- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для замовлень клієнтів
- У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
Робота з клієнтами - Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
Замовлення - По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
Розподіл - Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
Усі послуги - Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Будь-який товар - Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
Документи - Усі співробітники будуть у Вас під контролем
Контроль працівників - Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
Нагадування - Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
Планування - Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
СМС-розсилка - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
Зведення
по працівниках - Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Статистика заявок
- Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
Постачальники послуг
- Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальний додаток має гнучкі параметри з індивідуальним настроюванням працівниками, які реєструються в системі під особистими обліковими даними;
- Демократична вартість програми не єдина перевага, що відрізняється від аналогічних розробок, з безкоштовною абонентською платою;
- Додаток при всій своїй багатофункціональності пропонує також взаємодію з додатковими сервісами, що зчитують приладами, додатками;
- Зчитувальний пристрій допомагає не тільки сканувати товари, а й платіжні та дисконтні картки, сертифікати, абонементи, відображати у системі детальну інформацію;
- База за контрагентами забезпечує користувачів необхідною інформацією в актуальній формі з реквізитами, взаєморозрахунками, статусом заявок, завершеним угодами, відгуками;
- У додатку можна автоматизувати процес розрахункових операцій, припускаючи використовувати електронний калькулятор;
- Програмне забезпечення має 96 мов, які можна використовувати користувачами;
- Для зручного зв'язку з контрагентами передбачається використання контактних номерів телефонів та адрес електронної пошти для надсилання повідомлень із прикріпленням файлів, графічних зображень, текстів;
- Взаємодія користувачів всередині локально здійснюється за допомогою синхронізації робочих пристроїв;
- Контролювати діяльність усередині всіх відділень, складів стало доступніше при встановленні камер стеження;
- Заробітна плата персоналу нараховується відповідно до фізичних розрахунків виконаних робіт та відпрацьованого часу;
- Формування графіків роботи виконуються в системі автономно, припускаючи раціональний розподіл завдань зі швидким і якісним виконанням в блог розвитку бізнесу;
- Всі звернення контрагентів будуть прийняті та зафіксовані у системі, відеозаписи розмов;
- Для прийому дзвінків, що надходять, від абонентів передбачає можливість використання АТС телефонії та автовідповідача, розвиваючи бізнес із забезпеченням необхідної консультативної допомоги в оперативному та якісному режимі;
- Прийом заявок в онлайн форматі, обробляє запити з швидкою реалізацією, аналізуючи виконання всіх робіт згідно з встановленими термінами та якістю.
Програма для замовлень клієнтів
Програма для замовлень клієнтів дозволяє регулювати робочі моменти з моменту надходження запиту до кінцевого результату, включаючи платежі та видачу на руки одержувачу. Програми на даний момент вирішують різні завдання, незалежно від рівнів складнощів, з якісною роботою з документообігом, запитами, що надходять, аналізом фінансових оборотом. Складність обумовлюється в широкому асортименті представлених розробок, яких на ринку досить багато, через зацікавленість користувачів. І ми свою чергу, дбаючи про ваш бізнес, добробут та активізацію робочих ресурсів, радимо звернути увагу на спеціалізовану розробку від компанії «Універсальна Система Обліку». Додаток є найзручнішим, відповідним під всі рівні можливостей користувача, з широким різноманіттям доступних параметрів конфігурацій. Також вас приємно здивує та порадує цінова політика, яка підходить за бюджетом будь-якої організації, навіть з невеликим фінансовим становищем, при цьому повністю відсутній щомісячний платіж за абонентською платою.
Завантажити програму для замовлень
Завантажити програму для замовлень можете безпосередньо з Інтернету, але недоцільно довіряти неперевіреним розробникам, зважаючи на те, що на ринку досить широкий асортимент і багато недобросовісних компаній надають пробні версії або додатки з обмеженими можливостями за ліцензовані. При придбанні не перевірених програм, згодом доведеться заплатити вдвічі, а то й утричі більше для розширення функціоналу тощо. Програмне забезпечення УСУ має гнучкі параметри конфігурації, забезпечує всіх користувачів необмеженого числа єдиної, спільної робочої діяльністю зі зручним меню, що поділяються на три розділи «Модулі», «Звіти», «Довідники». Програмне забезпечення розроблено, враховуючи аналіз потреб користувачів, підлаштовуючись під організації будь-якої сфери діяльності. Кожен працівник, встановлюючи програмне забезпечення на робочий пристрій та проходячи реєстрацію зі створенням персонального облікового запису, зможе налаштувати параметри конфігурації, підбираючи модулі та інструменти, налаштовуючи мовну панель та встановлюючи захисний пароль з логіном для забезпечення збереження конфіденційних даних. При реєстрації спеціалістів передбачається не лише надання можливості злагодженої та автоматизованої роботи, а й подальшого контролю та управління над робочою діяльністю.
