- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для виконання замовлень
- У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
Робота з клієнтами - Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
Замовлення - По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
Розподіл - Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
Усі послуги - Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Будь-який товар - Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
Документи - Усі співробітники будуть у Вас під контролем
Контроль працівників - Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
Нагадування - Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
Планування - Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
СМС-розсилка - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
Зведення
по працівниках - Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Статистика заявок
- Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
Постачальники послуг
- Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Додаток є автоматизованим, високоефективним у плані розвитку бізнесу з урахуванням дистанційного контролю, обліку та аналізу;
- У додатку можуть взяти участь у роботі необмежену кількість користувачів з попередньою реєстрацією використанням облікового запису для авторизації та виконання різнопланових завдань;
- Передача інформаційних відомостей локально та Інтернету доступна при об'єднанні всіх робочих пристроїв;
- Вказівка термінів та робочих процесів у планувальнику завдань дозволяє оптимізувати трудові ресурси, оперативно та якісно виконуючи роботи з детальним звітом;
- Додаток передбачає автоматизацію роботи з документообігом, пропонуючи використання цифрових шаблонів із швидким переміщенням інформації;
- Інформаційна база забезпечує зберіганням необмежених обсягів відомостей, що класифікуються за певними параметрами з урахуванням тривалого терміну зберігання у форматах, що підтримуються;
- У додатку права користувачів будуть розмежовані, як і трудове становище з огляду на якісне зберігання конфіденційних матеріалів;
- Додаток дозволяє оперативно знаходити потрібні матеріали в електронній формі, застосовуючи контекстну пошукову систему;
- Робоча діяльність буде відображена в системі, враховуючи контроль над щоденною діяльністю, в табелях фіксуючи дані та нарахування оплати праці згідно з проробленим часом та виконаними обсягами завдань;
- Контролювати робочі моменти у кожному підрозділі стало ще доступніше, дистанційно відстежуючи статус робіт у вигляді відео стеження у часі;
- Фінансові процеси будуть здійснюватися за прозорою схемою, приймаючи та обробляючи платежі у готівковій та безготівковій формі, взаємодією з платіжними терміналами, зчитування QR кодів, що інтегруються з банківськими сервісами;
- Тестова версія допомагає познайомитися з додатком безкоштовно, швидко та ефективно;
- Інформаційно база з контрагентів забезпечує наданням актуальної інформації з реквізитами, історією взаємовідносин, взаєморозрахунків, додаючи скани документів, зображення на відмінність особистості;
- Знижки, бонусні нарахування балів надаються постійним клієнтам збільшення зацікавленості та постійних звернень, оформлюваних запитів із внесенням найбільшого прибутку;
- Можливість надсилання інформаційних повідомлень у масовій формі, надаючи актуальну інформацію з відомостями про акції, знижки, бали, що нараховуються за покупки, вітаючи зі святами, додаючи цифрові зображення тощо.
Програма для виконання замовлень
Програма для виконання замовлень передбачає автоматизований контроль з урахуванням та управління, координуючи поставки та доставки, аналізуючи фінансові рухи. На даний момент часу жодна організація не справляється вручну, всі процеси виконуються в інформаційній системі, об'єднуючи робочі пристрої з додатковим підключенням приладів для регулювання і швидкого відображення даних в базі, формуванні документації. Таким чином, мінімізовано помилки, втрату часу в ході ручного управління, введення інформаційних даних, оперативно вирішуючи різні завдання. За допомогою програмного забезпечення керівник зможе одночасно здійснювати управління над необмеженим потоком інформації, аналізуючи діяльність усіх підрозділів, що надходять звернень тощо. Також за допомогою програмного забезпечення можливо забезпечити компанію стійкою конкурентоспроможністю. Купуючи програмне забезпечення, попередньо необхідно проконсультуватися зі спеціалістами, прочитати відгуки, представлені на сайті компанії розробника, проаналізувати ринок. Щоб не втрачати жодної хвилини дорогоцінного часу, слід звернутися до розробників компанії «Універсальна система обліку». Чому саме програмне забезпечення УСУ? Все просто. Доступна цінова політика, широкий функціонал, щомісячна абонентська плата відсутня, висока продуктивність праці.
