексною автоматизацією контролю та управління. За контрагентами вся інформація утримуватиметься в актуальній формі, з регулярною перевіркою та доповненням реквізитів, історією звернень та взаємин. Оформлених заявок та завершених замовлень, взаєморозрахунків, заборгованості, доставок, бонусних нарахувань, знижок тощо. При оформленні запитів на видачу або доставку товарів, надання послуг із бази CRM вибриваються контрагенти з автоматичним відображенням додаткової інформації в картках.
Купити crm для бізнесу
Купити CRM для бізнесу не складно, але при неправильному підході досить ризиковано. Щоб придбати незамінного помічника, який відповідає за всіма вимогами вашого бізнесу, попередньо необхідний моніторинг ринку. Інакше можливо потрапити в халепу, обравши не добропорядного розробника, з яким робота буде ускладнена, при необхідності вкладення додаткових фінансових коштів у розробку з розширенням функціоналу. Додаток є універсальним, багатозадачним, при синхронізації з 1С системою, можливо покращити, комплексно спростити та автоматизувати ведення бухгалтерського обліку. У додатку реально взаємодіяти комплексно з контрагентами, відображати інформацію в СРМ базі, виконувати відправку інформаційних листів з файлами, що додаються, і графічними зображеннями, виконувати калькуляцію, формувати документи з якісним веденням документообігу, стежити за фінансовою діяльністю компанії. Щоб на власному бізнесі ви могли продемонструвати можливості автоматизованої програми, можна безкоштовно скачати демонстративну версію. З усіх питань ви зможете отримати додаткову консультацію фахівців, які дадуть вам відповідні контактні номери, також залишаючи запит на електронну пошту.
Відео програми для автоматизації бізнесу
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для автоматизації бізнесу
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Державна
установа,
що працює з населенням
Будь-яка приватна
компанія
Сервісний центр
Ательє
Будівельні
компанії
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