Облік договорів на замовлення
Облік договорів на замовлення з постачальниками та необхідним дотримання термінів поставок продукції, виплат неустойок, включаючи своєчасного виконання зобов'язань тощо. Автоматизоване програмне забезпечення дозволяє спростити процес роботи з документообігом, передбачає цифровий формат із наявністю шаблонів, що відповідають регламенту компанії. Шаблони будуть використані для швидкого формування необхідної документації, звітності при взаємодії з контрагентами, вносячи реквізити з бази CRM, інформацію щодо товарів з послугами з прейскуранта, що додатково надаються, автоматично вказуючи терміни та розраховуючи вартість платежів. У додатку досить зручний формат контролю за дією термінів договорів, при чинних угодах, система надсилатиме повідомлення спливаючими повідомленнями на екрані робочого столу фахівцям для подальшого вирішення цих питань. Таким чином, можна пролонгувати договори або припинити співпрацю. В системі, можливо аналізувати рівні співробітництва, виявляючи найвигідніші умови, включаючи аналіз ринку та зіставлення ціноутворення на аналогічні товари та види послуг.
Облік та обробка замовлення
Облік та обробка замовлення виконується в автономному режимі, передбачає використання електронних журналів із відображенням термінів та умов, платежів. Програмне забезпечення, враховуючи безмежність функціональних можливостей, передбачає зручний формат прийому заявок із внесенням до журналів, автоматично розраховуючи вартість послуг та продукції. Всі розрахункові операції будуть відтворені електронним калькулятором, використовуючи прейскурант з знижками, що додатково надаються, для кожного клієнта в індивідуальній формі. У додатку реально використовувати необмежену кількість індивідуально сформованих прайс-листів кожного окремо взятого покупця, передбачаючи певний розмір знижки. Таким чином, помилок при розрахункових операціях не виникне з огляду на оперативність калькуляції з відображенням даних у журналах, таблицях, рахунках, актах та накладних. Друк документів здійснюється автоматично або може зберігатися в електронній формі для подальшого використання та надсилання електронною поштою. Здійснення прийому запитів здійснюється в онлайн та офлайн режимі, забезпечуючи спеціалістів швидким внесенням записів та обробкою даних з подальшим збором, доставкою та видачею продукції.
Облік та контроль замовлень
Облік та контроль замовлень виконується одночасно, пропонуючи не лише внесення даних за всіма заявками, а й відстеження якісних показників, включаючи терміни виконання. У системі реальний управлінський контроль над усіма етапами робіт, з моменту надходження запиту від замовника до видачі. Усі заявки обробляється в порядку черговості, з присвоєнням номерів та дати для подальшого зчитування, пошуку та аналізу. Для поліпшення якісних робіт передбачається об'єднання всіх підрозділів у єдиний ланцюжок, для зручної взаємодії та передачі матеріалів по внутрішній мережі без необхідності витрачання зайвого робочого часу на пошуки та обробку інформаційних матеріалів. У системі фіксуватиметься інформація не лише за заявками, контрагентами, а й за працівниками, які виконують даний запит, у подальшому аналізуючи робочу діяльність за швидкістю та якістю. Робочі графіки в системі формуватимуться автоматично, надаючи фахівцям детальну інформацію з можливістю внесення коригувань з повідомленнями на екрані монітора. Екран робочого столу буде в індивідуальній формі налаштований кожним спеціалістом для здійснення комфортних умов праці.
Облік матеріалів на замовлення
Облік матеріалів на замовлення виконується в регулярній формі, залишаючи ліквідні позиції в необхідній кількості, з автоматичним заповненням асортименту, що бракує, при формованих заявках. Всі запити від замовників будуть швидко оброблятися, зчитуватися QR-коди товарів, посилаються, що сортуються, упаковуються та доставляють. Для якісного управління товарно-матеріальної цінності з деталізацією даних щодо реалізації, попиту, передбачається використання високотехнологічного зчитувального обладнання для виконання інвентаризації. За допомогою програмного забезпечення інвентаризація виконується швидко та якісно без уявлення робочої діяльності, проводячи контроль та аналіз як вибірково, так і над усією матеріальною цінністю. Вся інформація буде фіксована в номенклатурі, детально відображена з відомостями щодо кожного найменування. Кожна позиція товару буде зафіксована в окремій картці з доповненням присвоєного номера, штрих-коду, артикулу, з вартістю включаючи ПДВ, загальною кількістю залишків, описом, характеристиками, термінами придатності, прикріплюючи зображення. Програмне забезпечення передбачає можливість використання різних форматів документів Word Excel, а також графічних зображень для надання детальної інформації про зовнішні параметри об'єкта.