Управління замовленнями виконання
Управління замовлення виконання за допомогою програми є автоматизованим, документуючи всі процеси з подальшим аналізом. Програмне забезпечення крім доступної ціни, має високу якість з гнучкими параметрами, що індивідуально налаштовуються, забезпечуючи кожного користувача необхідними інструментами для ефективної діяльності. Враховуючи безмежність можливостей представленого для користувачів, переглядається налаштування мовної панелі, щоб зручно використовувати програму в будь-якій частині світу, при взаємодії з іншомовними постачальниками та замовниками.
У додатку передбачається зручний формат роботи на щоденній основі, пропонуючи використання різних тем для облаштування робочої панелі, зі зручним та загальнодоступним меню всього з трьома розділами, що поділяються на «Модулі», «Довідники», «Звіти». Кожен зареєстрований користувач почуватиметься комфортно, щодня виконуючи поставлені завдання, з автоматичним формуванням графіків, що надаються в електронній формі для подальшого внесення коригувань. При внесенні змін, на екрані користувачів будуть спливати повідомлення. Також передбачається захист конфіденційних відомостей, пропонуючи розподіл посадових обов'язків, розмежування рівнів доступу. Таким чином, при проходженні реєстрації в системі буде сформовано обліковий запис, який надається для роботи певному співробітнику. Передача персональних прав доступу обмежена. При вході необхідно вказувати логін та пароль для авторизації користувача.
Облік виконання замовлень
Облік виконання замовлень є найпростішим завданням за наявності електронного помічника. Усі дані автоматично фіксуватимуться в системі, зберігатимуться у хмарному сховищі, враховуючи обсяги оперативної пам'яті для збереження інформації, підтримуючи роботу з різними форматами файлів. У додатку співробітники зможуть оперативно знаходити потрібну інформацію для різнопланових завдань, взаємодії та консультування контрагентів. Для швидкого виведення необхідної інформації згідно з запитом, що вказується в електронному вікні контекстного пошуковика по контактному телефону, найменуванням контрагента, номером заявки або рахунком тощо. У додатку всі процеси автоматизовані, що впливають оптимізацію робочих ресурсів. Також передбачається і введення інформаційних даних, яке виконується не лише вручну, а й перенесенням відомостей, що спрощує процес та полегшує завдання з мінімальним виникненням помилок. У разі виявлення помилок у системі можна визначити відповідальну особу. Для зручності передбачається також взаємодія всіх користувачів, зареєстрованих у системі, контролюючи статус переданих інформацій з урахуванням повідомлень, що надсилаються, по внутрішній або інтернет мережі. Керівник також дистанційно стежитиме за діяльністю підлеглих, не лише за допомогою відео стеження, а й поєднанням усіх робочих пристроїв з головним комп'ютером, відображаючи в окремих віконцях статус дій кожного.
Облік виконаних замовлень
Облік виконаних замовлень здійснюється автоматично, здійснюючи не лише вказівки при прийманні, але й наступне поетапне виконання, терміни дедлайну, доповнюючи статус коментарями. З аналізу за виконаним запитам, можна виявити недоліки під час роботи тих чи інших підрозділів, поліпшення роботи бізнесу загалом. Також для покращення якісних показників роботи сервісного відділу, менеджерів, відділу доставки передбачається отримання відгуків та оцінок за виконаними заявками, використовуючи SMS відправлення повідомлень. Крім всього, відправка інформаційних повідомлень SMS, WhatsApp, Viber, Еmail проводиться для надання контрагентам необхідної інформації, враховуючи новини з акцій та знижок, накопичених бонусних балів, статусу доставки, вітаючи зі святами та додаючи графічні зображення. Так у додатку жоден запит не буде втрачено, зафіксовано для виконання подальшого контролю. До кожного замовника буде прикріплено заявку, щоб у подальшому аналізувати дані щодо обсягів надходжень, якості виконання, розрахунків принесеного прибутку тощо. При оформленні кількох запитів їх можна об'єднати в єдине замовлення для спрощення доставки.
