Можливості CRM системи для обліку заявок на ремонт
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - З’явиться можливість контролювати кожну заявку як за виконанням, так і за оплатою
Замовлення - Кожну річ, яку віддають у ремонт, можна буде фотографувати, а зображення автоматично додаватиметься у бланки
Фото з камери - Угода та різноманітні бланки можуть заповнюватись автоматично, заощаджуючи ваш робочий час
Заповнення бланків - До кожного із замовлень можна легко прикріплювати пов’язані важливі файли
Вкладені файли - Окрім обліку ремонту, також береться до уваги функціонал продажу супровідних товарів та використання витратних матеріалів
Продажі товару - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
Куб продажів - Статистика покаже вам дані за залишеними та сплаченими заявками по ваших співробітниках
Статистика робіт - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Розрахування
заробітної платні - Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
Аналіз
працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика
платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма підкаже, які товари необхідно закупити
Мінімум - Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
Продажі - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальна система обліку може виконувати функції програми для послуг;
- Система дозволяє вести ефективне керування заявками на ремонт;
- У ПЗ можна кожну заявку поділити на етапи виконання;
- Через програму можна вести розподіл замовлень між працівниками;
- У системі можна проводити фінансове оформлення операцій;
- Через систему можна організувати роботу складу;
- Програма легко розраховує собівартість кожного ремонту;
- Софт можна налаштувати на інтеграції з обладнанням, іншими системами та сервісами;
- Через програмне забезпечення легко організувати інформаційну підтримку клієнтам;
- Система дозволяє працювати з різними видами документів, наприклад: договорами, актами, службовими записками;
- При виснаженні запасних частин можна налаштувати автоматичне повідомлення або відправку про необхідність поповнення запасів;
- У програмі можна визначати ролі користувачам;
- У ПЗ можна визначати особисті налаштування;
- Платформа може бути використана на базі хмари;
- З УВУ ви зможете легко керувати своїм сервісним центром.
Програма для обліку заявок на ремонт
Програма для обліку заявок на ремонт — це сучасний інструмент для зручного керування сервісним центром. забезпеченням УСУ.
Облік заявок на ремонт техніки
В УВУ можна легко проводити облік заявок на ремонт техніки. Насамперед у системі можна реєструвати замовлення. Це можна робити оперативно та легко двома способами: вручну чи автоматично. При інтеграції з онлайн-сервісом можна забезпечити автоматичний прийом замовлень.
У системі можна вести розділення заявок на категорії. Наприклад, за типом обладнання, характером поломки, ступенем терміновості. У системі процес можна розділити на етапи виконання: нова, у роботі, завершена, скасована тощо. Також за козаком можна закріплювати виконавця. Знову ж таки робити це можна автоматично або вручну.
Програма Service center
Програма Service center від УСУ дозволить вам працювати з базами даних за різними категоріями: обладнання, співробітники, клієнти, запасні частини та розхідники тощо. В УВД можна вести зберігання інформації в будь-якому обсязі.
При обслуговуванні конкретного замовлення в системі можна бачити повну історію обслуговування по конкретному пристрої - це дуже зручно, адже якщо клієнт ще раз звернутися ця інформація може бути корисною і скоротить багато часу.
Crm для обліку заявок на ремонт
Crm для обліку заявок на ремонт допомагає працювати з клієнтською базою. В окремій картці на клієнта ви зможете вказати всю необхідну інформацію: контактні дані та назву компанії, контактні особи, адресу, телефони, пошта та інше. Після надання послуг у системі можна зберегти інформацію в історію. Тут можуть відображатися: всі замовлення, ремонти та коментарі щодо клієнта.
В УВУ забезпечено зручність для майстрів, наприклад: доступ до заявок може бути забезпечений миттєво, також це стосується історії ремонтів та даних замовників. У системі можна прикріплювати до спільного кейсу за заявкою: фото несправностей та підтвердження клієнта.
Програми для сфери послуг
Програми для сфери послуг від УСУ нададуть вам можливості для планування та здійснення контролю. Наприклад, у запланованому графіку може вестись відображення розкладу майстрів та планованих ремонтів.
В УСУ можна налаштувати нагадування на автоматичні повідомлення про важливі терміни: гарантійний ремонт, періодичне обслуговування тощо. У системі, за потребою, процес ремонту може бути розбитий на списки завдань кожного етапу ремонту. Систему можна настроїти на контроль гарантійних термінів. У ПЗ можна вести складський облік за розхідниками, вести відстеження використання запчастин за заявками та гарантійними випадками.
CRM система для обліку заявок на ремонт обладнання
CRM система для обліку заявок на ремонт обладнання надасть вам зручні можливості, наприклад пов'язані з автоматизацією. В УСУ можна працювати з шаблонами документів: формувати акти прийому, звіти та інші документи.
Через софт можна організувати роботу з повідомленнями для клієнтів: статуси заявок, розсилка, застосування бонусів або знижок.
Доступні звіти допоможуть зрозуміти, наскільки ефективно працює ваш бізнес. Наприклад, ви можете мати справу зі статистикою за заявками, часом виконання, типами несправностей, найбільш популярними послугами. Також на підставі аналітики можна перевіряти ефективність працівників. І, звичайно ж, вам буде доступна фінансова аналітика за вартістю робіт і запасних частин.
Наша компанія готова забезпечити вас та іншими можливостями. Наприклад, вам можуть бути доступні можливості для роботи в хмарі, розробка програми, масштабування обліку на філії і так далі. Для того, щоб отримати більше інформації, запрошуємо вас на індивідуальну презентацію. Надішліть заявку на її проведення прямо зараз. Універсальна система обліку – автоматизуйте свій бізнес дуже просто.
Відео програми для обліку заявок на ремонт
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку заявок на ремонт
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Сервісний центр
Ремонтне ательє
Майстерня
Торгівельно-сервісна
фірма
Виїзний ремонт
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.