- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для обліку у сервісному центрі
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - З’явиться можливість контролювати кожну заявку як за виконанням, так і за оплатою
Замовлення - Кожну річ, яку віддають у ремонт, можна буде фотографувати, а зображення автоматично додаватиметься у бланки
Фото з камери - Угода та різноманітні бланки можуть заповнюватись автоматично, заощаджуючи ваш робочий час
Заповнення бланків - До кожного із замовлень можна легко прикріплювати пов’язані важливі файли
Вкладені файли - Окрім обліку ремонту, також береться до уваги функціонал продажу супровідних товарів та використання витратних матеріалів
Продажі товару - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
Куб продажів - Статистика покаже вам дані за залишеними та сплаченими заявками по ваших співробітниках
Статистика робіт - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Розрахування
заробітної платні - Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
Аналіз
працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика
платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма підкаже, які товари необхідно закупити
Мінімум - Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
Продажі - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- УВУ забезпечить усіма необхідними можливостями для управління обліковими процесами;
- Через програму можуть проходити всі доходи та витрати;
- Система розрахована на керування замовленнями;
- Через програму легко працювати з клієнтами;
- У системі може бути зосереджена вся інформація щодо клієнтів, матеріалів, постачальників запасних частин, договорів тощо;
- Через програму можна легко координувати роботу майстрів;
- Система допомагає проводити оцінку завантаження майстрів;
- Можливості платформи можна розширити;
- Софт розрахований працювати з будь-якими видами документації;
- Через ПЗ можна організувати управління сервісними договорами;
- Доступна пробна версія;
- Вам ми можемо провести особисту презентацію;
- Учасникам процесів можна визначити ролі у системі;
- У разі потреби можна масштабувати функції УСУ;
- Ведіть професійно свої справи разом із нами.
Облік для сервісного центру
Облік для сервісного центру відіграє велику роль. Завдяки систематичному веденню показників можна цілеспрямовано збирати інформацію про клієнтів, замовлення, запчастини, фінанси та інші аспекти діяльності. Ці дані необхідні розуміння рентабельності процесів, затребуваності послуг, звітності перед контролюючими органами. Сучасне управління бізнес-процесами складає основі програмного забезпечення, відмінним рішенням у цій галузі може стати програмне рішення від підприємства УСУ.
Сервісний центр - облік
Сервісний центр - облік через УСУ буде реалізовано за сучасними стандартами. Давайте розглянемо докладніше. Наприклад, можна торкнутися роботи з базами даних. В УСУ можна працювати з базою даних щодо клієнтів, в ній можна легко зберігати контактну інформацію та історію звернень.
При зверненні від клієнта в системі його можна одразу ж зареєструвати, тому ми плавно переходимо до управління заявкою. При великих навантаженнях можна автоматично визначити майстра обслуговування. Якщо ремонт може зайняти багато часу, то замовлення можна поділити на етапи В УСУ можна працювати зі статусами – це допомагає реалізувати контроль та можливість оповіщення клієнта. Зробити це можна у різний спосіб: SMS, email, месенджер.
Програма обліку ремонтів
Програма обліку ремонтів допоможе провести калькуляцію. У ПЗ можна врахувати запчастини та витратні матеріали, що використовуються. У ПЗ можна реалізувати управління складом і контролювати: прихід, списання, залишки, автоматизацію закупівель. Навіть на замовлення можна передбачити інтеграцію із постачальниками для замовлення необхідних комплектуючих.
Облік у сервісному центрі
Облік у сервісному центрі пов'язаний із розрахунками вартості послуг та запчастин. У програмі ви можете це зробити дуже оперативно. У ПЗ можна оформлювати касові операції: оплата готівкою, карткою, онлайн. Також можна формувати звіти про доходи та витрати. При роботі з гарантіями можна вести реєстрацію і за цим напрямом.
Програма обліку у сервісному центрі
Програма обліку в сервісному центрі дозволить вам оцінити навантаження та продуктивність персоналу. Наприклад, можна генерувати звіти про виконані замовлення, фінансові показники, запаси, проводити аналіз завантаження майстрів та обладнання. При цьому можна контролювати показники рентабельності послуг та витрати матеріалів.
Облік сервісного центру
Облік сервісного центру формується виходячи з роботи майстрів. Через платформу можна вести чітку організацію процесів та координувати їх. Наприклад, можна призначати замовлення, вести розклад та контроль виконання завдань. Надалі облікові дані є основою для розрахунків заробітної плати на основі виконаних робіт.
Програма для обліку у сервісному центрі
Програма обліку в сервісному центрі може бути легко інтегрована з CRM або бухгалтерською платформою. За розширених можливостей УСУ такі інтеграції можуть і не знадобитися. Якщо в діяльності застосовуються онлайн-платіжі, то можна забезпечити інтеграцію з актуальною платіжною системою. Якщо підприємство має свій сайт і організовано онлайн-запис для клієнтів, то можна провести інтеграцію і в цьому напрямку.
Сервісний центр - програма обліку
Сервісний центр - програма обліку дозволить керувати гарантійними зобов'язаннями та умовами ремонту. В УСУ можна вести договори та моніторити умови та строки виконання зобов'язань. У системі можна створити графіки обслуговування та налаштувати надсилання повідомлень як співробітникам, так і клієнтам про необхідність проведення заходів.
Програма для обліку ремонту
Програма обліку ремонту збереже всі історії звернень для надання персоналізованого сервісу у майбутньому. У деяких випадках клієнтами можуть стати великі компанії із дорогим обладнанням, яке періодично потрібно обслуговувати. У ПЗ інформація накопичуватиметься і буде потрібна в необхідний час. Також можна надати можливість оцінити якість обслуговування через запуск сервісу.
Програма обліку сервісного центру
Програма обліку сервісного центру може бути представлена у мобільній версії. Ми можемо розробити для ваших співробітників та клієнтів програми. Наприклад, у додатку для майстрів може бути забезпечений доступ до замовлень, можливість вказати статус роботи, завантаження фоторемонту.
А мобільний додаток для клієнтів може мати функції для відстеження статусу замовлення, перегляд історії звернень, зв'язок із майстернею тощо. На замовлення ми готові передбачити для вас різні можливості. Також нами можуть бути розроблені чат-боти або організовані онлайн-чати для консультацій клієнтів.
Програма обліку для сервісного центру
Програма обліку для сервісного центру може бути використана для управління лояльністю: знижки, бонусні бали, акції та інше. Все це можна легко реалізувати через УСУ. Також можна не виходячи із системи працювати з розсилкою на Email для сповіщень та реклами. При цьому дані інструменти будуть спамлені, всі елементи будуть продуманими і реалізовані професійно.
Система обліку для сервісного центру
Система обліку для сервісного центру від УВУ забезпечить злагоджену роботу з документообігом. У системі можна реалізувати автоматичне формування договорів, актів виконаних робіт, рахунків та накладних. Всі ці дані можна зберігати як електронну документацію. Ми готові надати вам більше можливостей. Щоб зрозуміти, як працює наша платформа, рекомендуємо завантажити пробну версію, також ви можете надіслати заявку на проведення презентації.
Відео програми обліку для сервісного центру
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму обліку для сервісного центру
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Сервісний центр
Ремонтне ательє
Майстерня
Торгівельно-сервісна
фірма
Виїзний ремонт
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