Облік видачі замовлень
Облік видачі замовлень передбачає ідентифікацію особи одержувача, використовуючи QR-коди, за зовнішніми параметрами, пред'являючи документ, що засвідчує особу, використовувані одноразові коди, що надсилаються на контактні номери телефонів або e-mail. При готовності заявок передбачається попереднє повідомлення одержувачем, з попереднім погодженням статусу надання, у пунктах видачі або оформлення доставки кур'єром. Для зручності взаємодії зі споживачами передбачається використання інтерактивних карт, вказуючи точку з адресою пунктів видачі, адрес одержувачів, з схемою проїзду, що вибудовується, і деталізацією даних за загальною кількістю часу, що витрачається. Також інтерактивні карти можуть використовуватися для вказівки певних регіонів, найчастіших звернень оформлюваних запитів. На підставі одержуваних аналітичних показників попиту в тому чи іншому регіоні можливо раціонально використовувати ресурси для відкриття нових торгових точок, пунктів видачі і т.д. Для зручності видачі посилок, листів передбачається грамотне здійснення складського обліку, відображаючи в системі коректну інформацію за місцем зберігання тих чи інших заявок, враховуючи відображення осередків, полиць, стелажів. Таким чином, співробітники організації, а також самі одержувачі можуть швидко зорієнтуватися і знайти без тривалих спроб і часу потрібно посилку.
Програма для комплектації замовлень
Програма для комплектації замовлень передбачає використання зчитувальних пристроїв для швидкого сканування штрих кодів та внесення даних до бази додатку. в базі, заощаджуючи час та фінансові кошти на транспортування синхронізуючи їх та надалі куруємо статус видачі. Для здійснення швидкого прийому запитів, комплектації товарів передбачається контроль над наявністю товарно-матеріальної цінності. якісний облік (інвентаризацію) Таким чином, усі найменування продукції будуть фіксовані в номенклатурі, з точними. кількісними показниками. Враховуючи постійні запити від споживачів, передбачається проведення аналізу над найбільш ліквідним найменуванням.
Програма для обробки замовлень
Програма для обробки замовлень передбачає контроль за оформленням, комплектацією, транспортуванням та доставкою. Щоб робота протікала набагато зручніше, якісніше, передбачається встановлення камер стеження, в реальному часі фіксуючи всі операції, що виконуються, із записом матеріалів і передачею на головний комп'ютер для збереження та подальшого відтворення, аналізу. Всі запити будуть оброблятися системою автоматично, переглядаючи прийом онлайн та офлайн режимі. Покупці можуть самостійно зробити авторизацію в соц.мережах, мобільному додатку, онлайн магазині, на торгових майданчиках, вказуючи особисті дані з подальшим оформленням запитів. Таким чином, реєструючись в особистому кабінеті, покупці зможуть у будь-який час вибрати відповідні позиції товарів та послуг, переміщуючи в кошик і оформляючи заявки із зазначенням статусу доставки (самовивозом або кур'єром), формою платежів (готівкою або безготівкою). Онлайн формат спрощує роботу спеціалістів, менеджерів та адміністраторів, оперативно реєструючи в системі новий запит з урахуванням присвоєння номера та дати. Електронні картки, що використовуються при створенні нових заявок, автоматично заповнюватимуться, враховуючи наявність необхідної інформації щодо контрагентів, товарів та послуг тощо.
Програма контролю замовлень
Програма контролю замовлень пропонує також використання електронного калькулятора для автоматизації проведення розрахункових операцій. У додатку використання калькулятора, вказуючи точну кількість товарів або послуг, що оформлюються, електронна система автоматично видасть підсумкову суму, враховуючи знижки, що надаються, використовуючи накопичені бали і т.д. Додаток дозволяє аналізувати статус покупців, аналізуючи найбільший прибуток за будь-який період часу, винагороджуючи додатковими привілеями у вигляді збільшення розміру знижки або накопичення бонусних балів. Також для покращення маркетингової стратегії передбачається також використання нарахувань подарункових балів за поділ інформації про компанію з рідними та друзями. Таким чином, контрагенти будуть зацікавлені у розподілі інформації з іншими потенційними покупцями, вказівки відгуків та оцінок, коментарів також збільшуючи суму у чеку при придбанні товарів та послуг. У додатку передбачається використання накопичувальних дисконтних карток, в особистому кабінеті відображаючи детальну інформацію. Також у системі є можливість аналізувати дані щодо вкладених коштів у рекламу, зіставляючи принесену прибуток із тих чи інших площадок. Для зручності передбачається також взаємодія інтернет-платформ, сайтів, торгових майданчиків розширюючи клієнтську базу за рахунок підвищення зацікавленості та прийому запитів з будь-якої частини світу.