Облік та обробка та оформлення замовлення
Облік та обробка та оформлення замовлення виконується швидко, точно, узгоджено, враховуючи взаємодію всіх підрозділів. При цьому, при оформленні заявок, у картках буде автоматично внесено номер, відображено дату та час, з можливістю вказівки відділень для перенаправлення товарів. Наприклад, для подальшого сортування та доповнення посилок., відстежуючи статуси не тільки фахівцями компанії, але й самими замовником, використовуючи електронну форму для швидкого заповнення, використовуючи дані з бази СРМ або вносячи вручну, вказуючи товари та послуги з номенклатури, вказуючи адреси для доставки або самовивезення із пункту видачі тощо. Жодна заявка не буде втрачена, враховуючи внесення даних до системи з подальшим контролем та збереженням інформації на довгі роки. Враховуючи автоматичне зчитування інформаційних даних, при вказівці адреси та відомостей за замовниками, кілька вантажів, посилок можуть бути об'єднані для єдиної доставки. Доставка виконується також швидко як штатними співробітниками, і найманими кур'єрами, через службу доставки. Для доставки використовуються інтерактивні карти із зазначенням точних адрес, вибудовуванням маршрутів, аналізом необхідного часу для здійснення цих завдань, а також для виділення областей найбільшого попиту на послуги та товари компанії.
Облік оплати замовлень
Облік оплати замовлень провадиться навіть автономно, фіксуючи всі грошові рухи в бухгалтерській звітності, на час надходження їх оплати, моментально списуючи заборгованість. Також у багатьох організаціях використовуються бонусні накопичення балів під час продажу продукції чи послуг, нарахування накопичення на дисконтну картку після завершення оплати. Платежі відтворюються додатком у готівковій формі через касу, кур'єру при доставці на руки, а також при зчитуванні QR-кодів, переказів будь-якої грошової одиниці з розрахункових рахунків та з конвертуванням за курсом на національну валюту, передбачаючи взаємодію з банками та платіжними терміналами. Усі фінансові кошти будуть відображені в системі, надаючи керуючому детальну інформацію за коректними даними за будь-який звітний період. Також доступ до планувальника завдань вносити фіксовані терміни для відтворення автоматичних процесів, таких як формування документації та звітності. Звітність може надаватися у графіках, діаграмах, використовуючи також графічні зображення. При цьому не потрібно турбуватися про коректність розрахунків, що виконуються, передбачаючи виконання даної операції електронним калькулятором.
Облік розміщення замовлень
Немає необхідності в програмі переживати за облік розміщення замовлень, як говорилося раніше, всі процеси виконуються автоматично, надаючи користувачам необхідну інформацію в короткому та повноцінному вигляді. Для зручності контрагентів, пропонується можливість надання реклами на різних платформах, у соціальних мережах, з доступом до електронного каталогу для подальшого вибору позицій, що цікавлять, товарів і послуг, що додатково надаються. Зручність онлайн-торгівлі полягає в наданні покупцям можливості в будь-який час здійснювати оформлення запитів, попередньо аналізуючи продукцію, включаючи розрахунки загальної вартості. Якщо є незавершені покупки, система автоматично надішле повідомлення з метою нагадування та завершення операції платежем та подальшою доставкою. У разі потреби або втрати товару, можна швидко знайти заявку за номером, за датою оформлення, покупцем, використовуючи контекстну пошукову систему. Також передбачається універсальна можливість використання телефонного зв'язку для взаємодії покупців із фахівцями, заощаджуючи час на обробці інформаційних даних та наданні необхідної інформації при зчитуванні контактного номера телефону та відображенні детальної інформації по абоненту на екрані монітора. При цьому фахівець буде готовий до розмови, відповідаючи на виклик та звертаючись до імені, підвищуючи шанси на продуктивну співпрацю.
