Можливості системи CRM для сервісного центру
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - З’явиться можливість контролювати кожну заявку як за виконанням, так і за оплатою
Замовлення - Кожну річ, яку віддають у ремонт, можна буде фотографувати, а зображення автоматично додаватиметься у бланки
Фото з камери - Угода та різноманітні бланки можуть заповнюватись автоматично, заощаджуючи ваш робочий час
Заповнення бланків - До кожного із замовлень можна легко прикріплювати пов’язані важливі файли
Вкладені файли - Окрім обліку ремонту, також береться до уваги функціонал продажу супровідних товарів та використання витратних матеріалів
Продажі товару - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
Куб продажів - Статистика покаже вам дані за залишеними та сплаченими заявками по ваших співробітниках
Статистика робіт - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Розрахування
заробітної платні - Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
Аналіз
працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика
платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма підкаже, які товари необхідно закупити
Мінімум - Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
Продажі - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення від УСУ дозволить проводити ефективну роботу з управління сервісом;
- Система розрахована на керування заявками;
- Замовлення у системі можна розподіляти за статусами;
- Софт дозволяє призначати відповідальних осіб виконання замовлення;
- Ви зможете вести облік за всіма прибутковими та видатковими операціями;
- Через систему можна координувати роботу майстрів;
- На замовлення пропонуємо додаткові можливості;
- Платформа має розширення для інтеграцій;
- Можна використовувати масштабування для керування філіями;
- У системі можна вести розрахунки щодо наданих послуг;
- Софт можна використовуватиме формування документів;
- Система пропонує можливості для ведення повідомлень;
- Софт можна настроїти на складський облік;
- Ведення обліку можна здійснювати навіть у віддаленні;
- УСУ – розширені можливості обліку діяльності.
Програма для сервісного центру
Програма для сервісного центру може оптимізувати облікові процеси майстерні. Компанія УСУ розробила систему, яка дозволить тримати під контролем процеси компанії, вести облік за доходами та витратами, організувати роботу майстрів та управління замовленнями. Софт може автоматизувати та спрощувати всі етапи роботи з клієнтами, обладнанням та внутрішніми процесами. У цьому огляді ми хочемо познайомити вас з функціональними можливостями УСУ.
Програма сервісного центру
Програма сервісного центру забезпечує функціями для ремонту чи обслуговування техніки та обладнання. Створене замовлення в системі можна супроводжувати з оформлення і до його завершення. Можна застосувати статуси щодо його обробки та зберігати всю історію за етапами діяльності. Через систему ви зможете вести призначення відповідального майстра та здійснювати контроль за статусами виконання.
Програма для роботи сервісного центру
Програма для роботи сервісного центру допоможе з веденням клієнтської бази: контактна інформація, історія звернень, переваги і таке інше. За потребою можна впровадити нагадування про планове обслуговування або реалізувати налаштування персональних умов для клієнтів, пов'язаних зі знижками, бонусами та іншими елементами лояльності.
Програма для сервісних центрів
Програма для сервісних центрів забезпечить можливість реєстрації та обліку пристроїв, що приймаються. Ви зможете відобразити у системі: марку, модель, серійний номер, стан та інші особливості, можна навіть прикріпити фото чи відео прийнятого обладнання.
У системі можна вести складський облік і відстеження комплектуючих і запасних частин. Платформа покаже всі операції за минулі періоди, ви можете контролювати залишки. Система під час інтеграції з обладнанням забезпечує оперативний процес інвентаризації.
Програми для сервісного центру
Програми для сервісного центру повинні надавати можливість роботи з документами. В УСУ з цим немає проблем, ви можете працювати з рахунками, квитанціями, договорами, чеками тощо.
У системі можна вести облік оплати за готівковий та безготівковий розрахунок, можна підключити інтеграцію з платіжними системами. Через ПЗ можна здійснювати ведення каси та формування звітів.
Програми для сервісних центрів
Програми для сервісних центрів дозволять вести облік запасних частин та витратних матеріалів. Софт забезпечує роботу зі складом. Операції будуть точними та прозорими, контроль залишків можна проводити будь-якої миті. Ви зможете реалізувати сповіщення різного характеру: виснаження запасів, наближення термінів здачі обладнання тощо. Можна забезпечити роботу з внутрішніми повідомленнями та клієнтів.
Завантажити програму для сервісного центру
У софті від УСУ ви зможете складати розклади роботи майстрів. Періодично можна проводити контроль завантаження співробітників. Їм можна запрограмувати надсилання нагадувань про терміни виконання замовлень. У системі можна формувати звіти про продані послуги та товари, замовлення, фінансові результати та інші складові діяльності.
Щоб рівномірно вести діяльність, періодично через систему можна проводити аналіз завантаження працівників та термінів виконання замовлень. Статистика по частоті поломок і послуг, що потрібні, покаже на чому найбільше варто зосередитися при наданні послуг. Завантажити програму для сервісного центру можна у пробній версії нашого сайту.
Купити програму для сервісного центру
Можливість оформлення заявок через мобільний додаток може бути доступним для вашої установи, якщо ви замовите у нас розробку програми. Також з додаткових можливостей можна забезпечити клієнтів інформаційною розсилкою та сповіщеннями через смс, пошту, месенджери.
При роботі з гарантійними зобов'язаннями в УВД можна забезпечити їх реєстрацію та контроль. За необхідністю для особливих клієнтів можна проводити налаштування індивідуальних тарифів та послуг. Також для зворотного зв'язку можна запустити сервіс з оцінки обслуговування та якості виконаних робіт.
Купити програму для сервісного центру пропонуємо у нас за доступною ціною. В особистій презентації ми докладно розповімо про великі переваги та можливості програмного забезпечення. Для самостійного дослідження можна переглянути доступний відеоогляд та інтерактивну інструкцію. Як правило, користувачі можуть дуже швидко освоїти принципи роботи софту. Універсальна система обліку – забезпечить ведення професійного керування.
Відео програми для сервісного центру
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для сервісного центру
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Сервісний центр
Ремонтне ательє
Майстерня
Торгівельно-сервісна
фірма
Виїзний ремонт
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.