Можливості системи CRM для обліку технічного обслуговування
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - З’явиться можливість контролювати кожну заявку як за виконанням, так і за оплатою
Замовлення - Кожну річ, яку віддають у ремонт, можна буде фотографувати, а зображення автоматично додаватиметься у бланки
Фото з камери - Угода та різноманітні бланки можуть заповнюватись автоматично, заощаджуючи ваш робочий час
Заповнення бланків - До кожного із замовлень можна легко прикріплювати пов’язані важливі файли
Вкладені файли - Окрім обліку ремонту, також береться до уваги функціонал продажу супровідних товарів та використання витратних матеріалів
Продажі товару - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
Куб продажів - Статистика покаже вам дані за залишеними та сплаченими заявками по ваших співробітниках
Статистика робіт - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Розрахування
заробітної платні - Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
Аналіз
працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика
платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма підкаже, які товари необхідно закупити
Мінімум - Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
Продажі - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення УСУ дозволить легко та ефективно проводити облік з технічного обслуговування;
- Через софт можна керувати сервісними договорами;
- У системі можна керувати різними категоріями клієнтів;
- Можна вести сегментацію та визначати постійних та найвигідніших замовників;
- Через ПЗ можна вести облік по всьому наявному майну;
- У програмі можна створювати графіки та стежити за їх обслуговуванням;
- Платформу можна використовуватиме розподілу завдань між працівниками;
- За кожним співробітником можна проводити індивідуальну оцінку продуктивності;
- Програма може бути використана для ведення складу із запасних частин та розхідників;
- У софті можна працювати з різними документами;
- Ми пропонуємо найсучасніші можливості для інформаційного забезпечення клієнтів;
- У системі можна визначити ролі користувачів;
- На замовлення можна отримати резервне копіювання бази даних;
- Доступні можливості розробки додатків;
- З УВУ ви зможете ефективно керувати своєю діяльністю.
Програма обліку технічного обслуговування
Програма обліку технічного обслуговування допомагає сучасним підприємствам вести свою діяльність організовано та оптимізовано. Пропонуємо вам використовувати програмне рішення від УСУ. Ця система включає облікові, контрольні, аналітичні функції для планування, що дозволяє використовувати комплексний підхід в управлінні діяльністю. Розглянемо докладніше.
Сервісні обслуговуючі програми
Сервісні програми, що обслуговують, в першу чергу повинні збирати інформацію про клієнтів. В УСУ можна вести фіксацію даних про всіх клієнтів компанії. До даних може включатися інформація щодо контактів, історій звернень, договорів тощо.
В УСУ можна провести налаштування автоматичних нагадувань про терміни обслуговування за заданим графіком, з визначенням відповідальних осіб, тимчасових рамок та інших процесів, що залишають.
У системі може детально відображатися інформація щодо взаємодій із клієнтами. Також у програмному рішенні можна вести реєстрацію заявок на технічне обслуговування. Вести призначення виконавців та відстежувати виконання поставлених завдань. Можна визначати найважливіші та термінові заявки та ті, що можна обслужити пізніше.
Програми сервісного обслуговування
Програми сервісного обслуговування відображають дані по об'єктах, що обслуговуються. Наприклад, в УВУ можна вести докладний опис моделі, серійного номера та технічних характеристик обладнання. Можна деталізувати складність поломок, які вимагають замовлення специфічних комплектуючих. У УВД можна прикріплювати фотографії до та після ремонту.
Crm для технічного обслуговування
Crm для технічного обслуговування дозволяє легко працювати з календарем для планування виїздів та завдань співробітників. Прямо в системі можна спланувати завдання на день, тиждень чи навіть місяць. Під час інтеграції з картами можна провести оптимізацію маршрутів для виїзних спеціалістів. При великих обсягах діяльності можна оцінювати завантаження та рівномірно розподіляти завдання.
Crm система для технічного обслуговування
Crm система для технічного обслуговування може надати функції для роботи зі звітами. У звітах можуть відображатися дані за різними показниками: кількість відпрацьованих заявок, отримані доходи за період тощо. Через УСУ можна проводити аналіз ефективності роботи працівників. Також можна працювати зі статистикою щодо частоти поломок або запитів щодо конкретного обладнання.
Облік технічного обслуговування
Облік технічного обслуговування передбачає витрати на витратні матеріали та запасні частини. В УВУ можна проводити професійний облік будь-яким витратним матеріалам, комплектуючим та іншим ТМЦ. У системі можна вести склад за всіма правилами бухгалтерського обліку. Також можна здійснювати контроль за наявності необхідних комплектуючих на складі та формувати заявки на закупівлю, у тому числі в автоматичному режимі.
Автоматизація технічного обслуговування
Автоматизація технічного обслуговування через УСУ буде максимально оперативною.
Купити програму для обліку технічного обслуговування
Для захисту інформації ми можемо запропонувати регулярне резервне копіювання даних на замовлення. У програмі здійснюється підтримка розрахованого на багато користувачів режиму з логами дій кожного співробітника. Впроваджено захист від несанкціонованого доступу. Для користувачів у програмі створені максимально комфортні умови: можна вибрати дизайн робочого простору, кнопки швидкого доступу, передбачені можливості особистих налаштувань.
Придбати програму для обліку технічного обслуговування дуже просто для цього вам потрібно зв'язатися з нами. Ми підберемо вам функціонал і, якщо потрібно підберемо спец. можливості. Ми здійснюємо розробки додатків та ботів для бізнесу. Запрошуємо вас на безкоштовну індивідуальну презентацію з можливостей системи. Також ви можете переглянути відео огляди, передплатити канал і завантажити пробну версію. УСУ – удосконаліть свій облік разом із нами.
Відео програми для обліку технічного обслуговування
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку технічного обслуговування
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Сервісний центр
Ремонтне ательє
Майстерня
Торгівельно-сервісна
фірма
Виїзний ремонт
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.