Можливості CRM системи для керування сервісним центром
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - З’явиться можливість контролювати кожну заявку як за виконанням, так і за оплатою
Замовлення - Кожну річ, яку віддають у ремонт, можна буде фотографувати, а зображення автоматично додаватиметься у бланки
Фото з камери - Угода та різноманітні бланки можуть заповнюватись автоматично, заощаджуючи ваш робочий час
Заповнення бланків - До кожного із замовлень можна легко прикріплювати пов’язані важливі файли
Вкладені файли - Окрім обліку ремонту, також береться до уваги функціонал продажу супровідних товарів та використання витратних матеріалів
Продажі товару - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
Куб продажів - Статистика покаже вам дані за залишеними та сплаченими заявками по ваших співробітниках
Статистика робіт - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Розрахування
заробітної платні - Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
Аналіз
працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика
платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма підкаже, які товари необхідно закупити
Мінімум - Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
Продажі - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Через програмне забезпечення від УСУ можна налагодити керування сервісним центром;
- У програмі можна проводити облікові процеси;
- Софт дозволяє професійно працювати із клієнтами;
- Можна забезпечити роботу з повідомленнями як співробітників, так клієнтів;
- У програмі можна відображати дані щодо витрат матеріалів та запасних частин;
- За наявності договорів можна організувати їх облік та моніторинг зобов'язань;
- У системі можна калькулювати витрати на ремонт;
- Ви зможете працювати із різними документами;
- На замовлення можна отримати додаткові розширення;
- Наприклад, можна працювати на базі хмари;
- Ми розробляємо програми для бізнесу;
- У системі ви зможете працювати з будь-якою кількістю клієнтів та об'єктів;
- Через функції софту можна розподіляти функції та завдання для майстрів;
- Завантажити пробну версію можна прямо із сайту.
- УСУ – ведення бізнес-процесів за сучасними стандартами.
Управління сервісним центром
Управління сервісним центром - дуже важливий процес, від його професійності залежить успіх діяльності. У цьому огляді розглянемо деякі можливості та функції.
Програма керування сервісним центром
Програма управління сервісним центром від УСУ дозволяє проводити професійне ведення баз даних по клієнтам з деталізацією контактних даних та історії звернень. У ПЗ можна проводити сегментування бази даних за різними ознаками, наприклад: постійні, юридичні чи фізичні особи тощо. Завдяки докладній фіксації даних у системі можна надалі вести відстеження історії взаємодій із клієнтом: дзвінки, листи, звернення, документи тощо. Також завдяки цьому стало можливим виявляти більш персоналізований підхід до постійних клієнтів.
Crm для керування сервісним центром
Crm для управління сервісним центром дозволить проводити створення та відстеження заявок на ремонт чи обслуговування. Якщо проекти масштабні, можна вести деталізацію по етапах обслуговування. Також можна реалізувати роботу зі статусами для відстеження. У програмі можна здійснювати планування термінів виконання замовлень, призначати відповідальних працівників та відстежувати результати.
Наприклад, у ПЗ можна створити графіки з деталізацією за етапами та термінами, а також задіяними особам. Через CRM можна призначати терміни та завдання, контролювати проміжні та кінцеві результати діяльності. Також у CRM можна відстежити повну історію співпраці з кожним окремим клієнтом.
Програми для керування сервісними центрами
Програми керування сервісними центрами може бути використані до роботи з калькуляцією процесу. Наприклад, в УСУ можна розрахувати скільки часу буде витрачено, скільки витратних витрат і запасних деталей знадобиться, скільки працівників буде задіяно, чи потрібно залучати інше обладнання і так далі.
Ви зможете проводити точний облік деталей та матеріалів, необхідних для ремонту, відстежувати етапи виконання робіт, аналіз даних про роботу сервісного центру. В УСУ ви зможете сформувати звіти щодо заявок, доходів, ефективності кожного співробітника. Також після закінчення періоду можна проводити аналіз і будувати прогнози на майбутнє. Аналітика допоможе удосконалити вашу діяльність, виявити галузі, над якими потрібно ще працювати для повішення якості.
Crm для сервісних центрів
Crm для сервісних центрів від УСУ дозволить вам проводити контроль наявності запасних частин та комплектуючих. У програмі можна облік використаних матеріалів для конкретного замовлення. При виснаженні складських запасів можна організувати повідомлення необхідність поповнення складу. Також у софті є можливості для обліку завантаження співробітників. Ви зможете спланувати графіки роботи для персоналу та оцінити ефективність їх роботи, наприклад, за термінами виконання (якщо вони були сплановані), відгуками клієнтів.
Налагодити керування сервісним центром
У програмі можна проводити реєстрацію платежів та виставляти рахунки на оплату. Можна працювати з різними документами: договори, накладні, службова документація і навіть особисті шаблони. В УСУ можна реалізувати автоматичне формування звітів про доходи та витрати, так ви зможете визначати, наскільки вигідна для вас підприємницька діяльність.
Також через систему можна вести управління вхідними та вихідними дзвінками, SMS та email-розсилками, реалізувати роботу з повідомленнями клієнтів про статус їх замовлення. УСУ допоможе вам у короткий термін налагодити управління сервісним центром, у вас все буде під повним контролем.
Щоб отримати більше інформації, пропонуємо вам прямо зараз відправити запит на проведення особистої презентації. доступною ціною.
Відео програми для керування сервісним центром
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для керування сервісним центром
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Сервісний центр
Ремонтне ательє
Майстерня
Торгівельно-сервісна
фірма
Виїзний ремонт
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.