Програма для надання замовлень
Програма для видачі замовлень передбачає ідентифікацію особи відвідувачів, які відвідують пункти видачі, магазини та відділення, детально координуючи дату та час, для виключення можливих порушень. Наприклад, при аналізі контрагентів, у системі буде відображено інформацію щодо проблемних відвідувачів, ідентифікуючи особу на вході з обмеженням доступу. Також передбачається видача заявок, передбачаючи можливість здійснення повернення швидко та якісно фіксуючи дані в окремих журналах з проблемних позицій. За наявності електронних шаблонів допомагають швидко формувати не лише відповідну документацію та звітність на реалізацію, а й на повернення. Скануючі пристрої допомагають швидко фіксувати товари, платежі. Розрахунки виконуються додатком у зручній для обох сторін формі, готівкою або безготівковими коштами. Варто враховувати і той факт, що під час роботи програмного забезпечення прийматиметься будь-яка грошова одиниця, що конвертується за курсом національного банку, із внесенням інформації про статус платежів. При безготівковій оплаті передбачається можливість взаємодії з платіжним терміналом, зчитуванням QR-кодів, перерахуванням коштів із розрахункових рахунків, банків тощо. Можуть також використовуватися як дисконтні карти, а й подарункові сертифікати.
CRM система для виконання замовлень
Універсальна CRM система для виконання замовлень пропонує використання інформаційної бази контрагентів, в яких буде укладено актуальну інформацію щодо контактів, адрес для доставки, історії та консультування, оформлення запитів, виконаних робіт, взаєморозрахунків, відгуків та рейтингів. Також у базі CRM будуть прикріплені скани документів, звітів та рахунків. Для взаємодії з контрагентами передбачається не лише надсилання інформаційних повідомлень, а й прийом дзвінків, що надходять через телефонну АТС, шляхом якої доступно зчитувати номери телефонів і відображати інформацію на екрані монітора робочого пристрою. Таким чином, фахівці попередньо зможуть ознайомитися з інформацією щодо контрагенту, при відповіді на виклик, звернувшись на ім'я та консультуючи з актуальних питань. Також для забезпечення інформаційної підтримки передбачається налаштування автовідповідача, із записом відповідей на запитання, що часто ставляться. Таким чином, стало доступно охоплення більшої частини цільової аудиторії із забезпеченням необхідної інформації.
Купити програму для виконання замовлень
Купити програму для виконання замовлень не складе жодної праці, але попередньо необхідно узгодити функціонал зі спеціалістами, а також протестувати можливості на власній справі, завантажуючи демонстративну версію. Пробна версія є абсолютно безкоштовною, є ідеальним помічником для знайомства з ліцензованою версією утиліти. Консультуватися зі спеціалістами ви зможете також за наданими на офіційному сайті контактними номерами, залишаючи запит на електронну пошту для подальшого зв'язку. Враховується персональний вибір модулів та інструментів, що підходять під діяльність вашої компанії. Варто також врахувати і те, що можливості програмного забезпечення безмежні з огляду на взаємодію з різними сервісами, додатками, такими як 1С бухгалтерія. Таким чином, ведення бухгалтерського обліку стане ще легшим, швидше, точніше, з постійним доступом до фінансових відомостей компанії. Керівник зможе отримувати необхідну інформацію про фінансові обороти, витрати та доходи компанії, раціонально використовуючи подальший план дій для розвитку бізнесу. Не варто упускати можливість автоматизованого управління бізнесом, враховуючи представлені можливості за доступною ціною.
Відео програми для виконання замовлень
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для виконання замовлень
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Державна
установа,
що працює з населенням
Будь-яка приватна
компанія
Сервісний центр
Ательє
Будівельні
компанії
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