Облік розподіл замовлень
Облік розподілу замовлень за пунктами видачі, виконується при тимчасовому зберіганні із здійсненням у коректному режимі, передбачаючи використання масштабних карток з поділом районів та областей. Надалі, можна стежити за транспортуванням вантажів, відбиваючи розташування транспортних засобів, кур'єра на карті. Також можна надавати посилання з геопозицією статусу доставки клієнтам. При повідомленні замовників про готовність послуг або товарів, передбачається інформування у вигляді повідомлення, що надсилається, з подальшою доставкою або самовивезенням з пункту видачі. Також для швидкого здійснення доставки, коректного відображення даних у системі одержувача пропонується відправка кодового номера або QR коду. Таким чином, при передачі посилки або наданні послуг клієнтам, в системі буде зафіксована актуальна інформація з подальшим внесенням коментарів та відгуків. В окремому журналі буде відображено інформацію про проблемні товари.
Облік витрат на замовлення
Облік витрат на замовлення виконується додатком попередньо розраховуючи вартість доставки, виплату заробітної плати працівникам штатним та позаштатним кур'єрам, забезпечуючи збереження на складах тимчасового зберігання або в пунктах видачі тощо. Усі супутні витрати будуть враховані, відображені у системі для можливості каретного фінансового аналізу. Інформація про фінансову діяльність компанії вестиметься у 1С, яка продуктивно взаємодіє з додатком, без необхідності переходу з однієї системи до іншої. Також немає потреби вручну вносити повторно інформацію, яка вже є в базі. Нагадуємо, що вся інформація зберігається автоматично у хмарі, у будь-яких обсягах, на тривалий термін, враховуючи класифікацію за номерами, датами, контрагентами тощо. Для заповнення передбачається імпортування матеріалів із підтримкою якісних показників та високої швидкості.
Облік розрахунку замовлень
Облік розрахунку замовлень відображається в окремій таблиці, враховуючи номери та дати оформлення, термінів дедлайну, при готовності та наданні клієнтам вносячи коментарі з оцінкою якості виконання. та залучення зі сторонніх ресурсів, соціальних мереж, сайтів і т.д. Додатки, контрагенти зможуть зареєструватися в мобільному додатку, в особистому кабінеті на сайті, в інтернет магазині, здійснюючи оформлення заявок з подальшим аналізом виконання. завершених знижках, акціях, взаєморозрахунках, покупках буде відображено у Система, з можливістю роздрукування чеків, аналіз даних Вся інформація про фінансову діяльність буде структуровано зберігатися в 1С системі, припускаючи синхронізацію для автоматизованого ведення бухгалтерського аналізу. і назавжди вносячи інформацію з подальшим імпортом та експортом.
CRM система для замовлень клієнтів
Автоматизована CRM система для замовлень клієнтів передбачає ведення коректної інформації щодо всіх контрагентів, що класифікуються за категоріями, враховуючи розмежування за певними параметрами. Контрагенти будуть класифіковані за зверненнями, своєчасністю внесення оплати, розраховуючи підсумковий принесений прибуток з наданням додаткових можливостей, привілеїв. У додатку буде фіксуватися детальна інформація в базі CRM, з реквізитами, історією співробітництва, послугами і товарами, що купуються, взаєморозрахунками, відгуками, знижками, наявністю бонусної картки з наявними накопиченими балами і т.д. Інформація буде регулярно доповнюватися, передбачаючи поліпшення взаємовідносин, пропонуючи скани документів і чеків. Для покращення взаємозв'язку передбачається також розсилання повідомлень, які провадяться в масовій формі, голосовими та текстовими листами. Крім текстових повідомлень буде додаватися зображення при вітанні зі святами, прикріпленням рахунків тощо.
Купити програму для замовлень клієнтів
Купити програму для замовлень клієнтів ви зможете у попередній тестовій версії з наданням безкоштовної технічної допомоги. Демонстративна версія є безкоштовним варіантом здійснення знайомства користувача із додатком. Універсальна система є зручним інструментом для реалізації найскладніших завдань при інтегруванні з приладами, додатковими програмами та сервісами. Ви зможете автоматизувати процес запису прийомів та здійснювати заявки в онлайн режимі, приймати платежі у безконтактній формі, контролювати внутрішні процеси за допомогою відео стеження, а також використовувати електронні браслети, картки та ідентифікатори особи для фіксування відвідуваності працівників та відвідувачів відділень та торгових точок за будь-який період часу, можливо сформувати звітну документацію, з діаграмами та графіками. Звернутися до спеціалістів ви можете за контактними номерами представленими на сайті, а також отримати дві години технічної підтримки у безкоштовному форматі при придбанні ліцензованої програми.
Відео програми для замовлень клієнтів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для замовлень клієнтів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Державна
установа,
що працює з населенням
Будь-яка приватна
компанія
Сервісний центр
Ательє
Будівельні
компанії
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



